עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Ghosthunter,

    אנטיוירוס חינמי עם עדכונים אוטו. הקיים כזה דבר? חיפשתי בחיפוש ובדביק, ולא מצאתי משהו רלוונטי. תודה.

    • 6 תגובות
    • 816 צפיות
  2. קראתי את הסטיקי לתוכנות מומלצות יש שם את התוכנה הזו : RegVac Registry Cleaner הת'רד עם התוכנה די ישן זו עדיין תוכנה מומלצת ? יש המלצות אחרות מניסיון? תודה,

    • 5 תגובות
    • 816 צפיות
  3. אני גולש לי באינטרנט פתאום אני מקבל את ההודעה הזאת (תמונה בפנים) מה לבחור? http://img213.imageshack.us/img213/123/11199048hl9.jpg

    • 9 תגובות
    • 816 צפיות
  4. אני משתמש בעריכה וידאו פרימייר גירסה 3. השאלה היא האם אני יכול לערוך סרט 3 שעות ולצרוב DVD 4.7GB ולהפוך ולידאו DVD. זה אפשרי,איך עושים? בתודה מראש מיכאל

    • 0 תגובות
    • 816 צפיות
  5. Started by nore0,

    מצאתי ב-Panda ActiveScan כמה spyware איך אני מוחק אותם ? http://img463.imageshack.us/img463/6341/pandaactivescanlm6.jpg http://img463.imageshack.us/img463/9459/re4fdtej5.jpg

    • 3 תגובות
    • 816 צפיות
  6. Started by LLLLiran,

    מישהו יכול להמליץ לי על antivrus and firewall או שניים שיהיו באותו תוכנה תודה.

    • 2 תגובות
    • 816 צפיות
  7. למישהו יש כתובות של שרתים מהירים שמהם אפשר להוריד את העידכונים? אני צריך משום שההורדה של העידכונים מהשרתים של קספרסקי איטיים.

    • 1 תגובה
    • 816 צפיות
  8. Started by cogomelo,

    אוקיי אז ככה , קניתי כרטיס טלוויזיה של AverMedia וחיברתי אותו לממיר של Hot דרך חיבור S-video , ניסיתי להשתמש בתוכנה christv אבל יש בעיות עם הפריצה שלה .. מישהו יכול להביא לי תוכנה אחרת ?

    • 1 תגובה
    • 816 צפיות
  9. שלום, לחבר שלי קרס המחשב והוא הביא לי אותו כדי שאתקן לו אותו, לפני שאני מתקין לו ווינדוס חדש ונקי על המחשב אני רוצה לנסות להציל את הקבצים שהיו על המחשב. יש לי דיסק קשיח נייד שאני מחבר למחשב דרך ה USB אני מחפש תוכנה או מערכת הפעלה כלשהיא שתאפשר לי עלות את המחשב במצב LIVE CD או מדיסק און קיי ולגבות את כל ההרדיסק של המחשב להרדיסק הנייד שלי מישהו מכיר כזו? תודה

    • 2 תגובות
    • 816 צפיות
  10. Started by snaidis,

    יש לי בעיה ב UTORRENT הבעיה מופיעה בתמונה במסגרת אדומה למטה. http://img441.imageshack.us/img441/5307/utorrentxb9.png איך לפתור את הבעיה הזו? אגב, עשיתי בדיקת פורטים וכולם פתוחים. [glow=red,2,300]עריכה:[/glow] אני חושב שהבנתי למה הבעיה-בגלל שביטלתי את ה DHT-האם אני צודק? או שזו כן בעיה שצריך לפתור?

    • 0 תגובות
    • 816 צפיות
  11. Started by The Dom,

    תשמעו, אני רוצה לקנות את התוכנה ואני צריך לדעת על המוצר לפני שאני קונה.. אז...... :DJsmile: מישהוא יכול להסביר לי על התוכנה(לא איך משתמשים), או לתת לי קישור לאתרים עם הסבר (ואולי גם קישורים בדרך על אורגנים טובים ליצירת מוזיקה) תודה

    • 7 תגובות
    • 816 צפיות
  12. Started by intermaster,

    שלום לכם, בעיה מוזרה ביותר באופיס 2003 שמותקן על שרת טרמינל. ניתן להתייחס לבעייה גם כעל התקנה רגילה במחשב בודד - רק שהסרה והתקנה מחדש זה בעייה. שאני שולח מייל שבנושא שלו יש אותיות בעברית - כל ה Process נתקע ואני צריך לסיים אותו. אם אני שולח את אותו מייל שבנושא יש רק אותיות באנגלית - הוא עובר חלק. יש הצעות? תודה רבה.

  13. פירמטתי לאחרונה את המחשב, קודם היה ניתן לצפות ועכשיו לא. אני מניח שחסרה תוכנה כזו או אחרת - אבל איזו בדיוק?

    • 0 תגובות
    • 816 צפיות
  14. Started by חובב,

    למישהו יש אולי לינק לתוכנה שממירה SUB ל SRT ?? תודה :xyxthumbs:

    • 2 תגובות
    • 816 צפיות
  15. הכותרת מדברת בשם עצמה, אני מחפש תוכנה שתוסיף טאב או משהו בכיוון של זה למאפיינים של כל התיקיות בווינדוס ויאפשר לי לנעול את התיקיה עם סיסמא, וכשמנסים לפתוח אותה היא תדרוש את הסיסמא בשביל להכנס. אני מניח שיש הרבה תוכנות כאלו, אבל מה שאני מצאתי היו בעיקר עם GUI מטופשים ומיותרים. תודה רבה! (אגב, כל תוכנה, גם לא חינמיות יתקבלו בברכה)

    • 2 תגובות
    • 816 צפיות
  16. Started by junkam,

    יצא עידכון אבטחה ל-Firefox (מקור: שווה קריאה )

    • 7 תגובות
    • 816 צפיות
  17. מאיפה הכי כדאי להוריד את הדרייבר... מהאתר של nvidia: http://www.nvidia.com/object/winvista_x86_169.25_whql.html או מהאתר של gigabyte: http://www.gigabyte.com.tw/Support/VGA/Driver_Model.aspx?ProductID=2726

    • 2 תגובות
    • 816 צפיות
  18. אורח ztos--
    Started by אורח ztos--,

    מה לעשות? תודה-גיל.

    • 11 תגובות
    • 816 צפיות
  19. שלום. ברצוני לצרוב 20 קבצי וידיאו שהורדתי מהאינטרנט לשימוש אישי וחוקי. לאחר שהורדתי כבר כמה קבצים שכל אחד מהם שוקל קצת יותר וקצת פחות מ350 מגביטיים. הבעיה היא שכאשר אני מנסה לצרוב שני קבצים על דיסק אחד הנפח הכולל הוא 700.8 או 700.23. כיצד ניתן להוריד אפילו קצת מנפחם בצורה טובה ביותר,למען צריבה?. תודה.

    • 7 תגובות
    • 816 צפיות
  20. Started by Kenny,

    היי אנשים, היום התקנתי מחדש את מערכת ההפעלה XP. הכל הלך קשורה.. אך בעיה מוזרה אחת, יש לי את הלוח Msi K8Neo Platinium עובד עם nForce 4 Ultra הורדתי את הדרייבר : 6.86_nforce_win2kxp_international_whql הוא מתקין לי את הכרטיס רשת.. האינטרנט עובד.. נראה בסדר. אבל משום מה הוא לא מתקין לי : Ethernet Controller Mulitimedia audio controller RAID Controller הם עדיין עם הסימן קריאה הצהוב ב Device Manager. ניסיתי להתקין אותם כל אחד בנפרד.. לא ממש עזר. ניסיתי אפילו להתקין את כל ה XP מחדש (היה לי זמן היתי באמצע סרט : ) וזה גם לא עזר. אז מה הבעיה? הדרייבר לא מתאים? (הוא התקין לי את כרטיס הרשת) עצות? *אין לי את הדיסק המקורי.. אני לא מוצא אותו. *יש לי את המעבד AMD At…

    • 3 תגובות
    • 816 צפיות
  21. יש לי כמה מניות שאני מעוניין לראות אותם קבוע על שולחן עבודה ואת העדכונים של המניה בלייב, איכן אני משיג פס מידע כזה? אני בטוח שיש רק לא יודע איפה למצוא.

    • 4 תגובות
    • 816 צפיות
  22. שלום רב, לאחר שהסתיים אצלי תהליך הגיבוי ויצירת IMAGE של כל כונן C, הפאנל העליון היה בצבע צהוב, עם סימן קריאה צהוב והודעת אזהרה לפיה: No backups have been scheduled yet גם אחרי שסגרתי את התוכנה ופתחתי מחדש, זה הראה את אותו הדבר. מה זה אמור להביע? האם משמעות הדבר שהגיבוי לא הצליח??? ובמידה וזה אכן כך, האם לא הייתה אמורה להופיע הודעה כלשהי במהלך או בסיום התהליך,שאומרת שהתהליך נכשל, ומה הסיבה שגרמה לכך?

    • 4 תגובות
    • 816 צפיות
  23. Started by Loui1410,

    יש לי המודם USB ADSL MODEM ALE 130 והדרייברים שהגיעו איתו בדיסק (באוגוסט 2003) יש בהם בעיה (אחרי ההתחברות לכמה שעות החייגן נתקע כשמנסים להתנתק מהרשת). לפני כחצי שנה הורדתי את הדרייברים החדשים וזה פתר את הבעיה. אבל השבוע עשיתי פורמט והתקנתי את הדרייברים של הדיסק והבעיה הנ"ל חזרה! מישהו ידוע מאיפה אפשר להשיג את הדרייברים החדשים של GlobespanVirata? שכחתי מאיפה הורדתי ואני לא מוצא... תודה!

    • 6 תגובות
    • 816 צפיות
  24. לחבר שלי נדפק הכרטיס קול של הלוח אם והוא הלך וקנה כרטיס בסיסי sound blaster 5.1 VX עכשיו הוא הגיע הבייתה וגילה להפתעתו שהווינדואס 7 לא תומך בו.. מישהו נתקל בבעיה ומצא פתרון? מישהו יודע אולי מתי כן תהיה תמיכה ? תודה..

    • 4 תגובות
    • 816 צפיות
  25. Started by The UnKnown,

    Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 20:59:26, on 13/01/2007 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Program Files\Sygate\SPF\smc.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\Program Files\Eset\nod32krn.exe C:\Program Files\Eset\nod32kui.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\explorer.exe C:\Program Files\Winamp\winamp.exe C:\PROGRA~1\MOZILL~1\FIREFOX.EXE C:\Program Files\ICQLite\ICQL…

    • 1 תגובה
    • 816 צפיות

דיונים חדשים בפורומים