פתאום כל ההורדות מהאינטרנט הפכו לאיטיות מאוד. אני חושש שמשהו השתלט לי על הפס - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פתאום כל ההורדות מהאינטרנט הפכו לאיטיות מאוד. אני חושש שמשהו השתלט לי על הפס


TheSlayer

Recommended Posts

שלום,

לפני כמה ימים חשתי באיטיות בתעבורת האינטרנט שלי. ההורדות בתוכנת ה-BitComet הפכו איטיות מאוד (וזה לא בגלל שאין מספיק משתפים או משהו כזה) וגם הגלישה באינטרנט הפכה לאיטית. סרקתי את המחשב עם norton, ad-aware, spybot, ewido ורק בעזרת ewido מצאתי שלושה קבצים בתיקייה system32 של בשם winupsvc, msmdtr ועוד אחד שאת שמו אני לא זוכר. שלושתם היו תולעת זהה (לא זוכר את שמה). אבל מחיקתם לא עזרה והכל נותר איטי (לא בהכרח שהאיטיות נובעת בגללם).

האם יש דרך לגלות אם משהו משתמש לי בפס האינטרנט?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מחובר לאינטרנט בכבלים שמאפשר עד 3 כתובות IP שונות. המודם מחובר לראוטר אלחוטי אליו אני מחובר פיזית (ולא אלחוטית) ושאר המחשבים בבית מחוברים פיזית ואלחוטית (תלוי במיקומם בבית). משום שהיו לי קצת בעיות איתו (הייתי גולש לאתרים והייתי מקבל page not found מדי פעם ואז כשהייתי עושה "רענן" פתאום האתר כן היה עולה) אז החלטתי להתחבר למודם ישירות עם כבל ולכן לי יש IP שונה מלשאר הבית. (ביטלתי את ההתקן של כרטיס הרשת אליו מחובר הראוטר כדי שלא תהיה כפילות בחיבור לאינטרנט)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תיכנס לממשק של הנתב ותבדוק איזה כ.רשת מחוברים אליו (ע"פ מספרי MAC) ותרשום לך אותם, אח"כ תלך לכל מחשב ברשת שלך ותבדוק איזה יש לכ.הרשת שלו ותמחק אותו מהרשימה, אם ישאר לך מספר (אחד או יותר) שמחובר לנתב שלך אך לא קיים ברשת שלך זה אומר שמישהו מחובר אליך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פשוט תקודדו את תעבורת הרשת האלחוטית. בפעם הראשונה שפתחתי את המחשב הנייד שלי בבית מיד קיבלתי הודעת אימייל חדשה, הנייד

לא שאל אותי אפילו והתחבר לרשת של השכנים. בדקתי לי כ8 אלחוטיות שעובדות באיזור שלי ללא קידוד. כל מי שרוצה לגנוב

רוחב פס אפילו לא צריך להתאמץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אצלי הגדרתי שברירת המחדל זה "חסום לכולם", ורק משתמשים מורשים שמחוברים פיזית לראוטר (LAN) יכולים להיכנס לרשימת המורשים, או להכניס אחרים. לפי שמות המחשבים שמופיעים כמורשים, כולם שייכים לבית שלי.

האם יכולים לחדור לי למחשב עם סוס טרויאני או תולעת כלשהי ועל ידי כך לגנוב לי רוחב פס?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...