עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני מקווה שמישהו יוכל לעזור לי (למעשה לחבר...) אחרי שמרנדרים את הסרט הוא יוצא "קופץ" - כומר לא זז חלק (כלומר FPS נמוך מאוד). מישהו יודע מה הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 818 צפיות
  2. עזרה !! אין קיטור ברכבת צריך עזרה..

    • 5 תגובות
    • 818 צפיות
  3. צריך תוכנה לקידוד ווידאו לאיפון 4 מ1080P MKV ל H.264 video up to 720p, 30 frames per second תודה!

    • 1 תגובה
    • 818 צפיות
  4. משום מה אני זוכר שבגרסאות עתיקות של WINAMP זה היה אפשרי. לא מצאתי אפשרות כזאת אצלי. יש לי כרגע פעילות הרדיסק גדולה וארוכה וזה גורם מדי פעם לקרטועים במוזיקה. נראה לי אני יקנה SSD ויסגור עניין. בכל זאת אם מישהו מכיר נגן עם אפשרות כזאת אני אשמח לדעת.

    • 6 תגובות
    • 818 צפיות
  5. Started by liiight,

    עד עכשיו השתמשתי בPRASSI בשביל זה, אבל הוא לא מזהה את הצורב החדש שלי (NEC 3500), וNERO לא תומך בסוג הזה. גם CDRWIN 3.9G לא מזהה את הכונן. למישהו יש רעיון?

    • 8 תגובות
    • 818 צפיות
  6. Started by nehmia,

    לאיזה גרסה של adawer יש adwath?

    • 7 תגובות
    • 818 צפיות
  7. איך מסדרים את זה לפני שבוע כן הייתי שומע

    • 6 תגובות
    • 818 צפיות
  8. שלום. האם יש דרך לגרום לתוכנות האלה לסדר קבצים בצורה נורמאלית כמו שוינדוס עושה? למשל ACDSee עושה את זה, אבל מה שמוזר זה שבצד - איפה שהתיקיות מוצגות, התיקיות מוצגות לפי הסדר כמו שצריך.

    • 2 תגובות
    • 818 צפיות
  9. מה שבכותרת

    • 4 תגובות
    • 818 צפיות
  10. -Silver / Black A4Tech PowerSaver R7 Wireless Multimedia Desktop Set - Keyboard and Mouse Combo, Model: RK-770D זה מה שיש לי כרגע,משום מה לא קבלתי את הדיסק של הדרייברים .... ואני לא מוצא באתר... תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 818 צפיות
  11. עשיתי חיפוש!!!. הבעיה שהתוכנות החינמיות שבדקתי(DR DIVX, DIXV CONVERTER) לא הצליחו להעביר את הAUDIO, שהוא AAC. ורק תוכנות לא חינמיות בגרסאות נסיון הצליחו, אבל מוגבלות ל5 דקות כי צריך לקנות. למישהו יש המלצה לתוכנה טובה להמרה ?

    • 2 תגובות
    • 818 צפיות
  12. Started by Prometheus,

    הכותרת מדברת בעד עצמה... תודה

    • 3 תגובות
    • 818 צפיות
  13. Started by Stanly,

    יש לי בעיה בצפיה באתר החדש של קשת, משום מה כל מה שאני רוצה ב"דוח היומי" זה רק מה שבתמונה, מישהו יודע איזה דרייבר אני צריך להתקין או מה לעשות? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 818 צפיות
  14. Started by kobibo,

    מחפש תוכנת אנטי וירוס טובה שתתעדכן לעתים דיי תכופות , שלא תעמיס על מע' ההפעלה ושתדע להתמודד גם עם תוכנות ריגול וגם עם דואר .? תוכנת נורטון אומנם טובה מאוד אך היא עשתה לי דיי הרבה בעיות והיא דיי מעמיסה על המחשב . ( מע' XP ) שמעתי על תוכנת kaspersky רציתי לדעת האם היא טובה ? אודה לתגובות .

    • 4 תגובות
    • 818 צפיות
  15. קניתי לא מזמן ipod clasic 120 GB ורציתי להכניס לתוכו וידאו אז הורדתי תוכנה שממירה קבצים לפורמט אייפוד וחוץ מכמה קבצים שזה נותן לי להמיר אותם אז את רוב הקבצים הוא לא פותח והוא אומר שחסרים מקודדים. הורדתי כבר כמה חבילות מקודדים וזה לא פתר את הבעייה תעזרו לי בבקשה אם תוכלו

  16. Started by imhungry,

    שלום רציתי לשאול איך ניתן ליצור מחציה נוספת על ה HD שגם היא תהייה PRIMARY אני צריך את זה כי אני מעוניין להתקין LINUX

    • 4 תגובות
    • 818 צפיות
  17. Started by e-r-a-n,

    יש לי מוגדר כבר 2 מאווררים שהם של מעבד והשני כנראה הספק כוח.. גם החיישנים שזה המעבד וטמפ של לוח אם גם כן עובדים והכל מאז שהתקנתי את הקריסטל אורב, יש שמה כבל צהוב זה אומר שיש לו מד מהירות לא? אז למה אני לא מצליח להגדיר את הקריסטל אורב כמאוורר שלישי ? הוא מחובר ללוח אם.. לחיבור שצמוד לחריץ AGP

    • 0 תגובות
    • 818 צפיות
  18. התקנתי תוכנה בשם frameforge previz studio 3 עכשיו גם ההתקנה עשתה לי קצת את המוות אבל מהרגע שאני נכנס לתוכנה אמורים להיות פריטים שמופיעים כדי שאוכל להשתמש בהם,אין לי פריטים כאלה בכלל. לא הבנתי איך אני אמור להשיג אותם בבקשה בבקשה אם מישהו מכיר או יודע שיסביר לי,השתגעתי

    • 1 תגובה
    • 818 צפיות
  19. אתם יכולים לתת לי קישורים למדריכים או משהו כזה? לפי מה שהבנתי בנושא אחר כאן בפורום אפשר לעשות את עם VirtualDub, אבל איך? תודה.

    • 6 תגובות
    • 818 צפיות
  20. Started by סאונד בראש,

    הגדרתי בתוכנה את הגדרות החיבור מחדש באמצעות ההקלטה שאני לוחץ על החיבור מחדש הוא משנה IP והכל טוב רק הוא לא מאתחל את החיבור לבד יש איזו אופציה שפיספסתי ? תודה

  21. שלום לכולם!! אני צריך עזרה דיי דחוף. לפני חודש או משהו כזה שלחו לי באיי סי קיו את הלינק הזה. בקיצור,מרוב טפשותי הורדתי ופתתי אותו. מה אני עושה עכשיו כדי להוריד את הוירוס? היו פה פעם מדריכים אבל אני לא מוצא אותם. מישהו יכול לעזור לי? אני צריך משהו שיעבוד 100% ויהיה פשוט. תודה לעוזרים. בבקשה תתנו לי פתרון כמה שיותר מהר

    • 1 תגובה
    • 818 צפיות
  22. Started by ilia121,

    אהלן, עברתי לוינדוס ויסטה, התקנתי את הפיירפוקס החדש 2.0.8, ומאז אני לא מצליח להתקין שום תוסף: ג'אווה, activeX (בשביל ynet ו-וואלה) וכו'. הוא מתחיל את ההתקנה ואז אומר שיש שגיאה ושהוא לא יכול להמשיך להתקין. יש לציין שיש לי גם zonealarm ו-SpyBot Search&Destroy אבל אותו דבר קורה גם כשאני מכבה אותם... מה עושים? תודה על העזרה.

    • 3 תגובות
    • 818 צפיות
  23. איך קוראים לה?? ואם היא כידאית?? כי נכון להיום יש לי נורטון 2005 והוא מצא לי וירוס או שניים משקניתי את המחשב!! וזה נראה לי לא הגיוני!!

    • 9 תגובות
    • 818 צפיות
  24. שלום כשאני מריץ חיפוש באימיול ושם הקובץ הוא בעברית, אז הוא הופך לסימני שאלה וכמובן הקובץ לא נמצא...כנ"ל לגבי חיפוש אנשים באיסיקיו שהכינוי שלהם בעברית..אני זוכר פעם תיקנתי את זה איכשהו על ידי התקנה מחדש של הגדרות השפה בווינדוס..ניסיתי את זה גם עכשיו אך עדיין הבעיה לא נעלמת... למישהו אולי יש פיתרון? תודה

    • 2 תגובות
    • 818 צפיות
  25. Started by nore0,

    אני שואל כי שמעתי שיש סקינים שדופקים את ה-boot screen

    • 2 תגובות
    • 818 צפיות

דיונים חדשים בפורומים