עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ishai82,

    הי חבר'ה, קבלתי קובץ עם סיומת pp. ואני לא מצליח לפתוח אותו משהו מכיר את סוג הקובץ הזה ואם כן יסביר לי איך לפתוח אותו.. תודה מראש, ישי

    • 4 תגובות
    • 820 צפיות
  2. Started by holly man,

    שלום לכולם שאני מסיים לערוך את הדף ורוצה להציג אותו בתצוגה מקדימה הוא מבקש האם לשמור את הנתונים שביצעת יש מצב שאפשר להעיף את זה שלא יבקש את זה ? כמו בדרימריבר 4 תודה

    • 0 תגובות
    • 820 צפיות
  3. Started by Spook,

    היי, אני מריץ את הגרסה האחרונה של FIREFOX 3. דף הבית שלי הוא www.haaretz.co.il אני רוצה להחליף את דף הבית ל-www.nrg.co.il אבל כל נסיון החלפה לא מתקבל על ידי התוכנה. האתר החדש אמנם נרשם ב-OPTIONS, אבל כשסוגרים את הדפדפן ופותחים מחדש הוא שוכח את השינוי וחוזר לדף הבית של הארץ. מישהו מכיר את הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 820 צפיות
  4. Started by shir12345,

    שלום עשיתי גיבוי לכונן קשיח חיצוני בוינדוס 7 באמצעות התוכנה "backup and restore" חשבתי שזה מגבה "תמונה" של מערכת הפעלה. האם טעיתי? ואם לא, אז איך אני משחזר את המערכת הפעלה לנקודה שבה שיחזרתי? כי זה נותן לי אופציה רק לשחזור קבצים תודה

    • 1 תגובה
    • 820 צפיות
  5. אני מחכה לפחות חצי שעה עד שזה נשלח. ככה זה אצל כולם??

    • 7 תגובות
    • 820 צפיות
  6. Started by Vatos-Locos,

    היי, אני מקודד סרטים לצורך הצמדת כתוביות (לניגון במכשירי DVD שלא תומכים בכתוביות בעברית). אני לא ממש מבין בעניין אז בחרתי בתוכנה WINAVI כי היא הכי קלה שראיתי. מה שאני אומר כרגע תקף ל80 אחוז מהסרטים שקידדתי, אבל לדוגמא אני אבחר בסרט שזה היה בו הכי נורא... INTO THE BLUE. הקובץ הארגינלי לא עשה שום בעיות בשום נגן, לצורך העניין רץ מהר קדימה, יכול לרוץ אחורה, איכות תמונה סבבה, ומסונכרן מעולה קול ותמונה. הקובץ שקידדתי במקודדים של התוכנה (ZJMEDIA) היה פשוט זוועה: רץ קדימה ממש לאט (במידה ורוצים להריץ, בניגון הוא כמובן בסדר), לא יכול לרוץ אחורה בכלל (קופץ לתחילת הסרט), איכות תמונה לא משהו, גודל קובץ מוגזם (בין 50 ל-150 מגה יותר מהמקורי), הקידוד היה דיי מהיר האמת... והכי הכי גרוע, כ…

    • 0 תגובות
    • 820 צפיות
  7. הבעיה היא כזו, אני יכול לגלגל עם הגלגלת של העכבר כרגיל למעלה ולמטה, אני יכול ללחוץ על החצים הקטנים שיש בתחתית ובחלק העליון של שורת הגלילה, אבל אני לא יכול לתפוס אותו (להשאיר את העכבר לחוץ עליו) ולהזיז אותו... לא משנה מה ניסיתי, שחזור מערכת גם לא עובד. אין שום דבר ספציפי שעשיתי כדי לגרום לזה לקרות , זה פשוט התחיל. יש רעיונות לפתרון למישהו?

    • 6 תגובות
    • 820 צפיות
  8. אוקיי, אז הנה כמה תוכנות שחבר המליץ לי, ואני ממליץ לכם אך מצפה לשמוע ביקורת ממכם: התוכנה הראשונה: Crystal Player - נגן מולטימדיה יעודי לסרטים, Crystal Player עובדת ישירות עם משאבי החומרה של DirectX, מה שמבטיח מהירות ניגון/פריימים גבוהה ביותר ולכן גם חלקה ואיכותית יותר. תומכת ב-4 מהירויות, מלווה בממשק קל ונוח ואפשרות לכיוון בהירות התמונה והחדות בנוסף הוא הנגן היחיד שמאפשר הגדלת כל הסרט על המסך והעלמת פסים שחורים ובנוסף תומך תמיכה מלאה בכתוביות בעברית (יש לבחור בפונט David). יש גם אפשרות להעלים את הפסים השחורים, וזאת ע"י כך שכאשר מפעילים את הסרט לאחר שהוא עלה לוחצים לחצן ימיני ובוחרים PROPERTIES ובמסך שנפתח לנו אתם לוחצים על החץ בשורה הלבנה הראשונה ובוחרים 4:3?TV (מומ…

    • 2 תגובות
    • 820 צפיות
  9. עם איזו תוכנה אני יכול לעשות את האפקט הזה של ה3D? כמו בתמונה הזאת תודה לעוזרים!

    • 0 תגובות
    • 820 צפיות
  10. Started by gilloze,

    חברה אם זה לא קשור לפו אז תעבירו לאן שצריך צודה נעלם לי השורה של המשימות הזה שלמטה איפה שההתחחל והכל פשוט נעלם מה אני יכול לעשות ניסיתי שיחזור מערכת לא הלך וניסתי בהגדרות גם לא הלך תודה מראש גיל

    • 1 תגובה
    • 820 צפיות
  11. Started by Dante_9,

    הורדתי את הסמיילים האלו: איך אני משלב אותם במסנג'ר?

    • 4 תגובות
    • 820 צפיות
  12. יש לי רישיון חוקי לOFIICE של MS. אני רוצה להתקין אותו במחשב ללא כונן אופטי. רציתי לדעת אם יש דרך חוקית להוריד OFFICE 2010 כמו שניתן להוריד WIN7: http://www.pcworld.com/article/248995/how_to_install_windows_7_without_the_disc.html ובסוף ההתקנה להכניס את הרישיון לאקטיבציה דרך האינטרנט? אשמח לקישור להורדת ISO. תודה!

    • 1 תגובה
    • 820 צפיות
  13. Started by Or94,

    לפני שבוע או כמה ימים אני לא זוכר בדיוק היה עידכון למסנג'ר במחשב שלי. התקנתי את העידכון ומאז כל פעם שאני מדבר במסנג'ר עם חברים או עם כל אחד המסנג'ר מתנתק כל כמה דקות וכל פעם מתחבר מחדש. אני לא מבין מה הבעיה. לא ניסיתי להתקין מחדש.

    • 0 תגובות
    • 820 צפיות
  14. Started by sgt_flippy,

    צריך לדעת מידות של כרטיס ביקור , פליירים , מודעות? תודה רבה לכל העוזרים

    • 0 תגובות
    • 820 צפיות
  15. Started by +Eliran+,

    הורדתי את התוכנה הזאתי ואני רוצה להשתמש בה אבל אני זוכר שאמרו שיש שתי דברים שצריך לסמן שלא יימחקו. איזה דברים אלו? ואיפה צריך לסמן את זה שהם לא יימחקו?

    • 4 תגובות
    • 820 צפיות
  16. אני רוצה לבדוק את היציבות של הספק שלי. בתודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 820 צפיות
  17. Started by mush0n,

    אהלן חברה, היות ואני גרפיקאי מושבע, ואני בטוח שיש פה כמה אנשים שמעריכים גרפיקה טובה שהם רואים אותה, אני מדי פעם אפרסם פה SHOWREELS שזה בעצם תיק עבודות של הגרפיקאים הגדולים בעולם. מן הסתם אין פה אספקט שיוויקי היות והם גם בחול וגם עבודה שלהם עולה בסדר גודל של בית בישראל בכל מקרה, להנאתכם בלבד, אני אתחיל עם כמה SHOWREELS שמשאירים אתכם עם פה פעור: HELLO LOGAN http://www.logan.tv/metalgearsolid.html *לכו לMONTAGE 08 STARDUST http://www.stardust.tv/ BUCK http://www.buck.tv/ Steve Seeley http://www.studiodialog.com *אגב, אם אתם גרפיקאים, אז יש שם שפע של רעיונות. יש לי עוד טונות של SHOWREELS, אם זה ילך אז בכיף אני אכניס אותם.. תהנו

  18. Started by kknd,

    שלום לכולם, אני מעוניין למחוק קובץ מסויים מדיסק קשיח NTFS דרך DOS. הבעיה היא שאני מקבל הודעת Access is denied. מה הסיבה להודעה זו וכיצד ניתן להתגבר עליה? תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 820 צפיות
  19. Started by eranmor,

    יש לי שתי מחיצות נפרדות מאותו HD אני רוצה לקצץ קצת בנפח המחיצה שעליה מותקנת המערכת ולהעביר אותו למחיצה השניה אך המחשב רושם לי הודעת שגיאה כזאת: 2003 ERROR או משהו כזה... למה דבר כזה יכול לקרות ?? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 820 צפיות
  20. האם היא תאפשר לי לעבוד בשני כיוונים גם גיבוי של דיסק בודד ושיחזורו למערך RAID 0 וגם בכיוון ההפוך ? האם זה שהמערך הוא על SSD והדיסק הבודד הוא SATA צריך טיפול מיוחד בתהליך גיבוי שיחזור לעיל ?

    • 0 תגובות
    • 820 צפיות
  21. אוקיי.. אז ככה יש לי כרטיס מסך מסוג ATI Radeon HD 4850 על Win Vista 32bit ואני מעוניין לעדכן לו את הדרייברים... עם מישהו יכול לומר לי איזה דרייברים אני צריך להוריד... ואיך לעדכן אותם, ???

    • 6 תגובות
    • 820 צפיות
  22. Started by Master_K,

    אנשים אני מחפש את התוכנה solid cam 2002 למישהו יש או יודע איפה להשיג?

    • 1 תגובה
    • 820 צפיות
  23. התקנתי את K Lite Codec Pack 2.53, והתקנתי רק את ה - Codec-ים ( לא סימנתי שום תוכנה ), אך מאז Windows Media Player 10 התחיל לעשות בעיות. בהתחלה שמתי לב שהוא פועל על 100 אחוז, אבל אז ראיתי את התוסף ש - DivX התקין ( ה- Player האידיוטי ) והורדתי אותו. מאז זה פועל בסדר. אבל מדי פעם ( בערך כל איזה 5 דקות ), של צפייה בסרט יש איזו הפסקה קלה, שבה הסרט מקרטע, אחרי שנייה הוא חוזר לעצמו ומריץ את הסרט מהר כדי להסתנכרן לקול... זה די מעצבן. למישהו יש מושג איזה תוסף זה יכול להיות ? אולי משהו שמנסה להתעדכן מהאינטרנט ? נ.ב. אני משתמש ב - DirectVobSub האם זה תוסף טוב או שיש תוספי כתוביות יותר טובים ל - WMP ?

    • 0 תגובות
    • 819 צפיות
  24. Started by dovk,

    ברשותי התקן מצלמה שמאפשר ליכדת הסרט על גבי המחשב ע"י ILINK (IEEE1934 במפרט המחשב שאני מעונין לקנות כתוב IE1394A יחד עם מע וינדוס ויסטה 64 . השאלה שלי האם המע החדשה אמורה לקבל את ההתקן (מצלמה) כשאחבר אותה למערכת החדשה ?

    • 2 תגובות
    • 819 צפיות
  25. Started by omerha,

    כתוב בכותרת - מחפש תוכנה של high defenition video תוכנה טובה אם מישהוא מכיר כי מה שיש מובנה ב XP פשוט זוועה

    • 6 תגובות
    • 819 צפיות

דיונים חדשים בפורומים