עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אשמח לתשובה מהירה תודה תודה סושי

  2. מקווה שזה הפורום המתאים... טוב אני כמעט שבוע בלי איסיקיו, והחלטתי לפנות לעזרתכם לפני כמעט שבוע אני פותח תמחשב, מהאיסייקו לייט עולה שגיאה (תרגום מאנגלית) "איסיקיו נתקל בבעיה וצריך להיסגר, מצטערים על אי הנוחות" ניסיתי ב PRO, ושם עולה שגיאה 234 הורדתי גרסה 4.1 ושם זה פשוט נתקע בלי הועה שגיאה ב ICQ2GO זה עובד (go.icq.com) מה לעשות ? (ניסיתי להתקין מחדש ולהפעיל את ה DBConverter)

    • 2 תגובות
    • 825 צפיות
  3. התקנתי לא מזמן את הדרייברים החדשים בגלל שcz "הכריח" אותי, ועכשיו בחלק מהמשחקים הוא לא עולה מ60 הרץ למרות שהרצתי מספר תוכנות שמגדירות לא לרדת מ100hz יש איזה שהן הצעות? תודה :-*

    • 3 תגובות
    • 825 צפיות
  4. היי התקנתי את איימש , והתוכנה מבטלת לי את פונקציית ה alt+shift , אני לא יכול לשנות את השפה מעברית לאנגלית כאשר אני לוחץ alt ו-. shift. הדרך היחידה שבה אני יכול לשנות את השפות זה דרך ה taskbar למישהו יש פתרון לזה ?

    • 3 תגובות
    • 825 צפיות
  5. Started by Liran -,

    כשאני מפעיל את המסנג'ר אני מקבל את ההודעה הבאה : אין לי מושג למה זה ככה פתאום ??? הכל עבד טוב עד שזה נהיה ככה, הסרתי את המסנג'ר והתקנתי כמה וכמה פעמים ושום דבר לא עוזר, עשיתי שיחזור מערכת - גם לא עוזר למישהו יש רעיון כיצד ניתן לפתור את הבעיה ? תודה מראש, The Wizard

    • 4 תגובות
    • 825 צפיות
  6. יש לי כמה שאלות... הייתי רוצה לדעת איך אפשר למחוק קובץ מבלי שיהיה אפשרי לשחזר אותו? איך אפשר לשחזר קובץ? ואיך אפשר לנקות את ההרד דיסק משאריות של קבצים? ואיזו תוכנה תעזור לי לראות את FAT TABLE ? אם אפשרי לעשות את כל זה דרך XP ? אם לא אז איך עושים את זה?

    • 2 תגובות
    • 825 צפיות
  7. Started by loop13,

    בעברית

  8. התקנתי את הוינדוז 7 ונראה לי שהכונן היחדי שפורמט זה C ואילו D , E עדיין מלאים בכל החומר הישן שלי. האם עשיתי משהו לא טוב? רציתי כן לפרמט את כל ההרד דיסק כי היו לי וירוסים מה לא עשיתי טוב?

    • 8 תגובות
    • 825 צפיות
  9. Started by hopa,

    יש לי דיסק התקנה צריך להכניס PRODUCT KEY ב5 חלונות עם 5 תווים בכל אחד. באחד הקבצים יש לי את ה PRODUCT KEY ProductCode={90260409-6002-11D3-8CFE-0150048383C9}איך לרשום את הקוד כדי שאוכל להתקין? בססמא הנ"ל יש 32 אותיות\מספרים אני יודע שהתוכנה הותקנה מהCD הזה בעבר... ; Microsoft Office SETUP.EXE settings file. [MSI] ; The MSI section gives the name of the MSI file to install. This file must be in ; the same folder as Setup.exe, and both must be in the root of the installation ; tree. MSI=OWC10.MSI [Product] ProductCode={90260409-6002-12D3-8CFE-0150048383C9} ProductName=Microsoft Office XP Web Components ProductVersion=11.0.5614.0 Recache=1 [MST] ; The MST section gives the…

    • 1 תגובה
    • 825 צפיות
  10. Started by eizik26,

    שלום אנשים שמעתי שעם emule elements אפשר להגיע למהירויות גבוהות מישהו שמע עליו?

    • 0 תגובות
    • 825 צפיות
  11. Started by dragon772,

    פירמטתי את המחשב רק את כונן c ואני לא מצליח להתקין אנטי וירוס ניסיתי להתקין קספרסקי וזה לא נותן גם נוד32 לא ניתן להתקין וכל אחד מהאנטי וירוסים הבעיה היא אחרת אותו דבר עם ה zone alarm ראיתי שיש וירוס תולעת במחשב כשבדקתי באתר של קספרסקי אבל אין שם אפשרות תיקון או מחיקה מה יכולה להיות הבעיה? עדכון: ניסיתי גם AVG לא פועל יש שגיאה באמצע וגם לא נותן להתקין את bitdefender בקספרסקי ו ב bitdefander זה כותב את השגיאה הזאת: http://img222.imageshack.us/img222/1869/2891mz3.jpg

    • 7 תגובות
    • 825 צפיות
  12. Started by Falcon007,

    סקר פשוט

    • 7 תגובות
    • 825 צפיות
  13. יום טוב. יש לי בערך 40 ג'יגה של סדרות טלוויזיה על הכונן שאני פשוט חייב להיפטר מהן, אחרת לא ישאר לי מקום בכונן בכלל :'( רציתי לדעת, מהי שיטת הקיבוץ הטובה והאפקטיבית ביותר בכדי שאני יוכל למלא כמה שיותר פרקים בדיסקים סטאנדוים של 700מ"ב כל אחד? אני מודה לעוזרים מקרב לב :-[

    • 6 תגובות
    • 825 צפיות
  14. Started by IlanF,

    ראיתי בכמה תמונות שאפשר לשים את הנגן ליד השעון שיראו רק את הכפתורים (חיפשתי תמונה וזאת היחידה שמצאתי שרואים שם את זה, רק שהיא קטנה...) איך אני עושה כזה דבר? ד"א אפשר לגרום לו ליהיות שקוף כמו בויסטה אבל בXP?

    • 4 תגובות
    • 824 צפיות
  15. אני לא מצליח להסיר תוכנה,למה זה ? יש דרך אחרת להסרת תוכנה חוץ מאשר דרך הקונטרול פנל/לוח הבקרה והסרת תוכנה ?

    • 3 תגובות
    • 824 צפיות
  16. Started by zohar678,

    התקנתי תוכנה בשם בורסה גרף הניתנת לניסיון של שבועיים. לאחר שתמו להם ימי הניסיון הסרתי את התוכנה בעזרת תוכנה שנקראת revo uninstaller, המנקה גם כל איזכור בתקיית הרג'סטרי אך ללא הועיל, אינני מסוגל להפעיל שוב את תוכנת הבורסה גרף מכיוון שאני מקבל הודעה שתקופת הניסיון שלי תמה. האם מישהו מכיר תוכנה שבאמת יודעת לבצע מחיקה כמו שצריך?

  17. Started by guyyug,

    מה רמת הדיוק של הSANDRA לא מבחינת ביצועים אלא מבחינת איבחון של המערכת

    • 0 תגובות
    • 824 צפיות
  18. כשאני מכבה את המחשב אני מקבל לפעמים הודעה שתוקעת את הכיבוי על שגיאה במשהו שנקרא THOR WINDOW או לפעמים גם THOR HAMMER, עכשיו זה לא מופיע לי בטאסק מאנאג'ר, לא זכור לי שהתקנתי שום דבר דומה לזה, סימנטק קורפורייט לא מוצא שום וירוס, ספיי בוט ואדאוור טוענים שהמחשב נקי. חיפשתי בגוגל ולא ראיתי שום דבר חשוד בנושא. יש רעיונות?

    • 6 תגובות
    • 824 צפיות
  19. Started by בלוסטון,

    אין לי תוכנה לצפיית סרטים ... אתם יכולים להמליץ לי איזה תוכנה טובה??

    • 6 תגובות
    • 824 צפיות
  20. Started by intel suck,

    כל פעם שאני נכנס לתוכנה ומתחיל להויד תוך כמה דקות המחשב עושה ריסטרט ומופיע לי מסך כחול מה הבעיה?

  21. האפטר קרס לי עם הודעת שגיאה (42::00) הפרמייר קרס תוך כדי עליה, וגם הסאונד-בות. הפוטושופ כן עבד. אחרי שיטוט קצר גילית שצריך להסיר כל קודק DVIX. הסרתי (K-Lite), והכל עולה כמו שצריך. מה זה הדבר הזה??? עכשיו אני לא יכול לקודד DVIX!!! מישהו מכיר את התופעה? פיתרון?

    • 3 תגובות
    • 824 צפיות
  22. היי... ברגע שאני מנסה לעשות import לvideo כלשהו, אני מקבל את השגיאה הבאה unsupported compression in file ואני לא מצליח להבין למה אני מקבל את השגיאה... הרי הפורמט נתמך ע"י התוכנה... חשבתי שאולי הבעיה היא בvideo המסויים שרציתי, אז בדקתי במספר קטעים אחרים, והבעיה חוזרת על עצמה... אז מה הבעיה? תודה מראש install

    • 5 תגובות
    • 824 צפיות
  23. Started by kimi,

    יש לי מחשב די חדש, מעבד E6600, לוח abit-ab9pro, זכרון 2G הבעיה שלאחר זמן מה שהמחשב דולק ה cpu usage עולה בין 30% ל 70% והוא לא יציב אני לא מריץ יישומים כבדים שלוקחים הרבה משאבים, ובעמודת CPU ב task manager היישום שצורך הכי הרבה משאבים נקרא SYSTEM, חוץ ממנו השאר זניחים. כשעושים reset זה מסתדר אבל כעבור זמן מסויים זה מתחרבש.. גם כשאני פותח יישום זה קופץ לכמעט 100%.. זה הגיע למצב שאני לא מסוגל להאזין למוסיקה במדייה פלייר! אודה למי שיוכל לעזור!

    • 6 תגובות
    • 824 צפיות
  24. מחפש תוכנת ניהול חשבונות אונליין שאפשר לגשת אליה מכל מקום וכל מאגר הנתונים יהיה קיים. אתר אינטרנט גם אפשרי. תודה ;D

    • 1 תגובה
    • 824 צפיות

דיונים חדשים בפורומים