תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
נכנס לי וירוס בשם טורין והוא הרס לי את הווינדוס אין אפשרות להתחבר זה מראה כאילו זה מתחבר ואז כשאתה לוחץ על המשתמש ע"מ להיכנס לוינדוז זה רושם מתנתק שומר הגדרות מערכת.. מה אפשר לעשות?? בבקשה צריכה את עזרתכם דחוף....תודה..
-
- 3 תגובות
- 825 צפיות
-
-
איזה תוכנה אני הופך כתובית של DVD ל sub או כל סוג אחר של כתובית שיאפשר עריכה תודה..
-
- 4 תגובות
- 825 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה בעבודה עם המחשב שלפתע הכרטיס וידאו הפסיק לעבוד והוא דורש דרייבר. אני מתכנן לקחת sysoft sandra ו everest על מנת לזהות את הדגם של הכרטיס אבל אשמח לעוד המלצות מכם לתוכנות שיזהו לי את הכרטיס ואם יש תוכנות שגם ימצאו לי דרייבר או אתרים מומלצים (בחינם) לדרייבר אז אשמח מאוד. אני צריך את זה די בדחיפות, תודה רבה !
-
- 5 תגובות
- 825 צפיות
-
-
שלום עד היום התוכנה עבדה מצויין והכל טוב היום שבאתי מבית הספר היא אמרה לי את זה וכל כמה זמן היא אומרת את זה http://img470.imageshack.us/my.php?image=untitledvf3.jpg מה עושיםםם תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 825 צפיות
-
-
-
כל פעם שאני מנסה להוריד קובץ גדול כשהוא מגיע לסוף ואז מוריד אותו למטה כשהוא עושה לו בדיקה הוא מחזיר אותו שוב להורדה בטענה שיש חלק פגום וצריך להוריד אותו שוב, הבעיה היא שזה חוזר על עצמו עשרות פעמים עם הרבה הורדות ויכול לקחת הרבה מאוד זמן עד שזה יסיים להוריד את הקובץ למישהו יש פתרון לבעיה הזה ? עם אימיול זה לא היה קורה לי
-
- 2 תגובות
- 825 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתוריד את כל הלינקים בעמוד מסוים, הכוונה היא לא להוריד את הדף עצמו אלא ללינקים שהוא מפנה בעמוד. מישהו מכיר ? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 825 צפיות
-
-
יש לי בעיה אנא כל מי שיכול לעזור אודה לא מאד. מחקתי בטעות את תיקיית המועדפים שלי ו"היקרה" לי מאד כמו לכל אחד. המחיקה נעשתה עם מקש Shift שזה אומר מחיקה תוטאלית ובנוסף לכל מחקתי גם את הקבצים המוגנים מסל המיחזור בנורטון 2003 פרו. אנא כל מי שמנוסה בעניין אנא עזרו.
-
- 1 תגובה
- 825 צפיות
-
-
תנסו את www.overnet.com מהיוצרים של הדונקי, גרסה חסרת סרברים, מתאים גם לאנשים מאחורי פיירוול
-
- 0 תגובות
- 825 צפיות
-
-
יש לי ie 6 והיום הוא החליט להשתגע לי...אני מנסה להכנס לאתרים הוא רושם מתחבר וממשיך וממשיך וזהו...אפילו מסך של אתר לא זמין או משהו כזה לא עובד...אז התקנתי את ie 7...אך יש שוב אותה הבעייה...אז החזרתי ל-6...איך אפשר לתקן את זה? תודה
-
- 3 תגובות
- 825 צפיות
-
-
היי חבריה, קראתי בynet בתגובות הקוראים כי ע"מ לראות את ספרית המדיה מהמחשב לטלויזיה לא צריך פליסטשיין זה אפשרי? יש מדריך ?אפשר לינק להורדה? תודה
-
- 0 תגובות
- 825 צפיות
-
-
אני מעונין להוריד את הסדרה עמוד האש לצפות בה במחשב שלא מחובר לאינטרנט (היא ניתנת לצפייה חופשית ללא פרסומות בtאתר של ערוץ 1 כך שנראה לי שזה חוקי) איך אני מוריד את הוידאו מהאתר? זה לא פלש אלא wmp plugin http://www.iba.org.il/media/?site=152&page=252&topic=928 תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 825 צפיות
-
-
תוכנה בסגנון winamp - מה מומלץ וקל לשימוש? לא רוצה משהו כבד שיהיה קל לשימוש עם playlist וזהו.
-
- 6 תגובות
- 825 צפיות
-
-
קודם כל אני רוצה לדעת אם שווה לנסות להתעסק עם כיווץ מסוג כזה אני יודע שיש הבדל בשמיעה לטובת בmp3 אבל שהwma תופס פחות מקום (דבר שחשוב בכיווץ סרטים) השאלה היא האם ההבדל באיכות הקול משמעותי דבר שני, ניסיתי לכווץ בwma עם virtualDub אבל משום מה הוא לא מוכן ההודעה שמתקבלת היא: error initializing audio stream compression the requested conversion is not possible ועוד שאלה קטנה :jump1: מה ההבדל בין wma1 ל wma 2? :scatter:
-
- 0 תגובות
- 825 צפיות
-
-
היי לכולם יש ברשותי 2 כרטיסי קול במחשב ואני מחפש תוכנה שתוכל לקחת את הצליל שמתקבל מהמיקרופון בכרטיס קול 1 ולהשמיע אותו בכרטיס קול 2 (בצורה ישירה!, דחייה של שנייה או 2 לא יפריעו) הסיבה היא בעיית הרעשים הסטטים בכניסת המיקרופון בלוח ABIT IS7 שיש לי. תודה! כריס
-
- 9 תגובות
- 825 צפיות
-
-
שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים. יש ברשותי מחשב ישן עם מעבד של AMD סוקט 939 שהוחלף לו לפני כמה חודשים לוח שנקנה פה באתר יד שניה. אני מחפש לו את הדרייבר של הקול אך ללא הצלחה, לא זוכר איך מצאתי אותו פעם שעברה, אולי תוכלו בבקשה לעזור לי. אני יודע שהלוח הוא של MSI וכנראה נשלף ממחשב של HP, הדגם הוא MS-7050 ורשום עליו גם N1996. אני פשוט רוצה לסדר את המחשב הזה לאחים הקטנים שלי. זו התמונה של הלוח: אפשר לנעול מצאתי את הדרייבר, הייתי צריך לחפש אותו תחת השם של המחשב של HP ולא תחת השם של הלוח . HP dx5150 Microtower PC
-
- 1 תגובה
- 825 צפיות
-
-
התוכנה היחידה במחשב, אני לוחץ על האייקון, או דרך "התחל" ופשוט הדפדפן לא עולה עד שאני לא עושה ריסטרט וגם אז זה לא תמיד עובד
-
- 1 תגובה
- 825 צפיות
-
-
היי, רציתי לדעת אם אתם מכירים דרייבר שיאפשר לי להשתמש בשלט PS3 על ה-VISTA זה כבר איכשהו עובד לי דרך USB אבל ממש הייתי רוצה להפעיל אותו דרך הBT תודה מראש,
-
- 1 תגובה
- 825 צפיות
-
-
התוכנה היא למטרת תרגול רשת /DOMAIN, רצוי מאד שתהייה חינמית, שאפשר לייצר בה רשת וירטואלית, שיהיה ניתן להעביר קבצים מהמחשב המארח אליה ושתהייה יציבה ואמינה. ה Microsoft Virtual PC עושה בעיות שלא מזהה מקלדת USB מחוברת בשלב ההתקנה הראשוני של תוכנות. אשמח להמלצה
-
- 5 תגובות
- 825 צפיות
-
-
שלום, 1. קניתי דרך חותם רשיונות ל3 מחשבים בגרסת update ואני ושמתי לב שבשני המחשבים של הילדים שלי הם הורידו win7 לא חוקי ודרסו את הרשיונות החוקיים שהיו לי ואני לא מוצא את הדיסקים של הרשיונות החוקיים שהיו להם. אייך אפשר להתקין את הגרסאות update החוקיות שקניתי? 2. קניתי גם באתר חותם רשיון אחד של Office professional plus 2010 Hebrew, בכמה מחשבים ניתן להתקין אותו באופן חוקי? 3. אחד הרשיונות הוא Windows 7 Ultimate English Upgrade 64BIT וכן ערכת שפה. האם זה יהיה אותו דבר קאילו קניתי Windows 7 Ultimate Hebrew Upgrade 64BIT? אודה לכם על תשובתכם
-
- 3 תגובות
- 825 צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה שייך לכן או לאודיו וקולנוע ביתי אבל אני אשאל בכל מקרה מישהו מכיר VST טוב כדוגמת הIvory של Synthogy שהוא של פסנתר והוא שוקל 40 ג'יגה בגלל כמות הדגימות הרחבה שלו (הוקלטו אני חושב 10 רמות עוצמה לכל קליד של הפסנתר על כל סוג של פדל) אני מחפש משהו דומה... VST באיכות מטורפת וריאליסטית של א': עוגב קטדרלי (מה שנקרא Cathedral organ) מהממש ענקיים האלו וב': של חמת חלילים (אותו כלי סקוטי שמנגנים בו עם חצאית משובצת)
-
- 1 תגובה
- 825 צפיות
-
-
אני מנסה להתקין את הדרייברים של ATI, אבל זה בעייתי, זה תקוע על איזה 40%(בערך, לא כתוב) ולא זז, לפחות שעה כבר, גם כשאני מנסה להסיר זה תקוע באמצע ולא זז, יש דרך להסיר את הדרייברים לא דרך התוכנה של ATI?(בהוספה והסרה הם לא מופיעים)? ואח"כ להתקין אותם? תודה רבה מראש
-
- 6 תגובות
- 825 צפיות
-
-
-
- 6 תגובות
- 825 צפיות
-
-
מה 5 התוכנות הכי מומלצות שייש במחשב? איזה תוכנות חייב שייה במחשב? ומאיפה מורידים 3dmark04?
-
- 5 תגובות
- 825 צפיות
-
-
אין מה להוסיף... אם תוכלו לקשר אותי מאיפה אפשר להוריד או משהו זה יהיה טוב!! תודה רבה, שבת שלום. 8)
-
- 7 תגובות
- 825 צפיות
-


