תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
כל הזמן השירים והסרטים בAC3 ממש חלשים.. יש דרך להגביר את הסרט עצמו ולא את הרמקולים?
-
- 3 תגובות
- 827 צפיות
-
-
איך מגדירים דף בטאבים/לשונית של גוגל כרום ?
-
- 7 תגובות
- 827 צפיות
-
-
היי לפני חודש בערך קניתי כרטיס קול חדש sb live! 5.1 עכשיו רציתי לשאול אם בהגדרות של התוכנה traktor (תוכנת די ג'יי טובה מאד) אני יכול לעשות שדרך יציאה אחת של הרטיס ישמעו את המאסטר (כלומר את מה שיוצא מהתוכנה) ובאוזניות שמחוברות ליציאה השנייה בכרטיס אני אשמע את הערוץ שלא נשמע במאסטר (cue). כמו בתוכנת pcdj למי שמכיר תודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 827 צפיות
-
-
-
יש למישהו מושג איך אפשר לעשות קיצור דרך ואחר כך להפוך את הקיצור לתמונה של JPG או תמונה מסוג כלשהו אני לא רוצה להפוך את תמונה לאיקון ואחר כך לשתול את זה הבעיה היא שיש לי ספריה של סרטים ובמקום להיכנס לתוך הספריה ולבחור את התקיה ואחר כך את "הוידאו טי אס" יש אפשרות לקחת את התמונה של הסרט ולהפוך אותו לקיצור דרך של הסרט?????
-
- 1 תגובה
- 827 צפיות
-
-
אוקי אז נגיד ואני רוצה שהקליק הימני של הגלגלת[איך שלא כותבים את זה כן?] יעביר לי לשיר הבא, ולהפך עם הקליק השמאלי איך אני בדיוק עושה את זה?
-
- 6 תגובות
- 827 צפיות
-
-
כאשר אני לוקח פרינטסקרין מסרט שמוצג בווינדוס מדיה פלייר 9 (האם זה גם בגרסאות קודמות?) אז התמונה כאילו זזה לי בת\וך הריבוע של הפרינטסקרין. ז"א כאילו שהסרט "חי" בתוך התמונה... מישהו יודע אם יש פאטצ' או איך לתקן את זה? מישהו יודע האם לbsplayer יש את אותה בעיה? תדה מראש!
-
- 4 תגובות
- 827 צפיות
-
-
*** חוקי *** אז תשמעו מה קרה. רציתי להתקין את אנריל טורנמנט 2004 על המחשב שלי, שקניתי במיטב כספי בארץ. אך כנראה שמשהו קרה (גם אחרי אינספור ניקיונות) והדיסק נשחק. בקובץ Audio1.ogg, הדיסק נתקע, ואיתו המחשב, ועולה ההודעה שהדיסק מלוכלך, וההתקנה נכשלת. ניסיתי גם לצרוב, אבל לא הלך. אז מכיוון שלא הצלחתי ליצור קשר עם Atari ישראל, החלטתי פשוט להוריד את הדיסק כתחליף. הורדתי דרך ביטורנט, הגיא לי קובץ rar אחד שבתוכו iso, ועוד מלא קבצים כמו r11, r01 (אני משער שאלו החלקים של ההתקנה) איך אני מתקין את המשחק\משחק?. בהמשך אני ארצה לצרוב את זה על דיסק dvd-r עם nec3520. יש עצות? תודה רבה מראש מאור
-
- 5 תגובות
- 827 צפיות
-
-
שלום הורדתי את התוכנה LioNetwork והיא אינה מתחברת לי ואיני יכול להוריד דברים מה אוכל לעשות בנידון?? תודה
-
- 4 תגובות
- 827 צפיות
-
-
תוכנה להמרת WAV ל- FLAK יש דבר כזה ? לא להיפך WAV > FLAK
-
- 0 תגובות
- 827 צפיות
-
-
-
במחשב של ההורים שלי התקנתי את mcafee security center בל הוא מעמיס על המחשב בצורה קשה בדקתי את הלוג שלו ויש ניסיון חיבור כל כמה שניות מIP שונים , ובפורטים שונים , למרות שיש כאלה שחוזרים על עצמם (כמו 135,445 בד"כ) צירפתי תמונה של הלוג אין לי אף תוכנה שחסמתי ב Internet applications [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 3 תגובות
- 826 צפיות
-
-
טוב הנה כמה מהייצירות שלי שאני אהבתי http://i7.photobucket.com/albums/y289/Kyle40/TheItalianJobWallpaper02.jpg http://i7.photobucket.com/albums/y289/Kyle40/ABeautifulMindWallpaper02.jpg http://i7.photobucket.com/albums/y289/Kyle40/FireFlower.jpg http://i7.photobucket.com/albums/y289/Kyle40/bb.jpg http://i7.photobucket.com/albums/y289/Kyle40/WaterWorld.jpg http://i7.photobucket.com/albums/y289/Kyle40/kcbanner.gif האחרון הוא הבאנר של הפורום שלי
-
- 7 תגובות
- 826 צפיות
-
-
יש לי סרט ספידר בפורמת AVI באכות גרועה ובעיה של CONTREST אז יש תוכנה שיכולה לשפר את הסרט
-
- 2 תגובות
- 826 צפיות
-
-
שדרגתי מ-IE7 ל- IE8 והוא מתפקד לכאורה בסדר ,אלא שדווקא כאן בשימוש באתר אני ניתקל בבעיה מוזרה כשאני רושם תגובות והטקסט קופץ ,במיוחד אחרי שאני כותב מעבר לכמה משפטים. ביטלתי כול מיני ADD-ONS בניסיון להיפטר מהבעיה ,אולם זה לא עזר רעיונות??
-
- 5 תגובות
- 826 צפיות
-
-
התקנתי בהתחלה את חבילת הקידוד של Lionetwork 1.3 והכל פעל טוב אבל אחרי זה התקנתי חבילת קידוד חדשה אחרת שעשתה לי כמה בעיות אז מחקתי אותה והתקנתי עוד אחת של קאזה לייט וזאת גרמה לעוד יותר בעיות אז מחקתי גם אותה וניסתי להתקין מחדש את Lionetwork 1.3 אבל עדיין יש בעיות ועכשיו אני בכלל לא יכול לראות סרטים מישהו יודע איפה\איך אני יכול למחוק את כל הקידודים ולהתקין הכל מחדש ? אם למישהו יש רעיונות אחרים יותר טובים אז בבקשה תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 826 צפיות
-
-
נרשמתי ל ICQ 6 BETA TESTER דרך האתר שלהם והתקנתי את ה ICQ וכל פעם שאני מנסה להתחבר ל ICQ 6 הוא רושם לי: Sorry, The ICQ Preview version gates are closed. You need to be Invited or registere when avaliable. למרות שנרשמתי דרך האתר. למה הבעיה ואיך אני פותר אותה?
-
- 3 תגובות
- 826 צפיות
-
-
בוקר טוב יש לי אווטלוק של מייקרוסופט ואני כבר הרבה זמן עובד איתו, כמו כן יש לי גם חשבון גימייל, הייתי רוצה לדעת האם יש אפשרות שהאווטלוק ינתב לי אוטומטית דואר מנמען מסויים ויעביר לי אותו לחשבון הגימייל שלי . תודה
-
- 3 תגובות
- 826 צפיות
-
-
אני מבקש שם של תוכנה שאיתה אני אוכל להתחבר למחשב שיש לי בבית ולהפעיל כל מני תוכנות כמואימיול וביטורנט... צריך כמובן שזה יהיה פשוט ולא ידרש אישור כל פעם מהמחשב שיש לי בבית כי אין שם אף אחד שיאשר... מחכה לתגובוות
-
- 5 תגובות
- 826 צפיות
-
-
ניסיתי להתקין סקין חדש לפיירפוקס ובאחד השלבים נדרשתי לשנות את הקובץ הנ"ל - אלא שמתברר שהוא בכלל לא קיים אצלי (x:\Program Files\Mozilla Firefox\Chrome). מישהו מוכן לחפש אם הקובץ קיים אצלו, ואם כן, לעשות מצווה ולשלוח לי? האי סי קיו - 174202737
-
- 2 תגובות
- 826 צפיות
-
-
לא ממש ידעתי באיזה פורום לשאול אותה, אבל גם לפה זה קשור.... אולי אני אשמע אידיוט... נגיד אני מוריד (חוקי) תוכנה או משחק מהאינטרנט, מאתר חוקי, לדוגמא Divx וכאלה, לתוכנות האלה יש גירסה גם חינם וגם בתשלום... השאלה שלי אם אני מוריד משהו בסגנון אבל לא אומרים לי זה בחינם... ואני לא רושם את המספר כרטיס אשראי או זהות או משהו בסגנון... אין להם דרך לקחת ממני כסף או משהו כזה? דרך האנטרנט לא יודע... סתם השאלה תמיד הטרידה אותי.... חחח קצת טיפשי אבל מעניין אותי לדעת...
-
- 8 תגובות
- 826 צפיות
-
-
על איזה תוכנה אתם ממליצים? תנו קישור אם אפשר תודה
-
- 4 תגובות
- 826 צפיות
-
-
הוא הדביק ת'נגן שלי אכשהו IAudio I7. יש לי קספרסקי, והוא לא ממש מצליח לטפל בו.. מה עושים S: -עריכה אכשיו זה מחק, רק אני לא יכול להיכנס לכונן של הMP3. S:
-
- 0 תגובות
- 826 צפיות
-
-
הכוונה היא שלדוגמא שיש איזשהוא קובץ שהוא קובץ של וינדוס ואי אפשר לעלות את הוינדוס. אני צריך תוכנה שתוכל לשחזר את הקובץ או להחליף אותו. יש משהו חוץ מה HIRENS BOOT ? תודה מראש לעזורים
-
- 6 תגובות
- 826 צפיות
-
-
אני מעוניין בתוכנה חינמית עם ממשק פשוט שמאפשרת לעשות Rip ל-CD שלם לקובץ WAV, וממירה את הקובץ WAV לקובץ MP3 באופן אוטומאטי. הכוונה היא שבמקום שיהיו לי 10 קבצי MP3 (כל טראק בקובץ MP3 נפרד), אז יהיה לי רק קובץ MP3 אחד גדול שכולל את כל הטראקים ברצף. יש לי במחשב את Audiograbber ואת CDex. האם אפשר לעשות את זה עם התוכנות האלה? אם לא, אז איזו תוכנה מומלצת למטרה הזו? נ.ב. CDex מאפשרת להמיר קובץ MP3 לקובץ WAV, וקובץ WAV לקובץ MP3. אני מחפש תוכנה שמאפשרת ליצור מקובץ MP3 קיים, קובץ MP3 חדש עם bitrate שונה (יותר נמוך). עם CDex אני יכול להמיר את הקובץ MP3 לקובץ WAV, ואז להמיר את הקובץ WAV לקובץ MP3 עם bitrate שונה. אבל, אני מעוניין בתוכנה חינית שיודעת לעשות את זה בפעולה אחת.
-
- 3 תגובות
- 826 צפיות
-


