תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
התקנתי את התוסף הנל לפני כמה זמן והוא ממש נוח ( חח על ההשקעה). אבל, אם העיצוב החדש של האתר ( הבנאר הזה בצד שמאל ) הוא פוגע בעיצוב של האתר. כאשר התוסף פועל, האתר מוצג על כל הדף והבנאר הזה גולש על הטקסט של הודעות. רציתי לדעת אם יש גירסה חדשה ומעודכנת לתוסף הנל. תודה. ( FF 2.0.0.6 )
-
- 1 תגובה
- 714 צפיות
-
-
למי שעוד לא שמע, Microsoft שלחה מכתב למפתחים של AutoPatcher ודרשו שיסגרו את הפרוייקט מיידית. הנסיונות של המפתחים לשכנע את מיקרוסופט לחזר בהם מהחלטתם כשלו והפרוייקט כנראה סיים את דרכו. AutoPatcher הייתה תוכנה חינמית שאפשרה למשתמשים להוריד את כל העדכונים של חלונות (XP, VISTA , 2000, 2003, MCE וגם OFFICE) בלי צורך לעבור את התהליך הארוך והמייגע של windows update שלקח זמן רב והיה מעצבן במיוחד בשביל אנשים שתחזקו מחשבים רבים וגם לאנשים שלא היה להם חיבור אינטרנט מהיר. במקום לחכות שכל ההורדות ירדו (שעות במקרה של התקנה חדשה) היה אפשרי פשוט להוריד קובץ אחד, פעם אחת, ולעדכן את כל המחשבים. הסיבה לדרישה של מיקרוסופט לא ברורה לחלוטין, הם טוענים שזו בעיית אבטחה למרות שנעשו מאמצים רבים של…
-
- 4 תגובות
- 846 צפיות
-
-
היא מופיעה למטה ב"taskbar", איך מוציאים את זה? תודה.
-
- 1 תגובה
- 524 צפיות
-
-
אני מדליק את המחשב, זה נכנס למסך שטוען את הווינדוס, ופשוט טוען וטוען וטוען בלי הפסקה ): ניקיתי את המאווררים טוב, ניסיתי גם להפעיל מצב בטוח, ולחפש משהו חשוד בביוס ושום דבר לא עוזר, זה ממשיך ככה שעות... S: תצילו אותי
-
- 7 תגובות
- 858 צפיות
-
-
זה לא מותקן אצלי, אבל מי שרוצה שינסה Ctrl-Alt-A (on a PC) to bring up the first time. After that, ctrl-A or a selection from the "Tools" menu activiates it.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום רב, אני מחפש תוכנה שתדע להציג בצורת מצגת קבצי מולטימידה כגון:קבצי התמונות, קבצי וידאו למינהם, פלאשים וכו'. כלומר נגיד ויש לי תקייות עם סרטים, תמונות, מצגות (PPS), פלאשים ועוד שאני יכול להגדיר מעבר קבוע מראש בינהם. כמו שיש לנו אפשרות הצגת בתור מצגת. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
1. אני ממיר סרטים מAVI ל MPEG ב super dvd creator 8.5 אולם התוכנה מנצלת רק ליבה אחת מתוך ה4 האם יש תוכנה שכן תנצל יותר ליבות ככה שההמרה תלך יותר מהר ? 2. עם איזה תוכנה אני יכול לקחת את הסרטים שקידדתי לMPEG ולהפוך אותם לפורמט DVD עם חלוקה בתפריט לכל סרט ?
-
- 1 תגובה
- 585 צפיות
-
-
המלצות בבקשה...
-
- 0 תגובות
- 586 צפיות
-
-
ציור פשוט ומהיר של ילד קטן, כחלק מבכרת יום הולדת שעשיתי בפוטושופ לאחותי. החלטתי לשחק עוד קצת עם הוואקום החדש.. סתם הרגשתי צורך לחלוק אתכם היה לי קצת קשה עם הפנים שלו, והיה לי זמן מוגבל (שלוש וחצי שעות) אז לא יכלתי להשקיע מספיק כדי לתפוס מבט ילדותי משכנע. הוא גם בכוונה מצויר לא בפרופורציות ריאליסטיות, כדי שייראה ציורי. [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
ראו: http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?externalId=6b3af6c9 עזרה בבקשה.
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האם אפשר לקודד סרט עם תרגום שיהיה מובנה בנרו מבלי להשתמש בVD?? תודה לעוזרים!
-
- 4 תגובות
- 706 צפיות
-
-
שלום, האם אפשר לשחזר לאחר פירמוט מלא או חלקי (פירמוט שבוטל באמצע) ואם כן איך? וכשאין ווינדוס מותקן כלומר עם BOOT CD.
-
- 4 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
אהלן, אני מחפש דרייברים של כרטיס הקול של המחשב שלי, ואין לי מושג איפה למצוא. הכרטיס קול שלי הוא כרטיס קול מובנה על לוח האם, לוח האם שלי הוא Asus K8V Se Deluxe. זה פחות או יותר כל המידע שאני יכול להביא עליו. יש למישהו מושג איפה אפשר למצוא? בתודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 558 צפיות
-
-
לא משנה איזה משחק אני מפעיל אם הוא פועל בFULL SCREEN MODE (למשל סוליטר לא כזה, CS כן) אם אחרי זה אני מדליק את הטלויזיה, ממיר מחובר למחשב שלי, אז יש לי מסך שחור כזה ורואים רק כמה דברים שהם מאוד בהירים למשל המילה ביפ של הערוץ. פעם מה שהייתי עושה זה לפתוח את חלון ההגדרות הזה של הדרוויר של הכ.מסך שלי. לאחורה התקנתי תגרסה החדשה יותר וזה כבר לא עובד(אז היה 94 נקודה משהו ועכשיו יש162.18). מה אני עושה? עריכה: עליתי על משהו שמסדר את זה, אני צריך להיכנס לCOLOR CORRECTION. נעבור לשאלה הבאה שלי, איך אני מסדר שאפילו את זה אני לא צריך לעשות...? זה פשוט לא משהו רגיל ככה זה לכולם..
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-
-
מחפש תכנה טובה חוץ מ-bsplayer תודה.
-
- 3 תגובות
- 521 צפיות
-
-
-
שלום ! גם כאשר אני מוחק הודעות דואר מהודעות שנשלחו ומהודעות שנמחקו ב-Outlook Express קבצי ה-dbx ב-Identities נשארים "שמנים" כמה מאות מגות כל אחד. מערכת ההפעלה היא XP SP2 האם מישהו מכיר פתרון לבעייה?
-
- 0 תגובות
- 455 צפיות
-
-
חברים שלום היתה לי תקלה שנדרשתי לפרמט את כל הHD בטח אתם מכירים את את העצבים האלה . ובכן אני מחפש דרך לבצע גיבוי למערכת ההפעלה והדרייברים שבכונן C כך שבעת תקלה אוכל לשחזר בקלות מדיסק חיצוני או כונן חיצוני וזה יחסוך לי את כל עוגמת הנפש והזמן בהתקנות חוזרות אשמח לקבל ההדרכה מהחברים בברכה
-
- 3 תגובות
- 675 צפיות
-
-
הי! אני צריך גופן בר-קוד שעובד יחד עם המיזוג דואר של WORD אפשר גם בתשלום תודה
-
- 0 תגובות
- 974 צפיות
-
-
היי! אני מחפש תוכנת OCR שתעבוד עם מחברות סרוקות, מיותר לציין שהן כתובות בכתב ולא דפוס. עד עכשיוו ראיתי רק תוכנות שעובדות עם דפוס מודפס, יש חיה כזו כמו שאני מבקש? תודה!!
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האם יש תוכנה שעושה את אותה הפעולה כמו DEMON TOOLS שעובדת בVISTA BIT64 ??? תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם יש המלצות לתוכנה ביעילות של SPY SWEEPER? תודה.
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש ויש לי התקן usb 2.0 אבל משום מה המחשב לא מעביר את זה במהירות האמיתית.... זה בטוח לא usb 1.0 בגלל שזה לא עד כדי כך איטי..... יש לי מחשב אחר ובו המהירות של ההעברה גבוהה יותר.. יש אולי איזה דרייברים או משהו כדי לסדר את זה??
-
- 1 תגובה
- 488 צפיות
-
-
שלום .. תראו כשאני נכנס לוינדוס הוא לא רוצה לפעול אין התחל אין סרגלים אין כלום איך אני יכול לסדר את זה עשיתי במנהל משימות explorer.exe אבל אין הוא עושה טרמניט לבד מה זה יכול להיות ?? איך אני מטפל בזה??
-
- 0 תגובות
- 562 צפיות
-


