תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
המודם הוא Terayon 7xxx המאק הוא מיני תודה
-
- 2 תגובות
- 828 צפיות
-
-
יש לי WINDOWS MEDIA PLAYER גירסא 7.01 מע' הפעלה WIN 98 אני מנסה שלא יופיע בתפריט של WMP הקבצים האחרונים שנוגנו\הוצגו מישהו יודע אם ואיך ניתן לפתור את העניין?? אם לא דרך ה OPTION של התוכנה עצמה אז אולי ע"י תוכנה שמוחקת עקיבות , ומוחקת גם עקיבות אילו... תודה, אריק.
-
- 0 תגובות
- 828 צפיות
-
-
שלום יש לי פרמייר 1.5 וכעת יש לי אפקטים של hollywood fx האם אתם מכירים אלו עוד אפקטים אני יכול להוסיף לתוכנה? תודה.
-
- 2 תגובות
- 828 צפיות
-
-
הכוונה שלי היתה איזה מעבד יש לי ,איזה כ.מסך יש לי...וכו'.... בבקשה עזרה..
-
- 5 תגובות
- 828 צפיות
-
-
כאשר אני פותחת את המסנג'ר אני נדרשת לעדכן גירסה. האם יש דרך למנוע זאת ולהישאר עם הגירסה הישנה?
-
- 4 תגובות
- 828 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה מקצועית לעשיית תפריטים לסרטי דיוידי, ישל י צורב אני רק צריך לעשות תפריטים התוכנה של נרו פשוטה מידי בשבילי. בבקשה ותודה מראש לכל עוזר!
-
- 3 תגובות
- 828 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנה להורדת קובץ גיבוי משרת. התוכנה צריכה להוריד באופן קבוע בשעה מסויימת מבלי שאני אגדיר לה הורדה עתידית כל פעם מחדש. ניסיתי את DAP, וזה עובד טוב אבל אני כל פעם צריך להזין מחדש את פרטי הקובץ. האם למישהו יש המלצה לתוכנה כזו ? שוב, הורדה קבועה בכל יום מבלי שאתערב. שמוליק
-
- 2 תגובות
- 828 צפיות
-
-
מופיעה לי ההודעת שגיאה הבאה: [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 828 צפיות
-
-
שלום לכולם שוב אני שואל בשביל חברה שלי שמתעסקת בזה אני לא מבין כלום בעניין יש לה את פלאש ו dreamweaver של אדובי cs3 בגרסת המזרח התיכון אבל משום מה היא טוענת שהיא צריכה את התוכנות הללו גם בגרסת המזרח התיכון אבל לא של אדובי אלא של מיקרומדיה המון חיפושים שערכתי לא הניבו תוצאות או שכן הראו תוצאות רק שאני לא מבין בזה אז השאלה שלי היא כך: האם יש flash&dreamweaver של מיקרומדיה בגרסת מזרח תיכון? ומה ההבדלים בין מה שאדובי עשו למה שמיקרומדיה עשו? תודה וחג שמח
-
- 2 תגובות
- 828 צפיות
-
-
שלום לכולם. אין לי מושג איך זה הגיע לי למחשב אבל כרגע זה המצב: איזה ספיי אחד אפשר לומר השתלט לי על האנטרנט אקספלורר, על כול אתר שני שאני מנסה לעלות, עולה לי במקום איזה אתר מזורגג אחד שהוא כביכול אתר של אנטי ספי שטוען שיש לי ספי במחשב ואני צריך ליקנות את התוכנה כדי לטפל בבעיה. אני אפילו לא מצליח לעלות את YNET הרצתי :Norton Internet Security, Ad-Aware SE Persona וקספר סקיי אנטי וירוס. לפני זה עידכנתי את כולם כמובן וגם הרצתי אותם בSAFE-MODE. מחקתי גם את כול הקוקיס שלי ואת כול מה שבתיקיית TEMPORARY INTERNET FILES. כול זה לא עזר לי. יש לכם פיתרונות להציע לי חוץ מלפרמט את המחשב? תודה מראש לכולם. :-\
-
- 8 תגובות
- 828 צפיות
-
-
היי התקנתי פוטושופ CS2 כונן D אחרי כמה עידכונים הוא לבד התקין לי אותם ב C ושאני עובד על תמונה הוא עושה הכל דרך C הבעיה שאין לי בכלל מקום שם ואני רוצה שהכל יעבוד דרך D יש למישהו מושג איך אני עושה את זה? תודה רבה
-
- 7 תגובות
- 828 צפיות
-
-
שלום, לאחרונה אמא שלי התחילה לקבל כמויות ספאם מטורפות לכתובת האי-מייל שלה באוטלוק. האם יש תוכנה חינמית שיכולה למנוע זאת? שבוע טוב
-
- 2 תגובות
- 828 צפיות
-
-
חחחחח נראה לי הכותרת אומרת הכל עשיתי חיפוש, לא מצאתי תשובה פיקאסא לא יודעת לשים מסגרת שהכנתי מראש לתמונה, רק את המסגרות שיש בתוכנה אייסידיסי גם לא, עוד איזושהיא תוכנה של קנון שהגעתי אליה, עושה בערך אבל לא בדיוק המדפיס של הווינדוס גם לא יודע לשים מסגרות. ובנוסף, צריך גם שלא תהיה הפרדה בין התמונות, שהן יהיו צמודות אחת אל השניה לחיתוך קל יותר. תודה רבה גיא
-
- 0 תגובות
- 828 צפיות
-
-
מיזה זמן אני מחפש כזו תוכנה: הכוונה היא למצב שבו אתה רואה באנר פרסומי באתר כל שהוא - ואז אתה יכול להעתיק אותו למחשב בעזרת תוכנה = בקלות! עד היום הייתי ניכנס לתיקיית הקבצים הזמניים בדפדפן = ומחפש שם אחד אחד...תהליך ארוך ומסורבל מישהו מכיר כזו תוכנה? תודה מראש לכל העוזרים!!!
-
- 8 תגובות
- 828 צפיות
-
-
יש לי קובץ שהוא בפורמט MP3 וכבר הצלחתי להמיר אותו ל WAV ... אז השאלה שלי היא איך אני ממיר אותו ל AC3 ???
-
- 7 תגובות
- 828 צפיות
-
-
בימים האחרונים, לאחר שהתקנתי את הפייר וואל והאנטי ספאם של סימנטק, אני רואה הודעות באוטולוק אקספרס שהתמונות לא הורדו מהשרת, על מנת לא לחשוף את הIP שלי. מצורפת תמונה השאלה שלי היא : האם האנטי ספאם אחראי לזה או הפייר וואל ? הערה נוספת : התקנתי גם את SP2, אבל מאוד לא נראה לי שזה קשור לפייר וואל הדי נחמד ( לפחות לפי המראה שלו ) שמיקרוסופט דחפו לנו.
-
- 1 תגובה
- 828 צפיות
-
-
שלום, אני לא בטוח כמה זה מתאים לפורום, מצד שני אני לא רואה פורום אחר שהוא מתאים אליו אז אני פותח את הת'רד כאן. אם כן, הרצתי חיפוש בכונן עם קספרסקי 2009 אם זה משנה, והוא מצא כי FLASH וquick time בsystem32 מסוכנים. וכל תיקיית QuickTime מסוכנת גם כן :-X מה קורה פה? [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 828 צפיות
-
-
שלום יש לי אקס פי פרו אין לי את הדיסק ולכן לא יכול לשלוח פקסים. מחפש תוכנה חינמית לזה. נ.ב win fax pro היא לא חינמית. אם מישהו יודע על אחת כזאת שישלח לי קישורים.
-
- 2 תגובות
- 828 צפיות
-
-
מה המצב חברים? טוב לחזור לפורום אחרי שלא יצא לי להכינס אליו בשנה האחרונה בכל אופן, בקשר לשאלה שלי: הסברתי אותה היטב בכותרת, אני רק אציין שאין לי מושג איך התוכנה/תוסף הזה של eSafe הגיע לי למחשב. הרצתי כמה חיפושים כאן בפורום, וגם בגוגל, אך לא הצלחתי למצוא פיתרון לבעיה. יצא לי לחפש קצת גם בעורך הרישום, ומצאתי שם כמה ערכים שנשאו את השם eSafe או Aladdin (החברה שהתוכנה הנ"ל שייכת לה) העניין הוא שאני לא חושב שזה יהיה נכון להסיר אותם בצורה הזאת. אם למישהו יש מושג איך להסיר את זה, אני אשמח... ניסיתי כ"כ הרבה דברים ואני לא מצליח להיפטר מזה. תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 828 צפיות
-
-
שלום, אני מעלה אתר לאינטרנט, ושמעתי כי בעבר אנשים גנבו תמונות וקבצים שונים מאתרים אחרים ואז טענו כי גנבו מהם. יש דרך ליצור משהו שמזהה בוודאות כי זה שלך? שמעתי על משהו בסגנון "חתימה דיגיטלית" יש דבר כזה?
-
- 4 תגובות
- 827 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנה בד=כדי שאוכל לגבות את אוסף ה DVD שלי אני מחפש תוכנה פשוטה וטובה כמן 321 STUDIOS בזמנו שלא תהיה יות מדיד מסובכת וכמובן מהירה בתודש מראש! פינק
-
- 7 תגובות
- 827 צפיות
-
-
שלום לכולם מחפש תוכנה שיודעת לצבוע בצבע שונה גרפים של תוכנת metatrder כל גרף בצבע שונה תודה רבה שי
-
- 0 תגובות
- 827 צפיות
-
-
חברה, אני הורדתי את הגרסת ניסיון של KASPERSKY PRO הכי חדשה מהאתר שלהם. הגרסת ניסיון אמורה להיות ל30 יום??? כי אצלי התאריך מדויק, לא התקנתי PATCH/CRACK/KEY מיוחד, הורדתי היום וזה יפוג ב16/10/06!! אולי זה איזה תקלה באתר שלהם??? זה נראה לכם ישפיע?? ואני אומר שוב: לא עשיתי משהו לא חוקי. פשוט הורדתי את הניסיון, התקנתי וזהו.
-
- 5 תגובות
- 827 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה של חיתוך קטעים משיר ,אך שעדיין ישאר בפורמט mp3
-
- 4 תגובות
- 827 צפיות
-
-
כשאני צורב שירים בתוכנת צריבה נרו תמיד יש פספוס של שניה בכל תחילת שיר מישהוא יכול לומר לי כיצד להימנע מבעיה זו תודה
-
- 6 תגובות
- 827 צפיות
-


