תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום! אז מה ניסיתי: בדקתי שהפיירוול מאשר תICQ עדכנתי תICQ להכי חדש בדקתי שהפיירוול של הווינדוס מבוטל עשיתי ריסטרטים בדקתי אנשים שונים להוספה לרשימה זה מה שמופיע לי: בדקתי וכל האנשים האחרים יכולים להוסיף אותי.. רק אני לא אותם.. מה לעשות?? תודההה
-
- 7 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שלום.. ביומיים האחרונים אני רואה שהמחשב שלי איטי נורא גם האינטרנט וגם קצת המחשב עצמו. בעיקר האינטרנט.. חברים שלי אמרו לי ששלחתי להם את הלינק הזה במסנג'ר אז כנראה שהוירוס הזה תקף אותי.. עשיתי update גם לAdaware וסרקתי וגם לspy bot מה שזה מצא מחקתי.. אותו דבר גם עם הMcafee שלי.. עשיתי update וסרקתי והוא לא מצא כלום.. אני עכשיו מצרף לוג של Hijackthi מקווה שתוכלו לעזור לי. [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 832 צפיות
-
-
יש למשהו רעיון איך פותרים את זה? צריך תוסף לדפדפן או משהו כזה? כי יוטיוב אני רואה חלק תודה מראש רן
-
- 3 תגובות
- 832 צפיות
-
-
Textיש לי בעיה לפעמים שאני מוריד טראקים(לצערי אין לי עדיין אינטרנט מהיר אז אני צריך להפסיק לפעמים באמצע ההורדה) וכאשר אני מפסיק ומתנתק מהאינטרנט לפעמים כשאני חוזר שוב ורוצה להמשיך להוריד מאיפה שהפסתקתי פתאום כל מה שירד כבר נעלם וטראק מתחיל מההתחלה מ 0 % למישהו זה קורה גם? או שזו התוכנה שלי שדפוקה? ולמה זה קורה בכלל ומה צריך לעשות? כי זה מזה משגע אותי!!! :-\
-
- 4 תגובות
- 832 צפיות
-
-
אני לא מצליח להתקין ,פשוט הווינדווס לא מוצא את הדרייברים אפילו שהדיסק בפנים ,מה אני יכול לעשות
-
- 1 תגובה
- 832 צפיות
-
-
-
יש לי שני סרטונים שאני רוצה לערוך. באחד מהם זה סירטון שיש בו דיבורים ומוזיקה מתנגנת ברקע מאוד חזק. אני רוצה להוריד את המוזיקה מהסרטון כדי שישמעו את הדיבורים יותר טוב בלי הפרעות. בשני זה סירטון שיש בו דיבורים של שני אנשים ועוד אנשים מדברים ברקע גם חזק. אני רוצה להוריד את הדיבורים של שאר האנשים כדי שיהיה רק את הדיבורים של שני האנשים בלי הפרעות. יש דרך לעשות את זה באיזה שהיא תוכנה שאתם מכירים?
-
- 0 תגובות
- 832 צפיות
-
-
משום מה שפירמטתי את המחשב והתקנתי win 7 הוא נותן לי עכשיו בהתחלה לבחור בין 3 מערכות הפעלה כשהוינדוס עולה...(כולן 7) איך אני מסיר את זה? אני רוצה רק מערכת אחת וללא התפריט בחירה הזה... ניסיתי לפרמט ולמחוק את המחיצה והוא עדיין נותן את התפריט הזה...
-
- 1 תגובה
- 832 צפיות
-
-
היי, השאלה בכותרת. תודה רבה מאוד מראש .
-
- 1 תגובה
- 832 צפיות
-
-
הורדתי כמה קבצי Smart Sound שבאו בקבצי NRG של נרו כאשר הוצאתי אותם וצרבתי אותם יחד הם מסרבים לעבוד אך כאשר צורבים את הIMAGE הוא פועל למישהו יש פיתרון ?
-
- 2 תגובות
- 832 צפיות
-
-
It comes when i am pressing the damn icon [which located next to the clock] and then it starts to "scream" like bombs, shooting... ITS DRIVING ME NUTTS ! how can i make it stop ? please help Thnx !
-
- 4 תגובות
- 832 צפיות
-
-
-
שלום, אני מחפש תוכנת גיבוי שמגבה את כול הנתונים לצורך שמירה בהר דיסק נשלף אני צריך תמיכה ב: - גיבויים של מינימום 10ג' - תמיכה במערכות קבצים FAT32 ו NTFS - שהגיבויים יהיו בכמה קבצים נפרדים למקרה שיש קובץ פגום קראתי על התוכנה norton ghost וראיתי שיש להם אפשרות של "hot backup" אופציה כזאת לא כול כך נחוצה מכיוון שההר דיסק גיבוי פיזית לא מחובר למחשב אז בכול מקרה צריך לכבות אותו לצורך הגיבוי. אם ניסיתם את התוכנה שאתם מציעים תגידו לי זה ישנה הרבה.. יש הרבה תוכנות שיודעות לגבות יפה מאוד עד שצריך לשחזר תודה רבה לכם
-
- 0 תגובות
- 832 צפיות
-
-
יש שם דבר כזה Vanishing point... מה זה עושה? ניסיתי ולא הבנתי כלום... :
-
- 4 תגובות
- 832 צפיות
-
-
אין לי מושג איך זה קרה, אני לא מצליח להתחבר ל-icq, להוריד בעזרת דאפ, או להוריד קבצים מ-emule ו-bittorrent... יש לכם מושג מה יכול לגרום לזה? (אולי סגרתי פעולה ב-windows שאחראית על זה?)
-
- 5 תגובות
- 832 צפיות
-
-
חבר'ה אני רוצה לצרוב דיסק (CD) עם פורמט VCD שיעבוד בתוך הDVD אבל אני רוצה שזה יעבוד בDVD עם כתוביות, איך אני עושה את זה? בלי להצמיד את הכתוביות לסרט לפני הצריבה... תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 832 צפיות
-
-
הורדתי והתקנתי FFDSHOW ו Matroska Splitter וCOREAVC והצלחתי לפתוח קובץ MKV בWMP אבל הסרט לא רץ חלק ויש לו תקיעות.. פעלתי על פי מדריכים באתרים שונים אבל זה ממשיך לעשות את זה.. מה הבעיה\מה אני לא עושה נכון?
-
- 0 תגובות
- 832 צפיות
-
-
לאחרונה אני חווה הרבה קריסות של הדריבר של הכרטיס מסך בשימוש בשועל האש.. דבר מאוד מוזר, הדריבר עובד מצויין בכל שאר הדברים, בדקתי ברשת וגיליתי שיש לא מעט משתמשים שקורס להם הדריבר עם FF , למעשה לפני דקה ה FF הקפיא לא את כל המחשב עד שעשיתי ריסט.. דבר מוזר ומעצבן, כרגע אני עם אקספלורר 9 שעובד מצויין (פשוט כבר התרגלתי לFF)... אשמח לדעת אם יש פיתרון... (כבר עברתי על הדריברים מ 260 ועד לאחרון...)
-
- 0 תגובות
- 832 צפיות
-
-
הכוונה שאם למשל אני מפעיל סרט בbs player אז אני יוכל להקליט את מה שאני מפעיל בbsplayer בתוכנה השנייה תודה לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת איזה מבין הגירסאות של התוכנה עובד הכי טוב עם וינדוס 7 (כי ניסיתי לעבוד עם הגירסה אקספרס והיא לא עבדה כל כך טוב ) בתודה מראש רזיאל
-
- 1 תגובה
- 832 צפיות
-
-
התקנתי אתמול כרטיס מסך חדש (HD4850) והחלפתי גם מעבד לקח לי הרבה זמן ובדרך ניתקתי בטעות לא מעט חוטים אבל אחרי זה ישבתי עם הספר וחיברתי כל חוט חזרה למקום שלו אבל אחרי שהדלקתי את המחשב לא היה לי טמפרטורה של הCPU ושל הGPU וגם משום מה הסאונד לא עבד מה זה יכול להיות?? ועוד שאלה קטנה אחרי שאני מחליף כרטיס מסך, החלפתי מNVIDIA לATI אז אני צריך למחוק את הדריברים של NVIDIA לפני שאני מתקין את הATI?
-
- 7 תגובות
- 832 צפיות
-
-
הטקסט נראה בסדר, אבל ה"כותרת" נראית מחורבשת. איך מסדרים? תמונה--> http://img73.imageshack.us/img73/5030/problem7ix.jpg
-
- 13 תגובות
- 832 צפיות
-
-
-
שלום חברים אתמול אחרי שהתקנתי קאונטר סטרייק והפעלתי יותר מאוחר תמחשב מחדש אני שם לב כי הסרגל של האקספלורר השתנה לי (ראו תמונות למטה) למרות שאני משנה אותו ידנית למצב שאני רוצה שהיה עד עכשיו המצב הזה לא נשמר וכל חלון חדש או הפעלת האקספלורר מחדש חוזר למצב המבולגן עידכנתי את הנוד 32 וביצעתי סריקה ,כמו כן התקנתי את AD-AWARE החדש וביצעתי סריקה נמצאו קבצים טרויינים שנראה לי חלקם קשורים לבעיות שנגרמו לי בסרגל כלים הזה סרקתי הכל ומחקתי אך עדיין הבעיה חוזרת לא משנה מה אני עושה תעזרו לי בבקשה מה אני עושה מכאן.... מצב לא תקין: מצב תקין:
-
- 4 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שלום, לפני כחודש בערך פירמטתי את המחשב. השמע לא פעל וגם היתה לי בעיה בהתקן הקול, ואני מניח שאחד קשור לשני. זה לא ממש הפריע לי כי לא שמעתי הרבה מוסיקה במחשב, אבל עכשיו שאני מנסה לראות סרטים במדיה פלייר חלק לא פועלים ואני מקבל את ההודעה הזאת: http://planet.nana.co.il/jw666/vp.JPG חיפשתי במנהל ההתקנים וראיתי שאין בכלל התקן קול. כיצד להתקין אותו? תודה מראש לעוזרים.
-
- 10 תגובות
- 832 צפיות
-


