עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום אני צריך אנטי וירוס בבקשה.... אבל חזק וטוב ... בברכה $שלומי$

    • 1 תגובה
    • 838 צפיות
  2. האם אני צריך לתת לבדיקה לרוץ על 100%? זה כמה שעות... האם צריך לשנות את ההגדרות עם מקש C? לאיזה הגדרות צריך? איך בכלל ניתן לפענח את הקוד של התקלה במקרה ויש? האם ניתן לעשות PRINT SCREEN בתוכנה הזו כדי שאוכל להראות לאנשים אחרים את התקלה שנפלה(במקרה ויש...) תודה לעונים.

    • 7 תגובות
    • 838 צפיות
  3. Started by gil_st,

    התקנתי את ACCESS 97 מהחבילה של OFFICE 97 PRO. כשמפעילים את התוכנה מתקבלת הודעה ש"לא ניתן להפעיל את מיקרוסופט אקסס, מאחר שאין לו רישיון במחשב זה" והתוכנה פשוט נסגרת ולא ניתן להשתמש בה. WTF ??? מישהו נתקל בזה ? יודע איך פותרים את הבעיה ? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 838 צפיות
  4. Started by Yotam.B,

    היי לכולם, אני מקווה שאני בפורום הנכון.. אני מחפש תוכנה לעבודה עם 2 מסכים. כן, אני יודע שזה מובנה בוינדוס ויש שכפול או פיצול. אני עובד על פיצול מסכים, אבל אני מחפש תוכנה או דרך לניהול שני המסכים על מסך אחד. נניח ויש אודיטוריום ומקרן מקדימה ואני מאחורה רוצה לנהל את שניהם מבלי לראות את המסך השני כמו שהתוכנה של הוינדוס מספקת שממש צריך לראות את המסך השני. מכירים משהו כזה? תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 838 צפיות
  5. Started by My_Name,

    קניתי מיקרופון . . . חיברתי אותו למחשב (וכן, חיברתי אותו לחיבור הנכון) וכדי לראות אם הוא עובד פתחתי את ה-Sound Recorder של ה-Windows ולהפתעתי גיליתי שהוא לא עובד . . . יש לי לוח אם של ASUS, והתקנתי את כל הדריברים (SoundMax), אני לא יודע אם צריך להגדיר משהו בהגדרות שם (כי לפי מה שראיתי הכל נראה בסדר) או שאולי זאת יכולה להיות בעיית חומרה (המחשב די חדש, קניתי לפני חודש). אני מפרסם פה כי נראה לי שזאת אולי בעיה של דריברים / הגדרות, אם זה יתברר כבעית חומרה - להעביר. נ.ב, רציתי למחוק את הדריברים והתקין מחדש אבל הם לא מופיעים ברשימה של "הוספה והסרה" ואין שום קובץ של Uninstall בתיקיה שלהם ב-C:\Program Files\Analog Devices. למישהו יש רעיון ?

    • 3 תגובות
    • 838 צפיות
  6. Started by imac,

    אני לא מצליח להכנס לאתר דרך מוזילה... אני כאילו נכנס אבל שאני רוצה לכתוב הודעה או משהו כזה הוא אומר שאני לא רשום! מה לעשות? אני שונא Ie6 ...

    • 2 תגובות
    • 838 צפיות
  7. Started by Dr Hardware,

    יצרתי קובץ כתוביות, יצקתי אותו לתוך הסרט והמרתי אותו לNTSC 19:9 WIDE SCREEN . יש לי כמה בעיות ושאלות.. 1. איך אני עושה שהכתוביות יהיו על הקטע השחור למטה בסרט ולא על הסרט עצמו? 2. האם NTSC זה טוב או שצריך PAL ? הסרט הוא 23.9 פריים. 3. בקטע של הסוג תצוגה.. יש 16:9 דיספליי רגיל ויש 16:9 525 ntsc line אני עובד עם התוכנות הבאות: Sub2SSA ליצירת הכתובית Virual dub ליצירת הסאונד, הכנסת הכתובית לצמיתות, והתחלת הFRAME SERVER . TMPGENC לבחירת סוג התצוגה, פורמט הסרט, והמרתו.

    • 2 תגובות
    • 838 צפיות
  8. שלום רב לכולם. ישנם אתרים, למשל כמו רוטר, ועוד רבים, שנכנסים לתוך דפים בתוך האתר למרות זאת כתובתם בשורת ה ADDRESS באקספלורר, נותרת תמיד ראשית. הבעיה פה היא כשרוצים לשלוח לחברים לינק לאותו מאמר. זה נהיה בלתי אפשרי. שלחו לי תגובה במהירות האפשרית. חג סוכות שמח שלכם ארז בר-זיו

    • 2 תגובות
    • 838 צפיות
  9. תודה

    • 1 תגובה
    • 838 צפיות
  10. אני מחובר לADSL יש לי חייגן GlobeSpan Dial-UP PPP, איך ניתן להגדיר אותו שיתחבר אוטומטית לאינטרנט עם עליית מערכת ההפעלה? הכוונה שלי היא לא להכניס אותו לתיקיית STURTUP ולהתחבר, הכוונה שלי שיעשה את זה בשקט, בלי שאני אראה את זה, כמו בכבלים, שזה מחובר אוטומטית... האם אפשר לעשות דבר כזה?

    • 8 תגובות
    • 838 צפיות
  11. Started by mosh5555,

    xp, i :nixweiss:e7 , imp11 הסרת הפלש הקודם עם תכנת הסרה יעודית לא עזרה,

    • 0 תגובות
    • 838 צפיות
  12. Started by raiman1,

    יצרתי בפרויקט שלי טופס מוצרים, בטופס הכנסתי מקום שבו יש את התמונה של כל מוצר. השאלה שלי זה איך עושים את זה עם סרטון?? ניסית הרבבה דרכים אבל זה לא ממש עבד אודה לכם אם תעזרו לי..

    • 3 תגובות
    • 838 צפיות
  13. Started by ofeky1,

    שלום התוכנה הפסיקה להוריד לי בזמן האחרון ואני לא מבין למה הפרימיום נגמר לי בסוף החודש אני עם לינקסיס WRT54GL וKIS8 אני ישמח אם משהו יעזור לי ואם צריך עוד פרטים אני יתן תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 838 צפיות
  14. Started by tal_levi1000,

    אני צריך תוכנה שיוצרת IMAGE מדיסק כלומר יש לי דיסק ואני צריך להפוך אותו לקובץ IMAGE אחד ועוד תוכנה (או אותה תוכנה שעושה את 2 הדברים) שיודעת להפעיל אימאג' מדיסק כאילו אני רוצה ליצור כמה קבצי אימאג' ואז לצרוב אותם ב DVD ולשים גם את התוכנה בDVD ושאני יעשה בוט מהDVD הוכנה תורץ (אחרי לחיצה על מקש מסוים) והיא תוכל להריץ את כל אחד מהאימאג'ים תודה מראש לכל העוזרים טל

    • 8 תגובות
    • 838 צפיות
  15. Started by LIOR42,

    האם יכול להיות ווירוס בקובץ קול אוו וודיאו?

    • 0 תגובות
    • 838 צפיות
  16. Started by eichler,

    שלום! אני מנסה כבר מלא זמן למצוא פתרון להחלפה בין מסכים אצלי במחשב. בדרך הרגילה של להיכנס למאפיינים על שולחן העבודה ולהחליף בהגדרות תצוגה זה עובד. אבל אני מנסה למצוא פתרון לעשות זאת ע"י לחיצת כפתור אחת. היה לי כיוון לפתרון שהוא ליצור איזשהו קובץ batch או בסגנון שבלחיצה אחת יבצע את ההחלפה אבל אני צריך מישהו שיודע להתעסק עם זה שיכין לי את הקובץ יש אולי עוד פתרון אם קיים קיצור במקלדת להחלפה בין מסכים ואני פשוט לא מכיר.. אם תוכלו לעזור אשמח תודה!

    • 5 תגובות
    • 838 צפיות
  17. Started by -CosmicFire-,

    אתמול בלילה בטעות מחקתי תיקיה שמכילה כמה מסמכים שאני ממש חייב יש איזשהי אפשרות לשחזר אותה??

    • 4 תגובות
    • 838 צפיות
  18. Started by stone cold,

    בניתי גלריה לעסק של אחי -הגלריה פה- http://www.thored.be/nir/index.html וחוץ מיזה שאני צריך להקטין תכובד של התמונות מה לדעתכם צריך לשפר? רק תיזכרו שזה גלריה ולא האתר אז אני רוצה שזה ישאר פשוט

    • 7 תגובות
    • 838 צפיות
  19. Started by eliav-peretz,

    שאלה. יש לי צורב DVD ואני רוצה לצרוה על דיסק DVD פרקי וידאו של סדרה. יש לי במחשב את הנרו 7 אולטרה אדיטיון. איך אני עושה את כל התהליך על מנת שהדיסק יפעל ב-DVD קורא צרובים? תודה, אליאב.

    • 6 תגובות
    • 838 צפיות
  20. Started by wrecker,

    רציתי לדעת מה הדבר העיקרי שישפיע על מהירות של קידוד או עריכה של סרטון למשל אם זה מעבד? זכרונות? ואם מערך רייד 0 משפיע? בקיצור מה יתן את התוצאות המהירות ביותר? ואם OC עוזר לזה תודה!

    • 5 תגובות
    • 838 צפיות
  21. תוכנת קריוקי פשוטה ונוחה בבקשה

    • 3 תגובות
    • 838 צפיות
  22. Started by zombie,

    המחשב בדרך כלל סגור שאני יושן...יש תוכנת שעון מעורר שמדליקה אותו אוטומתית בשעה שאני קובע ומדליקה מוזיקה בווליום גבוהה או משו? אם יש תוכנות שלא עונות על כל הדרישות בכל זאת אשמח לראותן

    • 2 תגובות
    • 838 צפיות
  23. Started by metison,

    שלום רב, ברשותי כונן קשיח של 160GB תוצרת MAXTOR, שבוקר לאחר ששכלתי את הכונן החיצוני (בן ה20 שעות ובעל האלף הג'יגה) החליט להתאבד גם כן (רק המחיצה של C). כניסה לRECOVERY CONSOLE, והרצת CHKDSK שלפה את ההודעה הבאה: THE VOLUME APPEARS TO CONTAIN ONE OR MORE UNRECOVERABLE PROBLEMS. כניסה לC: לא היתה אפשרית ולכן שלפתי כונן נוסף, התקנתי XP עליו ויצאתי לבחינה מדוקדקת של המקסטור, הכל עבד מעולה בשתי המחיצות הנוספות אבל הראשית, הBOOT, לא נתנה כלום בווינדוס, זה הוגדר כRAW עם 0GB, הרצתי תוכנה של ONTRACK והתעסקתי קצת עם SPINRITE, אבל עדיין שום טוב לא יצא מכך. לבסוף קפץ לי הרעיון של להשתמש בKNOPPIX, והפלא ופלא הכונן מופיע לי כאילו לא קרה כלום והצלחתי למשוך כמה קבצים, אבל זה נתקע כל הזמ…

    • 1 תגובה
    • 838 צפיות
  24. העברתי סרט מהמצלמה, הוא בפורמט AVI ושוקל כמה ג'יגה... השאלה שלי האם אני יכול לקודד אם זה לפורמט אחר או לסר את זה איכשהו כי זה לא הגיוני לעבוד ככה. אם למישהו יש פתרון אני אודה לו, שגיא.

    • 3 תגובות
    • 838 צפיות
  25. Started by hamoodit,

    שלום לכולם.... עד היום עבדתי עם התוכנה והכל עבד מעולה. עד שנתקלתי בסרט DVD שמוקלט ב PAL וב 16:9 ו ב 20.0000000FPS ????!!!! התוכנה לא מאפשרת לי לעבוד בכזה FRAME RATE, כמו כן סרטי PAL עד כמה שידוע לי לפי התקן הם תמיד 25.00000FPS. למישהו יש רעיון? ה DIVX יוצא בסדר מבחינת תיזמונים אבל התמונה לא עוברת חלק. תודה

    • 0 תגובות
    • 838 צפיות

דיונים חדשים בפורומים