תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, יש לי כרטיס מסך 7600GT שמחבר למחשב דרך חיבור AGP X8. כשאני מנסה לראות סרטים או כל דרך וידאו דרך כל תוכנה (Windows Media Player/QuickTime/iTunes וכו') המחשב קופא לגמריי. הדבר היחיד שאפשר לעשות זה ללחוץ על הכפתור פיזי "Reset" מקדימה במארז. המשחקים לעומת זאת עובדים מצויין ואין שום בעיה איתם - ביצועים גבוהים לכרטיס ואין תקלות במשחקים. חיפשתי הרבה זמן תשובה על הבעיה - עד שנתקלתי בנושא בפורום הרישמי של Nvidia. שזה בדיוק הבעיה שלי. קישור: http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=23487 קיצר גיליתי שהבעיה היא אינה בכרטיס מסך, אלא ב-Chipset של הלוח אם. ובכן כל המשתמשים שהייתה להם את הבעיה הורידו את הדרייברים המתאימים ל-Chipset שלהם עידכנו את ה-Chipset של הלוח אם והכל…
-
- 11 תגובות
- 841 צפיות
-
-
-
ערב טוב . בעבר היו לי בעיות של מחשב קופא והומלץ לי לבדוק אותו עם MEMTEST ובדקתי והוא היה בסדר ואחרי זה הומלץ לי לבדוק עם MHDD . באותו זמן חששתי לשחק עם זה כי קראתי שזה יכול לפגוע בנתונים על הדיסק וגם עברתי אז טראומה של הריסת מחשב(חחח) עכשיו אחרי הרבה זמן של הרצת מחשב בסדר יחסית המחשב קפא ואני מעוניין לעבור את הבדיקה הזו . מצאתי מדריך בעברית הדפסתי אותו כבר שלא יהיו בעיות והורדתי את התוכנה לדיסק אבל משום מה היא לא עולה עם המחשב.. המחשב במצב של בוט פשוט הדיסק לא נקרא.. יכול להיות שלא צרבתי את הקבצים הנכונים? אני מעלה תמונה של הקבצים שצרבתי.. תודה רבה מראש ושבוע טוב [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 841 צפיות
-
-
היי. בתכנת אנלייט יש אופציה להוסיף דריברים להתקנה התכנה מאפשרת למזג קובץ בסיומת inf יש לי דריבר של כרטיס מסך גי פורס של נבידה ואני רוצה למזג שזה יהיה בהתקנה אבל ההתקנה של הכרטיס מסך הזה זה בסיומת exe איך אני ממזג דריברים כאלה או דריברים שהם לא רק קובץ בודד inf אלא שצריך לעשות להם setup
-
- 8 תגובות
- 841 צפיות
-
-
טוב, אם סתם יהיה לכם מעניין ההודעות הראשונות שלי כאן בפורום עסקו בבעיות חיבור שלי למסנג'ר, הבעיה היא התנתקויות אוטומטיות כל כמה שניות, הגורמים האפשריים: NOD32, UTORRENT, הנתב שלי ועוד. פשוט נמאס לי לנסות לתקן את הבעיה וחיפשתי תחלופות. aMSN- כתיבה מימין לשמאל לא אפשרית ועוד מיליון פאקים. Pidgin- התנתקויות, אחת החביבות שמצאתי. Yahoo! Messenger- שלאחרונה תומך גם בפרוטוקול מסנג'ר אבל אין כתיבה מימין לשמאל ומלא דברים. אני מניח שאני מחפש משהו שלא קיים והקריטריונים שלי גבוהיים. אבל אשמח לשמוע על תוכנות נוספות מהחברה כאן. יותם.
-
- 10 תגובות
- 841 צפיות
-
-
יש לי בעיה מוזרה. שאני מפעיל את האייטונס, זה טוען שאני צריך למחוק את התוכנה ולהתקין בגירסה 64 סיביות, למאות שהגירסה שהורדתי היא 64 סיביות וכך גם הווינדוס שלי. מיותר לציין ש: - הגירסה היא 64 סיביות. - יש לי ווינדוס 7 64 סיביות. - אין לי את הבעיה בתוכנה אחרת. - הסרתי דרך ההתקנה והתקנתי מחדש ולא עזר. - הסרתי דרך הסרה של לוח בקרה והתקנתי מחדש ולא עזר. - בשתי ההסרות, הסרתי גם את קוויק טיים. - ניסיתי להתקין 32 סיביות ולא נותן לי.
-
- 0 תגובות
- 841 צפיות
-
-
אמרו לי שאני צריך להוריד קודק AC3 אבל אין לי מושג מה זה או מאיפה להוריד את זה אז אם משיהו יכול לשלוח לינק אני יודה לו מאוד
-
- 6 תגובות
- 841 צפיות
-
-
אוקי אז ככה אני רוצה ליצר באנר שעליו יעבדו שתיי סרטונים אחד אחרי השני הכוונה היא כסרטון אחד עדין רץ הסרטון השניי יפעל כמה דקות לפני שהסרטון הראשון נגמר אוקי הבנו יופי עכשיו איך עושים את זה?
-
- 6 תגובות
- 841 צפיות
-
-
מישהו מכיר איזה אתר שאפשר ללמוד בו איך להשתמש בברייס 5? קצת הלכתי לאיבוד בתוכנה הזאת... :-\
-
- 0 תגובות
- 841 צפיות
-
-
עם איזה תוכנה אפשר להמיר שירים מדיסק ל mp3 תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 841 צפיות
-
-
עריכה: פירוט הבעיה עם התוכנה קצת למטה ההודעה המקורית: PCMARK 04 3DMARK 03 הגירסאות החדשות, גירסאות החינם (לא PRO שעולות כסף) חיפשתי באתר המוצר שלהם אבל כל מה שמצאתי זה בסביבות ה20 קישורי הורדה לאתרים אחרים בעולם ואף אחד מהאתרים האלה לא עובד, או שזה קישורים שבורים או שזה קישורים דפוקים שמפנים לדפים לא קשורים לעולם.... תודה רבה מראש, רועי =]
-
- 6 תגובות
- 841 צפיות
-
-
הנני משתמש במחשב נייד שנקנה בארה"ב, שיחד איתו הגיעה התוכנה Microsoft Works 9. כשאני פותח קבצים ב"וורד" בעברית הטקסט מוצג בצורה הפוכה. (לדוגמא: המשפט "אני הולך כל יום לעבודה" מוצג כ"לעבודה יום כל הולך אני"). יש דרך לפתור את העניין?
-
- 0 תגובות
- 841 צפיות
-
-
http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=170074.new;topicseen#new 10Q!
-
- 3 תגובות
- 841 צפיות
-
-
-
+ צריך תוכנה שתוכל להפוך קבצים ל FLAC
-
- 1 תגובה
- 841 צפיות
-
-
באיזה סדר עדיף להתקין את הדברים האלה על מחשב שכרגע עבר פירמוט SP1 דריברים לציפ לריברים לכרטיס מסך DirectX9 כל שאר הדריברים windows update לכל מה שאפשר בסדר שכתבתי זה טוב?
-
- 5 תגובות
- 841 צפיות
-
-
אני צריך המלצה לתוכנה הכי פשוטה להפוך קובץ WMA לMP3 ? תודה.
-
- 4 תגובות
- 841 צפיות
-
-
התקנתי את הפאץ' הכל עבד ועכשיו פתאום יש הודעה וזה לא רק אצלי, כנראה הם עלו על העניין.. למישהו יש פתרון? תודה
-
- 6 תגובות
- 841 צפיות
-
-
חברת תרופות שאני עובד מולה מוציאה תחרות סרטונים בה מובטח פרס לזוכה. לצערי אינני יכול להשתתף בה אבל אולי אתכם זה יעניין. http://www.shizim.com/HemoclinCompetition.html בהצלחה
-
- 0 תגובות
- 841 צפיות
-
-
אז ככה.. לחבר שלי יש מכשיר MIO עם הGPS (נראה לי זה דגם 168), משהו כזה. איכשהו הכל נמחק לו, והוא צריך להתקין מחדש את כל התוכנות. שאלה מס' 1 - איזה מערכת הפעלה המכשיר מריץ. שאלה מס' 2 - מערכת הניווט שלו היא של חו"ל - צפון אמריקה וקנדה. בעקרון יש לו את הדיסקים של ההתקנה, הוא שואל איך מתרחשת ההתקנה בפועל. אם מישהו מתמצא, אשמח לקבל תגובה. אגב, המכשיר נקנה בחו"ל, ככה שאי אפשר לשלוח להם את המכשיר או משהו כזה. תודה, נדב.
-
- 0 תגובות
- 841 צפיות
-
-
אני מנסה להציג תוכנית עבודה, אבל משום מה בחלון התמונה באיכות ממש נמוכה (הקובץ הוא JPEG באיכות טובה). כשאני מרנדר זה נראה טוב, אז כנראה שזה משהו בהגדרות תצוגה שם, אבל אני לא מוצא.
-
- 4 תגובות
- 841 צפיות
-
-
למישהו היה בעיה עם דרייבר/תוכנה SOUND MAX שמותקן על המחשב. ואז היו בעיות בצפייה בסרטים? התנגשויות למיניהם? היו אלו שהם תסמינים לקפיצות בסרט, שידור בעייתי לפעמים ? מישהו יודע? שמע? תודה
-
- 3 תגובות
- 841 צפיות
-
-
יש לי Audigy עם השלט, לתוכנה של השלט קוראים Remote Center ופרוסס שלה נקרא RcMan.exe. : טוב כל ההקדמה הזאת כדי להסביר, התוכנה עשתה בעיות כאלה פעם ה -98. אחרי שהתקנתי XP לא היו בעיות עד ששיניתי משהו בדרברים של ה IDE (אבל מייד החזרתי :saint: - Rollback). כעת נוצרת אותה בעייה עם התוכנה, ועם הפרוסס בעיקר. יש תוכנות שלא מגיבות עד שאני לא מפיל את הפרוסס. ואם הפורסס פעיל בעת הפעלה מחדש או כיבוי אז מופיע לי שהפרוסס שקשור בו (c:\debuglog.log) לא יכול להסגר, כשאני סוגר אותו אז ה Rcman.exe נסגר. בנתיים הורדתי את הפרוסס מההפעלה (עם msconfig), אז יש למישהו עיצה בעניין?
-
- 4 תגובות
- 841 צפיות
-
-
שלום כל חברי הפורום! יש לי איזשהי בעיה עם אחת המשתמשות בארגון. במסגרת העבודה שלה היא צריכה לראות סרטים מmemritv.org. כל פעם שהיא מפעילה איזשהו סרט בדפדפן הוא טוען את הסרט במלואו ורק אז מתחיל לנגן אותו, ולא עושה buffering לחלק קטן מהסרט ומתחיל לנגן. חלק מהסרטים הם קצרים ואין עם זה בעיה, אבל עם סרטים ארוכים יותר זה קצת מעכב אותה. רציתי לדעת אם מישהו נתקל כבר בכזה דבר, ואם הוא מצא לזה פתרון. ניסיתי לשחק עם הגדרות הstreaming של הדפדפנים (IE,FireFox,Chrome) ושל הwindows media player, אך זה לא כל כך עזר. למרות שזה לא כל כך קשור, נסיתי לעדכן גם net. framewok אבל גם ללא הועיל... תודה רבה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 841 צפיות
-
-
היי יש לי מחשב די ישן, עם כרטיס מסך (מובנה) SIS650. המסך - סמסונג SM-206BW 22inch. מ"ה XP-SP3. רזולוציה של 1680X1050 קיימת במאפיינים של שולחן העבודה, אבל משום מה המחשב מסרב לקבל אותה וחוזר לרזולוציה רגילה (1024...) איך אני מכריחה אותו לקבל את הרזולוציה הזו? אשמח לעזרה.. אני כבר די מיואשת
-
- 3 תגובות
- 841 צפיות
-


