עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום רב, אני מחפש תוכנה קלה ופשוטה שבעזרתה אני אוכל לחתוך סרט שיש לי, כי הוא ארוך מידי לדיסק אחד. מישהו יכול בבקשה לתת לי את שמה? תודה.

    • 3 תגובות
    • 945 צפיות
  2. Started by dino_din,

    היי. אני מחפש תוכנה שתעזור לי בתהליך הבא: באתר מסויים (אני גולש עם השועל) אני מקבל רשימת חפצים ואחרי שאני בוחר אותם אני עובר למסך אחר ומשם מתחיל תמיד סדר פעולות קבוע (רושם את השם, טלפון, בוחר תמיד שתי תיבות סימון, לוחץ על כפתור "הבא", ממלא שוב פרטים וכו'). בסה"כ מדובר במשהו שכנראה קורה בהרבה אתרים שבהם יש פעולות שחוזרות על עצמן. אני מחפש דרך להקליט את כל סדר הפעולות הקבוע שלי כך שאחרי שאבחר פריטים באופן עצמאי, אני יכול ללחוץ על כפתור וכל שאר הפעולות ירוצו חופשי. מכירים תוכנה כזו להקלטת מאקרו? תודה.

    • 2 תגובות
    • 945 צפיות
  3. Started by stio,

    שלום רב, ברשותי תוכנת Photoshop CS ME, נאמר לי שניתן להגדיר את שפת הממשק לעברית. איך משנים זאת? ניסיתי ולא הצלחתי, כרגע זה באנגלית. ניסיתי להיכנס לאפשרויות אבל שם אי אפשר לבחור שפה אחרת חוץ מאנגלית, אומנם יש את הקובץ "עברית" בתקית הפוטושופ. איך מטעינים אותו? תודה מראש. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 945 צפיות
  4. Started by Aviv C,

    יש לי עכבר Colors UM-2068 ומערכת הפעלה Windows XP SP2. האם לעכבר הזה יש דרייבר מיוחד או שזה פשוט דרייבר של Microsoft Mouse? הורדתי תוכנה מ- Microsoft בשם Microsoft IntelliPoint האם היא עוזרת בהגדרות של הדרייבר?

    • 4 תגובות
    • 945 צפיות
  5. Started by nehmia,

    בעיקר למוזיקה

    • 14 תגובות
    • 945 צפיות
  6. Started by Dan4,

    יש לי סרט AVI ואני רוצה לצרוב אותו על דיסק ככה שאני יוכל לראות אותו בDVD בסלון,איך עושים את זה???

    • 2 תגובות
    • 945 צפיות
  7. Started by overload,

    איך בדיוק כל האנשים שממדלים דברים כמו מכוניות ודברים מורכבים אחרים יודעים בדיוק את כל הזוויות ויחס שלהגודל וכל הפרטים הקטנים עד לגודל של הפנסים והצורה המדויקת של המראות ודברים כאלה? מספיק לראות תמונות של חפץ בשביל למדל אותו ב3D במדויק? או שצריך מידע אחר?

  8. Started by digixd,

    סורי עם זה לא קשור לפה שלום, אני מחפש רקע של מטריקס עם האותיות והמספרים הירוקים שזזים האנימציה תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 945 צפיות
  9. Started by nemo,

    הורדתי סרטון מהאינטרנט של 3 דקות ויש בו תמונות ובאמצע קטעי קריאה, ובמהלכו מתנגנת מוזיקה. עכשיו אני רוצה להאריך את הזמן שבו מופיע כל קטע קריאה ושהמוזיקה תמשיך להתנגן ולא תעצר, איך עושים את זה?? תודה *חשוב לציין שיש לי את הסרטון כקובץ אחד של מוזיקה ותמונה ביחד

    • 2 תגובות
    • 945 צפיות
  10. Started by ben007,

    שלומות, אני מחפש כבר הרבה זמן (ללא הצלחה מרובה ) סקין לווינאמפ, עם דגש על נוחות. לא מעניין אותי אם הוא בצורת חללית, שני רמקולים בצד וביצת קינדר חייכנית שקופצת כל פעם שיש בס חזק. גם לא כלכך משנה אם הוא סקין מודרני/קלאסי, העיקר שיהיה נח ומהיר. תודה.

    • 2 תגובות
    • 945 צפיות
  11. Started by cateye,

    שלום לכולם האשכול הזה חשוב לכל המשתמשים בזמן האחרון אני מתחיל לחשוש לגבי גניבת המשתמשים והסיסמאות (פריצה) שלי. אני שם לב ללינקים שאני נכנס אליהם, אבל אני יודע שאני יכול להקשות יותר אם אני אעשה סיסמה חזקה יותר הבעיה היא שאני לא אזכור את כולם כמובן ולכן חשבתי על תוכנת ניהול סיסמאות. נכון שיש את התוכנת המובנית של הדפדפן אבל אני לא בטוח מה עדיף יותר. אחרי שבדקתי קצת מצאתי את התוכנות הבאות: lastpass KeePass Roboform אבל כפי שהבנתי הן שומרות את המידע באינטרנט (באתר כלשהו) אז אני בעצם שם את כל הבייצים בסל אחד ואני לא יודע כמה זה חכם. אתם מכירים תוכנה מספיק אמינה ששומרת את הסיסמאות על המחשב וניתן לגבותה? או שמישהו משתמש באחת התוכנות ויכול להמליץ? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 945 צפיות
  12. יש איזה תוכנה שמאפשרת לי להוסיף כתוביות לסרת???

    • 10 תגובות
    • 945 צפיות
  13. Started by RonCohen,

    לפיירפוקס לוקח איזה דקה וחצי להדלק אם אני מדליק מחכה ואז מכבה אז יקח לו עוד פעם דקה שתיים להדלק איפה הבעיה?

    • 7 תגובות
    • 945 צפיות
  14. Started by Sma1,

    שלום, במשך שבוע אני מנסה לשחק עם ההגדרות של התוכנה, אפילו ניסיתי כמה גרסאות שונות שלה, ובכל זאת אני עדיין לא מצליח להוריד במהירות של יותר מ 19kbps. אני מחובר לאינטרנט מהיר (750), ועבדתי לפי כל ה"כללים" (סימנתי מספר גדול של הורדות, הגדרתי firewall, חיכיתי מספר שעות וכו') אם למישהו יש הערות או הארות, בבקשה...

    • 9 תגובות
    • 945 צפיות
  15. תודה.

    • 2 תגובות
    • 945 צפיות
  16. שלום , 1) בחלק מהמקומות באאוטק לוק אני לא מצליח לרשום באנגלית קטנה , עלומר השפה תקועה על עברית גם כשאני מנסה להפוך אותה. זה קרה לי במקומות הבאים: בשורה של כתיבת האימייל. בכל הטופס של הוספת איש קשר חדש. אני כן מצליח להפוך את השפה בתוכן ההודעה... מישהו נתקל בדבר כזה? 2) גם בIE וגם בכרום אני לא מצליח להתחבר לחשבון ג'ימייל שלי , אני מקבל הודעת שגיאה מגוגל שהקוקיז שלי מכובה ואני צריך להפעיל אותו. הקוקיז דלוק. ניקיתי אותו , ניקיתי היסטוריה ומחקתי קבצי TEMP , ועדיין לא עובד. בFF אני מצליח להתחבר בלי שום בעיה. אשמח לקבל עזרה , זה עבודה יום יומית שלי ואני תקוע עם זה =\

    • 0 תגובות
    • 945 צפיות
  17. היי, אני מחפש תוכנה פשוטה וקנה שכל מטרתה הוא ללחוץ על מקש ה ENTER לאחר זמן שאני אגדיר. יש דבר כזה מוכן?

    • 5 תגובות
    • 945 צפיות
  18. שלום, יש לי בעיה... יש לי מחשב HP MINI 110 בהתחלה היה אפשר לראות סרטים או סרטונים בHD וBluRay עד לא מזמן לא היה לי שום בעיה לראות אבל עכשיו כבר חודשיים שלוש כל פעם שאני צופה באיכות גבוהה כזו אז הסרט לא בא באותו זמן של הקול והתמונה כל הזמן קטועה ובהילוך איטי. אשמח אם תעזרו לי! הודיה

    • 3 תגובות
    • 945 צפיות
  19. Started by uriya,

    שלום לכולם אינני יודע אם זה המקום, במידה ולא אנא העבירו את הת'רד למקום שצריך אז ככה לפני יום או יומיים המחשב שלי התחיל להכבות באופן ספונטני לחלוטין, ללא מסך כחול למרות שאני יודע איך לעשות שהמחשב לא יאותחל לפני שאני עושה את זה, כי שיש מסך כחול המחשב אוטומטית מאתחל את עצמו אין קבצי דאמפ.... אין ציפצופים אין רעשים אין שום דבר מסגיר מה יכולה להיות הבעיה? לתשותבכם אודה אוריה

    • 2 תגובות
    • 944 צפיות
  20. תגידו מה ATI צוחקים עלינו נכתב שבדרייבר החדש CCC 5.3 יש תוכנה חדשה בשם אובר דרייבר ושניתן להגיע אליה דרך VIEW וואלה הפכתי את CC ותא מצאתי כלום ??? זה רק לי או..................

    • 10 תגובות
    • 944 צפיות
  21. Started by halo,

    האם יש פאץ' שהופך את האופיס מאנגלית לעיברית כמו שיש לווינדווז? ואם כן איפה אפשר להוריד ?

    • 5 תגובות
    • 944 צפיות
  22. Started by Shasoosh,

    ה userchrome.css הוא קובץ בו אפשר לבצע כל מיני שינויים קטנים בדפדפן מבלי להתקין תוסף נוסף שיגזול עוד זכרון, יהיה נחמד אם יהיה פה מאגר כזה. צריך ליצור את הקובץ הנ"ל בסיפריה C:\Documents and Settings\XXX\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\XXX.default\chrome ולערוך אותו. הנה כמה שינוים נחמדים: מציג את הכפתורים עצור ורענן רק כשצריכים אותם: #stop-button[disabled] { display: none; } #stop-button:not([disabled]) + #reload-button { display: none; } משנה את מקום הטאבים לחלק התחתון של המסך: /* Show tabs at bottom */ #content > tabbox { -moz-box-direction: reverse; } מעלים כפתורים של אחורה וקדימה כשאלו לא זמינים: #back-button[disabled="true"] { display: none; } …

  23. Started by Zeev86,

    האם אפשר להגביל את השימוש במחשב אליו אני מתחבר? (לנטרל מקלדת+עכבר למשל)

    • 1 תגובה
    • 944 צפיות
  24. Started by sherlock1212,

    חיפשתי בכמה אתרים Driverים לזה אבל לא מצאתי לwindows xp משהו יכול לעזור לי? תודה.

    • 9 תגובות
    • 944 צפיות
  25. אני מחפש תוכנה שתבדוק 2 חשבונות דואר בוואלה ו2 חשבונות של GMAIL במקביל באיזה תוכנה ניתן להשתמש ? קובי

    • 0 תגובות
    • 944 צפיות

דיונים חדשים בפורומים