עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני צריך לדבר עם מישהו שיש לו מכשיר אורנג'. אני צריך תוכנה או משהו לשליחת SMS בחינם או תוכנה שבעזרתה אני אוכל להתקשר בחינם לפלאפון של אורנג'. אפשרי ?

    • 2 תגובות
    • 993 צפיות
  2. Started by iakovl,

    במקרה שלי אני מריץ על ה SanDisk Cruzer Micro 1G שלי (יוחלף כנראה בTitanium 4G) את התוכנות הבאות PSTART - מערכת הרצה (התוכנה הנחמדה שמאפשרת שימוש נוח בתוכנות מהDOK) הרבה יותר נוח מהU3 וה portableapps (שגם מותקנים) בגלל השימוש במבנה תקיות שזמין מהTRAY. RootkitRevealer - מגלה Root Kit של Sysinternals (כרגע בבעלות מיקרוסופט) ClamWin Portable - אנטי וירוס חינמי וקטן (נוח לנשיאה) Eraser Portable - מחיקה מאובטחת, באמת מוחק דברים מבלי לתת אופציה לשחזור (ברמה העקרונית) McAfee Stinger - עוד "אנטי וירוס" קטן וותיק לש Mcafee Evil Player - נגן אנורקטי של מוזיקה שתומך בכל פורמט קיים Media Player Classic - הנגן המוכר לכולם VLC Portable - גרסה ניידת של נגן הVLC Gspot - זיהוי…

    • 3 תגובות
    • 992 צפיות
  3. פריהאנד פוטושופ פייג' מייקר מחשהו שמע? יודע? מכיר? :-/ תודה

    • 3 תגובות
    • 992 צפיות
  4. Started by The Ball,

    גרסא הכי חדשה... תודה.

    • 6 תגובות
    • 992 צפיות
  5. Started by ofer_mat,

    יש למישהוא תוכנה ל SVCD ? הPOWER DVD לא קורא לי את הדיסק ???? Windows Media Player אמור לקרוא את הדיסק? דרך אגב אני יודע שצריך להכנס לסיפריה שיש בה קבצי DAT או MPEG אבל הם לא נפתחים עם Windows Media Player

    • 2 תגובות
    • 992 צפיות
  6. אני מנסה לכתוב בעברית אבל זה לא עובד טוב, הסדר של המילים מתחרבש. מישהו יכול לעזור?

    • 5 תגובות
    • 992 צפיות
  7. יש לי סרט שאני רואה להוציא ממנו פריים אחד. ניסיתי בהתחלה עם PrintScrn אבל קיבלתי שחור כעשיתי paste בצייר. אחר כך ניסיתי עם תוכנה בשם SangIt אבל גם שמה קיבלתי מסך שחור. איך אני יכול לקבל פריים אחד מתוך הסרט בתור קובץ תמונה?

    • 2 תגובות
    • 992 צפיות
  8. אני מנסה לעבוד עם דיסק און קי במערכת משרדית ישנה (חלונות 98, לא SE) והיתה בעית NTKERN.VXD ב-USB HUB ROOT במנהל ההתקנים. חשבתי שהתקנה של הדרייבר של USB במערכת נחוצה והתקנתי מפה את הסרוויס פאק של חלונות 98: http://www.technical-assistance.co.uk/kb/win98fe-usb-mass-storage-drivers.php שנטען שהוא נחוץ לפני התקנת דרייבר ה-USB עצמו. להפתעתי אחרי ההתקנה הנ"ל אני לא מצליח להיכנס לחלונות (שלל מסכים כחולים). יש למישהו עצה מה ניתן לעשות כדי לחזור למצב הקודם? גם SAFE MODE נתקל בכחולים האלה. האם ניתן לבצע תיקון כלשהו עם תקליטור חלונות 98SE? הרצתי אותו וראיתי רק אופציית התקנה נקייה. תודה רבה מראש.

    • 12 תגובות
    • 992 צפיות
  9. Started by Salwaby,

    אוקיי אז כרגע יש לי Windows XP PRO באנגלית ... הבעיה שלי היא שכל פעם שאני נגיד מוריד כתוביות לסרט די.וי.די לדוגמא הכתוביות יוצאות לא מקודדות כאילו אני רואה אותם בג'יבריש במקום בעברית .... עכשיו אני יודע 100% שזה לא בעיה בכתוביות כי בדקתי בכמה אתרים ומלא כתוביות שונות ... לא יודע מה עושים לתקן את זה ... תודה http://img243.imageshack.us/img243/4330/302xl5.jpg נ.ב : אין לי מושג אם זה הפורום הנכון או לא .. פשוט אני חושב שזה משהו ב windows שצריכים לעשות...... תודה

    • 7 תגובות
    • 992 צפיות
  10. בכל פעם שאני לוחץ בתוך המסגנר על "התקשר" המחשב שלי נתקע ורק ALT+CONTORL+DELET מצליח לשחרר את המחשב הערה שאולי תעזור לפתור את הבעיה לחצתי : התחל > הגדרות > לוח הבקרה > חבורי רשת ואנטרנט > MSN מנהל התקשרויות לא זמין - התקן חסר, כולל חומת אש 4255555555 למה אני לא מצליח להוציא שיחת קול או וידאו במסגנר ?

    • 0 תגובות
    • 992 צפיות
  11. Started by amit887,

    נעלמו שתי הורדות באימיול איך משחזרים אותם? בדקתי בתיקיית temp והם שם

    • 7 תגובות
    • 992 צפיות
  12. Started by 1900GT,

    שלום, יש לי נורטון 2005 ופתאום קפצה לי ההודעה הזאת: http://i12.tinypic.com/2whqk2t.gif מה עושים?

    • 9 תגובות
    • 992 צפיות
  13. שלום חבר'ה צריך תוכנה מיוחדת בשביל סרטי בלו-ריי, הקבצים עם סיומת BDMV תודה

    • 2 תגובות
    • 992 צפיות
  14. Started by vbCrLf,

    שלום! אני צריך להתקין מחשב ציבורי עם Windows XP. כדי למנוע מווירוסים (דרך דיסק-און-קי בעיקר) ולמנוע ממשתמשים לבלגן את המחשב אני צריך תוכנה שלא נותנת לעשות שינויים בהארד דיסק (חוץ מעדכונים, אם אפשרי). יש פתרון חינמי לבעיה? נתקלתי ב-Windows SteadyState, אבל מייקרוסופט הפסיקו לפתח אותו. תודה, אורי.

    • 2 תגובות
    • 992 צפיות
  15. Started by nirfun,

    היי, יש לי צורב LG-H10N וניסיתי לצרוב שירים מסוימים על CD, כ-Audio Disc. חלק מהשירים קופצים קצת... ניסיתי להחליף דיסקים, להקטין את מהירות הצריבה - לא עזר. הבעיה בצורב או בשירים?

    • 5 תגובות
    • 992 צפיות
  16. הודעת השגיאה: זוהי הגרסה האחרונה.. version 2008... build 12.0.1606, וניסיתי להסיר את החשבון, ולהתקינו שוב. ניסיתי להתקין מחדש את התוכנה. מה עושים בבקשה?... תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 992 צפיות
  17. Started by cold-fire,

    כאשר אני לחץ על הסמל של Internet Explorer הוא לא נכנס רק אחרי 5 דקות הוא פותח את ה Explorer. גם כאשר אני לוחץ על קישורים הExplorer ניתקה ולא פותח.

    • 4 תגובות
    • 992 צפיות
  18. הוא אתחל את המחשב עלה התחיל את כל הדברים ואז היה שתי הודעות של ERROR שאני לא זוכר, ב-PARTITON MAGIC הוא רשום כ-UNLOCATED. יש לי במחשב שתי כוננים C וD וניסיתי ליצור עוד אחד שיקח מ-C וD 2 גיגה, הוא לקח מ-C 300 מגה אבל הוא לא מופיע ברשימה של הכוננים. עזרו לי בבקשה? (תודה מראש XZIBIT)

    • 3 תגובות
    • 992 צפיות
  19. Started by Kenny,

    אהלן, התחלתי היום להעביר את כל המחברות של הלימודים לאופיס. משהו מאוד מוזר קורה לי, אני בוחר כתב\צבע\גופן וכל מה שצריך , כותב את השורה וברגע שאני לוחץ אנטר זה חוזר לשחור הקטן והמגעיל הזה שהיה בהתחלה לפני השינוי. מה שקורה שכל פעם שאני לוחץ אנטר אני צריך להגדיר את סוג הכתב מחדש. למישהו יש רעין כלשהו? אני בטוח שזאת סתם הגדרה דבילית איפשהו שם.

    • 5 תגובות
    • 992 צפיות
  20. אני מחפש כבר המון, ואני לא מצליח למצוא תוכנה שדרכה אני יכול לשנות את הכתובת IP שלי לכתובת IP אחרת מסוימת.. (נראה לי שזה מה שנקרא (Spoofing) למישהו יש איזה קישור? תודה!!

    • 1 תגובה
    • 992 צפיות
  21. Started by y42r,

    יש לי מספר רב של תמונות. בחלק מהן יש לי בעיה כדוגמת התמונה שהעליתי לכאן. התמונה משתבשת. האם יש דרך לתקן ? [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 992 צפיות
  22. Started by LOL,

    קיימים אצלי במחשב שלוש קבצים (pdf שנשלחו אלי במייל מהאוניברסיטה) שפשוט מסרבים להמחק כל פעם שאני מנסה למחוק אותם המחשב נתקע ברמה שאני חייב לאלץ ריסטרט בדיקת וירוסים לא מעלה כלום וגם במצב בטוח לא הצלחתי למחוק אותם למישהו יש רעיון מה לעשות?

    • 4 תגובות
    • 992 צפיות
  23. שלום, יש לי חבר שמתעסק המון בעיצוב גרפי ובעל כישרון רב בתחום. הוא מעוניין להתחיל ללמוד ולהתמקצע בתחום אבל הוא לא יודע עדיין היכן ניתן ללמוד עיצוב גרפי בצורה מקצועית אשר תהיה שווה משהו היות ואין היום תואר אקדמי בעיצוב גרפי בארץ ותעודות הכשרה לא תמיד שוות משהו לבסוף בשוק. הוא נתקל במכללה הזו שמעניקה תעודה לאחר לימודים של שנה בעלות של כ12K , השאלה היא האם התעודה שלהם שווה משהו ? מישהו שמע עליהם ? והאם שווה בכלל ללמוד שם או במקום אחר שאתם ממליצים עליו ? תודה רבה מראש

    • 1 תגובה
    • 992 צפיות
  24. Started by Chaos,

    כבר זמן מה שאין אני מצליח להוריד מה mIRC. כל פעם שאני מנסה, ונפתח חלון השליחה , אני נשאר במצב של "Accepting Send" לזמן מסוים, ואח"כ רשום Connection Failed. בחלון הסטטוס מופיעה ההודעה הנ"ל: DCC Get of *** from *** incomplete (unable to connect) תודה רבה לעוזרים. נ.ב: ברקע פועלת תוכנת האנטי וירוס NAV 2004 , וה Firewall של Windows כבוי.

    • 10 תגובות
    • 992 צפיות
  25. Started by tomerk1,

    ניסיתי עם מספר תוכנות (Advanced SystemCare,Registry Mechanic ) לאתר את הדבר הזה ואין משהו שמאתר ומוחק את הרוגלה הזו. זה פותח לי אתרים בסינית בזמן אקראי. תמונה: http://img685.imageshack.us/img685/2134/30634511.jpg אם מישהו אוכל לעזור לי אודה לו מאוד. בתודה מראש,

דיונים חדשים בפורומים