תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, בגלל וירוס התקנו מחדש את הווינדוס XP SP2. אבל האינטרנט לא עובד. לפי מה שהבנתי אני צריך להתקין את הדרייבר של הלוח M, שככל הנראה הכרטיס רשת נמצא בתוכו. זה ממש חשוב כי פשוט המחשב מושבט. אני ממש אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בנושא. מצ"ב תמונות של המפרט. ניסיתי לחפש בכל מיני אתרים אבל פשוט לא הצלחתי. אני אשמח אם מישהו יוכל לתת לי לינק ישיר להורדה, או לינק ישיר לאתר וישלח תמונת מסך שהוא יסמן לי איזה אפשרויות לבחור בדגם וכו'. המון תודה לעוזרים. הינה הפרטים: http://up38.siz.co.il/up3/gmjtnjzz1ikn.jpg http://up47.siz.co.il/up3/iniwmmjjnjjf.jpg תודה מראש, רותם
-
- 7 תגובות
- 725 צפיות
-
-
התקנתי את EXPLORER 8 במחשב וזה יצר לי עכשיו בעיה: בכול פעם שאני רוצה להכנס לאיקון(לאתר מסויים) על שולחן העבודה ,זה לא נפתח, ונותן לי הודעה -"לקובץ זה לא משויכת תוכנית לצורך ביצוע פעולה זו.צור שיוך האפשרויות תקיה בלוח הבקרה" אך אני מתקן בעיה זו?
-
- 3 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
הבעיה היא שאני מנסה להתקין אופיס 2003 INTERFACE PACK HEB SETUP אני מקבל את ההודעה הבאה: the highlighted volumes do not have enough disk space available the currently selected fetures available 6749MB 15GB 0KB disk size 14GB 22GB 0KB כמובן שה-0KB זה הCDROM הוא לא נותן לי לבחור את אחד הכוננים חוץ מהCDROM עשיתי הסרה והתקנה מחדש ושוב אני מנסה להתקין את העידכון של העברית באופיס שעובד על כל המחשבים בדוק!! יש למישהו פתרון?? יכול להיות משהו דפוק בH.D?
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
מתי שאני פותח את המחשב הוא רושם לי שאין אפשרות לאתר אתהקובץ WMSNCS.EXE איך אני מסדר זאת אגב את הקובץ הזה מחק לי האנטי ווירוס
-
- 5 תגובות
- 995 צפיות
-
-
שלום לכל , עד לפני שהתקנתי ויסטה הייתה תמיד משתמש בתוכנה של deamon tool כדי להתקין קבצי iso וכ"ו עכשיו אני לא מצליח למצוא deamon tool שיעבוד כמו שצריך בויסטה 64 bit , מישהו יכול להגיד לי אם יש deamon tool שמתאים לויסטה 64 ? או יש תוכנות עדיפות שיעבדו אצלי על ויסטה 64? אם כן אז אילו? תודה.
-
- 5 תגובות
- 655 צפיות
-
-
שאני כותב מייל באוטלוק 2003 הוא נותן לי הודעת שגיאה VISUAL C ++ משו... ואז נסגר מה זה יכול להיות ?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה להתחבר מהעבודה למחשב שלי בבית אין לי מושג איך בעבודה אני על ויסטה ובבית על אקספי בבית הפיירוול של אקספי כבוי(סגרתי אותו כדי להמנע מפתיחת פורטים לשיתוף קבצים) ואני לא משתמש בשום פיירוול אחר אלא רק באנטי וירוס קספרסקי אז רק PCANYWHERE? או שיש משהו אחר שאני יכול להשתמש במחשב שלי בבית דרך המחשב בעבודה? תודה
-
- 8 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
בכל עת שאני מפעיל את תוכנת המסנגר - Live8.1 - נוצר לי קובץ TXT בשם MsnMsgr.txt על שולחן העבודה. איך אני מבטל לצמיתות את הלוג? תודה מראש רון
-
- 1 תגובה
- 558 צפיות
-
-
האם תוכנה אמינה וטובה לניקוי הרג'יסטרי/ניקוי קבצים לא רצויים?
-
- 6 תגובות
- 728 צפיות
-
-
יש לי שתי בעויות אחת בסוני ווגאס ואחת במוב קלייר ניסיית להכניס תרט לחצתי על OPEN וזה רשם לי את זה תמונה מצורפת....http://www.zix.co.il/images/55759842.jpg ועוד משהו שאני עורך עם מאוב מאקר הסרט נערך והכול אבל חצי מסך נהיה בירוק...
-
- 3 תגובות
- 608 צפיות
-
-
היום לאחר שסרקתי וירוסים במחשב לא הייתה לי אפשרות להיכנס לכונן d ההודעה שזה רושם לי(תמונה מצורפת): תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 799 צפיות
-
-
שלום, אני צורב פעם ב..... עכשיו רציתי לדעת האם צריבה דרך וויסטה תספיק או שתצרוב לא טוב ועדיף כבר להשתמש בנרו?
-
- 5 תגובות
- 727 צפיות
-
-
חלון האקספלורר נטען אוטומטית עם אתר נענע10 בעליית המחשב.. אתר זה הוא אפילו אינו אתר הבית שלי. כיצד אני מבטל את הטעינה האוטומטית שלו?!
-
- 2 תגובות
- 605 צפיות
-
-
יש לי כל מיני הקלטות של הרצאות מהאוניברסיטה בפורמט wmv. אני רוצה להיות מסוגל להציג את הסרטים האלה במהירות כפולה. ניסיתי כבר בכמה נגנים שונים (wmp, mpc, bsplayer, vlc). היחיד שהצליח לנגן במהירות כפולה הוא vlc, אבל הוא נוטה להתרסק (לא הצלחתי לעשות seek בלי שהוא יקרוס). בכל שאר הנגנים או שלא קיימת האפשרות, או שהיא סרבה לעבוד (לחצתי על מהירות כפולה וזה לא עשה כלום). למישהו יש הצעות?
-
- 8 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
היי אני מתבאס כול פעם לשלוח קבצים גדולים (60 מגה ומעלה ) ולהתקל במהירות העברה איטית האם יש דרך להעביר קבצים במהירות גבוהה יותר?
-
- 6 תגובות
- 783 צפיות
-
-
יש לי קריסות ואני לא בטוח לגמרי ממה ומה לעשות. נראה לי שזה הדרייברים המעצבנים של ATI. תעזרו בבקשה. מצורף הקובץ DUMP [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 557 צפיות
-
-
אני מכיר את האופציה של להסיר תוכנות כאלה דרך הMSCONFIG השאלה אם אני יכול להוסיף תוכנות
-
- 2 תגובות
- 684 צפיות
-
-
שלום, בידי מחשב חדש לגמרי, עם XP SP3 חוקי לחלוטין אני מנסה לצפות בוידאו דרך המדיה פלייר 11 בפורמט avi קובץ הוידאו חוקי, עשיתי validation למדיה פלייר, וראיתי את הקובץ באופן תקין על גבי מחשב אחר. למרות הכל המדיה פלייר מציג את הקובץ כקובץ אודיו בלבד למרות שבתיקייה שלו הוא מוצג כקובץ וידאו האם יש למישהו רעיונות? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 894 צפיות
-
-
כידוע daemon tools לא עובד על Windows 7 מישו מכיר תוכנה חינמית ונוחה שעובדת על 7?
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
ניקוי נתונים אישיים לא עוזר (כל הדברים מסומנים), אפילו למחוק כתובת אחת אחת עם delete/shift delete לא עוזר... הן עדייו חוזרות. תודה לעוזרים.
-
- 20 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
איך התוכנה הזאת מבחינת תיקון קבצי רגיסטרי פגומים וניקוי קבצי זבל מהמחשב?
-
- 4 תגובות
- 669 צפיות
-
-
שלום! אני רוצה לצרף רדיו לאתר שלי, איך אני עושה את זה? קראתי את כל המדריכים שמדברים על "Shout Cast"... אבל הבנתי שצריך שרת מישהו יודע איפה אני קונה / מקבל שרת כזה? אחרי שקיבלתי איך אני משתמש בשירות? תודה רבה!!!
-
- 3 תגובות
- 842 צפיות
-
-
-
בעקבות השרשור הזה - http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=386760.new#new אני מחפש תוכנה (חינמית) שתעזור לי לבטל את מסך ה - boot manager שנותר לאחר הסרה של ויסטה, כך ש - XP יעלה מיד עם הדלקת המחשב.
-
- 4 תגובות
- 730 צפיות
-
-
ערב טוב. כבר ימים ספורים שאני במאמצים אחר פתירת הבעיה המציקה הזאת. כל המשחקים באשר הם נתקעים לאחר זמן מה של פעולה. מצד אחד,אפשר לשלול את בעית התוכנה,המשחקים נוסו על 2 מערכות הפעלה שונות,לאחר פרמוט. אף תוכנה לא פועלת ברקע בזמן העבודה. כל הדרייברים של ההתקנים עדכנים. ואין ממצאים לגורמים מזיקים. מצד שני,אפשר לשלול גם את בעיית החומרה,הזיכרונות נבדקו ע''י MemTest. בוצע אימוץ לכרטיס מסך במשך כ-6 שעות ולא היו תקיעות. נבדקו סקטורים פגומים בדי…
-
- 2 תגובות
- 664 צפיות
-


