תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי אני מחפש תוכנה לעריכת וידאו כל המלצה תתקבל בברכה. משתמשי Adobe Premiere חוות דעת בבקשה, תודה לעונים.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
פתחתי מקודם טרייד והוא נסגר ואמרו לי שאלי לערוך את השאלה שלי אני אז אשאל אותה אחרת ואני מקווה שהפעם זה יהיה בסדר אז השאלה היא כמו באשכול איך אני פותח קובצי ISO ואיך אני צורב אותם כשהם פתוחים תודה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בעיקרון יש לי מצלמה דיגיטלית של סוני , ואני אוהב להכין כל מיני קליפים וכאלה , הבעיה זה שאני זקוק לאיזשהיא תוכנה למחשב לעבודה, אשמח לשמוע הצעות לתוכנה מסוימת תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אם יש ברשותי עותק (חוקי כמובן) של סרט DVD ואני רוצה לנגן אותו דרך HDD חיצוני שמתחבר ב USB ,איך אני יכול לעשות את זה? עם HDD פנימי אני יכול להמיר את ספרית ה VIDEO TS לקובץ אימג' (NRG) ואז לנגן אותו בכונן וירטואלי....איך עושים את זה עם כונן USB ?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ישנו כמה אתרים פלסטינים אשר פוגעים כבר המון זמן ומשמיצים בנו . מבקש ממכם עזרה לתוכנות שיתוק מסוג DOS - denail of service לצורך שיתוק בני התועבה הללו. כל אתר או תוכנה יתקבלו בשמחה.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
למישהו יש מדריך שפשוט מסביר את כל העיקרון ב- MASK בפוטושופ? עדיף כזה עם זיקה לתמונות ולא לעיצוב גרפי. תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכם, אני מחפש תוכנה (רצוי חינמית) שתזהה חומרה ותתקין לבד את הדריוורים שלה (יש לי מחשב ישן פנטיום 3) השמח לקבל קישור...
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יודע איפה נשמרים ה Error Logs של Office 2000/XP?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה עושים? עדיין לא הוציאו איזה תוספת. ynet הוציאו בזמנו, וניסיתי להתקין אותו, אבל הוא לא הצליח להתקין. יש למישהו פיתרון אולי? חוץ מלשנות מנוע לIE? תודה...
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. אני רוצה לקבל מכם שמות של תוכנות אנטי ספייוור,מומלצות וטובות. מלבד התכונות הבאות: *Spy Sweeper *Spyware Doctor *Ad Aware תודה. ובהזדמנות,אני אשאל איזה לדעתכם אנטי וירוס יותר עדיף הNOD32 או הKaspersky.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חברים איזה חבילת אבטחה היא הכי טובה למחשב? קספרסקי אינטרנט סקיוריטי 6 או 7? AVIRA? NOD? בתודה מראש
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בבקשה תגידו לי את השם ועם אפשר גם לינק
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חיברתי את 2 המסכים למחשב - את הLCD של סמסונג ל חיבור HDMI ואת המסך הרגיל בחיבור הכחול הרגיל. כשהמחשב נפתח, רואים במסך הLCD את כל ההתחלה של טעינת הWONDOWS ולאחר מכן שהמחשב עצמו עולה רואים את כל העניין במסך הרגיל (והמסך של סמסונג נכבה, כתוב: No Signal). החיבורים טובים, בדקתי. מה אפשר לעשות בנוגע לבעיה? איך אפשר לראות ב-2 המסכים ביחד? יש לי WIN7 מקורי (בעברית). תודה לעוזרים. תמונות מצורפות: http://i50.tinypic.com/2pocf12.png http://i47.tinypic.com/2epoz8i.jpg אשמח אם יעזרו, זה ממש חשוב לי.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אזהרה: הגרסה באתר של מייקרוסופט מופעלת רק במחשבים עם windows מקורי (היא רק תודיע לכם שאין באפשרותכם להשתמש בה). יש גרסה פרוצה, אבל זה לא המקום. להורדה: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/11/default.aspx ב-ynet: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3252763,00.html בלוג של איזה אחד, שמציג את התוכנה ופיטצ'ריה: http://blogs.microsoft.co.il/blogs/shahar/archive/2006/05/17/450.aspx enjoy.
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מחשב של חברים שהשטלתה עליו תוכנה זדונית שלא מאפשרת הפעלה של כל תוכנה שהיא, הרצת פקודה וכו'. היא מגדירה כל הפעלה שהיא כווירוס ומאותה סיבה גם לא ניתנת להסרה בעזרת הכלים הבסיסיים המובנים בווינדוס XP. (אגב, התוכנה נקראת Security Tool). מה שניסיתי לעשות על מנת לעקוף את הבעיה הוא להיכנס ל Safe Mode ומשם, לנסות גיבוי של הקבצים ובמידת הצורך פירמוט (שהוא היה המטרה העיקרית) עכשיו לאחר שניכנסתי ל Safe Mode קיבלתי את ה CMD אבל לא את תפריט ההתחל ושאר פעולות אפשריות ומינימליות על מנת לפתור את הבעיה. השאלה היא איך אני יכול להריץ את "ההתחל" בעזרת פקודה או כל פיתרון יעיל אחר על מנת לגבות בדרך כלשהיא את הנתונים ולבצע פרמוט. ועוד שאלה בהקשר אחר, האם ניתן לעקוף בדרך כלשהי נ…
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום האם תיוצר בעיה להחליף גירסת SQLSERVER שהורדה ברשיון לטווח קצר בחינם בגירסה החינמית ? אילו בעיות נוצרות בשימוש בגירסה החינמית לזמן ארוך? יש לציין שהשרת מנוהל ע"י Server Manager. תודה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי כמה רשימות ואני רוצה לדעת איזה תאים זהים בכל אחד מהם
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות דיסק מערכת הפעחה חוקית האם ניתן להפוך את התוכנה שכבר מותקנת על המחשב שלי כרשומה חוקית עם הקוד החדש בלי להתקינה מחדש?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי משחק במחשב ואני רוצה להחזיר אותו לקובץ אחד של ISO יש תוכנה שאפשר לעשות זאת? עוד שאלה אני לא מצליח לראות בשום נגן קובץ WMV למרות שיש לי קודקים ואפילו ב VLC אני רואה רק תמונה מרצדת. הקבצים הורדו מהאימיול בין 10-20 מגה יכול להיות זה פאק בקבצים?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
בוקר טוב לכולם.. אני צריך את עזרתכם, אני מחפש תוכנה לצפייה בקבצי AVI קצרים של מצלמות אבטחה. הבעיה שאני לא יכול להשתמש בתוכנות כמו אדובי או משהו כזה מכוון ואי אפשר לעבור בזריזות בין הקבצים אלא צריך לעשות כל פעם CTRL O או דברים כאלו. אני צריך משהו פשוט כמו רשימת הפעלה של מדיה פלייר אבל עם אפשרות של התקרבות והתחקות במינימום נזק לצפייה, האטה והמהרה של קצב הצפייה ועוד אפשרויות עריכת וידאו פשוטות שיש בכל תוכנה..אבל רוב התוכנות הן כאילו לעריכת קבצי וידאו גדולים ולא לעבור בין 100 קבצי AVI בכמה דקות. אני מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי בצורה טובה שתצליחו להבין אותי אגב-אם התוכנה איננה חינמית ואתם ממש ממליצים אין בעיה רק שלא תביאו לי משהו יקר ושלא יעזור בבקשה מודה לכולם על העזר…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מסביר את עצמו למדי... פשוט לא קורה כלום כשאני עושה CTRL ולחצן ימני. בגרסא 8 הוא פשוט לא היה מצליח לקרוא בגלל Clear type שבווינדוס 7 (מערכת ההפעלה שברשותי) אבל גרסא 9 הנוכחית לא עושה כלום! כן בדקתי את הגדרות התוכנה. רעיונות?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום! עבודת פוטושופ ראשונה שאני מפרסם כאן.. כל הקיט 100% פוטושופ! שום חלק לא מודבק מתמונה אחרת חוץ מהאגזוזים). אז..... הנה התוצאות : לפני: http://img512.imageshack.us/img512/9376/seatbeforebk0.jpg אחרי: http://img512.imageshack.us/img512/6940/seatafteres7.jpg גמר חתימה טובה לכולם, והכי חשוב, צום קל! עודד ב.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בטעות הפעלתי את התוכנה על ויסטה רק אחרי זה הסתבר לי שזה לא טועם לויסטה בכל מקרה יש לי דיסק קשיח במחשב עם 300ג' עכשיו פיצלתי אותו אחד 30 ג' שזה הוינדוס וכל השאר כונן אחר הכונן השני שהוא לא הונדוס פשוט נעלם לי עכשיו נסיתי לשחזר אותו עם הדיסק שלי של הויסטה זה לא הצליח הוא עושה לי ארור חיפשתי קצת בגווגל מצאתי את התוכנה r-studio עגכשיו דרך התוכנה עצמה אני רואה את הכונן עם כל הקבצים שלי שם אני פשוט לא יודע איך לשחזר אותו למחשב אשמח לעזרה:>
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זה נראה לי הכי מתאים לכללי כי זאת שאלה כללית הביאו לאבא שלי מחשב די ישן המחשב בערך לפני 3 שנים . עכשיו חשבתי לעשות לו פורמט אבל כמובן שהוא לא קיבל דיסק אם הדרייברים ביחד אם המחשב . השאלה שלי זה אם עדיין קיימים דרייברים באינטרנט למחשבים די ישנים? תודה מראש (די דחוף אני נוסע מחר בבוקר) .
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני צריך בשביל לשים דף עם רשימת השירים שיש בכרטיס זיכרון של ה-MP3 ברכב. מדובר בעשרות שירים ואין אפשרות לזכור בע"פ. לכן אני רוצה לשמור בתא כפפות רשימת השמעה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-


