האם הוירוס יכול להרוס את חומרת המחשב? - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם הוירוס יכול להרוס את חומרת המחשב?


Srulz

Recommended Posts

בעבר היה וירוס אחד שהיה פוגע בחומרה שכחתי את שמו .

היום לא מסוגלים לפגוע בחומרה . אולי באופן תיאורטי ע"י אימוץ הרכיבים עד שהם נשרפים אבל זו רק תאוריה ואני לא מאמין בה רק מעלה אותה.

וכן שווה לנסות להפטר מהוירוסים ולא ישר לפרמט - ויש המון כלים : אנטי וירוס טוב KASPERSKY ותוכנות נגד SPYWARE כמו ad-aware וגם SPY SWEEPER של WEBROOT שהם חברה ממש טובה לתוכנות תחזוקה לדעתי.

אבל בסופו של דבר אם המערכת הפעלה שלך כבר הרבה זמן עובדת על המחשב אז תמיד אפשר להתחיל מחדש אם איזה פירמוט

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעבר היה וירוס אחד שהיה פוגע בחומרה שכחתי את שמו .

היום וירוסים לא מסוגלים לפגוע בחומרה . אולי באופן תיאורטי ע"י אימוץ הרכיבים עד שהם נשרפים אבל זו רק תאוריה ואני לא מאמין בה רק מעלה אותה.

1. למה לא בדיוק ? אם מישהו היה רוצה, אפשר לכתוב וירוס שדופק את ה למשל (די קשה, אבל אפשרי), היה וירוס גדול כזה בשנת 2000 בערך שהרס לי את ה (למזלי, עשיתי HOTSWAP ל ושחזרתי אותו)... אם זאת, לא נראה לי שנכתב וירוס כזה עד היום למערכות מבוססות NT

2. הרכיבים של היום נועדו לעבוד במאמץ... (אני פעם הצלחתי לשרוף כרטיס CGA ע"י מאמץ, אבל מאז הדברים השתפרו, המשחקים של היום מעמידים את הכרטיסים בחתיכת STRESS TEST)..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בטח שיש!!!

למשל, חבר של חבר שלי, שאני מכיר, הכין וירוס ממש חביב כי הוא התעצבן על הבצפר שלו, הוא עשה וירוס שמחליף את הרזולוציה בקצב כל כך עצום שהמסך פשוט נהרס.... כאילו, החומרה, המסך, נהרס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, אבל זה עדיין לא אומר שאי אפשר לנטרל\לפרוץ\לעקוף אותן.....

כאילו, אין דבר בעולם שאי אפשר לפרוץ (אומר מישהו בפורום של o_0)

בכל מקרה, אם י לך וירוס במחשב שאתה חושב שיכול לפגוע בחומרה שלך פשוט... אם אתה לא מבין תבקש עזרה מחבר שמבין, הוא כבר יעיף לך את זה מהמחשב, ואם כן פשוט.... תיפטר ממנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל היום מתחילים להיות אנטי מובנים בחומרה לשםם ההגנה

ההגנה בחומרה שיש היום היא במעבדים החדשים, קוראים לה NE FLAG או NON EXECUTE FLAG, זה נועד למנוע סוג מסוים של מתקפות על המחשב, אבל לא בהכרח למנוע את כל סוגי הוירוסום הקיימים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...