עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום! בבואי להתקין דרייבר של מדפסת HP (דגם 6500) נתקלתי בבעיה הבאה: הכנסתי את הדיסק ההתקנה של HP והוא פשוט לא זוהה ע"י המחשב. תכולתו היתה ריקה. כשהורדתי את הדרייבר מהאתר הרישמי של HP והפעלתי את הקובץ - חלון ההתקנה של HP הופיע לשבריר שניה ומיד נעלם! כאילו משהו חוסם אותו... כלומר לא הצלחתי להתקין את הדרייבר - לא מהדיסק (כי הוא לא זוהה) ולא ע"י פתיחה ישירה של הקובץ שהורדתי מהאינטרנט (כי חלון ההתקנה של HP הופיע לשבריר שניה ומיד נעלם). עובדות נוספות: - עשיתי disable לאנטיוירוס, הורדתי את רמת האבטחה ב-windows (אגב מדובר ב-XP SP2) - לא עזר. - ניסיתי להתקין את הדרייבר אפילו ב-sfae mode - אבל נתקלתי באותן התגובות שתיארתי לעיל. - דיסק אחר כן זוהה ב-CD-ROM. - דיסק הדרייבר של HP הותק…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  2. Started by x-pac,

    בזמן גלישה בדפדפן מופיעות הדעות בזמנים שונים שINERNET EXPLORER נתקל בבעיה ועליו להסגר יש ל IE8 תודה לכל מי שיכול לעזור (:

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by oren99,

    הרבה זמן אני לא משתמש באימיול (רק ביטורנט) אבל יש תכנים בעברית שלא ניתן להשיג בשום מקום אחר. מה המוד הכי טוב כיום? תודה

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by davidcohen,

    היי שחכתי איך עושים את זה. פעם יצרתי תיקייה עם כמה קיצורי דרך ואיכשהו עשיתי שאני יוכל להפעיל את הקיצורים דרך run . נגיד שם הקיצור דרך היה FOTR אז הייתי רושם FOTR בrun וזה היה מריץ לי את זה איך אני עושה את זה ? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by Taco,

    שלום שלום לכולם יש לי HD של WD 205GB בן כמה חודשים, מי שהתקין לי את המערכת הגדיר 30 GB לכונן C, ואני בהתחלה לא שמתי לב והתקנתי עליו תוכנות, היום הוא עם 800MB חופשי ומתדרדר... במחיצה השניה D: יש לי איזה 170 פנוי. מערכת ההפעלה XP SP2 ומערכת הקבצים מסוג NTFS. איך אני מעביר נפח למחיצה הראשונה? האם התהליך מסוכן לקבצים ו\או לHD עצמו, האם הוא מסובך? יש לי ידע בהפעלת תוכנות והבנה מהירה אז אין בעיה בזה. תודה מראש על העזרה

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by AmitDanan,

    יש לי בעיה של קידוד סרט, כנראה שהבעיה היא מקודד לסאונד הורדתי בעבר חבילת מקודדים k-lite לדעתי היא מיותרת ולא נחוצה. אני מחפש מקודד אחד טוב לסאונד, השמח לשמוע הצעות [br]פורסם בתאריך: 21.11.2010 בשעה 21:27:50 אולי לא פירטתי אני צריך מקודד לסאונד למחשב משהו כמו "סטראו" זה מעולה.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by holly man,

    שלום לכולם! מישהו יודע איך מאיצים את קאזה שיוריד מהר?? יש לי אינטרנט בכבלים 750 תודה רבה מקרב לב לעוזרים!!!

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. מה ההבדל בין האפשרויות האלה? מה כדאי אם אני רוצה לראות בDVD?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. שלום, חבר שלי הביא לי את המחשב שלו לפרמוט פרמטתי והתקנתי לו WIN7 אחרי ההתקנה ב device manager הרשת והאודיו מופיעים עם סימן צהוב שהם צריכים דרייבר (הרשת כן עובדת למרות הסימון, האודיו לא מזהה שום כרטיס) נכנסתי לדף של ה P5B באסוס , הורדתי דרייבר לאודיו (לLAN אין שם) וכשאני מנסה להתקין אותו רשום לי שהדרייבר לא תואם לחומרה שקיימת במחשב. איך זה ייתכן? אשמח לעזרה , תודה נ.ב זה הדף של ה P5B באסוס http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=YwIVDOTcvIMHZdTy

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. כותרת ^^^ ואם אי אפשר , יש לכם עצות ? כי פשוט אני בא להתקין את הכרטיס קול והוא מנווט ישר לכונן C...ובכך לא נותן לי להתקין אותו. אות הכונן בו מותקנת מערכת ההפעלה כרגע היא F.

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. לא זוכר כבר כמה זמן יש לי את הבעיה הזאת למה לרוב אני משתמש ב-BSPlayer... אבל כל פעם שאני מנסה להפעיל סרט ב-Windows Media Player קופץ לי דו"ח שגיאות וזה יוצא מהתוכנה... עד עכשיו זה לא הפריע אבל שמתי לב שכשאני מנסה לצפות בקליפים באינטרנט כמו בוואלה וכאלו אז זה גם נותן דו"ח שגיאות ואני לא יכול לצפות... מה עושים ?

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. ערב טוב ככה סתם לפתע פתאום הופיעה לי בעיה מוזרה באינטרנט אקספלורר 11 כאשר מנסים לכתוב בעברית בכל אתר שהוא (גוגל, וויינט, פייסבוק) מופיעות אותיות או בגיבריש, או סימנים מוזרים, או אותיות עבריות שלא תואמות את מקשי המקלדת. זה קרה לפתע פתאום (לא אני הייתי ליד המחשב אז אין לי מושג עם אשתי לחצה על משהו בטעות). עבודה בדפדפן אחר מתנהלת באופן תקין. כמו גם כאשר מעלים מקלדת על המסך בגוגל ניתן להדפיס באופן תקין. למישהו יש מושג מה גרם לתקלה זו ואיך אפשר לתקנה? תודה שרון

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by BUNNY,

    כמה וויפס מהזמן האחרון ... אין הרבה זמן לעבוד על תלת אבל שיש אז יש

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by Haflo,

    נושא זה הועבר לפורום [link=http://www.hwzone.co.il/cgi-bin/YaBB/YaBB.pl?board=os&action=display&num=1003580042&start=0]מערכות הפעלה[/link] על ידי KoM

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by tidan,

    שלום! יש לי בעיה מתי שאני מנסה להתקין את התוכנה קופצת לי הודעת שגיאה והוא לא מתקין לי את התוכנה ונותן לי אפשרות להתעלם או להמשיך את ההתקנה וזה לא עוזר בבקשה תעזרו לי :'(

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by דרומי,

    שלום חברים, איזו תוכנה מודדת פריימים במשחקים ואיך אני מפעיל אותה?יש באתר כאן,שניתן להוריד? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by I7210I,

    שלום יש לי תיקייה עם כמה סרטים בתוכה וכל פעם שאני נכנס לתוכה אני מקבל שגיאה של הEXPLORER זה נראה שיש התנגשות בין משהו למשהו..איך פותרים את זה? תודה

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by barlevi321,

    שלום לכם. יש לי מחשב פנטיום 4 עם מערכת הפעלה win xp pro+sp3+ תוכנת אנטי וירוס שכולכם מכירים: avg 8 free. יש לי בעייה בהתקנה של האימיול הזה: emule booster 7.3. שאני מתקין אותו מיד לאחר ההתקנה קופץ לי חלון של האנטי וירוס ואומר לי שיש לי וירוס ששמו בפרטים emule. אני עושה לו ignore, ואחרי זה אני מנסה לעלות את האימיול הוא לא נותן לי לעלות אותו. אבל אם אני מתקין את ה- emule בלי שיש לי את התוכנה avg אז זה עובד. מה אני עושה במצב כזה ? למישהו קרה את הבעייה הזאת? ה- avg לא נותן לי להתקין את ה- emule הזה. בתודה מראש בר לוי!!!

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. אלה תוצאות הבדיקה של Trend Micro Hijack מה עושים הלאה? Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2 Scan saved at 21:02:45, on 11/06/2008 Platform: Windows Vista SP1 (WinNT 6.00.1905) MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6001.18000) Boot mode: Normal Running processes: C:\Windows\system32\taskeng.exe C:\Windows\system32\Dwm.exe C:\Windows\Explorer.EXE C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe C:\Program Files\McAfee\Common Framework\UdaterUI.exe C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\1.2.1128.5462\GoogleToolbarNotifier.exe C:\Program Files\Windows Media Player\wmpnscfg.exe C:\Program Files\McAfee\Common Framework\McTray.e…

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by aleXtazi,

    יש לי קובץ rar שמוגן עם סיסמה עכשיו אני ממש צריך את הקובץ הזה בדחיפות אבל אני לא יכול לחלץ את מה שיש בתוך זה אני יודע שיש תוכנות שפורצות את זה אז בבקשה תעזרו לי

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. במסגרת העבודה אני צריך להקליד המון טקסט בעברית וגם באנגלית לעיתים קרובות. ידוע לי שיש תוכנות שאפשר לדבר למיקרופון והן כותבות את המילים. מישהו מכיר תוכנה כזו ויכול להמליץ ? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. מה המצב??? ok...הייתי היום אצל חבר שלי והכנתי אצלו את החתימה החדשה שלי....משום שאצלי הפוטושופ לא עבד... באתי הביתה וסידרתי את הפוטושופ...עכשיו אצל חבר שלי יש מלא מברשות מיוחדות....כמו אותיות סינייות וכל מיני דברים יפים... עכשיו מאיפה אני יכול להוריד מברשות? ובכלל תוספות לפוטושופ? תודה מראש install

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. אנשים אין איזה removal tool או משהו ? אחי הקטן לחץ על הכתובת המעצבנת הזאת מהאיסיקיו מאז המחשב שלו בקושי מתפקד הקספרסקי כל פעם מגלה וירוס ומוחק אותו אבל הוירוס כל פעם חוזר ובסריקה באנטי וירוס הוא לא מוצא כלום ניסיתי גם לעדכן אותו |: אני מיואש מחר אני סוגר חג בבסיס ואני לא רוצה שאח שלי הקטן ישאר עם מחשב דפוק \: תודה מראש לעוזרים !

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by onn_the_vy,

    למה הם לא רוצים לעבוד ביחד עם עברית..? יש משהוא שאני לא יודע עליו? ICQ 2000B win 2000 pro. (עד עכשיו הייתי על XP, והעברית מותקנת כמו שצריך...)

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by אישי555,

    אתם מכירים את האתרים שברגע שלוחצים על מקום כלשהו במסך קופץ חלון עם פרסומת? אז הבעיה שלי היא שיש אתר מסויים שתמיד החלון הקופץ שלו מכסה את סרגל המשימות. אני לא יודע איך זה קורה אבל זה ממש מעצבן. מילא אם היה נפתח בטאב חדש או שהחלון היה נפתח בגודל נורמלי... הם בעצם משיגים את מבוקשם-כדי לסגור את החלון אני חייב להסתכל עליו ולסגור אותו. זה קורה לי רק בכרום. יש לזה פתרון?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים