תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום רב, האם מישהו יכול לעזור בשמירת סירטון סטרימינג מהכתובת: http://www.iba.org.il/?autoStartOnFirstElement=true&defaultSearchTerm=12854500&filterType=CM הסרטון נמצא תחת מערכת של castup באתר של ערוץ 1. תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי בעיה, ה - Media Player Classic לא נותן לי להוסיף כתוביות :'( את ההודעה הנ"ל אני מקבל כאשר אני מנסה להוסיף כתוביות : ניסיתי לשנות משהו בהגדרות כדי שזה יעבוד ושום דבר לא השתנה, עדיין לא עובד. ניסיתי להפעיל כל מיני סרטים בכל מיני סוגים שונים של פורמטים והתוכנה לא נותנת בשום מצב, לא בפורמט Avi ולא בפורמט MPEG וכו' ... למישהו יש מושג מה אני אמור לעשות ? אולי צריך לשנות הגדרות ספציפיות ? :-\ תודה מראש, The Wizard עריכה - הסתדרתי, מצטער על פתיחת הת'רד :-[
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכם , אני מחפש תוכנה או איזהשהוא כלי שיתן לי אפשרות נגיד לסרוק דף רגיל שהודפס קודם לכן ולערוך את הטקסט שבו . תודה
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לאיזה סרוור כדאי להתחבר? לסרוור שיש בו הכי אנשים ? לסרוור שיש בו קצת?
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום , עד עכשיו הייתה לי חבילת אבטחה של מקאפי ( Total ) שכללה אנטיוירוס , חומת אש ועוד .. מחפש פתרונות חינמיים יותר .. חשבתי על zonealarm ועל avira .. אשמח להארות ועצות ..
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. הורדתי את memtest86 מפה: http://www.memtest86.com/#download0 את גרסת ה-ISO images suitable for creating a bootable Memtest86 CDROM עכשיו יש לי שאלה- מספיק שאני צורב את זה על דיסק (כאימג' כמובן) ואז אני יכול להעלות את זה בבוט והכל?? או שאני צריך קודם ליצור BOOTABLE דיסק / דיסקט או משהו? ויש לי עוד שאלה, אם היא מוצאת שגיאות בזכרון אז היא גם מתקנת? או שזה סתם בשביל לבדוק? בבקשה תעזרו, יש לדוד שלי בעיה במחשב וזה בשבילו...
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המחשב נתקע לטיקים קטנים כאלה ומשתחררים. בדקתי ב- Task Manger, והמעבד עומד על 85-95% כאשר אני רק גולש באינטרנט בדפדפן FF. מה יכולה להיות הבעיה? אשמח לעזרה. תודה רבה!
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הפכתי סרט DIVX לפורמט DVD ואני לא מצליח לצרוב אותו בנרו. בנירו אני פותח קומפילציה של MINIDVD, מעתיק את כל הקבצים ל VIDEO TS. שום דבר לAUDIO TS. ולוחץ על BURN. ואז אני מקבל הודעת שגיאה שאומרת שהדיסק הדרוש לצרוב עליו הוא דיסק רגיל, לכן דיסק הדי וי די שהכנסתי "לא מתאים" לצריבה למרות שזה כמובן לא הגיוני כי גודל הסרט לצריבה שוקל 3.5 ג'יגה ולא יכול להיכנס לדיסק רגיל. התוכנה מזהה את כונן הדי וי די שלי שהוא NEC2500A. ובכל מה שלא קשור לצריבה הוא עובד נורמלי. מה הבעיה ? מה לעשות ? האם לנסות לצרוב עם תוכנת צריבה אחרת, ואם כן אז על איזו אתם ממליצים ? תודה, מקרב כל צוות ההנהלה והעובדים !
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי מחשב עם מערכת הפעלה ויסטה ועליה המותקן אופיס 2007. היתה לי בעיה באקסל 2007 עם קובץ מנוצר באקסל 2003. כפתרון הותקן אקסל 2003 במקביל לאופיס 2007. שני גירסאות האקסל קיימות ועובדות, רק שכל סוגי הקבצים של האקסל נפתחים ע"י גירסת 2003. איך אני מגדיר באופיס 2007 שיחזיר את ברירת המחדל של פתיחה לכל סוגי הקבצים לאקסל 2007? {מעדיף לא לבצע התקנה מחדש של האופיס 2007 אז כרגע זה לא פתרון} תודה מראש על העזרה, טל
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האם יש נגן DVD שמאפשר לראות סרט widescreen ב-fullscreen? יש לי powerDVD ולא מצאתי אפשרות כזאת... ???
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
[TABLE] [TR] [TD][TABLE] [TR] [TD][TABLE] [TR=bgcolor: White] [TD=width: 100%, colspan: 2][TABLE] [TR] [TD=width: 100%]אני משתמש שנים בפיירפוקס ולאחרונה הוא עובד מאוד לאט.עד שמגיב,נפתח וכדומה. אשמח לעזרה. יום טוב.[/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE]
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קראתי את השרשור המודבק מעלה ויש שם המלצות כלליות וקישורים לאתרי החברות. אני מחפש אנטי וירוס חינמי תומך בחלונות8, שיהיה קליל מבחינת מאשבים ויהיה שקט, בעל עדכונים אוטמטים וסריקות אוטמטיים. ובנוסף המלצה עבור אנטי ספייוואר, שנים שלא השתמשתי, אני זוכר לפני שנים את: Spybot Search & Destroy, Malwarebytes Anti-Malware. הם עדיין חזקות בתחום? מומלצות? או שיש משהו טוב יותר? תודה רבה.
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
למי יש כאן את התוכנה הזאת, בואו נעשה פה קהילה כמו שהיה פעם בנאפסטר ז"ל נוריד אחד מהשני תוכנות שירים ומשחקים,באים אני מת לקהילה ישראלית וכשרה של kaza .
-
בקשר לICQ, הוא לא עולה לי כבר כמה שעות, זה בעיה כללית או שרק לי זה קורה? (לא עשיתי שום דבר מיוחד, אני מפעיל אותו רגיל, והוא פשוט חושב בלי הפסקה ולא מפעיל אותו) בקשר לנרו, התקנתי אותו, ראיתי שהוא לא התקין אותו כמו שצריך, אז אני רוצה להסיר אותו, והוא לא מאפשר לי לעשות את זה, וגם לא לתקן מה שיש. יש עצות? גם בלי המקרה הזה נמאס לי כבר לראות את הנרו הזה, מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה אחרת? (פשוטה ונוחה, בלי מליון אפשרויות שונות, רק צריבת דיסקים)[br]פורסם בתאריך: 7.11.2008 בשעה 15:44:11 אני מקווה שזה קשור לפורום הזה (לא מצאתי לאן זה קשור) אבל אולי זה קשור לבעיית האייסיקיו?מה שבתמונה זה כשאני נכנס למייל שלי בגוגל- זה מעולם לא קרה לי, עשיתי מה שהם כותבים (ברירת מחדל) וזה עדיין לא …
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
זו בעיה שנמשכת כבר המון זמן ועדיין אין איזה תיקון?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שמעתי מוזיקה ופתאום הקול נעלם, ניסיתי גם לעשות רסטרט למחשב למחשב וכל מיני, לא עבד =\ מה הבעיה? תודה.
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מכירים? דפדפן מבוסס כרומיום מבית חברת קומודו... עקרונית עובד זהה לכרום עם ההרחבות והערכות נושא וכל מה שמסביב רק שיש אקסטרה פיצ'רים שנוגעים לאבטחה. לינק לדף הבית: http://www.comodo.com/home/browsers-toolbars/browser.php לינק לביקורת: http://www.pcworld.com/article/194167/comodo_dragon_a_chromium_browser_with_extra_armor.html וביקורות של משתמשים (תגללו למטה): http://download.cnet.com/Comodo-Dragon/3000-2356_4-11433531.html התקנתי אותו כדפדפן משני (אני משתמש בפיירפוקס X.3) עד שייצא פיירפוקס 4.. ואני מוצא את עצמי משתמש בו הרבה פעמים לגלישה במקום הפיירפוקס, סך הכל לא רע בכלל.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
עם עדיפות לעברית ושהממשק שלה יהיה כמה שפחות מסורבל
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
למישהו יש מושג איך ניתן להריץ תוכנה (שעובדת ב-DOS PROMPT) כך שהיא לא תופיע בחלון אלא רק ב-PROCESSES (ב-CTRL+ALT+DEL) ?
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אם איזו תוכנה אני יכול להקליט דרך ה-LINE IN של הכרטיס קול ולהפול ל-WMA
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מישהו מכיר פקודה בדוס שפותחת קובץ טקסט בדוס עצמו (לא בכתבן או בפנקס רשימות)?
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני משתמש באנטיווירוס nod . לאחרונה הוא זיהה ווירוס שלא ניתן למחיקה, למרות שהוא אינו מזיק במיוחד ולמרות ההתעלמות החוזרת שלי מההודעה המעצבנת הזאת היא תמיד חוזרת, שם הווירוס robobot trojan, בנוסף אין לו clean tools והמידע עליו מועט. התוכנה מזהה את מיקום הווירוס(להלן תמונה) והוא ניתן למחיקה. אך הוא חוזר. נמאס לי מזה כבר וזה מטריף אותי בבקשה תעזרו לי לצאת מהלופ הזה, אולי יש משהו שאני לא יודע על nod ואני יכול לנטרל את ההצקה הזאת או למחוק מהרג'יסטרי? תודה חברה [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כשלוחצים קליק ימני על LINK ובוחרים OPEN IN NEW WINDOW החלון החדש שנפתח הופך ךהיות החלון הפעיל ועובק ל"קידמת המסך" ומסתיר את החלון הקודם, יש דרך כלשהי לגרום לחלון חדש להפתח ברקע ולחכות בשקט עד שאני אחליט שהגיע תורו?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
פלאשגט נמצא כad aware ואני רוצה משו טוב אחר..getright? download accelarator? תודה :-*
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, המשחקים בוואלה וכו', לא עולים לי במחשב, מה הסיבה לקח?!
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-


