עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום רב, האם מישהו יכול לעזור בשמירת סירטון סטרימינג מהכתובת: http://www.iba.org.il/?autoStartOnFirstElement=true&defaultSearchTerm=12854500&filterType=CM הסרטון נמצא תחת מערכת של castup באתר של ערוץ 1. תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by Liran -,

    יש לי בעיה, ה - Media Player Classic לא נותן לי להוסיף כתוביות :'( את ההודעה הנ"ל אני מקבל כאשר אני מנסה להוסיף כתוביות : ניסיתי לשנות משהו בהגדרות כדי שזה יעבוד ושום דבר לא השתנה, עדיין לא עובד. ניסיתי להפעיל כל מיני סרטים בכל מיני סוגים שונים של פורמטים והתוכנה לא נותנת בשום מצב, לא בפורמט Avi ולא בפורמט MPEG וכו' ... למישהו יש מושג מה אני אמור לעשות ? אולי צריך לשנות הגדרות ספציפיות ? :-\ תודה מראש, The Wizard עריכה - הסתדרתי, מצטער על פתיחת הת'רד :-[

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by pure perfection,

    שלום לכם , אני מחפש תוכנה או איזהשהוא כלי שיתן לי אפשרות נגיד לסרוק דף רגיל שהודפס קודם לכן ולערוך את הטקסט שבו . תודה

  4. Started by *NightMare,

    לאיזה סרוור כדאי להתחבר? לסרוור שיש בו הכי אנשים ? לסרוור שיש בו קצת?

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by Second Edition,

    שלום , עד עכשיו הייתה לי חבילת אבטחה של מקאפי ( Total ) שכללה אנטיוירוס , חומת אש ועוד .. מחפש פתרונות חינמיים יותר .. חשבתי על zonealarm ועל avira .. אשמח להארות ועצות ..

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by slimshady21,

    שלום. הורדתי את memtest86 מפה: http://www.memtest86.com/#download0 את גרסת ה-ISO images suitable for creating a bootable Memtest86 CDROM עכשיו יש לי שאלה- מספיק שאני צורב את זה על דיסק (כאימג' כמובן) ואז אני יכול להעלות את זה בבוט והכל?? או שאני צריך קודם ליצור BOOTABLE דיסק / דיסקט או משהו? ויש לי עוד שאלה, אם היא מוצאת שגיאות בזכרון אז היא גם מתקנת? או שזה סתם בשביל לבדוק? בבקשה תעזרו, יש לדוד שלי בעיה במחשב וזה בשבילו...

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by Posford,

    המחשב נתקע לטיקים קטנים כאלה ומשתחררים. בדקתי ב- Task Manger, והמעבד עומד על 85-95% כאשר אני רק גולש באינטרנט בדפדפן FF. מה יכולה להיות הבעיה? אשמח לעזרה. תודה רבה!

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. הפכתי סרט DIVX לפורמט DVD ואני לא מצליח לצרוב אותו בנרו. בנירו אני פותח קומפילציה של MINIDVD, מעתיק את כל הקבצים ל VIDEO TS. שום דבר לAUDIO TS. ולוחץ על BURN. ואז אני מקבל הודעת שגיאה שאומרת שהדיסק הדרוש לצרוב עליו הוא דיסק רגיל, לכן דיסק הדי וי די שהכנסתי "לא מתאים" לצריבה למרות שזה כמובן לא הגיוני כי גודל הסרט לצריבה שוקל 3.5 ג'יגה ולא יכול להיכנס לדיסק רגיל. התוכנה מזהה את כונן הדי וי די שלי שהוא NEC2500A. ובכל מה שלא קשור לצריבה הוא עובד נורמלי. מה הבעיה ? מה לעשות ? האם לנסות לצרוב עם תוכנת צריבה אחרת, ואם כן אז על איזו אתם ממליצים ? תודה, מקרב כל צוות ההנהלה והעובדים !

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. יש לי מחשב עם מערכת הפעלה ויסטה ועליה המותקן אופיס 2007. היתה לי בעיה באקסל 2007 עם קובץ מנוצר באקסל 2003. כפתרון הותקן אקסל 2003 במקביל לאופיס 2007. שני גירסאות האקסל קיימות ועובדות, רק שכל סוגי הקבצים של האקסל נפתחים ע"י גירסת 2003. איך אני מגדיר באופיס 2007 שיחזיר את ברירת המחדל של פתיחה לכל סוגי הקבצים לאקסל 2007? {מעדיף לא לבצע התקנה מחדש של האופיס 2007 אז כרגע זה לא פתרון} תודה מראש על העזרה, טל

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by NaNdoS,

    האם יש נגן DVD שמאפשר לראות סרט widescreen ב-fullscreen? יש לי powerDVD ולא מצאתי אפשרות כזאת... ???

  11. [TABLE] [TR] [TD][TABLE] [TR] [TD][TABLE] [TR=bgcolor: White] [TD=width: 100%, colspan: 2][TABLE] [TR] [TD=width: 100%]אני משתמש שנים בפיירפוקס ולאחרונה הוא עובד מאוד לאט.עד שמגיב,נפתח וכדומה. אשמח לעזרה. יום טוב.[/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE]

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. קראתי את השרשור המודבק מעלה ויש שם המלצות כלליות וקישורים לאתרי החברות. אני מחפש אנטי וירוס חינמי תומך בחלונות8, שיהיה קליל מבחינת מאשבים ויהיה שקט, בעל עדכונים אוטמטים וסריקות אוטמטיים. ובנוסף המלצה עבור אנטי ספייוואר, שנים שלא השתמשתי, אני זוכר לפני שנים את: Spybot Search & Destroy, Malwarebytes Anti-Malware. הם עדיין חזקות בתחום? מומלצות? או שיש משהו טוב יותר? תודה רבה.

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by max_cool,

    למי יש כאן את התוכנה הזאת, בואו נעשה פה קהילה כמו שהיה פעם בנאפסטר ז"ל נוריד אחד מהשני תוכנות שירים ומשחקים,באים אני מת לקהילה ישראלית וכשרה של kaza .

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. בקשר לICQ, הוא לא עולה לי כבר כמה שעות, זה בעיה כללית או שרק לי זה קורה? (לא עשיתי שום דבר מיוחד, אני מפעיל אותו רגיל, והוא פשוט חושב בלי הפסקה ולא מפעיל אותו) בקשר לנרו, התקנתי אותו, ראיתי שהוא לא התקין אותו כמו שצריך, אז אני רוצה להסיר אותו, והוא לא מאפשר לי לעשות את זה, וגם לא לתקן מה שיש. יש עצות? גם בלי המקרה הזה נמאס לי כבר לראות את הנרו הזה, מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה אחרת? (פשוטה ונוחה, בלי מליון אפשרויות שונות, רק צריבת דיסקים)[br]פורסם בתאריך: 7.11.2008 בשעה 15:44:11 אני מקווה שזה קשור לפורום הזה (לא מצאתי לאן זה קשור) אבל אולי זה קשור לבעיית האייסיקיו?מה שבתמונה זה כשאני נכנס למייל שלי בגוגל- זה מעולם לא קרה לי, עשיתי מה שהם כותבים (ברירת מחדל) וזה עדיין לא …

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  15. Started by NemaLa24,

    זו בעיה שנמשכת כבר המון זמן ועדיין אין איזה תיקון?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by eliil1,

    שמעתי מוזיקה ופתאום הקול נעלם, ניסיתי גם לעשות רסטרט למחשב למחשב וכל מיני, לא עבד =\ מה הבעיה? תודה.

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by Googleness,

    מכירים? דפדפן מבוסס כרומיום מבית חברת קומודו... עקרונית עובד זהה לכרום עם ההרחבות והערכות נושא וכל מה שמסביב רק שיש אקסטרה פיצ'רים שנוגעים לאבטחה. לינק לדף הבית: http://www.comodo.com/home/browsers-toolbars/browser.php לינק לביקורת: http://www.pcworld.com/article/194167/comodo_dragon_a_chromium_browser_with_extra_armor.html וביקורות של משתמשים (תגללו למטה): http://download.cnet.com/Comodo-Dragon/3000-2356_4-11433531.html התקנתי אותו כדפדפן משני (אני משתמש בפיירפוקס X.3) עד שייצא פיירפוקס 4.. ואני מוצא את עצמי משתמש בו הרבה פעמים לגלישה במקום הפיירפוקס, סך הכל לא רע בכלל.

  18. Started by hellyeahmofo,

    עם עדיפות לעברית ושהממשק שלה יהיה כמה שפחות מסורבל

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by Th3-0n3,

    למישהו יש מושג איך ניתן להריץ תוכנה (שעובדת ב-DOS PROMPT) כך שהיא לא תופיע בחלון אלא רק ב-PROCESSES (ב-CTRL+ALT+DEL) ?

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. אם איזו תוכנה אני יכול להקליט דרך ה-LINE IN של הכרטיס קול ולהפול ל-WMA

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by Aviv C,

    מישהו מכיר פקודה בדוס שפותחת קובץ טקסט בדוס עצמו (לא בכתבן או בפנקס רשימות)?

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. שלום, אני משתמש באנטיווירוס nod . לאחרונה הוא זיהה ווירוס שלא ניתן למחיקה, למרות שהוא אינו מזיק במיוחד ולמרות ההתעלמות החוזרת שלי מההודעה המעצבנת הזאת היא תמיד חוזרת, שם הווירוס robobot trojan, בנוסף אין לו clean tools והמידע עליו מועט. התוכנה מזהה את מיקום הווירוס(להלן תמונה) והוא ניתן למחיקה. אך הוא חוזר. נמאס לי מזה כבר וזה מטריף אותי בבקשה תעזרו לי לצאת מהלופ הזה, אולי יש משהו שאני לא יודע על nod ואני יכול לנטרל את ההצקה הזאת או למחוק מהרג'יסטרי? תודה חברה [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by omri_ro,

    כשלוחצים קליק ימני על LINK ובוחרים OPEN IN NEW WINDOW החלון החדש שנפתח הופך ךהיות החלון הפעיל ועובק ל"קידמת המסך" ומסתיר את החלון הקודם, יש דרך כלשהי לגרום לחלון חדש להפתח ברקע ולחכות בשקט עד שאני אחליט שהגיע תורו?

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. פלאשגט נמצא כad aware ואני רוצה משו טוב אחר..getright? download accelarator? תודה :-*

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by ran28,

    שלום, המשחקים בוואלה וכו', לא עולים לי במחשב, מה הסיבה לקח?!

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים