עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Googleness,

    לאחר שקראתי באתר Lifehacker מאמר קצר על סקר שהם עשו בו מתברר שהרוב של גולשי האתר עבר לכרום (יתרון של 10% על פני פיירפוקס) החלטתי לנסות בינתיים עד שייצא פיירפוקס 4. יש כמה פיצ'רים נחמדים שמובנים בכרום והנה הקישור למאמר. בדומה לדיון "Firefox 3 - התוספים שלכם" אני אתחיל בכך שאני אביא המלצות לתוספות שאני משתמש בהן לדפדפן ואשמח לשמוע מה התוספות בהן אתם משתמשים, התוספות של כרום בחיתוליהן אבל יש עתיד לדעתי. 1) עיצובים ניתן להוריד עיצובים חדשים לכרום מהקישור הבא. אני משתמש בWes Craven. 2) תוספים תוספים לכרום אפשר להוריד מכל מיני אתרים, זה האתר הרשמי של גוגל. AdBlock התוסף הכי מוצלח אותו בדקתי לחסימת פרסומות, בניגוד לאחרים בכרום הוא לא מאט את העמוד בטעינה. כמו כן בהגד…

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. שלום ,אני מעוניין לרכוש תוכנת אנטי וירוס והייתי מעוניין לדעת איזו תוכנה נחשבת לטובה ביותר היום בשוק.. תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by mosfos,

    שלום! אני מחפש תוכנת קריוקי - תוגנה שתיצור קריוקי כפי שמשדרים בערוץ הקריוקי בכבלים. השתשמתי בpower video karaoke אך אינה ניתנת להתקנה ב win7 והחברה אינה מספקת יותר גירסאות אלה אלא CDG דבר שאינו מתאים לי. תודה משה

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. היי, אני מקווה שזה המקום הנכון לשאלה - אני צריך לסדר כונן עם מ ל א תוכן ואני רוצה למפות אותו לפני. מכירים משהו יעיל? תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by SexyFish,

    היי חבר'ה! אני מחפש כבר כמה זמן אימולטור שעובד של XBOX360 או PS3. ישלי של PS2 וכבר מיציתי אותו.. יש לי מחשב מספיק חזק לדעתי (I5 2500K @4.3GHz, GTX560Ti SLI) ולהריץ משחקי קונסולות לא אמור להוות בעיה (בעיקר Red Dead Redemption ועוד כל מיני אקסקלוסיבים אחרים.. ) תודה רבה! אגב, אם זה לא מתאים לפה, אם אפשר לא לנעול אלא להעביר לפורום המתאים!

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by eli33,

    שלום רב! אני משתמש הרבה בMovie Maker לערוך סרטים אבל אני חושב שכבר מיציתי אותה ניסיתי לעבור לWAX2.0 וגם אותה למדתי תוך זמן קצר. האם מישהו יכול להמליץ לי לעבור לתוכנה קצת יותר רצינית, אבל במגבלות של מחשב בינוני? למישהו יש המלצה לתוכנה יותר מקצועית במגבלות המחשב שלי? המחשב בערך לפני 3.5-4 שנים ואני לא ממש יודע את המפרט של המחשב. הערה: ניסיתי להתקין פרימייר אבל זה לא עובד לי על המחשב. תודה.

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. איך יצא יפה? אם לא רואים עדיין הנה הלינק http://img163.imageshack.us/my.php?image=hwzone9yz.jpg

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by gogober,

    Media Player Classic לא עובד ,לא מגיב כאשר אני מקליק על האייקון שלו. התקנתי K-LITE העסק לא עובד. מישהו יכול לעזור :s05:

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. עדיפות גבוהה לתוכנה חינמית

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. התוכנה הזאת לוקחת לי 90 אחוז מהמעבד לדקות ארוכות מידי פעם...ואני משתגע.. מה התוכנה עושה? ואם אני יוצא ממנה דרך מנהל המשימות זה יכול לפגוע במחשב?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  11. Started by idanpc,

    אני לא מבין מה עושים עם התוכנה הזו, איך מכניסים SERVERים, איך אני עושה חיפוש בכלל בבקשה תעזרו לי

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. כמו שנכתב בכותרת.. אני מחפש תוכנה שבאמצעותה יהי ניתן לצפות בסרטים כאשר מצמידים להם כתוביות.. הדרישה הנוספת היא שאני אוכל להגדיר רשימת השמעה ובה לכל סרט אני אוכל להגדיר מראש כתובית מסויימת... יש תוכנה שכזו? תודה מראש לעוזרים!

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by RYaniv,

    שלום. יש לי במחשב פיירפוקס 3 ואקספלורר 7 (חלונות ויסטה). בד"כ אני משתמש ב FF ובמקרים מיוחדים אני משתמש גם ב IE Tab ככה שבד"כ אני לא מפעיל את האקספלורר סתם כך. היום גיליתי שהאקספלורר לא נכנס לאף אתר (IE Tab דווקא פועל יופי) למרות שלא שיניתי את ההגדרות. אני די משוכנע שהוא עבד תקין לאחרונה, ואם אצטרך להצביע על משהו ספציפי שהתקנתי בימים האחרונים זה Google Desktop, למרות שאני לא בטוח שזה קשור. סימנתי גם Automatically Detect Settings ב Lan Settings (קודם לא היה מסומן) אבל גם זה לא עזר. אני מחובר באמצעות רשת אלחוטית שמחוברת תמיד לאינטרנט. אני שוב מזכיר שה-IETab עובד ללא שום בעיה בפיירפוקס. תודה לעוזרים.

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by FatherBoard,

    אני חושב שיש לי וירוס במחשב, כי כל פעם שאני מנסה לכתוב בעברית, אז כל סדרי האותיות שבמקלדת משתנים, ובחלק מהאותיות זה כותב סתם מן כאלה ריבועים. את ההודעה הזאת אני עושה ע"י גזרה והדבקה מהכתבן. תוכנת האנטי-וירוס לא מזהה שום וירוס. מה לעשות? :'(

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. למה האקספלורר שלי לוקח 400 מגה זכרון שאני גולש 10 דק'ו? הויסטה הזאת גמרה אותי 1800 זכרון במצב שאני רק גולש יש לי 3GB אני בטוח שבXP זה לא היה קורה ולא אין לי וירוסים יכול להיות שזה מזה שהנייד שלי מגיע ל70 מעלות במצב שאני רק גולש?

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by Xmen,

    מאיפה ניתן להורידם, והאם צריך להתאים את הדריבר למע' הפעלה שבשימוש?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by gshhar,

    יש לי את התרגום של הסרט כל הפחדים כולם ובאחת השורות "נשלח מטוס A-4 ישראלי לסיור.|למקרה שכוחות יבשה יפלשו" הקטע השמאלי אמור להגיע לפני הימני אבל כל מה שאני עושה זה לא עוזר וזה מופיע הפוך בזמן שאני רואה את הסרט. איך אני מסדר דבר כזה?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  18. אני יודע שב-KaZaA ניתן למצוא יפה יפה המון Mp3ים... וגם ב-EMule לא חסר... אבל פעם, כש-AudioGalaxy היה קיים, הייתי משתמש רק בו כדי להוריד טראקים נדירים (למשל אם חיפשתי איזה מיקס ספציפי של איזה טראק מסויים, ברוב המקרים הוא היה קיים רק ב-AudioGalaxy) אז רציתי לדעת, אם למשל אני מחפש רמיקס ספציפי של טראק מסויים, ולא מצליח למצוא אותו לא ב-KaZaA ולא ב-EMule... קיימת תוכנה שבה אולכל למצוא אותו? אולי תוכנה מסויימת שנועדה רק לשיתוך Mp3 או משהו בסגנון? תודה מראש. :saint:

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. RAZER הוציאו מן דרייבר שהופך כל אוזניה STANDARD ואפילו איכותית מהחברות היקרות ל 7.1 בקלות. Razer_Surround_Synapse_Combo_v1.09.05.12 בנתיים ההורדה חינם, ויש לכם אפשרות לתרום http://www.razerzone.com/surround בנתיים כיוונתי את זה לאוזניות Studio Berydynamic DT990 וביטלתי את כל ה Enhancement כמו BASS Normalize EQ וכל אלו לאוזניות פושטיות.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by IlanF,

    כבר כמה ימים אני נלחם עם הזוועה הזו בשביל שהוא יחזור להתריע לי על מיילים חדשים. אין אייקון של מייל חדש במגש המערכת, אין אייקון מייל חדש על הסמלון של אאוטלוק בשורת המשימות () אין התראת צליל, ואפילו לא את הפופאפ הקטן בצד ימין למטה. כמובן שכל ההגדרות האלו מאופשרות בהגדרות של אאוטלוק. למישהו יש מושג מה נשבר בו ואיך לתקן את זה? --- עדכון קטן, אם אני מריץ את אאוטלוק ב"מצב בטוח" ההתראות עובדות כרגיל...

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  21. Started by mostwanted,

    אוקיי רציתי לשאול איך אני יכול לשנות את יחס ה-D\U בתוכנה כי היחס עכשיו הוא 1:1 ואני רוצה לשנות כדי שהתוכנה תוריד הרבה יותר מהר

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. הכוונה להכניס סרט לתוך אחד מהדפים, והרצת הסרט ישירות מהמצגת ללא צורך בשליחת הקובץ avi עצמו.. (: תודה

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  23. א. שיהיה אפשר לשים למעלה לוגו מותאם אישית (עדיף בפלאש). ב. שיהיה אפשר להחליף את הטקסט בתפריט ניווט של האתר לקבצי תמונה - דרך הפאנל ניהול ולא בהתעסקות בקוד. ג. חשוב שהמערכת תיהיה יחסית מוכרת ושהיו לה הרבה עיצובים שונים עם אפשרות לשינוי צבעים לערכות המוכנות. * המליצו לי כבר על דרופל ג'ומלה ו-xoops אבל כנראה שהם לא תומכים בסעיף "ב". * הכרחי שהמערכת בוודאות תאפשר את הדברים האלה ולא סתם לזרוק ניחושים. תודה רבה רבה מראש!

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by udi,

    יש לי בעיה התקנתי מזמן את התוכנה WINFAX ואז מחקתי אותה דרך UNINSTALL ועכשיו אחרי חודש אני רוצה להתקין אותה שוב ואז היא רושמת לי במהלך ההתקנה שיש לי במחשב גירסה ישנה של התוכנה ואלי לעשות REBOOT למחשב כדי למלא את ההסרה שלה גם אחרי מאה REBOOT שעשיתי התוכנה חוזרת על אותה הודעה בבקשה עזרה תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by shanibh,

    טוב אז יש לי כמה דרישות מהתוכנה, אני לא בטוח שבאמת קיימת כזו אבל אם שמעתם על משהו דומה אשמח אם תעזרו לי הדרישות: 1. גרפים יכולים להווצר גם עם נתונים מספריים, כמו באקסל, או לחלופין עם פונצקיה. 2. אפשרות של הדגשת נקודה ספציפית על הגרף 3. אפשרות של חיבור נקודה ספציפית עם קווים מקווקוים לציר ה-X וה-Y 4. אפשרות כתיבה ליד כל גרף כדי לדעת מה הוא מסמן 5. אפשרות לכתיבת ערך ליד הצירים לפי הנקודה, או לכתוב מספרים רציפים בקיצור תוכנה מתוחכמת של גרפים שאפשר לשרטט גרפים מתוחכמים ולשלוט בהן כפי שאני רוצה...מכירים משהו כזה??

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים