תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
כותרת ? למדרתי את לעבוד עם התוכנה CS5 ולא ממש הסבירו שם איך עושים אנימצייה שתשתלב בתמונה קיימת
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
אצלי זה קצת יותר מ14 גיגה.
-
- 24 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
תראו, אימיול כל הזמן עבד לי בזמן האחרון ולא היו בעיות, אך פתאום אני מנסה להכנס ויש לי הודעת שגיאה, תראו: עזרה, בבקשה...
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
הביאו לי מחשב נייד hp pavilion dv6000 לפרמט ולהתקין עליו XP PRO, אבל לא קיבלתי איתו שום דיסקים. מישהו יכול להגיד לי איזה דרייברים להוריד לכרטיס מסך/קול? מבחינת כרטיס הרשת/אלחוטי, מדובר בחברת אינטל, אז לא זקוק לו לדרייברים. אבל התוכנה שמאתרת רשתות אלחוטיות באופן אוטומטי, מאיפה אני מוריד אותה גם?
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי, ההגדרות אצלי רגילות כמו אחרי התקנה. יש צורך לשנות משהו בהגדרות שיגרום למהירות או יראה יציבות בהורדות בתוכנה? אשמח לתמונת מסך או הסברים בשינויי ההגדרות. תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש ל PLEX להזרמת מדיה-מה הכוונה במסך המצורף? ואיך אפשר לפתור את זה? תודה
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, האם ישנה תוכנה לWIN שהופכת תמונה שצולמה במצלמה לסריקה, בדומה לפעולה שמבצעות האפליקציות CamScanner ו Scanner Pro לאייפון? תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
הרגע התקנתי את העדכון לפריירפוקס 1.0.0.7 מענין מה חדש, מישהו יודע ?
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
זה הקומיקס הראשון שציירתי בעצמי שלב ה"עיפרון" היה על נייר, ה- inking וה- shading היה בפוטושופ, עם מעט מאוד אפקטים.
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מחפש תוכנה, עדיפות לחינמית לעיצוב תמונות עם אודיו. תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני רוצה אנטיוירוס טוב ופשוט לעבוד איתו כמו נורטון 2004 אבל לא את נורטון כי אני לא יכול להתקין כי אין לי סידיקי וגם היא כבדה מידי אני רוצה תוכנה שלא תעמיס לי על המחשב השמח לקבל המלצה לתוכנה טובה
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
שלום רב, אני משתמש בדפדפן של אקספלורר גרסה 8. עמלתי זמן רב על סידור המועדפים שלי בתיקיות משנה, לפי נושאים. כעת אני רוצה לייצא אותם לדיסק חיצוני, למקרה של נפילת מערכת ההפעלה שתאלץ אותי לבצע שחזור (כפי שקרה לי לפני יומיים) השאלה, האם מבנה התיקיות של המועדפים יישמר, לאחר שאנסה לייבא למצב התקין? במילים אחרות, האם לא אצטרך לבצע מחדש את סידור המועדפים בתיקיות? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
יש את התוכנה הזאת [h=1]BitDefender USB Immunizer היא מחסנת את הדיסק און קי שהוא לא יעביר ווירוסים למחשבים שבו אין. השאלה שלי , אני מעוניין להעביר קבצי ראר (של משחק) ממחשב שיש בו ווירוסים למחשב שאין בו ,אז האם גם הקבצים שאני מעביר למחשב השני מחוסנים? או שיקרה מצב שהדיסק און קי עצמו לא מעביר את הווירוסים אבל הקבצים שאני יעביר למחשב שאין בו ווירוסים הם יפיצו ווירוסים במחשב? תודה. [/h]
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בקיצור, יש לי סרט של פחות או יותר 7 דקות שאני רוצה לקודד לavi. ניסיתי עם הגדרות דיי מנוחשות (שורש נ.ח.ש) ועם DivX ויצא נוראי (ריבועים על כל המסך לאורך כל הסרט, לדוגמא) על הגדרות דיפולט הגעתי ל1.6 ג'יגה (מיותר לציין שאני מעדיף שזה יהיה יותר קטן...) ומחקתי בינתיים, למרות שאם אין ברירה אני אעשה את זה ככה וזהו. בקיצור, איך בידיוק אני צריך לשמור ככה שיראה טוב אבל ישמור על משקל שפוי? חוץ מזה, אני מניח שעם שום הגדרות לא אמורים ליהיות ריבועים על המסך, מאיפה זה בא בידיוק ומה לעשות כדי למנוע את זה? מקווה שזה הפורום הנכון, לא מצאתי שום דבר שקשור לעריכת ווידאו בצורה רשמית.. תודה, גיא.
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
שלום! רציתי לשאול אם מישהו מכיר תכנה טובה שבאמצעותה אני יכול להפוך תמונת מסמך מהסורק שלי (שלא תומך בOCR לעברית), למסמך Editable בעברית. אודה מאוד לכל מי שיעזור, הנושא נחוץ ויעיל מאוד!
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום! לאחרונה נתקלתי בתופעה מוזרה, אחרי שאני גולש באינטרנט ובודק אחרי זמן מה איזה תהליכים רצים במחשב אני מגלה שiexplorer.exe מופיע בממוצע ב8 פעמים וזה אחרי שהאינטרנט נסגר. ולכן אני צריך לסיים את התהליך באופן ידני. דבר זה מאט את המחשב . אני משתמש באנטי וירוס של AVG ובתוכונת כמו ad-aware spybot search&destroy Ccleaner...ועדיין תופעה זו חוזרת על עצמה. אשמח לעזרה...
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
פירמטתי והתקנתי Windows XP SP3 על מחשב עם פנטיום 4 ו-256MB זיכרון. אין לי דרייברים של שום דבר במחשב. אבל, ההתקנה של Windows זיהתה והתקינה באופן אוטומאטי את הדרייברים לכל ההתקנים מלבד הכרטיס קול המובנה בלוח-אם ASUS P4S333-M (יש לי שלושה סימני קריאה צהובים על התקני מולטימדיה). למישהו יש אולי מושג מאיפה אני יכול להוריד את הדרייברים המתאימים (ניסיתי עדכון אוטומאטי)?
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אמרו לי שאני צריך לגבות את התיקיה config. אני פשוט צריך אח"כ לשים את התיקיה הזו במקום החדשה שנוצרה וזהו?
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
מהי התוכנה הכי מומלצת (ממשק יפה ונוח לשימוש) להמרת דיסק מוסיקה לקבצי FLAC? אני מעדיף תוכנת קוד פתוח, או תוכנה חינמית. כמו-כן, אני מעדיף שלתוכנה תהיה גם אפשרות לעשות Rip לדיסק מוסיקה גם לפורמטים אחרים (כמו MP3 ו-OGG), ולהמיר קבצים בודדים מפורמט אחד לאחר. מה דעתכם על BonkEnc?
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-


