תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
איך אני יוצר דיסק כזה? למישהו יש אתר עם הוראות? נגיד שיש לי קובץ iso של זה, וגם הורדתי מאיזה אתר קבצי boot , איך אני עושה את זה עם nero או cdrwin?
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש תוכנה חינמית שאני יוכל להעביר דרכה שיעור,כלומר שיראו את המסך שלי ויכלול צ'אט או משהו דומה. אני ישמח להצעות, תודה וסופש נעים 8)
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
מחפש תוכנות לצפייה דרך כרטיס הטלוויזיה שברשותי סוג הכרטיס: pctv studio אני כרגע משתמש בתוכנת dscaler שהיא חופשית ... ומסוגלת לעבוד עם כרטיס הטלוויזיה שלי השאלה היא האם יש עוד תוכנות בשוק המאפשרות צפייה דרך כרטיס הטלווזיה ומאפשרות צפייה טובה יותר או איכות קליטה טובה יותר...? תודה מראש!!
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני לא מצליח לגלוש באינטרנט דרך IE6 או להתחבר ל-ICQ בגלל בעיה שקשורה לקובץ IExplorer.exe (כך לפחות טוענת הודעת השגיאה). אין לי בעיה להכנס לתיקיות או דברים כאלה. איך אפשר לתקן את הבעיה ? להוריד מחדש את הקובץ IExplorer.exe (אם אפשר ומאיפה)? תודה.
-
- 2 תגובות
- 744 צפיות
-
-
כאשר אני נכנס לאינטרנט מופיע לי איזשהוא אתר אחר, שהוא לא אתר הבית שלי... הקיצר...כאשר אני מעלה את ה- Explorer המחשב נכנס לאתר שהוא לו מה שרציתי... למרות שאני משנה את אתר הבית, זה ממשיך להשתנות...????!!!! עוד בעיה...: כאשר אני מריץ חיפוש ב- Google לדוגמא ולאחר מכן לוחץ על התוצאות, אני ניכנס שוב לאתר המעצבן במקום ללינק הרצוי... האתר שמופיע לי שם הוא אתר קבוע (בנוגע ל- 2 הבעיות)... מה אני עושה כדי להיפטר מהבעיה????
-
- 3 תגובות
- 709 צפיות
-
-
יש לי וורד 2007 באנגלית, ומשום מה כשאני כותב מילה עם שגיאה, הוא לא מציג שהיא שגויה. לפני שפירמטתי את המחשב זה כן זיהה ותיקן, אבל עכשיו לא ???
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
פלאשים פירסומות וכדומה. מה המומלצת ביותר שתעבוד גם על אקספלורר ופיירפוקס ואני לא מבקש תוסף לפיירפוקס אלא תוכנה.
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קודם כול פתחתי כבר דיון בנושא הזה בפורום גאג'טים, ולא קיבלתי תשובה כנראה שהנושא יותר רלוונטי לכאן כי מדובר כנראה בבעיית תוכנה, לכן אני מבקש מהמנהלים לא למחוק את הדיון. קיבלתי את הנגן, ובמשך שעות ניסיתי לסנכרן אותו מול המחשב ללא הצלחה. מערכת ההפעלה היא ויסטה הום פרימיום בעברית!. כשחיברתי את המכשיר הווינדוס חיפש באינטרנט אחרי התקנה מתאימה ומצא אחת, המכשיר מזוהה ומחובר כראוי. כאשר אני מחבר אותו, תוכנת הזון עולה אוטומטית המכשיר מראה על המסך connect ואז קופץ חלון שמודיע על שגיאה מסוג C00C11CD, והודעה שאומרת שהמכשיר לא מעודכן לעידכון האחרון, ובגלל השגיאה הזאת אי אפשר לעדכן אותו. לאחר הלחיצה על OK המכשיר כאילו מתנתק מהמחשב למרות שהוא נשאר מחובר, ואי אפשר לעבוד איתו. לאחר חיפוש ב…
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
-
Sygate Personal Firewall Pro גירסה 5.5.2637 - אני צריך לבטל את התוכנה בשביל שהאינטרנט היפעל מה עושים?
-
- 2 תגובות
- 673 צפיות
-
-
שלום איזו גירסא הכי מהירה ביותר של אימיול קיימת ? תודה מראש..
-
- 2 תגובות
- 557 צפיות
-
-
אני רוצה לצרוב קובץ MDS \ MDF כ Image כדי שאני אוכל להעלות אות בסוני פלסטיישן אבל הוא לא מזהה את הפורמט כאחד שהוא יכול לצרוב בתור אימייג'? האם הדבר אפשרי?
-
- 0 תגובות
- 597 צפיות
-
-
ברשותי MAXTHON 2 ויש לי בעיה קטנה לדוגמא אם פתוח לי TAB כלשהו ואני רוצה לשנות את הכתובת שבו, אז כשאני משנה ולוחץ ENTER הוא פותח לי את האתר ב TAB חדש. חיטטתי בהגדרות אך לא מצאתי משהו שיכול לסדר את זה. אולי יש למישהו מושג? תודה. עריכה:בסדר כבר הסתדרתי, אבל רק בשביל שהתרד לא יהיה לדווא אז בשביל לפתור את "הבעיה" נכנסים להגדרות של מקסתון הולכים ל TABS BAR ותחת הכותבת Open New Tab from צריך להוריד שם את ה V ב Address Bar.
-
- 0 תגובות
- 537 צפיות
-
-
איך אני מגדיל את התרגום? כי אני לא רוצה לעשות גבולות שחורים והתרגום יוצא קטן
-
- 0 תגובות
- 811 צפיות
-
-
היי, כאשר אני נכנס לספריות(יתכן ואלו ספריות מסויימות אך אינני בטוח), לעתים האייקונים שבשולחן העבודה לעתים פשוט מתרפרשים ולוקח להם כמה שניות טובות עד שהם שוב עם האייקון שלהם. אמנם זה שולי אבל די מציק. פתרון למישהו?
-
- 8 תגובות
- 933 צפיות
-
-
אני רוצה לפעול REGEDIT לא טקסט איך עושים לבטל טקסט?
-
- 3 תגובות
- 586 צפיות
-
-
אני משתמש בחלונול XP פרו, וגם אנטי וירוס סיקיוריטי 2005. למה זה מופיעה לי הודעה כל הזמן שעולה לי חלונות XP ומיד זה נעלם? לחץ על קישור וכנסו על השאלה לפורום Ynet - בנושא תמיכה טכנית יש תמונה שם. הכינויי שלי mact - נושא ההודעה : בעליה חלונות יש הודעה מוזרה!!! ותיסכלו שם יש תמונה מצורץ קובץ. תיראו את הודעה שלי. פורום Ynet: http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-875-590,00.html איך פותרים את הבעיה הזאת? זה מעצבן אותי רק למומחים בפורום כאן הכי טובים יכולים לעזור לי להבין את הבעיה... תעזרו לי מייקל
-
- 5 תגובות
- 619 צפיות
-
-
אני משתמש בflaskMpeg וב virtual dub בשביל כיווץ סרטים ויש לי שאלה בנושא: אני רוצה להשאיר לסרט את הac3 stream שלו. בflaskMpeg יש אופציה שמפרידה את הסרט לשני קבצים הסרט עצמו (video בלבד) בקובץ עם סיומת avi והאודין בקובץ נפרד עם סיומת ac3 השאלה שלי זה איך לאחד בינהם, בvuirtual dub מצאתי רק אפשרות לאחד עם קובץ אודיו רק אם הוא מסוג wav
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הוספתי RAM של 1G ל512 שהיה לי, ועכשיו המחשב אפילו יותר איטי WTF?!
-
- 10 תגובות
- 921 צפיות
-
-
כמה קיבלתם? אני יתחיל קיבלתי 1160 המחשב שלי דיי עייף.
-
- 2 תגובות
- 924 צפיות
-
-
אני צריך המלצה לתוכנה פשוטה, שתאפשר לי לחתוך ולהדביק אחד לשני קבצים MP4. תודה!
-
- 0 תגובות
- 955 צפיות
-
-
מישהו בפורום יכול לתת קצת מידע על התוכנה הזאת ואיך לעזאזל מקנפגים אותה חיפשתי באינטרנט לא מצאתי כלום תודה
-
- 2 תגובות
- 678 צפיות
-
-
קניתי מחשב חד שוהתקנתי את האנטיוירוס מהדרייבר של הלוח-אם. כעת הוא דורש ממני לבצע עידכונים וכך אני עושה . לאחר שהוא מריץ עדכון הוא רושם לי " DNS name resolving error" מה עושים ? איך עובד האנטי ויורס הזה ? יש לציין שעוד אין לי חיבור לאינטרנט אם זה קשור ...
-
- 2 תגובות
- 581 צפיות
-
-
דחיסת "איחסון" או דחיסה "הכי מהירה"?
-
- 1 תגובה
- 987 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה חינמית להקלטת המסך לדוגמא לצורך הכנת מדריך בוידאו חשוב שהתוכנה לא תגביל אותי בזמן הקלטה. תודה מראש אליאור
-
- 9 תגובות
- 1.7k צפיות
-


