תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש נגן מדיה כלשהו שיש לו אופציה להציג את אותו קובץ וידאו פעמיים. המטרה שלי היא להציג על שני מסכים, בו זמנית, את אותו קובץ וידאו במסך מלא. זה לא פתרון לפתוח שני נגנים כי אז יש בעיה של סנכרון. ולעשות CLONE למסכים גם לא פתרון משום שאחד מהם רחב ואחד לא. אשמח לדעת אם מישהו מכיר תוכנה כזו. תודה
-
- 0 תגובות
- 674 צפיות
-
-
אני רוצה בבקשה תוכנה לעדכון הביוס והצ'יפסט שלי... הלוח שלי הוא MSI PT8 NEO SR
-
- 5 תגובות
- 674 צפיות
-
-
ניסתי למחוק תוכנה דרך הוספה או הסרה וקבלתי שגיאה
-
- 4 תגובות
- 674 צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי את הפונט הנ"ל (DeepSpaceMf). אני רואה אותו גם ב- Word וגם ב- Photoshop. ב- Freehand MX אני לא רואה אותו בכלל. ב- Photoshop אני רואה אותו אבל לא יכול להשתמש בו..... תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 674 צפיות
-
-
ביומים האחרונים יש לי בעיה חמורה במחשב. אין לי מושג ממה היא נובעת אשמח לעזרתכם. מדובר במערכת הפעלה WinXP SP3. CPU Usage נע בין 40-55% כאשר מה שעובד זה רק FIREFOX עם ס' טאבים פתוחים. זכרון בסביבות ה-593MB. מעבד: Intel Core E6550 @ 2.33GB זכרון: 4GB אך רשום 3.50GB שם. אגב המחשב נתקע בעיקר עם FIREFOX. אתמול עדכנתי לגרסא החדשה 3.5 ומאז צצו הבעיות. מה יכולה להיות הבעיה? מה עלי לעשות? בדקתי שהמאוררים עובדים במחשב וגם על המעבד.
-
- 1 תגובה
- 674 צפיות
-
-
קיצר כנראה שהתמסטלתי מאדים של קיווי הפרי הטרופי והחביב למראה אך המסוכן לבריאות המחשב, כי פתחתי קובץ מצורף לאי מייל (כי היה כתוב עליו lab report! ואני סטודנט! זה נראה הגיוני!!!!), התיקיות שלי התחילו להתמלא קבצי חרא שהבטיחו פורנו של בריטני והבנתי שנדפקתי. מחיקה ידנית בעזרת פונקציית החיפוש של ווינדוס, ועלעול קצר באתר של סימנטק הביאו אותי להבנה שאין מדובר בספאם טורדני ביותר אלא בוירוס לא וונדליסטי אך מעצבן לא פחות. הורדתי את כלי ההסרה, הרצתי, נפטרתי, והרצתי שוב - ולא נמצא דבר. אין סימפטומים נוספים לבינתיים, אבל איך אני יכול לדעת שנפטרתי ממנו סופית? אשמח לךקבל טיפים ממי שכבר שרד את זה, תודה מראש - n00b.
-
- 2 תגובות
- 674 צפיות
-
-
קטנות יותר. גם כשלוחצים על F11 זה עדיין בגודל אמיתי ולא נפרס. יש מה לעשות?
-
- 2 תגובות
- 674 צפיות
-
-
כאשר אני פותח את רוב האתרים האפשריים קופצת ההודעה של ה activex ... אני מאשר להוריד האתר עולה מחדש ואז הודעה על קובץ חסר\ בעייתי. הבנתי מתוך חיפוש שזה שייך ל macromedia flash התקנתי ידנית וגם לא עזר מצורפת תמונה תודה אנשים! [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 674 צפיות
-
-
-
אני מקבל באימיול את ההודעה הבאה Failed to create part.met file list - Access to C:\Program Files\eMule\downloads.tmp was denied למרות שאני ADMIN במחשב דרך אגב זה לאחר התקנת WIN7 מישהו יש מושג למה ???
-
- 2 תגובות
- 673 צפיות
-
-
היי, כמו שרשמתי בכותרת,האם יש תוכנה שנחשבת לטובה ביותר, או שאתם יכולים להמליץ על 2-3 תוכנות ואני כבר אבדוק אותן לעומק. תודה.
-
- 1 תגובה
- 673 צפיות
-
-
יש לי מצלמת וובקאם שרכשתי לפני כשנתיים וחצי-שלוש +/- לא ממש סגור על זה.... של לוג'יטק העניין הוא שאני מחפש דרייבר (ואני יודע בוודאות שיש גירסא חדשה, כרגע מותקנת אצלי הגירסא שהגיעה עם המצלמה) אבל אני לא בטוח איזה סוג המצלמה שלי ויש באתר שלהם שתי מצלמות שנראות כמו שלי :-\ ו... לא רשום על המצלמה איזה היא.... הראשונה (לפי האתר של לוג'יטק): Logitech® QuickCam® Sphere MP השניה (גם לפי האתר.... :-\): Logitech® QuickCam® Sphere מישהו יכול בבקשה לעזור לי ולהגיד לי איזה דגם המצלמה שלי? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 673 צפיות
-
-
אני רוצה לפצל סרט ועולה לי ההודעה הזאת ולאחר הפיצול הסאונד מאחר
-
- 8 תגובות
- 673 צפיות
-
-
שלומות אני מנסה לצרוב על דיסק דיוידי כמה דברים. המשקל הכולל: 3.72 ג'יגה. כמו כן אני משתמש בתוכנת הצריבה נרו והצורב Nec3540a אני מתחיל את הצריבה ומיד אחרי שהוא מסיים את ה caching files שלו הוא מפסיק את הצריבה בטענה ש Buffer too large. אנלא'דע מה לעשות... כמו כן דיברתי על התוכנה כעל בן אדם. אז מה. בתודה מראש, אור. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 673 צפיות
-
-
-
שלום רב, ברשתי 2 HD הראשון מחולק ל2 partionים. וHD נוסף. בטעות, (מתברר כעת) בצעתי העתקה של הHD ה-2 לpartion ה-2 וכך נמחקו להם ב4 דקות אוסף מכובד ביותר של סרטים,תוכנות וכו. המהלך בוצע ע"י ghost 2003 ניתן לחזור אחורה? לבצע restore לHD? מבקש סיוע דחוף, תודה מראש, עמיר
-
- 2 תגובות
- 673 צפיות
-
-
לא יודע איך אבל לפתע כל פעם שאני מחבר DOK למחשב זה נפתח ישר בחלון חיפוש.. איך אני משנה את זה לברירת המחדל שיתן לי אפשרויות בחירה ?
-
- 2 תגובות
- 673 צפיות
-
-
צריך תוכנה שתחפש קבצי MP3 בהארדדיסק בספריות שנבחרו מראש כל כמה זמן שנבחר מראש תמצא את הקבצים ,תבין לבד לפי ה ID3 TAG או לפי השם קובץ מה השם של השיר ותשנה לפי זה את הID3 TAG או שם הקובץ בהתאם (זה אומר שהיא צריכה מאגר של שמות שירים \שמות של להקות בשביל שתדע לזהות איזה שם הוא הנכון (השם של הקובץ או ה ID3 TAG ) ואם היא לא מוצאת במאגר מידע שלה אז היא תשאל את המשתמש לשם להקה \ שם שיר אם היא לא מצאה שם שיר וצריך אופציה שאם יש את המילה Track בשם שיר אז שהיא תשאל מה השם של השיר ותשמיע את השיר בשביל זיהוי ואולי גם תתן רשימה של שירים + מילי שירים של אותה הלהקה בשביל שיהיה קל למשתמש לדעת מה השם של השיר שמושמע אני גם צריך שהתוכנה תדע להכין לבד PLAYLISTS של הלהקות - לכל להקה יהיה…
-
- 0 תגובות
- 673 צפיות
-
-
התוכנות שיש במדור ההורדות הם מתאריכים ישנים ואני לא יודע אם זה אמור לעבוד? אין באופציות לסימון ב-PRIME95 AMD 64 3000 אז מה לבחור?
-
- 0 תגובות
- 673 צפיות
-
-
יש בתוכנה הזאת אפשרות לתת לה לקבוע את הגודל הרצוי של קובץ ה-MFT .. האם כדי לתת לתוכנה הזאת לעשות כרצונה או להשאיר את האחרויות של הקובץ הזה לווינדואס עצמו.?
-
- 1 תגובה
- 673 צפיות
-
-
שלום יש לי לוח אם של ויה עם כרטיס קול מובנה ואני ממש צריך דרייבר מהר ואין לי זמן לחפש, לכן פניתי לפה... בכל מקרה באורסט קיבלתי את הפרטים הבאים: Motherboard Name VIARAMA U8668 (Pro) (3 PCI, 1 AGP, 1 CNR, 2 SDR DIMM, 2 DDR DIMM, Audio, Video, LAN) Motherboard Chipset VIA VT8751 Apollo P4M266 Audio Adapter VIA AC'97 Enhanced Audio Controller אני חייב עזרה בגלל שאני חייל וכשאני בבית ממש אין לי זמן לחפש אז לינק לדרייבר יהיה מוערך.. תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 673 צפיות
-
-
יש לי כרטיס 1950XT אין לי מושג אם זה קשור, אבל כשאני מפעיל סרטונים שעולים בדף אינטרנט הסרטון נראה בצבע מרוחך ירוק חזק עם סגול ואדום, אבל שומעים טוב וזה קרה לי גם כשהפעליתי סירטונים של WMA וHD בכל התוכנות ובMV2PLAYER מה שמוזר שתוכנה של נרו 7 רואים הכל מצויין, ד"א יש לי מקודדים עדכניים, ואני רואה סרטי XVID DIVXכרגיל.. מה הבעיה?
-
- 9 תגובות
- 673 צפיות
-
-
אני בטוח שיש אפשרות לעשות את זה דרך תוכנות נפוצות, רק שאני מנסה כבר שעה ולא מצליח. הרעיון הוא שיהיה קישור לכל איש קשר על הדסקטופ ובלחיצה עליו ייפתח חלון שמאפשר לכתוב לו דואר ולשלוח בלחיצת כפתור. כל זה בנסיון לשפט את המחשב לסבא שלי, שגם כך מסתבך עם כל הכפתורים האלה בכל מקום תודה מראש לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 673 צפיות
-
-
מחפש תוכנה שתפעל באופן אוטומאטי בחיבור כנון USB חיצוני. התוכנה אמורה להראות את תוכן הכונן באופן ויזואלי (סרטים, מוזיקה וכו') תודה
-
- 0 תגובות
- 673 צפיות
-
-
האם תוכנה Asureus פועלת על קובץ קרדיט? האם ככל שאני מוריד יותר קבצים הקבצים הבאים ירדו יותר מהר? איך המבחינה הזאת התוכנה פועלת?
-
- 3 תגובות
- 673 צפיות
-


