עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by KoM,

    עבדוה קלה שעשיתי על האוטו שלנו [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. לא משנה איזה קובץ WORD אני פותח אז זה מראה לי את התמונה הזאת, אפילו פתחתי קובץ WORD חדש והוא מראה לי את זה: ואז כשאני מנסה לצאת זה מראה לי את וכשאני לוחץ על NO יש את זה: ורק הקובץ שנקרא NORMAL יכול להיפתח ןכשאני לוחץ YES עדיין לא משנה כלום. מה אני עושה??

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  3. אשמח לקבל מדריך להאצת Shareaza שלי.... תודה

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  4. נראה טיפה שונה, אני יודע?... תקראו כאן אה כן, הזיזו את התמונה שלך בחזרה שמאלה... אבל מה, עשו אותה יותר קטנה משל אנשי הקשר.. הקטינו את הטקסט האישי שלך שייכנס יותר (וזה טוב!), אבל הגדילו את הטקסט האישי של אנשי הקשר. נראה מפגר לגמרי. והיה לי סיוט להתקין את זה. הייתי חייב לעשות סיסטם ריסטור, להסיר את הבילד הקודם ידנית, לסגור כל מה שפתוח ורץ ברקע (נראה לי זה לא אהב את ה-Windows Desktop Search), ואז להתקין. הורדתי את ה-EXE בסוף מ-ideas.live.com כי זה לא עבד לי כשעניתי "yes" להורדת גרסה חדשה בזמן ההתחברות עם המסנג'ר בילד 562. לא שזה נתן לי לענות "no" ולהמשיך עם 562.. הוא פשוט חזר ושאל "רוצה להוריד גרסה חדשה עכשיו??". אבל יפה שנתן לי את האופצייה... אישית אני די אפתי לגבי התוכ…

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  5. התוכנה מדווחת לי מידי פעם על התקפה מהרשת וחוסמת לי את הגלישה לכמה זמן . מציינת שזה התקפה של Ddos לא הצלחתי למצוא את ההגדרה לנטרל את החסימה הממושכת , משהוא יכול לעזור מצורפת תמונה .... [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 712 צפיות
  6. Started by kkffiirr,

    המרת פרוייקט לPDF מניבה תןצאה של ריבועים במקום אותיות לחלק מהפונטים, מה גם שבגדלים אחרים של אותם פונטים זה לא קורה. הפונטים המדוברים הם ADAMF וCOMICSMF. מה אפשר לעשות?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  7. אני צריך חבילת מקודדים שלמה לסרטים שיצליח להפעיל את כול סוגי הקבצים אם אפשר קישור תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  8. ראשית כל צהריים טובים , לאחרונה אני נתקל בתופעה בUTORRENTS שמודיעה על שגיאה של FAILED HASH CHECK בהמון קבצים ואף לעיתים ימים שלמים (אם בכלל) שקובץ מסויים לא יורד בגלל קבצים פגומים אלו... השאלה שלי אם זו תופעה רגילה או שמא רק אצלי ? כמו כן אציין שאחרי כל הודעת שגיאה מהסוג הנ"ל מגיע BAN IP. אודה לתשובות...

    • 1 תגובה
    • 654 צפיות
  9. טוב אז אני על סף התיאשות מהאימיול בכללי ואני נותן לתוכנה הזדמנות אחרונה... אז אם יש לכם המלצות על אימיול, בעל אופצית WEBCACHE (ולא ליונטוורק!!!) כל המלצה תתקבל בברכה. מאור.

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  10. שלום , היתי היום בראיון עבודה במקום שעוסק בגרפיקה מומחשבת אני אמור להיות אחראי על המחשבים שם לתחזק אותם ולתקן בעיות ... מה שאני יודע כבר אבל בעל המקום ביקש שאני ילמד גם קצת PhotoShop , לא משהו רציני אלה דברים פשוטים כמו סריקות \חידוד תמונה \ שינוי גווני הצבעים \ אפקטים וכו' והאמת היא שתמיד רציתי ללמוד PhotoShop אבל אף פעם לא יצא לי ועכשיו יש לי הזדמנות וסיבה טובה ללמוד את זה קצת יש לכם איזה שהם מדריכים באנגלית\עברית (עדיפות לעברית כמובן, אבל גם עם אנגלית אני יכול להסתדר) שיכולים לעזור ? אם יש משהו שמסביר בקצרה על כל פונקציה זה יעזור לי מאוד .... נ.ב מהיא הגרסה האחרונה של PhotoShop ? תודה רבה מראש :-*

    • 4 תגובות
    • 854 צפיות
  11. Started by itziking,

    שלום לכולם! אתמול כשאחי היה על המחשב ואין יל מושג מה הוא עשה אז כל הקבצים של המוזיקה בפורמט MP3 והכל פשוא הפכו לקבצים כאלה לא מוכרים. כשאני לוחץ עליהם להפעיל אותם הם עודים והשיר מתנגן אבל התמונה של הקובץ לא הופכת לסמל הזה של המדיה פלייר. וגם כשאני רוצה לצרוב תמונות בנרו אז כשאני בוחר מהירות ומתחיל לצרוב הוא לא מזהה ששמתי דיסק ריק בכונן למרות ששמתי! למישו יש מושג?

    • 2 תגובות
    • 639 צפיות
  12. למי שלא מכיר, התוכנה Ad Muncher חוסמת (בעיקר) פרסומות וחלונות קופצים באינטרנט. (תוכנה חובה אגב) אני מאד מרוצה ממנה, אבל יש לי בעיה קלה: בעת גלישה באתר של YNET (גם ב-FF וגם ב-IE), כשיש לינק שבנוי כסקריפט (תמונה מצורפת) - הלינק לא עובד. רק אם אני מבטל/סוגר את התוכנה הלינקים הנ"ל עובדים. יש בתוכנה הגדרות של פילטרים עבור כל דף אבל לא הצלחתי לאפשר ריצת סקריפטים בדף מסויים (למשל של YNET). מישהו מכיר את התוכנה ויכול לעזור? אגב, קישור לדף התוכנה למי שרוצה לנסות: http://www.admuncher.com/index.shtml [attachment deleted by admin]

    • 26 תגובות
    • 2.2k צפיות
  13. Started by harel_22,

    מהי הגרסא החדשה ביותר של NOD32 1. WIN 98 2.WIN XP תודה מראש לכל העונים

    • 2 תגובות
    • 654 צפיות
  14. אהלן! אני מחפש תוכנה להקלטת קול שרץ בזמן שהמחשב פועל, כלומר הקול מתנגן/מדבר מאתר כלשהו לדוגמא ואני רוצה להעתיק את הקול למחשב. היש תוכנה כזאת?

    • 3 תגובות
    • 659 צפיות
  15. לאחרונה התקנתי את המשחק trackmania surise ואז הסרתי אותו (בגלל הוא לא עבד אבל לא משנה).. בקיצר, בתקייה של התקנת המשחק היה מן תוכנה כזאת שהתפקיד שלה הוא לחסור את הכוננים האופטים במחשב או משהו כזה )אם אני לא טועה אז השם שלה הוא starforce nightmare) היום אני בא לצרוב דיסק של מוזיקה ופתאום אני מגלה שנרו לא מזהה בכלל את הצורב..ואני לא בטוח שאפילו במשחב הוא מזוהה (כי ניסיתי לחפש את ההדיסק שישנו בתוך הצורב בכל אחד מהסימניות שבמחשב שלי והוא לא הראה שיש סימן כלשהו לדיסק.. בתוכנת נרו זה נותן לי הודעה למטה של "no recorder slected" האם יש דרך להפוך את המצב הזה?...ואם כן איך?...אני אודה לכם אם תעזרו לי בהקדם האפשרי. זה מה שניסיתי לעשות...וזה עדיין לא עבד במנהל ההתקנים אין שום הודעה על…

    • 3 תגובות
    • 597 צפיות
  16. שלום לכולם.... אני משתמש בדפדפן אקספלורר.... רציתי לדעת איך אני יכול למחוק את ההסיטוריה של כל האתרים שביקרתי בהם.... (כל פעם מופיע לי רשימה כזאתי בשורת החיפוש) רציתי לדעת אם יש עוד רדך כלשהי חוץ מ: "כלים- אפשרויות אינטרנט- ומחיקת היסטוריה..( כמו שבתמונה) [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. Started by elieli25,

    unable to mount image. File command must appear before any other commands. ורק רציתי להעלות קובץ CUE קבצים אחרים הוא מעלה בלי בעייה (לא בדקתי קובץ אחר מסוג CUE כי אין לי)

    • 0 תגובות
    • 497 צפיות
  18. Started by nattti,

    שלום אני רוצה להוריד דרייברים מהאתר, יש לי כרטיס מסך של nvidia geforce fx 5200 בקטגוריות של ההורדות של כרטיסי מסך של nvidia לא קיים דרייבר כזה אך קיימים סוגים שונים כמו ForceWare גרסה 81.85 WHQL לכרטיסי GeForce מה זה אומר WHOL ? הם זה אמור להתאים לכרטיס כמו שלי לדוגמא? בבקשה תעשו לי סדר בדברים תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by RoD,

    לא זוכר מתי עשיתי אותה.. נראה לי לפני חודש ומשו,וזה אחרי שלפני זה לא נגעתי 3-4 חודשים בפוטו.. ת"ב בעע אני יודע שאין הרבה מברשות ואפקטים..רק כמה שכבות צבע,שילוב ועוד כמה פירות =\

    • 2 תגובות
    • 731 צפיות
  20. Started by swish,

    מישהו מכיר תוכנה שאפשר לערוך בה שיר צורה כזאת שאני יוכל להפריד ין ערוצים לדוגמא לקחת שיר ולהוריד את הערוץ של השירה...

    • 2 תגובות
    • 515 צפיות
  21. Started by yotam360,

    איזה תוכנת אנטי Spyware אתם ממליצים לי לקחת???

    • 2 תגובות
    • 538 צפיות
  22. Started by omfir,

    אני רוצה להעיף מהשיר את הזמרת ולהשאיר את המוזיקה!. איך אני עושה את זה?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. יש סרטון שאני רואה דרך הדפדפן אני רוצה לראות אותו רק בהילוך יותר איטי אפשר לעשות דבר כזה עם תכנה או משהו?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by avimw,

    איך אפשר להשים לו סקינים? אצל חבר שלי ראיתי שיש לו סקין לדפדפן הזה... תודה לעוזרים מראש...

    • 1 תגובה
    • 509 צפיות
  25. איך אני מעביר סיומת של סרט .AVI לסיומת של .MP3 או WAV. יש איזשהי תוכנה או משו זקוק לעזרה דחוף

    • 1 תגובה
    • 780 צפיות

דיונים חדשים בפורומים