עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by KOBRA CHOPER,

    what is WDFMGR from local settings something like that this is an virus?

    • 3 תגובות
    • 741 צפיות
  2. Started by Booobb,

    שלום רב, אני צריך לבנות טבלה של אקסל בתוך וורד, בשביל להשתמש בתכונות הפונקציה שהיא מציעה. עכשיו הבעיה שלי היא שכשאר אני כותב בתוך רובריקה, אז כשאני מגיע לסופה במקום שהרובריקה תתרחב כלפי מטה - הטקסט פשוט ממשיך לתוך הרובריקה השניה. כיצד אני יכול לגרום לטבלה להתנהג כמו טבלת וורד כאשר אני כותב בה ? תודה.

    • 2 תגובות
    • 560 צפיות
  3. אני רוצה להעביר 100 תמונות ל BMP בבת אחת בפוטושופ, האם יש אפשרות כזאת?

    • 8 תגובות
    • 989 צפיות
  4. Started by urich,

    מדי פעם אני מרוקן עוגיות כחלק מתחזוקת המחשב הרגילה עכשיו אחרי כל פעם צריך להיכנס שוב לכל אתר וכו'. יש דרך שלחיצה על מחק עוגיות לא תמחוק עוגיות מסוימות שאני רוצה לשמור באופן קבוע?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by 114508534,

    יש לי סרט בפורמט VCD ואני לא מצליח להפעיל אותו ניסיתי MV2 PLAYER ועוד תוכנות וזה לא עובד .

    • 6 תגובות
    • 706 צפיות
  6. Started by Roshos,

    דפדפן ה-explorer לא עובד לי איך אני מסדר אותו? ניסיתי כל מה שאני יודע וזה עדיין לא עובד אני גולש בעזרת פיירפוקס לבינתיים אך אני אשמח לסדר את הדפדפן...

    • 3 תגובות
    • 833 צפיות
  7. יש לי את הלוח ASUS A8N VM ועכשיו לא הורדתי לו דרייברים חדשים עד היום אז משהו יכול להגיד לי אם אלה הדרייברים החדשים בשבילו?? http://www.nvidia.co.uk/object/nforce_nf4_430_410_winxp32_8.26_uk.html ובקשר לדרייברים של הכרטיסי מסך שאני מוריד אותם עכשיו למה הדרייבירים שוקלים כפול פתאום??

    • 0 תגובות
    • 681 צפיות
  8. יש לי קובץ RAR בו מכווץ קובץ שגודלו 4GB בערך, כשאני מנסה לפרוס אותו ישנה בעיה - אני קובע שהקבצים יפרסו לכונן שיש בו הרבה מקום פנוי, אבל WinRAR קודם פורס את הקובץ לכונן של מערכת ההפעלה ובה יש לי בערך 2GB פנויים. מה אפשר לעשות? ניסיתי לשנות את תיקיית ה-TEMP של WinRAR, אבל עדיין הקבצים נפרסים לכונן של מערכת ההפעלה. אשמח לקבל עזרה, תודה.

    • 3 תגובות
    • 558 צפיות
  9. Started by בייגל טוסט,

    אהלן בזמן האחרון כל פעם שאני מסמן קובץ divX (אפילו לא פותח) קופצת הודעת שגיאה מוינדוס ואז אני נאלץ לסגור את החלון יש לציין שזה קורה רק עם קבצי divX מישהו יודע מה הגורם לתקלה הזאת?

    • 1 תגובה
    • 685 צפיות
  10. אין אפשרות כזאת ? איך יכול להיות .. זה מעצבן תחפשו לי ... !

    • 0 תגובות
    • 548 צפיות
  11. Started by xtract1,

    התקנתי לאחותי את גירסת הבטא בזמנו והכל הלך חלק. היום כשהיא הפעילה את המסנג'ר הוא ביקש ממנה..(יותר נכון דרש) להוריד את הגירסא הרישמית.. כאשר הסתיימה ההתקנה והעלנו את המסנג'ר הופיעה ההודעה שצירפתי בתמונה.. למישהו יש פיתרון? נ.ב. הסרתי והתקנתי שוב מס' פעמים הורדתי ממס' אתרים שונים הפעלתי את המחשב מס' פעמים מחדש. [attachment deleted by admin]

  12. Started by Vidati,

    או קיי אז ככה אני מידלתי כמה דברים עכשיו השאלות שלי הן: איך ואיפה אפשר ללמוד טקסטור? איך אני עושה אפקט של פוקוס בתמונה למשל שמשהו קרוב יראה מטושטש ומשהו רחוק יראה חד וברור? ואיך אני עושה אפקט של מים עומדים אבל שהייה ריאליסטי? תודה http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/n/a/z/a/r/1/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200409041851127005/200606291556009372/qwqwqwqwqwqwqwqqwqwqwqqwqw.jpg http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/n/a/z/a/r/1/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200409041851127005/200606291555283327/qwqwqwq.jpg http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/n/a/z/a/r/1/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200409041851127005/200606291554074373/qwq.jpg …

    • 3 תגובות
    • 752 צפיות
  13. Started by ex_,

    אני מניח ג'ורג' בוש לא באמת עשה אצבע משולשת למצלמה יש למישהו מושג לגבי הטכניקה לדברים כאלו? תוכנות, תהליך עבודה וכו'... (זה לקוח מאיזה חתימה של מישהו) http://img412.imageshack.us/img412/4102/111xg.gif

    • 10 תגובות
    • 872 צפיות
  14. Started by Itzik208,

    שלום. אני מחפש תוכנות שעוזרות לאנשים בעלי ליקויי ראייה להשתמש במחשב. החיפוש שלי מתפרש על פני שני תחומים של תוכנות: א. תוכנת "זכוכית-מגדלת" (מעין התוכנה שמובנית ב- Windows ב'עזרים->נגישות->זכוכית מגדלת', אבל עם יותר פונקציות ומקשי קיצור שאפשר להשתמש בהם). ב. תוכנת "דיבור". כלומר תוכנה שאפשר לסמן לה טקסט, והיא מקריאה אותו במילים. אני יודע שיש תוכנות כאלו באנגלית, אבל אני צריך אחת כזאת בעברית. יש לציין שעדיפות תוכנות שאפשר להקצות לפונקציות שלהן מקשי קיצור קלים, כך שגם אדם שלא רואה כ"כ טוב - יוכל להשתמש בהן. כל מידע יתקבל בברכה. תודה.

    • 1 תגובה
    • 711 צפיות
  15. Started by ishai82,

    שלום לכולם, שולחים לי אימל ומשום מה בכל מקום שהיה כתוב בעברית נהייה בו סימני שאלה ורק במקום שכתוב באנגלית אז זה נשאר באנגלית משהו יודע איפה נמצאת אולי הבעייה? ניסיתי לשנות קידוד אך זה לא עזר.. תודה מראש אתם אחלה

    • 0 תגובות
    • 489 צפיות
  16. אהלן, לפני כמה ימים הדפדפן אינטרנט שלי הפסיק לכתוב לי בעברית ואין לי מושג למה. עד לפני כמה ימים הכל היה בסדר ופתאום האפשרות נעלמה. אני יכול להחליף מאנגלית לעברית דרך הטאסקבר, אבל כשאני מנסה להחליף בחזרה לאנגלית דרך המקלדת (Alt+Shift), אז שוב, זה לא עובר לי. ניקיתי את המחשב מכל הספייוורים והבאגים שיכולתי למצוא, ועדיין, אין ישועה.. מישהו יודע למה זה קורה? אודה לכם מאוד על העזרה..

    • 2 תגובות
    • 945 צפיות
  17. Started by AcidBurn10,

    שלום לכולם , נוצרה לי בעיה קטנה במחשב הנייד (עוד אחת אחרי שפתרתי את הבעיה של ה-device manager) הדגם של הנייד IBM R50e. מותקן Win XP Pro SP2 הכרטיס רשת לא מופיע לי ב-Network Connections. ה-ICON של ה-Local Area Network לא שם ! איך אני מחזיר אותו חזרה ??? (ד"א , חיפשתי הרבה בגוגל .. לא מצאתי כלום.. ) תודה !!!

    • 3 תגובות
    • 931 צפיות
  18. הכותרת אומרת הכול יש לכם אולי אתר או תוכנה טובה שיכולה ללמד אותי איך מנגנים על גיטרה ?

    • 1 תגובה
    • 796 צפיות
  19. אני מנסה לצרוב דיסק VCD\SVCD והוא נותן לי ארור,מה זה אומר לכול הרוחות? [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 558 צפיות
  20. Started by AcidBurn10,

    שלום לכולם , יש לי מחשב נייד IBM R50e עם Win XP Pro SP2 . שאני נכנס ל-Device Manager הוא פשוט ריק ! לא מופיע לי אף התקן. בדקתי וירוסים ו-spyware הכל נקי. מישהו מכיר ת'תופעה ויודע איך לפתור את הבעיה מבלי לפרמט ? תודה !

    • 3 תגובות
    • 740 צפיות
  21. מישהו יודע אולי איך מתקנים את זה :s05:

    • 0 תגובות
    • 461 צפיות
  22. Started by JeW BoY,

    ראיתי כמה פעמים כשלא הייתי צריך תוכנות כאלה אפשר בבקשה אחת (לאינטרנט אקספלורר או מקסטורן) שתעבוד על האתר הזה http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-4189,00.html או זה http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/v/index.html תודה

    • 0 תגובות
    • 745 צפיות
  23. בלילה עבדתי על דבר חדש ipod slider וזה מה שיצא אשמח לתגובות... [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 984 צפיות
  24. Started by duk4u,

    בנסותי לפתוח קובץ - BIN ע"י - DAEMON TOOLS אני מקבל הודעה...Unable to mount image invalid image file משמע, הקובץ פגום או שמה עלי לנסות ליפתוח בתוכנה אחרת?...

    • 7 תגובות
    • 954 צפיות
  25. אח שלי משתמש ב XP PRO הרגיל, ומשום מה שהוא מנסה לפתוח את הקובץ הוא מקבל: icq5_1_hebrew_setup.exe is not a valid Win32 application. וכי למה?

    • 2 תגובות
    • 539 צפיות

דיונים חדשים בפורומים