עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Access Denied,

    אני מחפש בקר מאווררים שניתן להתקין בתוך חריץ של דיסק קשיח (גם אם יש לו הברגות של דיסק קשיח בלבד). מישהו מכיר כזה דבר? ראיתי את ה-link של קורסאייר, אבל אני מחפש בקר עם פוטנציומטרים ולא אחד שמבוסס לגמרי על תוכנה.

    • 10 תגובות
    • 2.1k צפיות
  2. אני יודע שקיץ וזה...אבל את האוברקלוק ל3.12 עשיתי כשהיה די חם והוא לא עבר ת50. עשיתי ניקוי ממש לא מזמן והוספתי מאוור שמוציא אויר מלמעלה, מה שמוזר זה שהאוויר שיוצא לא חם. להפוך את המאוורר? יש לי מאוורר 24[נראלי] שמכניס אויר על כל הלוח, מאוורר קטן שמוציא מאחורה [8 נראלי] ועוד אחד להארדיסקים שמכניס. יש לי גם 4850 ככה שתתחשבו. מארז חצי ג'נרי של איזיקול אבל הוא תמיד עבד לי טוב...כולו רשת. [המעבד מגיע ל79 במאמץ כמובן] אני חייב להוריד אוברקלוק? עריכה: הוספתי משהו שחררטתי הרגע בסקצ'אפ...המאוורר הגדול מכניס [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 2.1k צפיות
  3. Started by FastJack,

    שלום. אני רכשתי לאחרונה את הקירור AC Freezer 64 pro, ואני רוצה להתקין אותו על המעבד שלי. כרגע על המעבד שלי יש קירור סטוק של AMD. האם יש על הקירור סטוק משחה טרמית? אם כן איך אני מנקה אותה מהמעבד? אני יודע שלAC יש מדבקה טרמית, ישנה דרך מיוחדת להתקים את הקירור? או שפשוט תוקעים אותו על המעבד? תודה.

    • 16 תגובות
    • 2.1k צפיות
  4. Started by Moti Oz,

    שלום המערכת: i7 4770k קירור אויר Scythe Mugen 3 לוח אם Gigabyte GA-Z87X-D3H לא מצליח לעבור את 4200GHZ הצלחתי כרגע להגיע ל 4200GHZ אבל המעבד מתחמם לדעתי יותר מידי, במאמץ ממושך מגיע עד 91 מעלות אפשר לקבל עזרה ?

    • 19 תגובות
    • 2.1k צפיות
  5. Started by roi777,

    שלום! יש לי 81 מעלות ב CPU ונראה לי שאני לא יודע לקרא נכון את זה, אז אני מצרף תמונה. אשמח לעזרתכם. תודה רבה.

    • 15 תגובות
    • 2.1k צפיות
  6. התייאשתי מלחפש קירור זול אך עדין איכותי בארץ אחרי שגם ביד-2 לא מצאתי כלום (עניין של תקציב ). בקיצור מצאתי את זה ב EBAY http://zalman.com/ENG/product/Product_Read.asp?idx=350 הוא במכירה פומבית, שמתי עליו הצעה. אבל וזה אבל גדול: אחרי ששמתי הצעה פתאום ראיתי את המילה "Seller refurbished" : http://cgi.ebay.com/Zalman-CNPS10X-Extreme-powerful-CPU-Cooler-Refurb-/350477012911?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item519a0ecfaf בעברית זה אומר מחודש. השאלה היא האם אני צריך לפחד מיכך? זה מוצר חצי פגום או שלם? והאם הוא מגיע עם כל החלקים? אה וכמובן איך הקירור עצמו? ביחס לנינגה או לשני שמוזכר פה הרבה בפורום? ושאלה נוספת כדרך אגב: מה קורה אם אני זוכה במכירה פומבית ב EBAY אבל בסוף לא קונ…

    • 21 תגובות
    • 2.1k צפיות
  7. Started by thebigman1977,

    שלום. במחשב שלי יש כרטיס מסך 8800 GT ,שמתי לב שהטמפרטורה שלו במנוחה היא בערך 77 מעלות,עכשיו אני מתכנן OC למעבד -האם החום הנוסף עלול להביא את הכרטיס לטמפרטורות מסוכנות?

    • 8 תגובות
    • 2.1k צפיות
  8. Started by CyberBot,

    אני מעוניין לעשות OC למעבד (I5 760) ומחפש גוף קירור שמתאים למשימה יש הצעות? מה אתם אומרים על זה : Noctua NH-U9B SE2 או מוגן 3 REV B המארז כנראה יהיה COOLERMASTER N300 אלא אם יש המלצות אחרות תקציב:קירור - 200 מארז:250 חריגה מאוד קטנה באה בחשבון

    • 10 תגובות
    • 2.1k צפיות
  9. Started by arel508,

    אני מעוניין לקנות את הקירור מוגן 3 ורציתי לשאול לגבי הרעש שלו..איך הוא? רועש? שקט? (בזמן מאמץ כמובן) הקירור שלי עכשיו זה הקירור בוקס של המעבד 955.. קירור מאוד מאוד רועש.. מישהו יכול לתת לי אינדיקציה במספרים כמה הקירור שלי רועש וכמה הקירור מוגן 3 רועש? ני אמור להסתכל על הdba שלהם לא? תודה לעוזרים!

    • 14 תגובות
    • 2.1k צפיות
  10. Started by Spaik,

    אני רוצה שיהייה לי פאן קונטרול של 4 מאוררים בערך 1. יותר כדאי לקנות או לבנות? 2.אם אני בונה מאיפה אני יכול להביא קופסא שבתוכה אני יבנה את הפאן קונטרול? 3. כמה עולה בערך פאן קונטרול של 4 מאוררים? מי שבנה פאן קונטרול שיכנס אליי לא סי קיו 160916151 בבקשה. תודה רבה

    • 28 תגובות
    • 2.1k צפיות
  11. Started by giliboy,

    אז ככה יש לי פנטיום 1.5 478 לוח ASUS P4T-E זכרון 256 RDRAM של Kingston אני מצליח לעלות את המחשב עד 125 FSB אחרי זה אני נתקע!!!למה?? וגם ב-125 לא הכי יציב וגם העלתי את המתח ל- 1850 .....והטמפרטורה שלי נשארת אותה טמפרטורה גם שאני ב-1.8 GHZ אז למה אני לא מצליח?? כשאני מעלה ל-130 המחשב לא עולה ועושה הרבה קולות!!!!

    • 18 תגובות
    • 2.1k צפיות
  12. ערב טוב, יש לחבר שלי מחשב, עם כרטיס מסך GeForce 9800GTX+ (לא זוכר איזה יצרנית). לאחרונה הוא התחיל לצרצר באופן מציק נורא. הוא ניקה את המחשב מאבק, בשביל לשלול בעיית חום וסל"ד גבוה, וזה עדיין לא זה. הוא עצר את המאוורר פיזית עם האצבע, ולא היה רעש. הוא אומר שהוא לא רואה כבלים ליד הכרטיס מסך. מה עוד יכול לגרום לו להרעיש ואיך גורמים לו לחזור ולהיות שקט כמו שהוא היה עד עכשיו? יכול להיות שגם שלשאוב אבק ישירות מהגריל שליד היציאות של כרטיס המסך יעזור? יכול להיות שליד המאוורר של הכרטיס מסך יש כבלים שמספקים לו מתח, אבל נסתרים איכשהו? אם זאת בעיית חומרה, להעביר בבקשה לפורום "תמיכה טכנית לבעיות חומרה". חושב שזה הפורום הנכון, אבל יכול להיות שאני טועה.

    • 4 תגובות
    • 2.1k צפיות
  13. כן אני יודע שהמעבד כבר ישן .. אבל אין לי טעם לשדרג ביינתיים יש לי כרגע קירור סטוק low profile והוא לא עומד בקצב קניתי אתמול Antec Copper Tiger C40 מבלי להתייעץ. ממש אהבתי את המראה שלו, אך הגודל שלו העלה בי קצת ספק לאחר בדיקה גיליתי שהמאוורר שהגיע איתו לא תקין .. מחר אלך להחליף אותו.. השאלה אם שווה לי להחזיר אותו ולהוסיף קצת כסף כדי לשדרג למשהו יותר רציני ? תודה לעונים.

    • 14 תגובות
    • 2.1k צפיות
  14. Started by Regev,

    שלום לכולם, החלטתי ללכת על ATHLON XP 1800+ ולא על PENTIUM 4 מפני שזכרונות DDR עובדים יותר טוב עם ATHLON XP. עכשיו - אני לא רוצה שהמעבד ישחק לי וישרף כמו לאחרים כאן ולא לקחתי לוח עם דיודה טרמית, לכן אני צריך מערכת קירור טובה וזולה שתמנע השחקות המעבד, אני לא עושה אוברקלוקינג, אז ככה שלא תהיה מערכת קירור מטורפ, אם בכלל צריך, אבל תודה בכל זאת.

    • 15 תגובות
    • 2.1k צפיות
  15. Started by amisha,

    טוב אין לי הרבה מה להגדי כי עוד מעט תיראו את זה ב OCDB אבל אני נותן הקדמה קצרה תזמונים 2.5/4-4-7 מתחים מעבד 1.7V זכרונות 3.05V קירור ZALMAN 7000CUCU הלוח עבר מוד מתח לזכרונות !!!

    • 26 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. Started by Alexkmr,

    ללא לדים אפשרי להזמין מחול כמה שיותר זול יותר טוב [=

    • 4 תגובות
    • 2.1k צפיות
  17. Started by romkush,

    התוכנה SPEEDFAN אומרת שאחת הליבות מקבלת מתח של 1.89V וזה נראה לי לא הגיוני. הליבה הראשונה עם מתח תקין והליבה השינה עם מתח גבוה מאוד. עשיתי OC מ3.00 ל3.60 והשארתי את המתחים על AUTO. יכול להיות שזה מה שקרה? חשבתי שזה באג אז ניסיתי להפעיל מחדש את המחשב כמה פעמים וזה נשאר... [attachment deleted by admin]

    • 20 תגובות
    • 2.1k צפיות
  18. Started by milgy,

    שלום יש לי מאת הקירור מוגן 2 ואני רוצה להתקין אותו על 6700k פניתי לסקייצ׳י במייל והם אמרו שאין בעיה ויש תושבות מתאימות שעולות כ 40 שח כולל משלוח לארץ, שמעתי שמעבדי סקיילייק נשברים מהלחץ של קירור מאסיבי רציתי לדעת האם למישהו יש נסיון עם זה ואם זה בעייתי איזה קירור מומלץ שיהיה לי שקט בחדר השינה ושקט לגבי הטמפרטורה בעבודה במהירות סטוק בהתחלה ובהמשך המהרה אם יהיה צורך תודה מראש.

  19. Started by loopsteron,

    שלום לכולם התנסות ראשונה שלי עם E4300. הזכרונות שלי כרגע די מגבילים אותי. יש לי כמה שאלות: 1. כמה V אנ ייכול להוסיף עוד למעבד ומה נחשב טוב ויציב. אני כרגע על 1.4V . 2. לגבי התזמונים של הזכרון שלי (לא נגעתי בהם עדיין) אבל לפי הגדרות יצרן CORSAIR הם 667MHZ ו - 4-4-4-12 xms2-5400c4 הוספתי 0.2V והמהרתי אותם לבאס 370 ונתתי ללוח האם לשנות תזמונים אוטומטית.וזה מה שקבלתי (ראה תמונה). מה לעשות הלאה? 3. לגבי טמפרטורות. יש לי tuniq tower וב-IDLE כרגע לפי תוכנת EVEREST ו - SPPEDFAN אני נמצא על 22-26. במאמץ אני נמצא על 55-60 . אני צריך להוסיף עוד שני מאווררי 120mm למארז עצמו כי הטוניק תפס לי המון מקום ומיקום המאווררים שונה. 4. אני מאמין שיהיו לי עוד שאלות בהמשך בנוגע לכל מיני פרמטרים …

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות
  20. כבר כמה פעמים יצא לי לראות שהמאורר בקירור לא מסתובב.....אבל איך שאני נותן לו דחיפה קטנה עם היד הוא מתחיל להסתובב....האם יש לו מנגנון כלשהוא הוא שהוא פשוט נידפק..? וגם כשהוא מסתובב...הוא מסתובב יחסית נורא חלש. יש תוכנה כלשהיא להגברת המהירות? יש לי I5 במנוחה הוא 38-40 בעומה (משחקים) הוא 52 האם זה סבבה ? תודה.

    • 14 תגובות
    • 2.1k צפיות
  21. Started by nadavy11,

    היי אני מתחיל לנסות את העניינים עם המעבד הזה , ה OC האחרון היה מאוד מספק - E2180 @ 3.4GHZ , לא המקסימום אבל בסדר גמור . עריכה : עכשיו עם ה Q9550 יש לי בעיה שראיתי שהמכפלה היא לא 8.5 אלא 6-8 (מ CPU-Z) , אני יודע שהמעבד עובד על 8.5 אבל אין לי אפשרות לשנות את המכפלה , מכירים את התופעה במקרה ? (לוח אם Abit IP35) חוץ מזה אני מחפש את האופציה לקבוע את מהירות המכפלה שלא תשתנה , אני זוכר שיש אופתיה לבטל את הפחתת המכפלה בזמן מנוחה , תוכלו להגיד לי מה אני צריך לעשות ? חוץ מזה , אני אוהב להשתמש ב ORTHOS , אבל היא טובה גם למרובע ליבות ? אני משתמש עם פריים95 . המשך יום נעים , נדב .

    • 14 תגובות
    • 2.1k צפיות
  22. Started by omery000,

    בשבוע האחרון התחלתי לחקור קצת יותר לעומק את הנושא של האוברקלוקינג וניסיתי על המחשב שלי, המפרט המלא בצד ימין: i5 2500k Gigabyte Z68X-UD4-B3 Noctua NH-D14 G.Skill 8GB 1866Mhz לאחר כמה נסיונות הצלחתי לייצב את המעבד על 4.5ghz עם מתח של 1.29V הרצתי prime95 במשך 5-6 שעות והכל נראה מבטיח והטמפ' לא עברו את ה-70 אחרי יומיים בשימוש רגיל באינטרנט (יוטיוב וכד') פתאום המחשב נתקע ל 20-30 שניות וקופץ לי מסך כחול, ואחרי שאני מבצע ריסטרט המחשב לא עולה, ז"א המחשב נדלק ואני שומע את המאווררים ב-100% לכמה שניות ואז נכבה שוב, ככה בלופים עד שאני מנתק את הספק מהחשמל ונותן לו כמה שניות להתאפס, אחרי ההדלקה אני רואה שהמעבד חזר למתח ולמהירות בסטוק שלו.. ניסיתי לבצע עוד פעמיים אבל קרה לי שוב אותו דב…

    • 15 תגובות
    • 2.1k צפיות
  23. לפי EVEREST ה MCP על 64 מעלות (כרגע) ולפעמים 65 לפעמים 60 ככה משחק. ניראה לי מוזגם. רציתי לדעת מה זה בכלל MCP והאם הטמפרטורה נורמלית? תודה, דניאל.

    • 10 תגובות
    • 2.1k צפיות
  24. Started by spatz,

    מצאתי בבית מייבש שיער פירקתי אותו ולקחתי את המנוע והפרופלור. חיברתי את המנוע לאחד מהתקעים של הספק כוח ויצא מאוורר חזק לאללה שמתאים לאוברקלוקינג רציני ביותר. אם תסתכלו על הכבלים אז יש אדום, 2 שחורים וצהוב. תחברו לאדום ולשחור יצא מאוורר דיי חלש. תחברו לצהוב ולאדום יצא מאוורר דיי חזק. תחברו לצהוב ולשחור ויצא מאוורר חזק בטירוף.

    • 15 תגובות
    • 2.1k צפיות
  25. Started by shimmi1982,

    שלום, המפרט שלי מופיע למטה... הדבר היחידי בOC שאני עדיין לוטה באפילו כלפיו זה תזמוני זכרון המערכת שלי עכשיו בOC קליל של 220FSB (סטוק 200FSB) התזמונים של הזכרון 3,4,4,8 (נראה לי שזה תזמוני סטוק כי בביוס הם מסומנים על AUTO) המתח שלהם 2.7 (אם אני לא טועה) כשארצה להביא OC יותר משמעותי: בכל אופן , מתי אני צריך להעלות תזמונים? מתי להוריד תזמונים? מתי לעלות מתח (איך אני יודע שהזכרון קורס ואז לעלות מתח) מה יותר טוב תזמונים נמוכים? או גבוהים ושוב , מה זה גבוהים או נמוכים ? (כאילו איזה מספרים לשים?) עד היום אם הייתי בודק את המערכת בOC מאסיבי של נגיד 250FSB , אז פשוט הייתי שרירותי , מציף את הזכרון במתח , ומשאיר תזמונים על AUTO , לפעמים זה היה עובד לפעמים לא ואף פעם לא ידעתי איך אני …

    • 46 תגובות
    • 2.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים