עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by bora-aa,

    לקרוא תגובה אחרונה שלי

    • 26 תגובות
    • 2.1k צפיות
  2. Started by Reppix,

    אני כרגע בתחילת פרויקט צביעה של המארז (Antec 1040 לבן), מקלדת (לוג'יטק iTouch) ומסך (Mag XJ700T), את כולם אני צובע בכחול כהה עם גימור "מראה". שתי שאלות קטנות: איך אני משחרר את הברגים שמחזיקים את הבסיס העליון והתחתון של המארז? שאלה שניה, לגבי המסך, אני מחפש מדריך לצביעת מסך, יש לי מושג כללי מה לעשות, אבל אני לא מחפש לעשות פאשלות, כי כרגע לא יתאפשר לי לקנות מסך חדש אם משהו יתשבש. לינק למדריך טוב מאוד יעזור

    • 20 תגובות
    • 2.1k צפיות
  3. Started by menihen16,

    שלום לכל באי הפורום.. כרטיס המסך שלי פועל בטמפ' גבוהה במנוחה.. הבנתי שאני יכול לגרום לו להוריד את התדר כשאני במצב דסקטופ.. ככה זה יוריד את הטמפ'! מישהו יכול לעזור לי לגרום לתדר לרדת תמיד שאני במצב דסקטופ? תודה, מני חן.

    • 31 תגובות
    • 2.1k צפיות
  4. היי לכולם, אשמח לעזרת המומחים כאן. יש לי מפרט קצה חדש, אבל אני מרגיש שהמעבד "חנוק" בבנצ'מרקים סינתטיים. המפרט: מעבד: Ryzen 7 9800X3D כרטיס מסך: Palit RTX 5090 GameRock (טמפרטורה במאמץ: 60 מעלות) לוח אם: Gigabyte X870 Aorus Elite (ביוס מעודכן לגרסה הכי חדשה F3) זיכרון: 32GB DDR5 6000MT/s CL30 (מותקן בסלוטים 2 ו-4) הבעיה: בבדיקת Time Spy Extreme, אני מקבל ציון CPU של ~7550בלבד. לפי בדיקות ברשת ומשתמשים אחרים, המעבד הזה אמור להוציא סביב 8500-9000. ציון הכרטיס (Graphics Score) מצוין ועומד על 26,300, אבל הציון הכללי נמוך בגלל המעבד. מה כבר הגדרתי ובדקתי: BIOS: הגדרתי PBO על Advanced, Curve Optimizer -30, ו-Boost Override של +200MHz. FCLK: מוגדר ידנית על 2000MHz ויציב. זיכרון: …

  5. הסורק שלי התפחם אז חיתתי בתוכו וגיליתי שתי דברים אחד כתודה שאפשר לחבר לחיבור של הכתודות במחשב והשני הוא שני לכתודה שבדקתי עם קצת הלחמות אתם תוחלו לחבר אותו למחשב אז תהנו ועם אתם צריכים עזרה לגבי משהו בפרויקט הזה אתם מוזמנים לטפוס אותי בפורום או אי סי קיו תהנו ;D

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות
  6. Started by Shumy2,

    היי, המעבד הנ'ל, קירור סטוק של אינטל מתחמם ל100 מעלות במשחקים.. מחשבות כלשהן? מה כדאי לעשות? המארז קצת קטן אז לא בטוח שקירור מיוחד ייכנס..

    • 3 תגובות
    • 2.1k צפיות
  7. שלום כלום, קניתי לוח חדש לאחר שהישן מת, דגם ASUS P8H77-M. התרגלתי לשלוט על המאווררים דרך התוכנה של SPEEDFAN, אך כעת זה בלתי אפשרי עם הלוח החדש. אני משתמש במאוורר של Noctua ל-CPU (שלושה פינים) ועוד 2 מאווררי מארז, גם 3 פינים. ניסיתי להפעיל ולכבות את אפשרות של Q-fan עם כל מני הגדרות, התקנתי גם את התוכנה הייעודית של ASUS, המהירויות קבועות ללא שינוי. מישהו מכיר את התופעה? תודה מראש

    • 13 תגובות
    • 2.1k צפיות
  8. Started by Alroit,

    שלום לכולם לכל המבינים - אנא ראו מפרט מחשב יש לי בעיה עם טמפ' לוח אם SYSTEM TEMP לפני כמה ימים הטמפ' עלתה ל - 74 מעלות IDLE למרות שהמעבד - על 38-40 IDLE כרטיס מסך על 34 IDLE לא זכור לי שהתקנתי משהו לאחרונה תוכנתית ובטח לא חומרתי. היש למישהו רעיון למה פתאום קופצת הטמפ מ-35-40 מעלות IDLE ל 74 IDLE? אשמח לתגובה מקצועית... תודה

    • 19 תגובות
    • 2.1k צפיות
  9. Started by Vatos-Locos,

    כידוע בPCB של רוב דגמי NF4 LANPARTY, הצ'יפסט יושב ישר מתחת לכרטיס מסך (אצלי הכרטיס מסך יושב על הסלוט הזה, לא ניתן להוריד אותו ל PCIE התחתון). השאלה שלי היא, איזה קירור טוב יכול להכנס שם, בלי צורך בניסורים. תודה. תמונות להמחשה (סתם כי משעמם לי):

    • 27 תגובות
    • 2.1k צפיות
  10. האם Thermalright AX7 נמכר בארץ והאם הוא מתאים ל Athlon Thunderbird? (לת)

    • 19 תגובות
    • 2.1k צפיות
  11. שלום, המפרט של המחשב הוא: intel core 2 quad Q6600 Gigabyte GA-X48T-DQ6 Intel® X48 Express Chipset LGA 775 OCZ 4Gb Kit DDR2 800MHz PC2-6400 ReaperX HPC 4-4-3-15 OCZ2RPX800EB4GK (קירור מעבד)SunBeam TUNIQ TOWER LED 120MM Nvidia Geforce 8800GTS 512 Corsair HX Series 620W PSU Seagate Barracuda 500GB 3.5 7200Rpm SATA II 32MB מה המקסימום ה"בטוח" בOVERCLOCKING שאני יכול להוציא מהמערכת הזאת? ואיך? מדריך שלב בשלב יתקבל בברכה! בתודה מראש אבי .ה

    • 27 תגובות
    • 2.1k צפיות
  12. Started by frozen_sun3,

    אני משתמש בתוכנה. הכל יפה והכל. ירדו לי משהו כמו 8-9 מעלות במעבד. מה שמוזר שהייתי מצפה שם במארז ירד אבל לא ממש ירד... כיאלו יש היפרש של אולי 2 מעלות בן הלוח לבין המארז. מוזר... אמור להיות היפרש גדול יותר. רציתי לשאול אותכם אם היא באמת עושה את העבודה או שהיא סתם "עובדת" על החיישנים?

    • 25 תגובות
    • 2.1k צפיות
  13. Started by broke_overclocker,

    יש לי בעיה ..... יש לי ASUS GeForce 5200 הליבה של הכ"מ שלי על 325 והזיכרונות על 490 בלי שהיה לי קירור התאמצתי והבאתי קירור ואני לא יכול עדיין לעלות במגה הרץ אחד בלי שיהיה ארטיפקטים ואני נוגע בסינקים של הזיכרונות והם לא חמים כנ"ל הסינק של הליבה אמרו לי שיש לי בעיה במתח שמוזר לכ"מ שלי ויש לי לוח הכי מסכן בארץ שאי אפשר להעלות מתח לכרטיס אני רוצה בבקשה שתביאו לי ביוס של 5500 של אסוס ומדריך איך לעשות את זה

    • 28 תגובות
    • 2.1k צפיות
  14. עריכה: אני מוסיף שאלה - אם אני מעלה את הבאס של המעבד מ 266 ל 400 , כמה זה ישפיע על החום והאם הקירור סטוק יספיק לעניין הזה? בנוסף (כבר שאלתי את זה פה אבל לא קיבלתי תשובה החלטית) - האם הOC יבטל אחריות והאם בכלל הם יכולים לדעת שעשיתי OC ? הודעה מקורית: מה דעתכם על ההיטסינק שמגיע עם ה ?Core2 Duo E6300 רועש ? מעפאן ? בסדר ? ככה-ככה ? עושה את העבודה? אני לא חושב שאני הולך לעשות אוברקלוקינג... אבל בכל זאת, אולי אני ארים קצת FSB... האם הקירור המקורי מספיק בשביל זה?

    • 21 תגובות
    • 2.1k צפיות
  15. Started by zombie,

    שלום לכולם, אשמח לעזרה בהתאמת חלקים והתייעצות בנוגע לבניית לופ קשיח עבור הכרטיס מסך והמעבד. המפרט: מארז: corsair 570x white לוח אם: gigabyte z390 aorus pro מעבד: i7 9700k ראם: 32gb corsair vengeance ddr4 3200mhz (לבנים) כרטיס מסך: gigabyte rtx 2080 ti gaming oc ספק כוח: corsair rm760x (לבן) איחסון: 1tb 970evo nvme, 2tb WD blue nvme נכון לעכשיו בסל הקניות (עוד לא הוזמן) ישנם הבלוקים הקלאסים של EKWB למעבד ולכרטיס המסך (הדגם הספציפי שלי דורש הסרה של חיבור המאורר בחלקו העליון של הכרטיס.), משאבה גם כן של EK מהסדרה הקלאסית אך מאוד קורצת לי המשאבה של קורסייר Hydro X. אני ככל הנראה אשלב את הבנייה עם מאווררי קורסייר לבנים ll120 שאני יוד…

  16. יש לי לוח ASUS P5K3 עם מעבד Q9300 והוא לוהט (65 מעלות ללא מאמץ!!!) וממש מרעיש (כמובן שניקיתי אותו מאבק והכל...) בקיצור לעינין אני רוצה לקנות את הקירור הזה: http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=7477 כמה שאלות הוא תואם את החלקים??? ללוח יש גוף קירור שסובב את אזור המאבד, ואין לי איך לדעת אם הקירור יוכל להכנס לשם או לא, אם תוכלו לעזור לי אני אשמח... והכי חשוב האם הוא יעשה את העבודה? תודה רבה.

    • 31 תגובות
    • 2.1k צפיות
  17. היי יש לי Q9550 שעובד על 4 ג'יגה הקץ בדיוק ראיתי מישהו באחר מהאתרים בחול שעשה 3.9 עם מתח 1.44 ואני בכלל עשיתי עם 1.35 האם כל קפיצה היא הבדל קריטי.? על כמה מתח לעזאזאל אני יכול לתת לו אני לא מבין ? מישהו יכול לתת אינדיקציה פחות או יותר לגבי זה... כמה מותר לתת למערכת 24/7 ?

    • 24 תגובות
    • 2.1k צפיות
  18. Started by satan,

    יש לי 2.6c אביט ic-7 זכרון 512x2 ocz 4000 golden edition אז העלתי ל230 עבד בסדר אחרי זה העלתי ל250 לא עלה בכלל המסך אז אחרי זה כיביתי והדלקתי שוב שמתי על 240 עלה נכנסתי לתוכנה לבדוק בaqua mark 3 ונתקע באמצע אז עכשיו אני על 231 עם 3003 מגה הרץ מה הסיבות לכך שאני נעצר שם כי לפי הזיכרון אני לא אמור להגיע ל250 בלי בעיה? והמעלות אגב הם 43 למעבד ו30 למערכת

    • 47 תגובות
    • 2.1k צפיות
  19. מחשב חדש, עיקר הרכיבים הם : מעבד AMD Athlon 64 X2 4200+ Socket AM2 Box לוח אם GIGABYTE GA-MA74GM-S2H זיכרון Mushkin DDR2 2048MB (1024MBx2) 800Mhz CL 5-5-5-15 SP מארז כולל ספק HEC 6K31 300W לא הוספתי קירור מיוחד, אלא הקירור המגיע עם המעבד (שאמור להספיק). צלעות הקירור יושבות היטב. הבעיה היא שהמעבד מתחמם, ומגיע מהר מאוד ל 70 - 90 מעלות. עשיתי כפי שהציעו לי, נגעתי הצלעות הקירור כאשר המעבד הראה 80 מעלות, הוא היה חם יחסית, אבל לא רותח, ציפיתי למשהו חם יותר. האם יתכן שהחיישנים לא מכויילים ? האם עדכון ביוס יכול לפתור את הבעיה ? כיצד מעדכנים את הביוס ? ותוספת לפורום זה : 1. האם אני חייב קירור נוסף ? אם כן, איזה ? 2. האם יש מדריך לפירוק גוף הקירור ומריחת משחה טרמית ? תודה. עריכה…

    • 31 תגובות
    • 2.1k צפיות
  20. Started by frozen_sun3,

    חברים שלי, רוצים לראות איך באמת מנקים את המחשב? אז זה לא בעזרת מטליות או לעשות פווו פווו פווו על האבק ואז להחנק ממנו!!! אלא לחץ אוויר. אני סדרתי לעצמי משהו ממש מגניב: זה בלון עם אוויר דחוס. כל פעם שאני רוצה לקנות את המחשב אני פשוט מנתק את הכל, מפרק את דלת, יורד 3 קומות עם המחשב, מפעיל את הבלון, ורואה את האבק עף!! אין מצב שאני יכול לקנות כמו שאני מקנה בחיים לי!! שופ פוו לא יעשה את העבודה!! זה פצצה לסינקים!!! אני שם בין החורים והכל עף!!! פשוט טונות של אבק עפות ממנו כל שבוע. גם את המקלדת אני מנקה ככה.

    • 19 תגובות
    • 2.1k צפיות
  21. מעבד דול קור E5200 שהוא עכשיו דיי חדש אצלי היה לי עד לא מזמן מעבד פנטים 4 630 פרוסקוט 3GH שהוא היה על מנוחה בדרך כלל בין41- ל53 עכשיו בE5200 יש לו כמה פרמטרים של הטמפרטורה בגלל שהוא כפול ליבה... אז רציתי לדעת הם עכשיו זה סביר פחות או יותר? בכל זאת עכשיו חם נורא וזה קיץ וזאת תמרפטורה בלי מזגן! וחם אצלי! יש לי מאוורר V1 כפול!(מין מודיג שעשיתי לו שבאמת עוזר לו! כי ככה בגדול הבנתי שהוא יותר ליופי אני משתדל לנקות אבק פעם ב3 חודשים מה הטווח טמרפטורות האופטימלי של המעבד הזה? בתודה אלי.

    • 13 תגובות
    • 2.1k צפיות
  22. Started by killer47,

    יש לי כמה שאלות: 1.לכמה מעלות אפשר להגיע עם מערכת קרור מי מים אחת מי הכי טובות בשוק?..... 2.הOC תלוי גם במעלות של הרכיב שעושים לו OC \את אומרת שאני יכול לעשות OC גדול יותר מי הרגיל?!...או שיש עדין איזו שהיא הגבלה? תודה לכל העוזרים

    • 20 תגובות
    • 2.1k צפיות
  23. Started by matan007,

    יש לי כ.מסך SAPPHIRE HD 6850 במחשב שנקנה לפני שבוע. http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?leg=&psn=000101&pid=497&lid=1 אני רוצה לעשות לו OC, העניין הוא שאין לי מושג איך ואני מפחד להרוס אותו!. (קראתי את הסטיקי והמדריכים) כמה פרטים טכניים: ספק: seasonic 500W 80+ Bronze Active PFC 12cm Fan PSU SS-500ET http://www.seasonicusa.com/PDF/Catalog/NEW/Bulk/PC/ATX/SS-XXXET-Active-PFC.pdf לוח אם: GIGABYTE GA-880GM-UD2H http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3475#ov מארז: antec Two Hundred Mid Tower Gaming Black Case http://www.antec.com/Believe_it/product.php?id=MjM2NA== בנוסף לשתי המאווררים שבמארז (מוצאים אוויר מהמחשב), קניתי עוד שתיים של 1…

    • 5 תגובות
    • 2.1k צפיות
  24. מה אפשר לעשות על מנת להסיר את המשחה הטרמית מהכרטיס ומהגוף קירור עד כה ניסיתי עם אלכוהול, ולא הלך.

    • 19 תגובות
    • 2.1k צפיות
  25. היי יש לי כרטיס מסך ZOTAC 9800GTX פלוס , הוא מחממם את החדר קצת, יש אפשרות להרכיב לו קירור Accelero TWIN TURBO PRO בכדיי להוריד קצת את החום ? הכרטיס חזק מאוד ומריץ לי יפה מאוד כל מישחק כבד ץ רוני

    • 20 תגובות
    • 2.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים