עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by sandra,

    אני רוצה לקנות גוף קירור למעבד - AMD ATHLON 64 3200+ S939 אז ככה הבאתי כמה תמונות של גופי קרור שאני מתלבט בינהם. Thermalright XP-120 for Pentium 4 AMD Athlon64 Thermalright XP-90C for P4&K8 Zalman CNPS7000B-Cu LED 92MM Fan CoolerMaster Hyper 6 K8/P4 אז מה אתם אומרים מה כדאי? אם יש לכם רעיונות יותר טובים אז זה הזמן . ודרך אגב המחיר לא מזיז לי.

    • 40 תגובות
    • 2.2k צפיות
  2. Started by The Un4givN,

    מישהו אמר לי שיש משהו כזה, אתם מכירים או שאני אצטרך להמציא את זה? זה יכול להיות יעיל אם יהיה אפשר לשלוט בטמפרטורות? חוץ מהטמפרטורה וההספק של הספק יש עוד דברים שקובעים את הגבול של האוברקלוקינג??? אני יודע שזה נשמע כמו מדע בדיוני אבל יש למישהו מושג בדבר הזה?

    • 15 תגובות
    • 2.2k צפיות
  3. אורח PrototypE.rev.3
    Started by אורח PrototypE.rev.3,

    הכותרת דיי אומרת את הכל . קודם הייתה מזוודה קטנה ופשוטה , שכנראה תועמד למכירה , ואותה החליפה מזוודה מספר 2 :

    • 17 תגובות
    • 2.2k צפיות
  4. אני מגיע לטמפרטורות של 75 מעלות במעבד לכן אני חייב דחוף להחליף את הקירור(סטוק) של המעבד שלי. במארז שלי יש מאוורר קדמי 12 ס"מ ומאוורר צדדי 25 ס"מ ופתח אוורור אחורי 12 ס"מ שאני אשים עליו כנראה מאוורר. אין לי מקום במארז לMUGEN לכן חשבתי על ZALMAN 9700. מבחינת כיווני אוויר, אני חייב קירור עם מאוורר שיקביל למאוורר הצדדי - מעל המעבד או שאני יכול גם בכיוון מאונך למאוורר הצדדי ומאונך למעבד כמו בזלמן? תמונות של המארז ושל הזלמן:

    • 19 תגובות
    • 2.2k צפיות
  5. Started by liran22,

    קניתי עכשיו מחשב חדש ואני מאמין שטוב גם יש מצב המאוור של המחשב עושה מעט רעש כזה של סיבוב די מעצבן?

    • 19 תגובות
    • 2.2k צפיות
  6. עשיתי OC ל3.9 לE5500, המתח למעבד ב1.37, כל הווינדוס מתחרפן התפריטים משתקפים על עצמם.. יש נקודות על המסך.. אין OC לכרטיס מסך..(HD6850) תודה!

    • 12 תגובות
    • 2.2k צפיות
  7. אז יש לי מחשב חדש ורציתי לדעת אם אני לא היחיד שנמצא במצב הזה ואם זה טוב או רע.. אז שכל אחד ירשום את הטמפרטורה של המעבד שלו ואם הוא ב OC או לא, ואיזה קירור יש עליו. אני אתחיל.. CPU 38 °C (100 °F) CPU #1 / Core #1 48 °C (118 °F) CPU #1 / Core #2 46 °C (115 °F) CPU #1 / Core #3 44 °C (111 °F) CPU #1 / Core #4 46 °C (115 °F) OC - 2.40Ghz @ 2.70Ghz איך שלכם? והאם שלי טוב?

    • 30 תגובות
    • 2.2k צפיות
  8. שלום. קוראים לי דוד ואני כמה שבועות מקניית המחשב גיימינג הראשון שלי. המחשב שאני קונה עולה בין 10-12 אלף ואם הוספת כרטיס מסך בהמשך (שדרוג אחרון) הוא הולך לעלות 15 אלף. המחשב ישומש בשביל גיימינג ובשביל Rendering בAdobe After Effects/Media Encoder. הסיבה שאני רוצה קירור מים היא לא רק בגלל שאני מתכוון לעשות אווברקלק לחלקים שלי אלה גם בגלל האסטטיקה וההרגשה, זה היה חלום גדול שלי לבנות מחשב High-End ועכשיו סוף סוף אני רוצה לגבש את אותו חלום. כנראה הטראומה משימוש במחשב איטי רוב חיי ואי האפשרות לשחק במשחקים גם גורמת לי לבזבז סכום כזה רק על המפרט אני בטוח לא יודע שם דבר באיך לבנות קירור מים וגם לא הולך לנסות בגלל שאני שלא רוצה לקחת סיכונים אז אני מעדיף לתת למקצוענים לע…

    • 10 תגובות
    • 2.2k צפיות
  9. Started by Guarding angel,

    היי אני חושב לנסות ולבנות HP,מאילו מתכות בונים אותו (נחושת? אלומיניום?) ואיזה חומר יש בפנים? (כספית? Thermic liquid?)

    • 21 תגובות
    • 2.2k צפיות
  10. או שיפצור אחר? ועוד שאלה קטנה: הלוח-אם והזכרונות הם פקטורים כאן? ז"א, יש לי לוח מבוסס SIS (מהחדשים יחסית) וזכרון 128DDR 266MHZ (בקרוב עובר החלפה ב512 או מקל או שניים כך שיהיה 256). ברשותי XP 2000+. תודה מראש.

    • 39 תגובות
    • 2.2k צפיות
  11. Started by stingeR-,

    אז הנה משהו בשביל ממש התחלה למה ממש אין לי זמן היום. מגיע לו להיות E6600? זיכרונות Crosair Value Select על +0.3V ב742MHZ?! לא ידעתי שDDR2 עד כדי כך טוב בOC.. לא חקרתי על זה כמעט. מה שמוזר הוא שהוא מראה שהמעבד על 65מעלות במנוחה וההיטסינק קר וגם המחשב לא עושה ריסטים או בעיות(יענו יציב איך שזה נראה) מה גם שפתוח כאן מזגן על 18מעלות והוא אמור להיות קפוא(קירור מקורי בלי שום העלאת מתח) : [attachment deleted by admin]

    • 48 תגובות
    • 2.2k צפיות
  12. Started by The-Q,

    אז ככה, בקרוב אני יוסיף תמונות של הבעיה אבל זה הולך ככה: יש לפלייסטיישן (2) שלט רחוק (ולא הכחולים האלו, אלה השחורים הגדולים). לקחתי את הרסיבר של השלט, חיברתי אותו לכבל מאריך של פלייסטיישן, ובצד השני של הכבל, הורדתי את הפלסטיק, וחיברתי למתאם COM. התוצאה היא שהפין ה-1,5,7 של המאריך של הפליסטיישן (משמאל לימין) מחובר למחבר של ה-COM. חיברתי את המתאם של ה-COM למחשב דרך COM1, הפעלתי WINLIRC ולא הצליח לזהות. חשבתי בהתחלה שזה היה בעיה השלט, שהיה מקורי של סוני, אז החלפתי לשל אחר (שניהם עובדים - בדוק!) וגם לא עבד. יש לי תחושה מוזרה שהבעיה היא ברסיבר.

    • 20 תגובות
    • 2.2k צפיות
  13. Started by Ron707,

    טוב.. אז קודם כל יש לי את המחשב כשנה וחצי.. מעבד Q6600 עם OC וקירור Freezer Xtreme לאחרונה שמתי לב לרעש מאוד מעצבן במחשב שלי שאי אפשר להתעלם ממנו.. בדקתי מהיכן זה מגיע, וגיליתי שזה מהקירור של המעבד.. הרעש לפעמים מפסיק למספר שניות ואז שוב חוזר.. לפעמים כשהרעש מעצבן אותי יותר מדיי אני נותן למחשב מכה או מספר מכות ואז זה מפסיק למספר שניות עד חצי דקה.. אבל חוששני שאלימות אינה הפיתרון כלפי מוצרים אלקטרוניים ואינני רוצה חלילה לגרום לאיזשהו נזק פיזי לרכיבים פנימיים.. קניתי בכוונה מחשב שקט, אני משאיר את המחשב פועל כל הזמן ובנוסף לכך הוא מאוד קרוב למיטתי.. אני חושש שאולי זה נגרם כתוצאה מאבק, למרות שנורא קשה לנקות צלעות קירור ואני עושה את המיטב.. האם ישנה דרך כלשהי לעשות משהו כדי ש…

    • 14 תגובות
    • 2.2k צפיות
  14. פעם אחרונה שניסיתי לעשות OC הזכרונות נשרפו לי בקיצור אני רוצה לעשות OC אבל שלא תהיה שום השפעה על הזכרונות , אפשר?

    • 10 תגובות
    • 2.2k צפיות
  15. מישהו יודע מה אני צריך לקנות ומאיפה אפשר להשיג את זה? אני מבין שזו מנורה שעובדת על 12V אבל אני רוצה שהיא תיהיה אולטרה סגולה על מנת שתאיר את המאווררים שגם אותם אני רוצה לצבוע באדום זוהר?

    • 27 תגובות
    • 2.2k צפיות
  16. Started by אלי שוקרון,

    שלום, האם למישהו יש 4 מחברים לצנרת גמישה? אני מעוניין לקנות במיידי.

    • 1 תגובה
    • 2.2k צפיות
  17. שלום רכשתי כרטיס מסך עם קירור פאסיבי מהסוג הנ"ל https://www.asus.com/il/Graphics-Cards/GT1030-SL-2G-BRK/ האמת עם ציפיות נמוכות (עלה 350 ש"ח) אבל מפתיע אותי וסוחב את רוב המשחקים החדשים על 1080... העניין הוא שלאורך זמן הוא מתחמם. האם קיים פתרון פשוט לקירור שלו?

    • 6 תגובות
    • 2.2k צפיות
  18. ישלי מחשב פנטיום 4 אבל אני מרגיש שהמחשב לא עובד כמו שצריך ניסית כמה דברים פירמטתי התכנתי את windows xp וזה עדיין לא עזר..אז חשבתי אולי זה לא מעבד מקורי וזה סתם בדקתי את המסמכים פתחתי תמחשב והכל היה מקורי וזה אכן פנטיום 4....אני לא יודע מה לעשות...אם תכולו לעזור או לתת הצעות ליעילות המחשב אני ישמח...תודה..

    • 15 תגובות
    • 2.2k צפיות
  19. Started by ORLY9992,

    מאוורר למעבד: קירור למעבד Noctua NH-C12P SE14 1 מארזים: מארז ללא ספק CoolerMaster CM690III מאוורר למארז Noctua NF-A14 PWM 14cm Fan 1500RPM http://ksp.co.il/?uin=19680 שאלתי על מאוורר מעבד ותודה שעזרתם לי. עכשיו אני שואלת בקשר למאוורר מארז . מעוניינת בחברת Noctua בלבד ולא חברות אחרות, במאוורר גודל 140 מ"מ , סכום עד 90 ש"ח. מבין כל דגמי החברה , זה בסדר זה שבחרתי ( בלינק למעלה) ? למרות שהוא 1500 סיבוב ורמת רעש בהתאם לכך, קראתי כאן בפורם שעדיף לקחת 1500 ומקסימום לנתב ולשנות את אח"כ את נתוני הרעש ומספר הסיבובים. או אולי אתם ממליצים מבין אלו יותר טוב ומשתלם ממנו : https://www.ivory.co.il/catalog.php?...%5D%5B%5D=2997 ובנוסף אלו http://ksp.co.il/?list_compare=.132…

    • 1 תגובה
    • 2.2k צפיות
  20. הייתי בבית של ידידה שלי, והיה לה פח במטבח כמו של הקיוסקים האלה, אתם יודעים, גדול כZה שלמעלה יש חצי עיגול כזה שפותחים וסוגרים, עכשיו אפשר בקלות יחסית להפוך אותו למארז אדיר, גדול, מרובח, נוח לשימוש, ואם המחשב מתחמם פותחים לעלה את המחסה, טיפה לא נוח ל-lan partys אבל זה בסדר, מציירים עליו וזה יוצא ממש מודינג מגניב לגמרי.

    • 14 תגובות
    • 2.2k צפיות
  21. Started by Tycoon,

    רבותיי עוד יומים היא נפתחת סוף סוף גם לנו בארצנו הקטנטונת חנות מחשבים extreme הרבה שואלים מתענייינים ומחפשים לקחת את עניין האוברקלוקינג צעד נוסף אז בפתיחה הרשמית ביום שישי יהיו הרבה תשובות אליאור the byter (וגם אני)יענה לשאלות ויתן הדגמות למערכות שלו וגם תוכלו להתרשם מהחנות החדשה לא כל יום מוצאים חנות שיש בה מערכות קירור גז מערכות קירור מים וחומרה איכותית בהישג יד גם אני אהיה שם עם המחשב שלי ואם יהיה זמן ומצב אולי ננסה לשבור עוד שיא במקום (צינור חנקן וקרח יבש בנתיים)או שתי מערכות מחוברות למחשב אחת למעבד ואחת לכרטיס מסך יהיה נחמד ונחמד יהיה לראות את כולכם שם אז אם לכל מי שיש שאלות או אפילו סתם רוצה לאשר השתתפות יכול באמצעות הת'ראד הזה וקישור לאתר החנות http://…

    • 23 תגובות
    • 2.2k צפיות
  22. Started by Johnny,

    רק אתמול קיבלתי את הוולקנו 7+ וכבר אני מצטער על הקנייה... לא יודע מי אמר כאן שהוא שקט, אבל... [glow=red, 2, 300]הוא ממש לא[/glow] אולי במהירות הנמוכה ביותר הוא מרעיש קצת פחות, אבל עדיין השריקה הצורמנית הזו מצליחה לעלות גם על הרעש של 5 מאווררים של 80 מ"מ במארז+ 2 של הספק !!! ממש בזיון. המאוורר אולי חזק ומקרר טוב, אבל שוב... חיים שקטים < וולקנו 7+ חיים שקטים > מאוורר מקורי של אינטל תגידו לי אתם מה עדיף יותר ?

    • 18 תגובות
    • 2.2k צפיות
  23. יש לי את הhd 7950 של gigabyte גרסאת הwindforce ואני לא יכול להעלות בcore clock יותר מ1100mhz. http://ksp.co.il/?select=.1044..35.&list=1&sort=3&glist=1&uin=14805&txt_search=&buy=&minprice=&maxprice= ראיתי בסיקור פה באתר שהגיעו עם הכרטיס לתדר של 1195mzh עם יציבות מלאה:http://hwzone.co.il/hardware/reviews/graphics/gb7950_wf3/11 איך אני יכול לפתור את זה?

    • 13 תגובות
    • 2.2k צפיות
  24. Started by yanme,

    המכונה שלי: AMD Athlon 1200mhz gigabyte 7vtx 128ddr עשיתי שה-cpu frequency על 133 והמכפלה על *9 שזה יוצא 1200.למה?(סיפור ארוך) אני רוצה לעשות אובר קלוקינג למעבד ורציתי לדעת מה יותר עדיף: 1.לעשות את המכפלה גבוהה ואת ה-cpu frequency להשאיר על 133. 2.להעלות את ה-cpu frequency ולהקטין את המכפלה. 3.או שזה לא משנה בכלל אני רוצה להעלות ל-1333mhz איזה cpu cooler תמליצו לי.

    • 6 תגובות
    • 2.2k צפיות
  25. Started by FastJack,

    הי, הזמנתי אתמול את ARCTIC Accelero Hybrid II-120 לכרטיס Gigabyte 280X שלי. לאחר בדיקה ראיתי שהמאוורר שמגיע עם הHybrid הוא עם 4 פינים וה280X שלי יש חיבור 3 פינים (לא פירקתי את הכרטיס אלא חיפשתי מידע באינטרנט). אז דבר ראשון, האם זה נכון? ואם זה 3 פינים על הכרטיס מסך אז איך הכרטיס שולט על המהירות? הרי רק חיבור 4 פינים יש לו שליטה של PWM. ואם זה נכון, אז מה אני עושה? איך אני אחבר את המאוורר לכרטיס מסך?

    • 12 תגובות
    • 2.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים