עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by dol222,

    אם אני קונה מחשב כזה: מעבד: Intel® Core™2 Quad Q6600 + Arctic-Cooling Freezer 7 Pro לוח אם: GIGABYTE GA-P35-DS3L Core 2 Quad Intel P35 DDR2-1066 זיכרון: G.skill DDR2 4096MB 800MHZ 2GX2 Dual Channel Kit CL5 דיסק קשיח: Western Digital WD5000AAKS 500GB SATA2 7200rpm 16MB Hard Drive מארז: ANTEC P182 Black ספק: Corsair VX Series 450W PSU אז כרטיס מסך כזה: BFG NVIDIA GeForce 8800 GT OC 512MB יפגע לי בשקט של המחשב?? אני צריך מחשב ממש ממש ממש ממש ממש שקט!

    • 10 תגובות
    • 2.3k צפיות
  2. שלום לכולם וחג שמח ברשותי מארז define R4 וחשוב לי לציין שעוד לפני הוספת קירור המים ,במצב HIGH 2 המאוורים שמגיעים עם המארז היו רועשים לטעמי ,רק במצב MEDIUM המצב היה נורמלי אך ללא דחיפת אויר של ממש. עם הוספת קירור מים מסוג Asetek 570lc שעליו 2 מאוורים (ENERMAX MAGMA (push/pull הרעש בלתי נסבל אני מחפש להקטין את רמת הרעש ומקביל לשמור על רמת לחץ אויר טובה ברדיאטור וגם בכניסה למארז כלומר למצוא את המאוורר שיתן את המקסימום משני העולמות גם למארז (140ממ אך אפשרי גם 120) וגם לרדיטאור (120) תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 2.3k צפיות
  3. Started by omrit,

    היי, שיחקתי קצת עם מעבד PENTIUM-D 805 שקניתי לחבר, ויש לו תוצאות OC מטורפות לחלוטין. עם לוח של GIGABYTE 945, הWIN עלה ועבר בנצ'מרקים ב 3.8GHZ (זה נעשה בטעות, לא ניסיתי פריים). והוא יציב מעל שעתיים בפריים על 3.5GHZ (ואולי גם יותר- לא ניסיתי...), על מתח סטוק, עם קירור gigabyte neon cooler במהירות בינונית-איטית, בטמפ' מקסימלית של 48C במאמץ!!!! מעבד פשוט תותח!!!! זהו, סתם רציתי לשתף.....

    • 20 תגובות
    • 2.3k צפיות
  4. Started by e-r-a-n,

    בדיוק חזרתי מבית ספר.. ובוקע ריח שרוף מהמחשב, לפחות ככה ההורים אמרו לי, והם אומרים שמהמחשב... עכשיו עדיין יש אבל קצת והטמפרטורה של הלוח אם היא 23 כרגע ושל המעבד 37 ! מה אני יכול לעשות?

    • 22 תגובות
    • 2.3k צפיות
  5. זה נישמע שאלה מוזרה אבל אני יסביר יש לי כרטיס sapphire radeon x1950pro והמאוורר שלו כבר דיי חופר בראש הלאגר שלו מבפנים כי מה לעשות כבר ישן(למרות שפתחתי אותו ושימנתי..אבל כבר עשה את שלו..) עכשיו אני בכל מיקרה אני רוצה להחליף מאוחר יותר את הכרטיס שלי..אבל לא כרגע..(כי זה חתיכת הוצאה עכשיו כרטיס כמו שצריך ואני גם אז חייב ספק יותר חזק וכו וכו אז אז חשבתי לקנות לי סט טוב עם כבר של מאווררים הArctic Accelero XTREME Plus II VGA Cooler הבנתי שהוא מעולה ודיי שקט.. ולשים אותו על הכרטיס שיש לי בנתיים וככה גם הוא יהנה מקירור מרשים וגם יהיה לי שקט מכל החפירות שאני סובל מהם עכשיו.. ושאני יחליף כרטיס בעזרת השם (כניראה גם לרדאון..5870 או 6850 עד אז ניראה..) אז להעביר ביניהם.. מה אתם אומר…

    • 14 תגובות
    • 2.3k צפיות
  6. Started by ilan_td,

    היי שמתי לב שבמצב רגיל (גלישה באינטרנט) המעבד מגיע לטמפרטורה של כ-48 מעלות לכל הפחות כשאני משחק זה עובר את ה70 מעלות וכשהרצתי עכשיו את תוכנת הבדיקה prime 95 הוא הגיע מהר מאוד ל 100 מעלות אז סגרתי את התוכנה מהר מישהו יכול להגיד לי מה טווח הטמפרטורות שצריך להיות לפי המלצת intel ואם מצב זה הוא לא תקין תודה מעבד-i7920 לוח גיגהבייט ex58-ud3r

    • 16 תגובות
    • 2.3k צפיות
  7. Started by mhnuemhnue,

    היי! אין לי בעיית טמפרטורה. אבל יש לי בעיית רעש... יש לי מיקרופון קונדנסר חדש שקניתי ואני מאוד מעוניין להתחיל לדובב... הבעיה היא שהמחשב מוציא רעשים כמו של מזגן, לא חזקים מדי, אבל בהחלט ניתן לשמוע את זה. מפרט + מארז: כרטיס מסך : nVidia GeForce 9800GT - AXLE מעבד : Intel C2D Dual Core 2.66 זכרונות : Corsair XMS2 2GB ספק + מארז : Compucase HEC BA19 + ספק 500W. לוח אם : Gigabyte GA-P35-DS3L איזה מאוורר אתם ממליצים? אני מחפש אחד זול, אבל מאוד שקט. יש טיפים איך להשתיק את המחשב גם בלי לקנות מאוורר חדש? או בנוסף? תודה רבה מראש

    • 6 תגובות
    • 2.3k צפיות
  8. Started by VENUM,

    מה קורה אנשים? יש ברשותי מחשב נייד של טושיבה (דגם Satellite A500) ואני מעוניין במשטח קירור. הפרמטרים פחות או יותר הם: 1. מאווררים שקטים 2. אופציה לעוד חיבורי USB 3. משטח שנראה טוב! המחיר לא כזה חשוב, רק חשוב שזה יהיה משהו שאני יהיה מרוצה ממנו ויעשה את העבודה. למישהו יש המלצות? אשמח לשמוע מאנשים שיש כבר ברשותם אחד כזה או שמכירים את המשטחים האלה. תודה!

    • 10 תגובות
    • 2.3k צפיות
  9. Started by SD Project,

    חיפשתי, וחיפשתי וחיפשתי עד שמצאתי את הדבר האידאלי ה"פלטת קירור"... להסביר איך היא עובדת אני לא יכול כי זה מסובך, אבל הבנתי מתמונות וממאמרים שזה יוצר שכבת קרח עליו תוך מספר שניות בעת הפעלתו... הבנתי שהם עובדים לפי הספק (וואטים) ומצאתי אחד גבוה יחסית במחיר נמוך יחסית, דרך אגב הפלטות לא יקרות בכלל !!! צירפתי קישור של מכירה של המוצר הזה... *מיש'ו יכול לתת לי חוות דעת על המוצר הנ"ל ?! *שווה את המחיר ?! *יש לי ספק חיצוני להפעיל אותו !! http://cgi.ebay.com/Gigantic-62mm-350-Watt-Thermoelectric-Peltier-Cooler_W0QQitemZ7565475199QQcategoryZ4660QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

    • 28 תגובות
    • 2.3k צפיות
  10. Started by Elia Lanksner,

    שלום יש לי על המעבד מאוורר של cold Bit, DFC922512H DC12v 0.26A לאחרונה הוא התחיל לעשות יותר רעשים רציתי לדעת אם אתם יכולים לעזור לי לפי הדגם שרשמתי איזה גודל של מאוורר אני צריכה כדי שיתאים? ועל איזה מאוורר שקט אתם ממליצים? תודה

    • 8 תגובות
    • 2.3k צפיות
  11. היי לכולם. ראשית, סליחה מראש על האורך. אנא נסו בכל אופן לקרא ואולי לעזור לי. כרגע מותקן ב- SILVERSTONE LC17B שלי המפרט המצויין אצלי בפרטים בתיקון אחד - מותקנים בו 6 HDD'S 1. במארז מותקנים רק שני מאווררי 80" האחוריים. אין מדובר על המאווררים המקורים שהגיעו איתו (רכשתי אותו לפני כ- 3 שנים) אלה בשניים חדשים יותר שעקב בעיות רעש הוחלפו בחנות בערך בינואר 2010. למרות זאת ולמרות שאני משתדלת לנקות את המחשב (לצערי חסר מסנני האבק) מדי כמה זמן. הוא רועש! ממש רועש!!! 2. אני מתכננת שירוג חומרה רציני. מעבר למעבד ATHLON II*4 630/635/640 (עדיין לא סגורה, משהו בינהם)- לא יהיה OC! לוח מפוצ'ר מבוסס על צ'פים מסדרת 790/890G 4 גיגה זכרון (לפחות בהתחלה)DDR3 שדרוג לכרטיס מסך חדש, כרגע מתלבטת בין …

    • 13 תגובות
    • 2.3k צפיות
  12. Started by קלוקיי,

    שלום, יש לי קירור של זירו על המעבד שמחובר באמצעות ברגים. - בקיצור יש שם בורג תקוע (מסתובב על ריק), ניסיתי כל מני שיטות פתיחה וכלום לא עזר... לבסוף פירקתי את הלוח וגיליתי שאחד הברגים מסתובב על ריק, הפלסטיק שמאחורי הלוח לא ניתן לשליפה בגלל הבורג התקוע. רציתי לדעת אם יש פתרון, או שנחרץ גורלו של הלוח ואני פשוט האלץ לשלוף בכוח את הקירור דבר שייגרום נזק על בטוח ללוח ולקירור. בבקשה מי שיודע מה אפשר לעשות במצב נורא זה שבגלל בורג אחד כל העסק נדפק!! תודה רבה זה באמת חשוב תודה..

    • 21 תגובות
    • 2.3k צפיות
  13. Started by Tycoon,

    למרות שההודעה הזאת מתיחסת לאלה שעשו וולט מוד לכרטיס מסך תרגישו חופשי גם אלו שלא עשו לשתף אותנו במהירות המקסמלית של הליבה שלכם מעניין אותי ואני בטוח שגם אתכם כמה הוציאו אנשים עם כרטיס מסך כמו שלכם מהליבה שלהם אני למשל עם כרטיס מסך 9800pro של גיגהבייט ליבה R350 378mhz לאחר וולטמוד הגעתי למהירות של 478mhz שיפור של 100mhz( איפה בני לעשות לי שיפור באחוזים שצריך אותו ;D ;D ;D) עם מתח של 1.97 וולט :bash: קירור של arctic cooling Ati silencer 1 אז ככה תהיו מאד מדוייקים לגבי הפרטים שאתם נותנים כמו: א. איזה כרטיס ב. שם ליבה ג.מהירות ליבה מקורית ומהירות ליבה מקסימלית ד.איזה קירור יש לכם ה. מתח מקורי (שלי היה 1.69v )ומתח שאיתו הגעתם למהירות שלכם אם בא לכם להוסיף …

    • 38 תגובות
    • 2.3k צפיות
  14. Started by doldol360,

    לא משנה מה אני עושה בביוס המחשב לא עולה לאחר מכן.. מישהו יכול להסביר לי איך לעשות OC כמו שצריך? לגבי הזכרנות... מה צריך לעשות איתם? בקיצור אני צריך הסבר בסיסי.. וכל המדריכים שמצאתי לא עוזרים לי ממש[br]פורסם בתאריך: 28.04.2010 בשעה 09:02:10 קבלו תיקון, הרמתי את המעבד ל3910 מ3400אבל אני לא מצליח להתקדם מעבר לזה, כשאני מרים את הBUS מעל למה שכרגע הוינדוס מגיע עד למסך של ה"ברוך הבא" ועושה ריסטרט לבד. מה הבעיה?

    • 19 תגובות
    • 2.3k צפיות
  15. לאחרונה שמתי לב שהחום במחשב שלי יצא מכלל שליטה. היום כשחרזתי מבית הספר ראיתי שהמחשב שלי התחמם עד ל 51 מעלות צלסיוס באזור המערכת (שזה על לוח האם),מייד נכנסתי לפניקה והחלטתי שמשהו צריך להיעשות. אז חשבתי וחשבתי והגעתי למסקנה שאני צריך להכניס אוויר מקדמת המארז. לפני שאני אמשיך כמה פרטים על המארז: המארז הוא מארז של ניורון מהסוג הבא: http://www.sinapsa.com/sites/intersoft/Prd_Img/V-BIG.gif (גם אני לא אוהב את ניורון), יש לו מאוורר של ספק הכוח,מאוורר שיושב על המעבדתומאוורר קטנטן על הכרטיס הגרפי. כל המאווררים הם בסיסים ביותר להערכתי,ולא נעשה שום שינוי במחשב מאז שנקנה. אז ככה כמו שניתן לראות בתמונה המצורפת ככה נראה המארז מבפנים (סליחה על הציור הנורא),החלק הירוק הוא ספק הכוח עם המאו…

    • 44 תגובות
    • 2.2k צפיות
  16. היי נתקלתי בחנות של הדובים במעבד 1700+ מהסטפינג הבא שלא ראיתי בעבר בשום מקום : AXDA1700DUT3C KIUHB 0325WPMW נשמע סטפינג ממש חדש לפי השבוע ייצור שלו. חיפשתי מידע ברשת על הסטפינג בעזרת חיפש בסיסי והאיזכור היחידי שמצאתי הוא : http://www.nethands.de/pys/show.php4?user=SpitFire http://www.docmicro-fr.com/_configs/configs_familial.php3 מתח מקורי של 1.525 ? נראה קצת מוזר (הוא בטח טעה שם כי לפי הU זה אמור להיות 1.6) בכל מקרה מה בדיוק האות K אומרת (שמחלפיה את הJ שהיתה עד עכשיו) ? ולמישהו יש מושג איך הוא באוברקלוק או סתם מידע ? עידכון - במחשבה שנייה האות K צמודה במקלדת לאות J אז אולי זאת טעות הקלדה , אבל כיוון שגם בלינק של החנות באירופה מצויין שבוע 25 אז זה דווקא כן נשמע הגיוני, …

    • 41 תגובות
    • 2.2k צפיות
  17. ביצעתי OC לכרטיס מסך, התוצאות לא טובות ויש לי מזה רק בעיות כל הבדיקות עם ה- OCCT מראות על ארפיקטים מה עלי לעשות בכדי להחזיר לאיך שהכרטיס היה לפני? השתמשתי בתוכנה: MSI Afterburnהורדתי אותה מהלנקייה שבפורום. הכרטיס שלי זה 9800GT 512MB. זה דיי דחוף כי אני ממש מפחד על המערכת שלי... האם יש סיכוי שעשיתי נזק בלתי הפיך..? בקיצור אני חייב עזרה. תודה מראש.

    • 15 תגובות
    • 2.2k צפיות
  18. Started by dudimalka,

    בוקר טוב לכולם בשבוע שעבר ראיתי שהטמפ' של הכונן קשיח שלי מגיעה ל45-50 מעלות לכן החלטתי לשים יחידת קירור שרכשתי מפיסי קול אחרי ההתקנה בדקתי שוב את הטמפ' באוורסט וראיתי שזה עדיין מגיע ל42 מעלות למרות שבפיסי קול היה כתוב שהקירור יפחית לי את הטמפ' ב20 מעלות לפחות יצרתי עימם קשר והם אמרו לי שאוורסט מזייף ולא יכול לתת לי את הטמפ' האמיתית של הכונן קשיח מכיוון שאין על הכונן קשיח חיישן טמפ' רציתי לדעת מה אתם חושבים על זה ומה כדאי לי לעשות ואיך לבדוק באמת את הטמפ' ולדעת שלא רכשתי את יחידת הקירור לחינם....? תודה

    • 32 תגובות
    • 2.2k צפיות
  19. Started by PeaS,

    נניח ואין לי דרמל, אם מה אני יכול לחתוך את המארז\משהו עדין יותר, כמו חלון במארז למשל? שמעתי שאפשר עם מקדחה, איך בדיוק?

    • 19 תגובות
    • 2.2k צפיות
  20. Started by Dolby,

    יש לי בארטון XP 2500 סטפינג AQYFA והקירור שלו הוא Aerocool DP-101 ומשחה טרמית שבאה איתו מארז סופרטאלנט 5 מאוררים ג'נרים ולוח אם Gigabyte GA-7N400 Pro2 שאלתי היא: למה זה כל כך חם!? טמפ' המארז היא +-26 מעלות והמעבד 55מנוחה / 60 מאמץ עצות ותשובות יתקבלו בברכה תודה מראש

    • 22 תגובות
    • 2.2k צפיות
  21. Started by j,

    שלום, בונה מחשב חדש: לוח אם של אינטל DZ77RE-75K מעבד I73770K זכרונות TIPJAWS X 4 סלוטים של 4GB או רק 2 - עוד לא ברור.. בשלב ראשון לא יהיה אוברקלוקינג. מתלבט בין הMUGEN לNOCTUA. חשוב לי שיהיה ממש חרישי ושיתאים למערכת - שמעתי על חלק מגופי הקירור שמתנגשים עם הזכרונות למשל.. עזרתכם בבקשה

    • 10 תגובות
    • 2.2k צפיות
  22. Started by LastForOne,

    שלום, היום ניסיתי להעלות עוד טיפה את האוברקלוק הקטן שעשיתי... האוברקלוק הקודם היה מ200 FSB ל210 FSB ... המכפלה היא 15... המעבד הוא Intel Pentium 4 3.0 Ghz 530 Prescott ניסיתי להעלות אותו עוד טיפה... אבל כשהגעתי ל215 FSB [שזה ממש מעט] ושמרתי... עשיתי ריסטרט ובמקום שמערכת הפעלה תעלה היה כתוב לי על המסך שאי אפשר להריץ את המחשב עם הגדרות האוברקלוק האלה ושהBIOS יאפס את ההגדרות האחרונות שעשיתי ואז מכניס אותו שוב לBIOS... בלית ברירה הורדתי שוב ל210 FSB אבל אני רוצה להגיע ליותר... מה לעשות? הנה תמונה מהBIOS שתסביר הכל: [attachment deleted by admin]

    • 36 תגובות
    • 2.2k צפיות
  23. Started by RealG,

    הבנתי ש 1950 יוצרים חום גדול למרות שידרוג במערכת הקירור שלהם לעומת ה 1900. המליצו למי שקונה את ה 1950 לשים אותו כמה שיותר מבודד בגלל האורה של החום הבעייה שאני קונה גם את ה CF ... למי יש רעיון?

    • 21 תגובות
    • 2.2k צפיות
  24. Started by naorM,

    טוב אז יש לי מעבד i5 2500k 3.3GHz ולוח אם:ASUS P8P67 אם אני יקנה קירור מים טוב לכמה אני יוכל להגיע לאחר OC כבד תודה מראש נ.ב יש אנשי מקצוע שעובדים ב oc?

    • 16 תגובות
    • 2.2k צפיות
  25. חיפשתי אתרים שיש בהם מדריכים לTWEAKING לכרטיסי מסך וכד'. מצאתי אתר שבו מסופר על תוכנה שמאפשרת לשנות כל מיני אפשרויות בביוס, למרות שאינן מופיעות בו. לינק: http://www.tweak3d.net/tweak/harddrive/2.shtml מתחת לכותרת :CAS LATENCY בתוכן יש קישור לתוכנה שנקראת TWEAKBIOS, אבל לצערי התוכנה לא תומכת בצ'יפסט שלי. האם יש תוכנה דומה לזאת ויש לה תמיכה בצי'פסט שלי ? תודה מראש.

    • 20 תגובות
    • 2.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים