עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Athlon-WINGS,

    חזרתי עכשיו מחבר...בדקתי טמפרטורה של המעבד כי זה עיניין אותי.. AMD Sempron 2400+ עם קירור אוויר ג'נרי שמקבלים עם המעבד (הקירור בא עם המעבד..BOX...לא שומעים אותו בכלל!) החלון בחדר פתוח, אני חושב שהטמפרטורה כרגע בחדר היא 15 מעלות. יש רק מאוורר אחד במארז שעובד (מוציא אוויר). על IDLE המעבד 24 מעלות עם קירור ג'נרי!. ולא, הטמפרטורה לא מזייפת. בדקתי גם בביוס (הביוס מעודכן) ובכמה תוכנות (CPUCOOL, EVEREST). הכל אותו הדבר וזאת הוכחה שקירורי מים שווים לתחת !!!!!!!! קירור אוויר גם יכול להגיע לתוצאות מדהימות! בלי לקנות איזה VOLCANO ב200 שקל בקיץ הטמפרטורה היא 10 מעלות יותר

    • 26 תגובות
    • 2.3k צפיות
  2. Started by jhracham,

    שלום לכולם יש לי את Core i7 930 עם הקירור Arctic Freezer XTREME Rev.2. לוח אם Intel DX58SO. כרטיס מסך 5850HD. מארז CoolerMaster CM 690 II Advanced עם 3 מאווררים (דלת מכניס, למעלה מוציא, מאחורה מוציא) ב IDLE אני סביב ה 51-52. ב LOAD מתייצב על 82-81. (מדידות ב CoreTemp ובתוכנות נוספות) הטמפרטורות נראות לי גבוהות מאוד. מה אתם אומרים? אני חושד שהדבק טרמי של הצלעות קירור כנראה לא טוב. (אני הרכבתי את המחשב לפני כמה חודשים). נראה לכם שזה יכול לגרום לטמפרטורות כל כך גבוהות? ואם זו אכן הבעיה על איזה דבק אתם ממליצים? תודה לכל העוזרים.

    • 17 תגובות
    • 2.3k צפיות
  3. Started by rico,

    שלום חברים, המאוורר האחורי שהגיע עם המארז עבד טוב 6 שנים ולפני חודשיים התחיל לקרטע ולעבוד חלש עד שהפסיק לעבוד. שאלתי ואמרו לי זה משהו שקורה עם מאווררים עם הזמן. קניתי מאוורר חדש לפני 42 יום ואותה הבעיה במאוורר אחורי. RPM 0 SYSFANIN מדוע זה קורה? בעיה במאוורר, בספק כוח או בחיבור ללוח אם ? אני יכול לנתק אותו מהלוח אם שהמחשב דלוק או לא מומלץ ? (כמובן התקנתי כשהיה סגור). לפעמיים הוא זז ועוצר, מגיע מקסימום ל- 200-400 RPM וחוזר ל- 0 . המאוורר החדש היינו: NOCTUA NF-S12B redux-1200 נמצא בחיבור CHA_FAN1 עם 3 פינים. יש לי את התוכנות: CPUID HWMonitor and Speed Fan אשמח לשמוע על פתרונות בבקשה או אם צריכים …

    • 1 תגובה
    • 2.3k צפיות
  4. שלום, אני מעוניין לרכוש ערכת קירור מים של חברת EKWB שעולה $367.99 + מהאתר הרשמי שלהם בארה"ב: https://www.ekwb.com/shop/ek-kit-p280 יש להם 2 סוגי שליחויות - DHL Express with tracking $ 58.95 Post Priority No tracking $ 68.98 השאלה שלי היא - אם אני בוחר בDHL - יקחו לי אקסטרה כסף על השליחות? וסביר להניח שגם מכס? כמה צפוי לעלות בסוף?.. אולי עדיפה השליחות השניה בכלל? יש מקום יותר זול לערכה הספציפית הזאת? מעוניין בזאת בגלל החברה והחלקים האיכותיים.. נכון שזה יקר אבל זה ישתלם לטווח הארוך. (לא לשאול אותי למה וכמה , שימוש ודברים דומים, אני פשוט פריק של טמפרטורות נמוכות בגיימינג). תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 2.3k צפיות
  5. Started by KoM,

    יש לי מחשב ישן עליו אני מנסה כל מיני ניסיונות אוברקלוקינג, הצ'יפסט שלו הוא אחד הטובים שאינטל הוציאו אי פעם ה-I440BX, ויש שם פנטיום 3 450 שכרגע מורץ על 560... עם מהירות באס של 124 מגה הרץ... הפתיע אותי היציבות המעולה של הלוח כולו (MSI), ואפילו של זכרון הPC100 אשר הראה יציבות מלאה (כמובן לאחר שצופה במקררי הזכרון של Tt). כעת אני מתכוון להמשיך הלאה, ואני מתכונן לשים זכרונות PC133 שם ולהמשיך בפרויקט, אבל הצ'יפסט הוא הבעייה כעת, כי הטמפרטורה שלו מגיעה במקרים קיצוניים ל-34 מעלות, דבר הנחשב מעט גבוהה, יש על הצ'יפסט היטסינק קטן ושאלתי היא : האם כדאי להחליף אותו במאורר של קיירו 2 ? מה דעתכם ?

    • 5 תגובות
    • 2.3k צפיות
  6. היי, יש לי כרטיס מסך 7870 ב-CROSSFIRE, גרסת GHZ EDITION, בערך כ-3 חודשים. יש לי בעיה שהכרטיס העיקרי מגיע ל-80-83 מעלות במשחק (הכרטיס המשני מגיע ל-65 מעלות). זה קרה לי במשחק CRYSIS 3, עכשיו הוא כבד, אבל זה קרה לי גם במשחק COD BO II שהרבה פחות כבד וגם במשחק "אסטרטגיה" בשם TROPICO 4. כלומר לדעתי הבעיה לא בכרטיס מסך אלא אולי בחום שנשאר במארז ובעצם גורם לכרטיס להתחמם. גם כשעשיתי שהמאוורר של הכרטיס יהיה על 75% קבוע זה עדיין לא עזר - ברגיל הוא לא עובר את ה65% במהירות המאוורר. לפני כ-3 חודשים פתחתי דיון על כך שהמעבד שלי מתחמם: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=550407 יש שם את המפרט שלי וכן תמונה של המארז כך שניתן לראות כיצד ה-7870CF מורכבים ואת כל החלקים. …

    • 10 תגובות
    • 2.3k צפיות
  7. Started by blackhawk_88,

    לפי המפרט שבצד, מהן הטמפ' המקסימליות שאני יכול להגיע איתם לכל רכיב?(במאמץ,אבל שלא יעשה נזק) כלומר למעבד?כ.מסך וכו'? ועד שאלה, איך אני מעלה את הrpm של המאווררים ? והאם זה כדאי ולא יעשה נזק ד"א הטמפ' כעת ללא מאמץ: Motherboard 35 °C CPU 32 °C CPU #1 / Core #1 37 °C CPU #1 / Core #2 40 °C GPU Diode 41 °C תודה.

    • 7 תגובות
    • 2.3k צפיות
  8. מצאתי בשתי חנויות ברשת... אחת ברמת גן (כולם מכירים) שאמרו לי שצריך שבוע הזמנה... אבל הבעיה שמחר אני ברמת גן... ואחת ברעננה, שלושה ימי עבודה... (רק שזה עולה שם 250 שקל!!!) באילו עוד חנויות יש את המאורר הזה? אם הוא כזה טוב, למה הוא כזה נדיר?! בבקשה, תנו לי חנויות באיזור נתניה שמחזיקות אותו... <<< אם אסור לפרסם שמות של חנויות בפורום נא להחזיר לי הודעות לפרטי או לאיסיקיו 24638960 >>> תודה, נדב

    • 25 תגובות
    • 2.3k צפיות
  9. EVEREST Ultimate Edition יבדק בה. או שיש תוכנה אחרת? איך לבדוק. כשהמחשב במאמץ? או רק שרק התוכנות הרגילות שעולות עם הדלקת המחשב? איך בודקים בתוכנה עצמה את הטמפ'? ולבדוק גם את של הלוח אם, HD, כרטיס מסך, מעבד? תודה

    • 40 תגובות
    • 2.3k צפיות
  10. Started by captaincaveman,

    מחכה לכמה כבלים כדי לחבר אותו למחשב. חוץ מזה הגיע הבלוק למעבד החדש:

  11. [attachment deleted by admin]

    • 33 תגובות
    • 2.3k צפיות
  12. היסתובבתי לי קצת בפורומים של TBreak וניתקלתי בחתימה של אחד המשתמשים אשר בבעלותו שני מחשבים, האחד מבוסס Athlon XP 2000 שעבר אוברקלוק קטן ועומד על באס של 199 והשני מבוסס P4 1.6A שעבר אוברקלוק ל-2.81Ghz... בכל מקרה, אחד התרנדים בפורומים בחו"ל לפרסם לינק לעמוד שלהם ב-ORB של 3DMark, ומשהו נראה לי די מוזר... ההבדל בין התוצאות הוא 6 נקודות לטובת ה-AMD !!! לא חסכתי ובדקתי את התוצאות לעומק והם היו כימעט זהים וההבדל לא עבר 10 פריימים! הדבר בהחלט לא נעים לדעתי, במיוחד עם כל האנשים שקונים היום פנטיום 4 לטובת האוברקלוק יכולים לקנות בקלות ואולי אפילו ביותר זול את ה- +2200, לפתוח ת'מכפלה ובעוד קצת מאמץ פשוט להשיג אותם ביצועים! הלא כן? התוצאה של הפנטיום 4 התוצאה של ה-AMD

    • 29 תגובות
    • 2.3k צפיות
  13. אני צריך תוכנה שבודקת כמה חם כל רכיב ושיכולה להזהיר אותי אם החום גבוהה מדי בתוכנה hmonitor אני לא יכול להשתמש כי הוא מבקש ממני להירשם למישהו יש עוד תוכנה? תודה

    • 5 תגובות
    • 2.3k צפיות
  14. Started by zippobuyer1,

    אני רוצה לעשות את המצב הזה http://rotter.net/User_files/nor/3e0c800657d17e45.jpg אבל המצב שיש לי כרגע הוא כזה http://rotter.net/User_files/nor/3e0c809a5bfc7450.gif אז כדאי לי להוריד את המאוורר האחורי שמוציא אוויר כי זה יהרוס את הסירקולציה או שעדיף להשאיר את העניינים כמו שהם + המאווררים החדשים במקומות המתאימים בנוסף אם למישה יש רעיונות זהו מארז MID TOWER ויש כבר אחד מקדימה מכניס ומאחורה מוציא! תודה, אלעד

    • 30 תגובות
    • 2.3k צפיות
  15. Started by inrock,

    שלום לכולם לפני מספר ימים המהרתי את המעבד ל 3.2ghz היום אני מעוניין לעלות ל 3.6 אבל יש עוד ערכים שצריך לשנות מעבר להעלאת מתח למעבד אודה לכם אם תסייעו לי המפרט בצד תודה

    • 38 תגובות
    • 2.3k צפיות
  16. Started by swisaman,

    שלום לכולם, ברשותי AMD 955 עם OC ל3.8 והמעלות מגיעות ל62-63 מאמץ מלא עם OCCT LINPACK עכשיו אני רוצה להגיע לכיוון ה4GHZ+ ואני רוצה לדעת מה המעלות המותרות למעבד הזה, תודה מראש

    • 18 תגובות
    • 2.3k צפיות
  17. Started by ביז'ו המוס,

    שלום רב. כרגע יש לי את המערכת הבאה: מעבד: intel 2.6C לוח אם: abit ic7 זיכרון: הולך להגיע ב10 לראשון גיגה Gskill tccd ספק כח: antec true power 430W (הולך להיות מתי שהו antec neopower 480W) רק מה המעבד שלי מסריח בOC. הוא לא רוצה לעבור את ה258 באס... אז אני רוצה להחליף מעבד, חשבתי על להזמין מEBAY את ה2.4C שהוא אמור להיות מעולה לOC אבל הבנתי שיש רק סטפינגים מסויימים שהם טובים לא? איך אני יכול לדעת האם מה שאני קונה הוא טוב או לא? איזה סטפינג אני צריך לחפש והאם יש עוד מעבדים טובים לOC בסוקט 478?

    • 44 תגובות
    • 2.3k צפיות
  18. Started by talhashahar,

    קניתי מחשב חדש עם קירור למעבד של Scythe דגם KATANA 3 אחרי שחברתי את כל החלקים והתקנתי WINDOWS הורדתי את התוכנה speedfan כדי לראות את המהירות ומעלות של CPU שלי.. ראיתי שRPM של הקירור עובד על 50-150 RPM בזמן שמחשב לא עושה כלום.. סתם דלוק בלי תוכנות מיוחדת רק GOOGLE CHROME והטמטרטורה שלו על 40 מעלות לפעמים 42.. זה ממוצע (יש לי I7 עם והוא מציג לי כל CORE עם טמפרטורה שונה) האם RPM עובד סבבה יחיסית למעלות? חשוב לציין שעדיין לא יצא לי לבדוק את הטמפרטורה בזמן מאמץ.

    • 15 תגובות
    • 2.3k צפיות
  19. היי אני מחפש מאוורר שקט למארז HEC 6A19 גודל המאוורר 120 מ"מ. מה דעתכם על: http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=shipment&uin=9839 http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=shipment&uin=8430 תקציב: עד 100 ש"ח. המון תודה

    • 6 תגובות
    • 2.3k צפיות
  20. שלום לכולם. כבר יותר משנה שההגדרות של הביוס היו רגילות ללא אובר קלוק רציתי להחזיר את ההגדרות השמורות של האובר קלוק שלי שבביוס מעבד E6750 לוח p35-ds3l הצלחתי בזמנו להגיע למהירות מעבד 3.5 ביציבות מלאה היום כשאני עושה "load" לשמירה של ההגדרות הישנות ואז יוצא מהביוס עם שמירה לפני, כשאני בודק אם זה שונה בתוכנה cpu-z, אני רואה בעצם את הנתונים של היצרן, כמו כן גם כאשר אני בודק במאפיינים של "המחשב שלי". מישהו נתקל בזה? תודה!

    • 10 תגובות
    • 2.3k צפיות
  21. Started by LandRover,

    טוב, אנשים ... אחרי עבודה מאומצת והשקעה כספית לא קטנה הינה לכם קומץ תמונות שצולמו במהלך מסיבת רשת ... טוב אני אחסוך המילים ואתן למתונות לדבר.. http://ilf.israel.net/LandRover/case סרטון בנושא: http://ilf.israel.net/LandRover/case.rar

    • 17 תגובות
    • 2.3k צפיות
  22. Started by ccc,

    מבקש המלצה לקירור המשתלם ביותר לQ6600 עד 150 ש"ח והאם אני אראה הבדל ענקי מALPINE 7 שקיים עכשיו ד"א - 150 ללא מאוורר גם בסדר - אם יש גופים במחירים האלה כרגע המעבד בין 53-60 מעלות במנוחה ללא OC מתוכנן האם שווה לי לנסות OC ללא החלפת קירור ? תודה רבה !

    • 35 תגובות
    • 2.3k צפיות
  23. Started by JohnClark,

    שלום... יש לי תקציב של +- 1000 ש"ח לקניית מארז וספק. ספק - אני רוצה לקחת TT420w. עולה בערך 330 ש"ח. עכשיו יש לי כמה דרישות לגבי המארז: שלא יהיה בזבוזי. שיהיה אפשר להסיר את הגג שלו ואת חלקו האחורי (מאחורי לוח האם) אם מארז טאוור - אסור שתהיה דלת. (אני יודע שזה נשמע טפשי אבל פשוט אין לי מקום לדלת) אם המארז מידי טאוור זה פחות משנה אין לי בעיה לעשות מודינג יש לי את הכלים והכישורים המתאימים בקשר לקירור - לא צריך שקט. צריך קירור טוב על כרטיס המסך ואוורור פשוט של אזור הצ'יפסט\מעבד אני לא אתנגד אם תשאירו לי כסף :-* אפשר לחרוג אבל אני לא חושב שזה יהיה נחוץ... הנה כמה מארזים שחשבתי עליהם: (הבעיה היחידה היא שאני לא יודע אם ניתן להסיר את החלק האחורי ואת הגג, אני אשמח אם ת…

    • 42 תגובות
    • 2.3k צפיות
  24. Started by ashkenazone,

    איך ה7600GT בOC? על זלמן פטאליטי למשל?

    • 37 תגובות
    • 2.3k צפיות
  25. זה המפרט בינתיים (קנייה בסוף החודש בארה"ב): ASUS BLITZ EXTREME (אולי אחכה ל X38) CORSAIR XMS3 DDR3 1333MHZ -2GB INTEL Q6600 G0 8600GTS או HD2600XT (כמעט ולא משחק במחשב , דגש על איכות תמונה) W.D RAPTOR-X 150GB כרגע אני מחפש פתרון קירור לאוברקלוקינג מעל 3500MHZ ומארז איכותי מתאים ובנתיים מצאתי מגוון אפשרויות כמו: מארז עם קירור מים מובנה: http://www.thermaltakeusa.com/product/Chassis/fulltower/armor_lcs/ve2000swa.asp קירור מים ואוויר ביחד - פנימי בתוך המארז: http://www.coolitsystems.com/index.php?option=content&task=view&id=81 מארז עם הכנה למערכת קירור מים , מקום מיוחד להארד דיסק ראפטור X השקוף , עשוי אלומניום: http://www.thermaltakeusa.com/product/Chassis/midtower/a…

    • 27 תגובות
    • 2.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים