אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום. לאור החורף המתקרב חשבתי על פיתרון קירור דומה למה שהציעו החברה מפינלנד - העברת צינור בין המחשב לבחוץ, כשהמחשב אטום לגמרי חוץ מפתחי אורור בתקרת המארז (להוצאת החום שכידוע עולה למעלה) עם מאור שיונק אוויר מהצינור ומאורר שיוציא אוויר מפתחי האיורור. האם הרעיון ריאלי והאם הוא יתרום איכשהו לקירור המחשב? יש לציין שאני ירושלמי ושבחורף בחוץ 20 וקצת מעלות כשבפנים מעל 27. תודה, Zzzz
-
- 20 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אהלן, יש לי E8400 עליו יושב לו TRUE ועל ה TRUE יושבים 2 SFLEXים 1600 סל"ד (תצורת דחיפה/שאיבה) עפ"י OCCT ליבה1 מנוחה בין 52 ל 53.5 מאמץ 61 ליבה2 מנוחה בין 46.5 ל 47.5 מאמץ 56 אני ללא OC, הטמפ' האלה לא נראות קצת הזויות? עריכה: אני לא יודע אם זה קשור אבל שמתי לב לקריאה נורא מוזרה של OCCT ושל SPEEDFAN... שניהם מראים ש ה 12V שלי עומד על 0.64!!! WTF?! [attachment deleted by admin]
-
- 38 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
המעבד שלי נמצא על תדר 3600MHz במתח 1.45. http://valid.x86-secret.com/show_oc?id=148934 עידכנתי ביוס, החלפתי משחה, והכי חשוב עם עם נינג'ה ועליו טנדרבלייד ב100% מהירות,2000RPM שאני מבצע את הבדיקה בTAT הטמפ' עולות ל70 והמחשב נופל. כל בדיקה אחרת בכל תוכנה אפשרית הoc יציב ! דרך אגב, בדיקת טמפ' דרך תוכנה שלישית Everest, טמפ' המעבד כמו בSpeed Fan. כנ"ל גם בAi Booster. אז איך זה שיש הבדלים כאלה משמעותיים בטמפ' ?
-
- 28 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
היי רציתי לדעת עד כמה יעיל קירור מים, לפי מה שאני מבין המערכת מקוררת (המים) ע"י רדיאטור ומאווררים מה שאומר שהמינימום טמפ שאפשר להגיע אליה היא טמפ החדר, נכון? אם כך במה זה יותר טוב מקירור אויר ? עם הקירור אויר שלי אני מגיע במעבד ל3 מעלות מעל טמפ החדר, אז אולי קירור מים מיקצועי יביא אותי לטמפ החדר, אז בשביל 3 מעלות שיפור אני צריך להשקיע מחיר של פי 3 מקירור אויר? האם אני צודק?
-
- 22 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחר קריאת כמה מדריכים וכמה הודעות בפורום החלטתי (באיחור של 3 שנים) לעשות oc. המפרט: Q9450 Thermalright Ultra-120 eXtreme פאסיבי שנוסף עליו מאוורר, המארז הוא אנטק P182 עם 3 מאוורים, כך שהקירור לא בעיה. asus p5q deluxe mushkin REDLINE 2*2GB 1000MHZ קישור: http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16820146755 מה עשיתי: 1) נתתי מתח של 1.136 ל- Vcore ו-1.8 לRAM. 2)העלתי FSB ל400. 3)נעלתי PCIE ל 100 וזכרונות שמתי ביחס של 5:6 כך שהם רצים על 480MHZ. עכשיו לשאלות: הינה תמונה של הזכרונות: אני יודע שאני יכול להוריד ליחס של 1:1 כדי להגיע לפרופיל השני. השאלה היא כזאת, כעת הזכרות רצים ב480MHZ, כתוב לי שהם יכולים לרוץ עד 1000, אז איך אני יכול לדעת …
-
- 11 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
יש לי את הכרטיס מסך Leadtek 7600GS EXTREME ועשיתי לו OC עד המקסימום. מהירויות סטוק של 520 לליבה ו- 450 לזיכרון: מהירויות אחרי OC ל- 620 לליבה ו- 510 לזיכרון. חח הפרש מרשים מאוד. חשוב לי לציין שעד שאני יצרוב ביוס חדש שיתן יותר מתח אין לי לאן להמשיך. תנו בתגובות! תודה..
-
- 52 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום רב, אני מעוניין לעשות לכרטיס מסך שלי overclocking, עכשיו הכרטיס הזה דיי ישן והמאוורר שלו לא עבד אז קניתי מאוורר חדש והרכבתי אותו במקום הישן של הכרטיס מסך. זה פעם ראשונה שאני עושה OC בכללי. תמונה של הכרטיס מסך: הורדתי את התוכנה RivaTuner224c כי הבנתי שהיא לכרטיסי מסך של GEFORCE. האם הכרטיס מסך שלי יכול להוות שיפור לאחר הOC? ואם כן אז במה? האם הוא יכול להישרף כתתוצאה מהOC? ומה אני יכול לעשות שהוא לא ישרף? זה כרטיס מסך מיותר שחבר שלי הביא לי והמחשב שלי פועל על כרטיס מסך מובנה בלוח האם אז אמרתי לעצמי ששוה לשפר אותו. תודה רבה לעוזרים.
-
- 20 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
טוב אז ככה זה המוד הראשון שעשיתי אי פעם בחיים שלי אז לא לצחוק בבקשה גם ההיתי קצר בכסף אז אני יוסיף דברים בהמשך (אל דאגה אני יעדכן אותכם ) יאללה לתמונות (הועלו ל גאו סיטי ככה שאם אתם לא רואים אותם תנסו כל כמה זמן יש להם שרת מסריח) דרך אגב הגלריה לא פועלת לי , אז אם אחד האחראים רוצה הוא יכול להעלות אותם לשם :] -EDIT- את התמונות ניתן למצא פה click here to see the ownge ;] הועלו לשרת חדש בטריפוד מקווה שיחזיק :-\ -EDIT- איך יצא ? ;D ;D
-
- 24 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מעוניין לשדרג את הקירור במחשב שלי למשהו יותר שקט. מדובר על מאוורר למעבד שהעדיפות היא יותר לשקט מאשר לOC שגם בא בחשבון. מפרט שלי הוא כזה: AMD Phenom II 940 Gigabyte GA-MA790GP-DS4H OCZ Reapers 4GB Thermaltake SopranoRS SPIRE 550W SAPPHIRE HD 4830 תודה לעוזרים
-
- 25 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
ערב טוב. ביצעתי אובר קלוק למעבד שלי E6750 הגעתי איתו ל-3.38 מבלי לעלות לו מחת פרט לכך שהעלתי מתח מראש רק לזכרונות +0.3 שבסוף זה יוצא 2.1 מאחר שבמקור הלוח נותן 1.8. הלוח אם שלי הוא GA-P35-DS3L הזכרונות הם OCZ 1X2G 1066MHZ גרסת Reaper HPC ה-SPD אצלי עומד על 2.00 אחרי שהעלתי את ה-FSB ל-443 בתוכנה OCCT, הוא קרס וכתב לי קוד 4 אלה התמונות מהתוכנה: . . . . . מה הלאה? מה אני אמור עכשיו לשנות בביוס כדי להמשיך? אני לא רוצה להמשיך לבד בלי עזרתכם שאני לא אעשה איזשהי טעות. תודה רבה לכם.
-
- 43 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
הייתכן כי האתר עשה פעולה הפוכה מזו שהוא רצה לעשות, ובמקום להעשיר ולהשכיל את הישראלי הלא מבין, הוא הפך אותו לדביל שמנסה לעשות אובר קלוק כשהוא אפילו לא יודע מה זה אובר קלוק? שקונה מחשב בלי שיקולים אישיים, אלא על סמך שיקולים של מביני העניין, ובכך בעצם עושה רכישה שלא מתאימה לצרכים שלו? כי משום מה, הולכים ומתרבים האנשים שנכנסים למקום לא להם, כי ישנה הלגיטימציה להכנס אליהם, למרות כל תוויות האזהרה. אני באמת רוצה לראות מה דעתכם בעניין זה, כי אני חושב שמתחיל להווצר פה נזק חמור למדי, ומצד שני, אולי זה רק אני.
-
- 21 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
-
-
-
מה אתם אומרים על המערכת קירור מים החדשה של Thermaltake? יש לי פנטיום 4 2500 עם המאוורר של אינטל (2800 RPM) והטמפרטורה של המעבד לפעמים מגיעה ל40 מעלות בשיא. חשבתי לקנות את הערכת קירור מים, כי לפי האתרים שבחנו את המוצר, פנטיום 4 אמור להגיע ל27 מעלות בLOAD. אני רוצה לעשות גם O\C קטן ואני ממש לא סומך על המאוורר של אינטל. יש לי בבית את דלתא 80 מ"מ, אבל ממש לא בא בחשבון כמאוורר לO\C בגלל הרעש הנוראי שהוא עושה. בביקורת על המערכת קירור מים עולה שהיא שקטה מאוד!! אין לי בעיה תקציבית. כדאי לי לקנות? הקישור לאתר http://www.thermaltake.com/products/AquariusII/aquariusII.htm
-
- 32 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום חברים, אני אקנה כנראה מעבד I5 דגם K אני לא אעשה OC בשנה או בשנתיים הקרובות אבל ארצה לשמור את האופציה. במידה וארצה לעשות OC אצטרך להחליף את המאוורר הקיים של המעבד למאוורר חזק ורציני בהרבה? תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
קיבלתי (סופסופ...) את הדות'ן במקום ההוא שנשרף בטרם עת... בינתיים אני עם קירור סטוק שמגיע עם המתאם. לוח נקי בלי מודים. קצת תוצאות: http://img428.imageshack.us/my.php?image=30secpi4fi.png עדיין מחכה לזיכרונות החדשים.. בינתיים אני עם ג'נריים דרע'ק שמגבילים אותי. עוד תוצאות בהמשך...
-
- 23 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום קבלתי את המחשב החדש יש לי תמונות באתר של וואלה מצרף קישור http://photos.walla.co.il/gokogt משם ל למחשב השלישי המפרט של המחשב Intel Pentium 4 3.2 MHz IC7-MAX3(Intel i875P CORSAIR -TWINX1024R-3200C2 ATI RADEON 9800 XT 16X DVD-ROM - SONY SONY DRU-510A DUAL FORMAT DVD-RW/DVD+RW SEAGATE 120 GB 7200 RPM SATA-150 HARD DRIVE [8MB CACHE viewsonic e90f+sb crt Thermaltake Highest Xaser III V1000A מארז מארז עם 7 FAN על המעבד יושב ספארק 7 חום של המעבד מצב מנוחה 48 מצב עבודה 52 מה אתם אומרים על OC איך עושים?? עם החום הזה טוב ל OC רציתי להחליף למעבד למשהו יותר רציני מ הספארק 7 + ולמארז גם מה אתם אומרים?? תודה מחכה לתגובות שלכם 3DMARK 2001SE-19100 3DMARK 2003-6700 בלי OC
-
- 33 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
היי יש ברשותי את הפירוט הנ"ל ASUS P8P67M i7 2600k G.sKill 4GB x 2 המחשב ישב ללא שימוש כחצי שנה כרגע עובד יציב על 4.4Ghz במתח 1.3611v עכשיו לשאלה, אני מוסיף תמונה בשביל להמחיש את הבעיה. המהירות של הזכרון לא עקבית בין שתי התוכנות, ובכלל הוגדרה להיות 1300 בbios אפשר עזרה? Uploaded with ImageShack.us
-
- 6 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אהלן, קניתי היום בהמלצת הפורום שילוש חדש+ספק המפרט נמצא בצד, אני עושה בדיקות ממאמץ, ומהר מאוד הלוח מגיע ל60מעלות ומתחיל להתריע לי(הרמקול במחשב מתחיל לצפצף), כן אני יודע שאני יכול להעלות את זה ל90 מעלות גם, השאלה אם 60-65מעלות ללוח האם זה סביר? והאם למעבד 55מעלות זה סביר? כי קנית היום 5 מחשבים שמבוססים על השילוש הזה, והם הולכים לחברים ומשפחה, ואני לא רוצה שיתחילו לעשות לי בעיות בזמן העבודה. עדכון-ביטלתי את ההתראה הלוח מגיע ל69מעלות!! והמעבד מגיע ל62מעלות, האם זה תקין? אריאל
-
- 11 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
-
שלום, יש לי מעבד מסוג AMD Phenom II x4 965 Box והמאוורר של המעבד מרעיש בצורה מטורפת בזמן עומס. עד כדי כך שזה מפריע למשחק וזה פשוט לא הגיוני שהמאווררים שלהם ככה... עכשיו אני רוצה להחליף את המאוורר לאחד שקט יותר... אני לא מתכוון לעשות אוברלוק ואני רוצה מאוורר שיהיה שקט בבקשה. מה מומלץ? זה לא בזמן מעמס: וזה בזמן מעמס (בתוך משחק כבד): קראתי את הביקורת על הקירור למעבדים, אך זה סיבך אותי עוד יותר וכרגע אני לא יודע מה לבחור. תודה רבה.
-
- 10 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
הודעה רשמית - הפרוייקט הגדול ultra HTPC הושהה עקב חוסר ברעיונות למארז, וחומרים בסיסיים. ייתכן וכל המארז הקיים יהפוך מארז פרספקס, עם מסגרת אלומיניום היום יירכשו ה AXP 1700+ וה- FlyVideo 2000, ומייד לאחר מכן תפסק העבודה על החומרה במערכת, והאלקטרוניקה, גם בגלל עכוב במשלוח מארה"ב ומצרפת בגלל שביתת המכס בנמלים. בין היתר במשלוחים - sleeving, פלטייר, כבלי EL ועוד... אבנר, בתקוה לימים טובים יותר..
-
- 23 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
-
אני בניתי את מערכת קרור המיים ונשאר לי פרט אחד שאני לא יודע מאיפה אפשר ליקנות אותו זהו הגוף קרור שיושב על החלק עצמו (מעבד, כרטיס מסך, לוח ) מאיפה לעזאזל אני קונה אותו נ.ב לא בניתי את זה מחלקים קנויים
-
- 21 תגובות
- 2.3k צפיות
-


