עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Satlan,

    חברים, 8701 3DMARK, גדול! 500/1.21 :]

    • 44 תגובות
    • 2.4k צפיות
  2. אז ככה: בזמן האחרון אני מנסה לשפר יותר ויותר את האוברלוק שלי וכמו שכל אוברקלוקר יודע - לפעמים צריך לאפס ת'ביוס. גיליתי מזמן שיטה שלא צריך לחכות בה שהספק יתפרק בשביל שהאיפוס יצליח והיא הולכת ככה: 1. כיבוי המחשב 2. כיבוי הספק דרך המתג/הוצאת הכבל מהחשמל 3. הדלקת המחשב 4. איפוס ע"י הג'אמפר 5. הדלקת הספק מחדש 6. הדלקת מחשב ככה הכל נהייה מיידית ואין צורך לחכות שהספק והקבלים יתרוקנו ויאפשרו את האיפוס... בקיצור, בשביל לאפס את הביוס צריך כמובן לפתוח את המארז כל פעם, דבר מייגע אם המחשב כל פעם דורש איפוס... הפתרון שאילתרתי: מתג קפיצי (Naturally Closed) בקידמת המארז שיחובר בחיבור 2 פינים במקום הג'אמפר... התמונות לפניכם... הכבל במקום הג'אמפר:

    • 31 תגובות
    • 2.4k צפיות
  3. Started by motkesabari,

    מעבד במפרט בצד, ללא OC , 3.0GHZ זה בסדר שה CORE VOLTAGE מוגדר על אוטומת ומגיע ל 1.308V? או שעדיף שיהיה קבוע? ואם כן על איזה V?

    • 7 תגובות
    • 2.4k צפיות
  4. Started by Iko89,

    יש לי זכרונות מהמחשב הקודם הם 533, והלוח החדש קורא רק 667 ו800 השאלה היא אם אפשר לעשות להם OC ולעלות אותם מ533 ל667 .. אפשרי ?

    • 44 תגובות
    • 2.4k צפיות
  5. Started by SeaMonster,

    ברצוני להחליף את הקירור המעבד שלי ( Stock) ב AC 64 Freezer Pro. יש לי 2 אפשרויות , או להזמין את הקירור מ TMS ב 105 ש"ח ולהתקין אותו לבדי או ליקנות אותו מחנות בעיר ב 150 ש"ח כולל התקנה. אני אף פעם לא החלפתי ולא התקנתי קירור למעבד , העם זהו תהליך מסובך, או שכל אחד יכול לעשות זאת?

    • 18 תגובות
    • 2.4k צפיות
  6. Started by dan111,

    כרגע מותקן מאורר מסוג: Scythe Katana 4 CPU Cooler שנרכש ב-KSP בחודש יולי האחרון. (בן כחצי שנה בלבד!!!) כל פעם שאני מדליק את המחשב אני מקבל CPU FAN ERROR ורואים שהוא מסתובב בחצי כח (ב-BIOS זה רושם 350-400RPM שזה הרף התחתון לפי היצרן, המקסימום הוא 2500RPM) נקיתי את המחשב מאבק (כמעט ולא היה) וזה לא עזר, ולא מצאתי שום פוטנציומטר לכיול המהירות שלו. לשמן את המאורר?אגב הלוח אם הוא ASUS P8Z68-V PRO עם BIOS אחרון מעודכן המעבד אם זה משנה זה i5-2500K בלי OC. מה אתם ממליצים? לקנות שוב קירור חדש? -האחריות של KSP על המוצר היא לחודש אחד בלבד תודה רבה!

    • 10 תגובות
    • 2.4k צפיות
  7. Started by montigo,

    בימים אלו אני עובד על שידרוג המחשב שלי והוספת הרבה מודים. בין השאר אני רוצה להחליף את הכבלים ל-Rounded. אני מעוניין שאחד מהכבלים יתחבר לבורד, יעבור מאחורי לוח המתכת שמאחורי הבורד (אני עושה בו חור), ויגיע אל כונני ה-CD למעלה. אני צריך כבל Rounded IDE באורך 60 ס"מ בערך בשביל זה, כאשר קצהו האחד מתחבר לבורד, ו-2 חיבורי ה-IDE צמודים אחד לשני. הבעיה היא: אין כבלים Rounded IDE בארוך 60 ס"מ, לא סתם כי לא מייצרים, אלא כי יש בעיה חשמלית עם כבלים כ"כ ארוכים. אני מחפש Workaround מטורף כלשהו לעקוף את המגבלה הזו :AR15: שאלה נוספת למי שגר באיזור הרצליה: איפה אני משיג כבל Rounded Floppy (לא מצאתי באוסרם, למיר או עתיד)? ???

    • 22 תגובות
    • 2.4k צפיות
  8. Started by FastConp,

    [h=4]Arctic Freezer i11 - מתאים לקירור מעבד i7-4790k ?[/h]אני לא מתכוון לעשות OC למעבד - לפחות לא עכשיו (אולי בעתיד - מי יודע.....). אם לא מתאים - האם יש המלצות אחרות באותו סדר גודל של מחיר פחות או יותר?

    • 5 תגובות
    • 2.4k צפיות
  9. [attachment deleted by admin]

    • 41 תגובות
    • 2.4k צפיות
  10. מה אתם עושים כדי לוודא שהמערכת יציבה לאחר כל מדרגה ב OC אני רק עושה שעה-שעה וחצי פריים95 וסופר פאי זה מספיק? צריך עוד משהו?

    • 34 תגובות
    • 2.4k צפיות
  11. Started by The_Byter,

    המעבד החדש של Intel הi5 750 נפל לידי ועבר מקצה oc אי שם מתחת לאפס. המעבד בתושבת 1156 (פחות פינים בגלל ערוץ זיכרון אחד שנעלם לו), דומה מאוד במידות ל775 אבל שונה... מה שהקשה קצת על חיבור הקרור - אבל הסתדרנו היה נעים מאוד לעבוד איתו. לא היו בעיות והכל עבד חלק ותקתק כמו שעון. התחושה שלי שהתוצאה הוגבלה ע"י הלוח ולמעבד יש עוד (קצת) מה לתת. על אוויר סטוק המעבד נותן 4.0-4.2~ (לא נבדק בעומס). באופן כללי תחושה טובה מאוד בOC ואני בטוח שיחס המחיר לביצועים יהיה מעולה. יאללה תהנו מהתמונות וספרו לי מה אתם חושבים לחימום: ולקירור: ועוד קצת... אחרי כמה וכמה שעות: משתפר... הבידוד המעולה מעשה ידיו של שותפי - dhob18 מקסימום תדר: (לא נתן 5 בשום אופן...) sp1mb לא …

    • 20 תגובות
    • 2.4k צפיות
  12. אז ככה אחרי שלא היה לחנות שממנה קניתי כמה מוצרי קירור שרציתי, המוכר הציע לאבא שלי את ה hyper 6 ואמר שהוא טוב. אני היתי כבר מיואש מלחפש גופי קירור אחרים אז אמרתי לאבא שלי בסדר מבלי לבדוק את הקירור הזה. אחרי כמה ימים הבנתי שזה קירור ששוקל כמו לבנה... 1 קילו זה לא צחוק. אבא שלי קצת מודאג מזה, ואני עדיין יכול להחליף, אולי. עכשיו אני רוצה שתגידו לי אם הוא מקרר טוב, איזה קירור יכול לספק ביצועים טובים יותר באותו מחיר ושישקול פחות, ואם הוא יכול לגרום נזק ללוח אם שלי.. ואם למישהו פה יש אז המלצה או אולי הוא בכלל לא ממליץ.... תודה

    • 53 תגובות
    • 2.4k צפיות
  13. חבל לי לשלם עבור משלוח מארה"ב. בואדי יש מקום שמוכר לפחות כמה חלקים בארץ, לא?

    • 12 תגובות
    • 2.4k צפיות
  14. אני רוצה להשקיט את המחשב לחלוטין. בינתיים רק המאוורר שבספק ושבכ. מסך נשאר... האם יש דרך להמיר את הקירור של ה-hd4850 לקירור פאסיבי?

    • 10 תגובות
    • 2.4k צפיות
  15. Started by dino,

    מה זה מכפלה? ולמה צריך לפתוח אותה כדי לעשות Oc? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 2.4k צפיות
  16. Started by dor700,

    אגב הטמ'פ הוא 50 אז אם הכרטיס מאפשר? הכרטיס מסך הוא LEADTEK A6600 GT TDH

    • 46 תגובות
    • 2.4k צפיות
  17. Started by n_aviv1,

    מה זה? מה זה עושה, איך זה פועל, על מה משתמשים בזה, איך? סתם סקרנות...

    • 18 תגובות
    • 2.4k צפיות
  18. אהלן! נורא אשמח לעזרתכם. נתקעתי לצערי ללא גוף קירור למעבד במחשב, מעבד i5 6400, סוקט 1151. בגלל שעכשיו חג לא כ''כ אופציה לקפוץ לחנות ולקנות והסיפור קצת דחוף לי, אם יש מישהו מאיזור זכרון,בנימינה,חדרה,נתניה והסביבה שיש לו גוף קירור מיותר כזה, שמעוניין למכור אותו - אני נורא אשמח שתיצרו איתי קשר. מאוד יעזור לי. בכל מקרה - שתהיה לכולכם שנה טובה וחג שמח, נתנאל.

    • 8 תגובות
    • 2.4k צפיות
  19. Started by yoav9,

    קניתי שתי קתודות מזיגזאג, כחולה וצהובה, בעוד שהכחולה היתה מהממת, באמת צבע מלהיב ומרשים הצהוב היתה אכזבה ענקית :-\ הצבע המדובר איננו "צהוב" אלא יותר בסגנון של "בוא נעשה מנורה רגילה בתוך קתודה!" כלומר, היא מפיצה את אותו הצבע שמנורה רגילה בחדר מפיצה, שכאמור הוא באמת צהוב, אבל כאשר אתה שם אותו בתוך המארז זה לא יוצר שום אפקט מרשים או יפה, אלא כאילו באתה וחיברתה לו מנורה מבחוץ... פשוט אכזבה ענקית, שלא לדבר על אפקט ה"כחול+צהוב=ירוק" שתכננתי... איזה ירוק ואיזה אבטיח... כל מה שהצהוב עושה זה מקהה את הכחול והופך אותו לפחות עמוק והרבה פחות מרשים, לגבי מיקום הקתודה מקדימה... בעוד שהכחול באמת היה יפיפה... הצהוב שוב, היה לא מרשים בגרוש ואפילו בזבוז כסף רציני :'( אני מקווה מאוד שיתנ…

    • 20 תגובות
    • 2.4k צפיות
  20. אני מחר בצהריים הולך לקנות SLK 700 מחנות המחשבים פנדה. אני קודם כל אבצע OC די קטן עם מעבד שAMD ATHALON XP 2500 (מ-1830GHZ ל-1950GHZ). אני די בטוח שב-OC קטן כזה, והגוף קירור שיש לי הטמפ' של המעבד לא יהיו ממש גבוהות. אבל בעוד חודשיים שלוש, אני רוצה להגיע למהירות של 2.2GHZ ב-OC, ורציתי לדעת אם הגוף קירור שלי מספיק טוב כדי שאני אעשה OC "כזה גדול"? (שלא יהיו לי טמפ' של 65-60).

    • 31 תגובות
    • 2.4k צפיות
  21. Started by Nir47,

    שלום, בקרוב מתכוון להחליף את השילוש העתיק שלי בן ה9(במפרט) לשילוש לבא. I5 -4690K Asrock z87 extreme4 8gb g.skill ripjawsx ddr3 ובנוסף כונן SSD 256 כרגע לא מתכנן OC ואם כן זה יהי מינורי (מקסימום 10 אחוז). השימוש יהיה בעיקר שימוש סטנדרטי וגיימינג. (פה ושם המרות קבצי מדיה וWINRAR ממש בקטנה) בנוסף יש ברשותי מערכת נוספת חדישה יותר עם I5 2500K, Asrock p67 extrem4 עם קרור סטוק שביצעתי לה OC יציב (בדיקת OCCT של שעה מספר פעמים) ל4 GHZ. מנסיון שלי, אם מקפידים לנקות בתדירות אבק,דואגים לאיורור מארז טוב כולל פילטרים בכניסה שגם אותם מנקים כמובן והחדר ממוזג בקיץ, לא "חובה" קירור אפטר מרקט לגיימינג ובטח לא לשימוש סטנדרטי (אימיילים גלישה באינטרנט סירטונים אופיס). אם לא מקפידים על ניקיון …

    • 4 תגובות
    • 2.4k צפיות
  22. אפשרי להדליק כל מיני מצבי חסכון בזמן שאני בOC? כי כל המדריכים ממליצים לכבות את כל הפונקציות האלו לפני שאני עושה OC.

    • 41 תגובות
    • 2.4k צפיות
  23. חברת Sapphire תוציא כרטיס מסך עם קירור של מתכת-נוזלית . החברה טוענת שהקירור יעיל פי 65 ממים רגילים, משום שמתכת מוליכה חום פשוט יותר טוב. היא גם מבטיחה שהוא יהיה הרבה יותר שקט, מה שיכול להפוך לפוטנציאל OC ענק! החברה מתכוונת להוציא כרטיס RADEON X850 XT Platinum Edition PCI Express עם קירור כזה. לפרטיס נוספים על הכרטיס, והטכנולוגיה: http://www.xbitlabs.com/news/coolers/display/20050519225638.html

    • 15 תגובות
    • 2.4k צפיות
  24. אורח PrototypE
    Started by אורח PrototypE,

    אני הולך להחליף את המאוורר שיש לי עם הEPOX , על הצ'יפסט לגוף קירור דיי גדול בלי מאוורר . השאלה היא , עד כמה הצ'יקס הזה מתחמם ואם הוא לא יעלה לי באש , כי אין לי ממש חשק לנסוע לקיסריה . הנסיעה האחרונה שלי לשם , הייתה האחרונה . ואם מישהו מצוות !! קורא את זה , זה לא בגלל השירות , אלא בגלל הרכבת המזורג#ת הזאת , אני יותר לא עולה עליה , אפילו אם זה יהיה בחינם ויחלקו מעבדי XP בפנים ! קיצר , ישרף או לא ?

    • 18 תגובות
    • 2.4k צפיות
  25. Started by טל משעלי,

    היי היום אני מתכונן לקנות קירור למעבד על מנת לעשות OC המפרט שלי הוא: Core i5 4690K GTX770OC Z97X GAMING 7 הקירור שחשבתי עליו הוא Noctua NH-C14 איך הוא? ובנושא המשחה הטרמית האם אני צריך לשים גם אם המעבד חדש נרכש לפני כשבוע. והאם לשים אז צריך לשים ישירות על המעבד?

    • 1 תגובה
    • 2.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים