עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. טוב אנשים אחרי שקראתי פה את הביקורות של הTT וראיתי שיש לי רק עוד אופציה אחד שהיא לשלם 1400שקל בפנדה למשהו נורמלי.. אז החלטתי לבנות לעצמי משהו לבד.. אבל רק דבר אחד חסר לי.. בלוקקקקקקקקקקקקק אנשים מי פה מכיר בלוק לקירור מים טוב??? *ואם אתה מכירים גם רדיאתור שמקרר משהו רצחני בלי הרבה רעש בבקשה :]

    • 32 תגובות
    • 2.5k צפיות
  2. Started by psybrain,

    לפי מה שראיתי באינטרנט ביקורות וכאלה.. ראיתי ששתי אלה מהטובים שיש ! עכשיו רציתי לדעת מי יותר טוב בין אלה? למעבד I7 2600K ו יהיה OC תודה

    • 2 תגובות
    • 2.5k צפיות
  3. אוקיי, אז יש לי ATHLON XP 1800+, לפני חודשיםם וקצת כשקניתי אותו, מצבו היה 47 מעלות במצב רגיל ואחרי קצת משחקי רשת זה היה עומד על 49. אחרי כשבועיים 49 מעלות במצב רגיל ואחרי משחקים 51. אחר כך זה כבר הפך כבר להיות 52 במצב רגיל ו-55 - 57 אחרי משחקים. ומשלשום זה כבר עומד על 54 במצב רגיל ו57 - 59 (!!!) אחרי משחקים. אני מודע לזה שמתחיל להיות חם - אז מה יהיה ביולי אוגוסט???? להוסיף מאוורר?? אני בלחץ!

    • 23 תגובות
    • 2.5k צפיות
  4. Started by gerdamen,

    שלום, ברצנוי מעבר E6750 עם קירור מקורי, הטמפ המקסימלית בOOCT היא 63, ברצוני לעשות OC לכן עלי לרכוש קירור מתקדם יותר. מארז :ARMOR J TT תקציב 150 שקל, האם הקירור מגיע עם משחה? האם יש צורך לפרק את הלוח אמ לצורך התקנת הH(תמיכת הקירור)? כמה מעלות המעבד יעבוד בזמן מנוחה?

    • 9 תגובות
    • 2.5k צפיות
  5. רציתי לדעת האם אוברקלוקינג ל1700 טי-ברד עד ל3000 לפחות (טוב נו עד 2900) יכפר בביצועים לי על ה256 קאש החסרים לו (מול הבארטון) ועל ה167 FSB (שיש בבארטון 333 ובטיברד 266..... 333-266=167)

    • 44 תגובות
    • 2.5k צפיות
  6. Started by moskitos,

    שלום לכולם. אני רוצה לוח,מעבד(אינטל) וזכרונות טובים ל-OC כבד. כמו כן קירור טוב. תקציב יש. זרקו כל מה שנראה לכם. מעבד-2.4 לא נראה לי שצריך יותר לא?(תקנו אותי אם אני טועה)

    • 39 תגובות
    • 2.5k צפיות
  7. Started by DoR TnT,

    אני עם התוכנה של EVGA ולא ATI TOOL, העדפתי את של EVGA בגלל השליטה במאוורר של הכ.מסך. שאני מזיז את המכוון ועושה APLLY שם +4 MHZ לממורי קלוק ובצד שמאל לא רשום שזה עולה וגם באוורסט לא רשום שזה עולה. למה זה קורה? תודה.

    • 31 תגובות
    • 2.5k צפיות
  8. Started by k22,

    שבת שלום המאוורר שעל המעבד ומתחת לספק עובדים חלש ניקיתי אותם ואני לא יודע למה הם עובדים חלש צריך להחליף? להחליף ספק? איך אני יכול לדעת בוודאות איזה חלק להחליף...? תודה!

    • 15 תגובות
    • 2.5k צפיות
  9. אני חדש פה בפורום והגעתי די במקרה בגלל בעיה שהציקה לי של רעש מהמאורר של הNB בלוח של MSI מסוג K8N NEO 4 PLAT קיבלתי כאן המלצה להחליף את המאוורר בגוף קרור של זלמן מדגם NB47J באתר היצרן אין התייחסות ספציפית לסוג הלוח ולכן קיבלתי את המלצתכם. קניתי לי את גוף הקרור והתקנתי אותו. להפתעתי מד הטמפרטורה שהצמדתי לגוף הקרור (לאחר שפורק מגוף המאורר) הציג על בקר הטמפרטורה שלי 52 מעלות לאחר מספר דקות של עבודה ובמגמת טיפוס... בדר"כ עם מאוורר הטמפרטורה היא 43 מעלות. אם לא הייתי שם לב הייתי שורף את הNB ואת הלוח. לכן להבא שאתם נותנים עצות אנא תנו אותם מנסיונכם ולא תאוריות שאתם מפתחים עצות גרועות יכולות לגרום לנזק של מאות שקלים שלא לדבר על הטירחה והכסף שעולה לישם את עצתכם אנא קחו זאת כביקורת…

    • 32 תגובות
    • 2.5k צפיות
  10. שלום שלום .. ברשותי מארז ANTEC TWO HUNDRED ורציתי לדעת אם אפשרי לעשות מודינג ( של סידור הכבלים מאחורי הלוח ) , זאת אומרת = כמה שפחות יראו כבלים וחוטים . לצורך סירקולציה טובה יותר של אוויר וגם לצורך עיצוב \ יופי במארז . תמונות בסוף הפוסט המארז שלי כיום נראה כך : *לא הצלחתי ממש להבין איפה אני אמור להעביר כבלים , אין לי אולי גישה או שהמארז כנראה לא מתאים למוד הנ"ל . אשמח אם למישהו יש רעיון טוב יותר תודה רבה !

    • 14 תגובות
    • 2.5k צפיות
  11. Started by ychig,

    יש לחבר שלי את המערכת הנ''ל יחד עם זכרונות 2GB האם המערכת מתאימה לOC ? אם אפשר, עד כמה בערך משוער שיהיה אפשר להגיע עם הOC (במצב שהמערכת לא מתחממת יתר על המידה כמובן) תודה עריכה: זאת המערכת המלאה מפרט מחשב מעבד: Intel Pentium E (C2D Technology) E2160 1.8Ghz 1MB FSB800 OEM לוח אם: GP31DS3L Gigabyte GA-P31-DS3L זיכרון פנימי: Transcend 2GB (2x1GB) DDR2-667 CL5 דיסק קשיח: WD1600AAJS WD 160GB SATA II WD1600AAJS כרטיס מסך: P88T512 Palit 8800GT G92 512MB DDR3 Retail צורב: S203B Samsung DVD-RW S203B Sata Black Dual Layer X20 מארז: Compucase HEC 6C28 Silver/Black NO PSU ספק כח: FSP Basic SI 400W ATX400-PNR 120mm + Satax2 P.PFC ד''א המעבד פועל במכפלה 6.. אפשר שזה יפעל על יותר גם ב…

    • 23 תגובות
    • 2.5k צפיות
  12. המצלמה תוקנה והצילומים כאן! ------------------------------------------------------------------------------------------------ אהלן.. יש לי קומפיוקייס 6A19, שבתוכו D805 וP5LD2 חמים! אני בנאדם שאוהב לרוץ על 4GHZ גם בשיא הקיץ בצהריים בלי שהחומרה שלי תהיה חשופה לאבק על קופסת האריזה של האסוס שלי.. מה עושים? מקררים.. לכל בעלי הקומפויקייס קחו את זה כמדריך.. מבטיח ירידה של עד 10C לפני בערך חודשיים קניתי מחשב חדש, עם הקומפיוקייס השחור והכיפי.. איתו קיבלתי את מאוורר 120MM שמאחורה המעולה.. הוא ביחד עם מאוורר 80MM של הספק עשו עבודה ראויה לציון אבל גם רעועה לציון.. קיבלתי טמפ' די גבוהות בהרכב הזה. ומן הסתם. כי לא נכנס כמעט אויר. שלב ראשון: שעשיתי זה לקחתי מחבר מאוורר 80MM …

    • 23 תגובות
    • 2.5k צפיות
  13. Started by hosham,

    היום קיבלתי את המחשב (מפרט בצד) וניסיתי להעלות את ה-FSB ל 166 דרך הביוס הזיכרונות מיד עלו ל-667 אבל ברגע שהפעלתי את המחשב הווינדוס עשה ריסטרט איך שהוא עלה,ניסיתי פעמיים ואותה תוצאה. האם אני צריך להעלות את המתח למעבד ואם כן אז איך עושים (אשמח לתמונות אם אפשר). הטמפ' ב IDEAL הם 29-30 כך שאני לא חושב שזה טמפ'. תודה מראש על העזרה.

    • 48 תגובות
    • 2.5k צפיות
  14. Started by KobyC92,

    יש לי I7-8700K כרגע עובד ב stock. corsair h80i v2 בפוש-פול עם בהכנסת אוויר למערכת. 2X8GB DDR4 gigabyte z370 HD3. אני רואה שבמצב של מנוחה יש קפיצות טמפרטורה בליבה בודדה של עד כ 20 מעלות. ז"א ממצב של כ 35 מעלות במנוחה מגיע ל 55 מעלות. ניסיתי לבצע לו OC הגעתי ל5GHz במתח של 1.29V במצב של מנוחה הטמפרטורה שלו הייתה סביבות 40-45 מעלות עם קפיצות עד 70 מעלות. במתאר של עומס בAida64 ראיתי טמפרטורה ממוצעת של 80 מעלות עם קפיצות לכמעט 100 מעלות. לכן העדפתי כרגע לחזור לסטוק עד שאבין אם זה תקין. עוד מישהו מכיר את התופעה? ממה היא יכולה לנבוע? זה נשמע תקין?

    • 4 תגובות
    • 2.5k צפיות
  15. Started by THE FOX,

    http://www.silentpcreview.com/article63-page2.html בתחום מאוררי 120מ"מ Real Silent case fan Nexus מוביל מבחינת שקט/ביצועים. מאורר ה Yate Loon המסופק עם הBT דיי בינוני בהשוואה לשאר המואוררים מבחינת רעש מופק. יש המון מידע...אתר מומלץ לכל תחום השקטת המחשב.

    • 10 תגובות
    • 2.5k צפיות
  16. על מה הייתם ממליצים ?? והם יש הבדל בביצועי הקירור בין : http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_851_1606&products_id=14108 או http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_851_1606&products_id=14232

  17. Started by stingeR-,

    סוף סוף הגיע לוח האם המיוחל והתחלנו להתעסק.. בינתיים הגעתי לזה(עדיין לא הורדתי powerstrip ככה שבזיכרון כנראה אפשר לעלות יותר אבל הליבה במקסימום ללא VMOD) המעבד נמצא על 251x11 = 2760mhz : http://img508.imageshack.us/img508/5142/6823md6.jpg

    • 54 תגובות
    • 2.5k צפיות
  18. Started by The UnKnown,

    יש לי מעבד 2.4C עכשיו עלילי קירור של וואנטק (Aeroflow) עם ארטיק סילבר 3 וכרגע בימים אלו המעבד שלי במצב לא יודע איך להגדיר (איי סי קיו פועל מדיה פלייר...) עומד על משהו כמו45-47 מעלות! אני לא רוצה לחשוב אפילו לכמה זה מגיע כאשר אני מפעיל משחק ! זה טמפ' ממש גבוהות. יש לי מארז 6A19 עם 120 קדמי של וואנטק סטליט' ו120 אחורי שמגיע עם המארז. אם זה משנה יש לי לוח של אביט IC7 שמעתי שהם מודדים את הטמפ' גבוהה יותר, יש בזה אמת? בכל אופן מה אני עושה כדי לקרר?? המון תודה לכל המגיבים!

    • 31 תגובות
    • 2.5k צפיות
  19. Graphics Processor Properties: Video Adapter Gigabyte Radeon 9600 Pro GPU Code Name RV350 PCI Device 1002 / 4150 Transistors 76 million Process Technology 0.13u Bus Type AGP 8x Memory Size 128 MB GPU Clock 398 MHz (original: 398 MHz) RAMDAC Clock 400 MHz Pixel Pipelines 4 TMU Per Pipeline 1 Vertex Shaders 2 (v2.0) Pixel Shaders 1 (v2.0) DirectX Hardware Support DirectX v9.0 Pixel Fillrate …

    • 24 תגובות
    • 2.5k צפיות
  20. Started by Ran B,

    אוקי ככה חבר'ה..היום התקנתי את החיישן של הפנל של הemerex שמתי חיישן על המעבד..כמובן הורדתי את ההיט-סינק שמתי את החישן על הליבה..ועליו את ההיט סינק.. עכשיו זה פועל מצויין..הפנל מראה לי טמפרטורות של 25-40 כמו שצריך.. עכשיו נכנסתי לביוס סתם לראות את החיישן שקבלתי עם המחשב..כי לפני הפנל שקניתי היה לי חיישן של המעבד.. שהראה בביוס את הטמפרטורה..(למרות שהוצאתי את ההיטסינק אז לא ראיתי חיישן..יכול להיות ששמו אותו במקום אחר..).. אז רציתי לראות כמה החיישן שקבלתי עם המחשב אומר לעומת הפנל..נכנסתי לביוס וחשכו עייני!! 77 מעלות על המעבד!! וזה פשוט שיקרי לגמרי אין סיכוי!! חשבתי בהתחלה שלא חברתי טוב את ההיטסינק בחזרה אבל ההיטסינק היה קר וממש לא חם! נגעתי בו..והפנל הראה טמפרטורה…

    • 30 תגובות
    • 2.5k צפיות
  21. Started by netanel38121,

    אז אחרי שסיימתי עם הכרטיס מסך עשיתי OC למעבד. והגעתי לזה. '>http://www.2send.us/"] והנה הטמפרטורות '>http://www.2send.us/"] בדקתי משחק כבד איזה רבע שעה ככה ואני חייב לציין שהיה שיפור משמעותי בטעינה ובעוד כמה דברים. גם בהפעלות של תוכנות.(אני מאלה שהכל חייב להיות מושלם אם שמתם לב) רציתי לדעת רק אם הגעתי לתוצאה טובה ב OC של המעבד. ניסיתי להגיע בFBS ל 360 אבל אז המחשב לא פעל לי אז הבנתי שזה המגבלה ואיפסתי את ה BIOS והחזרתי את זה ל 340. באורגנל זה 266 FBS אגב הזיכרונות שלי זה 800MHZ '>http://www.2send.us/"]

    • 48 תגובות
    • 2.5k צפיות
  22. Started by נמו789,

    יש לי מאוורר בלוח אם שכנראה עומד למות וממש מרעיש רשום עליו dtc-aat01 12vdc 0.60A delta איזה מאוורר עלי לקנות ?כלומר דגם,סוג גודל ? תודה

    • 23 תגובות
    • 2.5k צפיות
  23. Started by hagai-,

    אני מעוניין לקנות את ה AX7 Extreme מסיפלטק, שזה כולל את ה AX7 + מאוורר Delta 80 80CFM - האם זה חזק? 52DBA - -האם זה רועש?

    • 27 תגובות
    • 2.5k צפיות
  24. אז ככה דוד שלי פירק מזגן יש לי את כל החלקים לא חתכתי את חוטי הנחושת (ככה זה מורכב ) אני יודע שצריך לפרק ולהלחים עם מבער גז וחומר הלחמה 15% כסף לא ? המדחס נורא גדול וכבד יש מצב שהוא חזק מידי עוד מעט אני יעלה את מה שכתוב עליו (התווית) אפשר הצעות שיפורים וכו'

    • 16 תגובות
    • 2.5k צפיות
  25. Started by TapUdi,

    יש לי מחשב חדש פה ועבדתי איתו כבר שבועיים בערך עבד מצוין ועכשיו סתם התחשק לי טיפה לראות אם אני מצליח לעשות OC אז קראתי את המדריך והכל והבנתי פחות או יותר ואז הלכתי לביוס של המחשב וראיתי שאני יכול לשנות משם את המחפלה וה- FSB אז המהרתי את המחשב ממש ממש בטיפה עשיתי Save and exit והמחשב עשה לעצמו ריסט כמו כל פעם ופשט הוא לא עולה הוא מצפצף ולא עולה אני מבקש שלא תרשמו לי תגובה כמה שאני מטומטם כי זה נכון אבל זה לא יעזור כרגע בבקשה בבקשה תעזרו לי! תודה מראש

    • 36 תגובות
    • 2.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים