אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
רציתי לדעת ... עשן של סגריה\נרגילה וכ'ו האם הם פוגעים ברכיבים ?
-
- 28 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
יש לי את המעבד הזה עם הקירור שבא איתו.... המאוור על 2200RPM עכשיו הטמפ' מגיעה מדי פעם עד ל90 מעלות.... זה בסדר בכלל???? או שצריך דחוף לקנות משהו יותר טוב? טמפ' גבוהה תוריד את יכולות המעבד? המחשב ללא OC
-
- 15 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
יש לי את הכרטיס מסך הזה http://www.gigabyte.com.tw/Products/VGA/Products_Overview.aspx?ProductID=2516 וחיברתי לו מאוורר 92 מ"מ כמה טמפ' במאמץ אני צריך שתהיה לי בשביל שאני יוכל לעשות OC קטן? המאוורר שלי מחובר ל MOLEX ומיסתובב על מקס' מהירות 1800RPM
-
- 18 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות בקרוב מעבד מסדרת Athlon Xp בשביל המהרה, ואני הולך לפתוח לו את הכפולה, אז זה משנה אם אני אקנה 1600+ או 1900+ כי אני יכול לשנות את הכפולה, מה יהיו ההבדלים? השאלה השניה היא האם אני יכול לשים זיכרון PC2700 או אפילו PC3000 על לוח שמבוסס על KT266A ולהגדיר אותו כ-PC2100 כי אני לא חושב שיהיה אפשרות בביוס לזיכרון PC2400 אפילו, בגלל שאני רוצה לעשות המהרה דרך מהירות האפיק ככה שרק ה-PC2700 או ה-PC3000 יעמדו בזה, והשאלה השלישית והאחרונה היא, האם אני אוכל להשאיר את המחשב על מהירות אפיק גבוהה כמו 175 (מבחינת כרטיסי ההרחבה) אם אני אראה את מסך ה-POST? נ.ב אני קונה כמה מאווררי 12 ס"מ למארז ו-AX-7 עם מאוורר 8 ס"מ.... האוזניים שלי...... :'(
-
- 20 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום שוב זוחרים שבתרד הקודם שלי דברתי על זה שאני עולי יוחל להסיג משאווה ? אז נחשו מה היסגתי :-) אבל היא די חלשה וגם אני לא יודע את הפרתים שלה (מה לעסות לא כתוב עליה ואני לי את האריזה\הורעות שבעות בדרך כלל עם משאווה) אז אני הוספתי תמונה בשביל שתרעו את המשאווה ושתבינו פרופורציות (בצילום רועים את המשאווה עליד שעון מאורר סתנדרתי) אגב עחות התמונה חרע כי לא ניתן לצרף כבצים יותר גדולים מ 250K והגודל הבאה במצלמה הדיגיתלית שלי (אחרי 100K) הוא כ 800K עז אין ברורות עובדים עם מה שיש (עגב עם מישהוא יחול להבי מקום להחסן את התמונות בעופן זמני אני יוחל לעלות תמונות בעחות יותר גדולה),,,(אגב יש לי את העמצים לבנות רדיתור ו בלוק כירור מים בעובי של המשאווה בשביל לא לעבד לחץ) ,,, (מחר אני יוס…
-
- 32 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם יש בארץ חנות שמוכרת רכיבים לקירור מים ( custom loop) או שצריך להזמין הכל מחו"ל
-
- 11 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
טוב אז אחרי שהבנתי שהV60 הוא צעצועון והוא לא מספיק לQ9550 מעל 4 החלטתי להחליף אותו , כי ממילה הוא הולך להיות במחשב הורדות ..(שמה יהיה מעבד חלש יחסית E6300 או משהו ) חשבתי לקחת את האולטרה 120 הנחושת .. מזה שהיא כבדה אני לא דואג כי אני יבנה לה תומכות .. מה לגבי ביצועים? יש הבדל משמעותי בין הנחושת לאלומניום? מה עם השחור ?
-
- 40 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
גם אני רוצה להנות מהמעבדים המופלאים הללו ולכן רכשתי לי אחד כזה (I3 6320) רק בשביל "לשחק" איתו ולראות מה הוא נותן. המפרט הוא : asus maximus viii gane pny ddr4 2800 cl 16 seasonic x-1250w samsung 850 evo 120gb המעבד המוזכר i3 6320 המעבד נבחן עם H110 ו- קרח יבש. נתחיל : בתחילה המעבד נבחן עם H110 והגיע לתדר יציב של 4750mhz עם מתח 1.41V בבדיקת cinebench R11.5 : לאחר מכן החלפתי את המשחה של אינטל במשחה איכותית יותר(ליקוויד פרו) והצלחתי להגיע לתדר גבוה ב-120mhz יציב עם מתח של 1.44V הפעם עם מבחן GEEKBENCH3 ובסוף כמה מבחנים עם קרח יבש בתדר י…
-
- 10 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אתמול קניתי סלרון 1000 ורציתי לשאול לכמה אני יגיע אם אני יעשה אובר ואיזה מאוורר אני אצתרך יש לי את המאוורר של המעבד(שבא בקופסא) והוא נראה חזק. ושוב לשאלה לכמה אני יכול להגיע עם אובר לא רצחני
-
- 20 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום רכשתי לא מזמן את ה-Sapphire R9 290 Reference אני מחפש קירור חלופי עבורו. אין בעיה לרכוש גם בחו"ל או אפילו קירורי After market ששייכים לכרטיסים מקוסטמים או גמורים (DIRECT CU של ASUS ואחרים.) נ.ב. כיף לחזור
-
- 8 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום, בפורום אחר שבו שאלתי על היתרונות של ATHLONX4 אל מול ATHLONX3 והאם בכלל כדאי להשקיע 100 ש"ח בשביל הביצועים, נאמר לי לבחון את האפשרות של פתיחת ליבה נוספת. אז קראתי קצת על הנושא, ואני רוצה להבין כמה דברים. 1) האם אני אצטרך להחליף מאוורר למעבד מזה שיתנו לי בחנות? אם כן, כמה זה יעלה? אם לא, האם יהיה לי יותר רעש? 2) איך אני יכול לדעת אם הליבה הנעולה היא ליבה יציבה או לא? ואיך אני יכול לדעת אם יש למעבד אפשרויות נוספות? (הבנתי שחלק מהאטלוניםX3 הם בעצם פנומים עם L3 CACHE). 3) איך אני יודע אילו לוחות אם יכולים לאפשר לי לפתוח ליבה כזו? תוכלו לומר לי מה המחיר הכי נמוך של לוח אם כזה? (אולי המחיר בכלל יותר יקר בסכום X מלוח אחר מקביל, כאשר הכסף שצריך להוסיף למעבד המקורי הוא חצי X…
-
- 13 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
-
שלום, יש לי קירור למעבד (Scythe Mugen 2), שקניתי לפני כמה שנים, והמאוורר שלו הפסיק לעבוד. אני מעוניין להשאר עם הגוף ולהחליף רק את המאוורר (120MM) - האם יש אפשרות כזאת? או שאני אאלץ לקנות גם גוף קירור? ממה שראיתי הקירורים למעבד שנמכרים היום באים כסט עם גוף קירור ומאוורר, והמאווררים למארז הם עם חיבור שונה.
-
- 5 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום לכולם... טוב ככה זה הולך... החלטתי לקנות קירור חדש לכרטיס מסך שלי Hercules Radeon 9800 Pro 128Mb עכשיו כקירור חדש ל-ראם החלטתי לקנות: http://www.pch.co.il/docs/pd-405981180.htm ברצוני גם להחליף את המאוור... ואין לי מושג אם מוצע למכירה מאוורר שמתאים לכרטיס כיוון שאין ברצוני לעשות חורים חדשים בכרטיס רק בשבילו... בתודה... shady
-
- 38 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
-
שלום הזמנתי את הזיכרונות, ואני חושב על קירור בשבילהם, לא יזיק :-) חשבתי על 2 מאוורים של AC 80 מ"מ, אבל לא מסתדר לי קיבוע נורמלי בשבילהם... האם יש קירור טוב לזיכרונות ? חשוב שהוא יהיה שקט... בעיה נוספת היא שיש לי נינגה, והוא טיפה עולה על הזיכרונות אני חושב, יש מצב ?
-
- 37 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום, יש לי את המארז ANTEC P280, שמגיעים עם 3 מאווררים לא הכי שקטים. קניתי ושמתי במקומם 3 מאווררי נוקטואה NF-S12A שהם בין המאווררים החרישים שיש. למרות שהם 1200RPM (נגד 1500), ולמרות שהם עם פחות דציבל, ולמרות כל הטכנולוגיות של נוקטואה להפחתת רעש, הם רועשים יותר!! מישהו יודע מה הבעיה?
-
- 13 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום קניתי את המארז Sunbeam Transformer עכשיו הוא מגיע עם שני מאוורים בצד מאוור למעלה אחד גדול מאחורה ויש עוד מקום לאחד מקדימה עכשיו יש רעש של טרקטור ואני רוצה להשאיר אותו פתוח בלילה יש תוכנה שיש אפשרות להוריד את מהירות המאוורים הללו? או פאן בס?
-
- 27 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום יש לי כרטיס מסך Ati Radeon X1950 pro ולאחרונה בזמן שאני נכנס למשחקים , אחרי 5-10 דקות משחק, המסך מתחיל לרצד עד שהוא נתקע לגמרי. אני הבנתי שזאת בעיה של התחממות של הכרטיס מסך.. אז חשבתי לקנות קירור לכרטיס על איזה קירור אתם ממליצים? חשבתי על Arctic Cooling Accelero Twin Turbo Dual Fans הוא טוב? או שעדיף משהו אחר? תודה
-
- 18 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
-
היי חברים, המחשב שלי יחסית זקן כבר (מורכב מלוח אם של ADVANTECH, איי7 דור ראשון ו GTX660).. הכל עובד יחסית בסדר, פרט לכך שהקירור של המעבד (משהו חסר שם של COOLERMASTER, יכול לצלם אם רלוונטי) נורא רועש וגם לא מקרר כל כך טוב (סביר גם שהפיתרון התרמי כבר עשה את שלו). אני מחפש קירור שיהיה שקט משמעותית כי כרגע המחשב גם נשמע כמו מטוס סילון ואפילו לא שומר על טמפ' כל כך טובה של המעבד. חשבתי לקנות ALPINE 11 או FREEZER 11 LP, מאחר וגם אני לא מתכנן להשקיע במחשב ישן הרבה כסף, אך ראיתי שהביקורות עליהם ככה ככה. האם הם בכל זאת יעשו את העבודה, או שהייתם ממליצים לי ללכת על משהו אחר? תודה!
-
- 3 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום נתקלתי באיביי עכשיו במוצר הזה: 2pcs Thermal Conductive Heatsink Mount Sticker Adhesive 35mm X 35mm http://www.ebay.com/itm/2pcs-Thermal-Conductive-Heatsink-Mount-Sticker-Adhesive-35mm-X-35mm-/111027845240 אני חייב לציין שזו פעם ראשונה שאני רואה כזה דבר האם זה טוב? האם יש לזה יתרון על פני משחה טרמית? למשל, אם מרכיבים את המאוורר על המעבד, ואחרי שנה מפרקים את המאוורר בשביל לנקות אותו מאבק, האם המדבקה בעצם רב-פעמית? או שאחרי שמסירים את המאוורר פעם אחת, היא נהרסת? - כמו שקורה עם משחה טרמית..
-
- 16 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
על מהירות המאוורר? בביוס מוגדר מאוורים חכמים אבל הוא תמיד על הכי מהר.... ניסיתי SILENT אבל הוא עדיין על הכי מהר וגם עם SPEED FAN אין אפשרות להשפיע עליו... תודה
-
- 27 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
קיבלתי היום את הRADEON 8500LE של הרקולס ורציתי לברר אם יכול להיות שהוא הגורם לכך שמחשב מאתחל או נתקע זמן קצר לאחר המהרה של המחשב (XP 1700+ ל-FSB 147). עם הכרטיס הקודם לא היתה בעיה במצב זה.
-
- 20 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אהלן חבר'ה, נפל לידי המעבד החדש של AMD, ה1090T X6. היות ואני די חדש במערכות AMD, (האחרון מהחברה היה לי ה-ATHLON 2500+ האגדי), אשמח לעזרה בOC. המערכת כולל את ההבאים: GIGABYTE 890GPA-UD3H הכולל ערכת שבבים 890GX בגשר הצפוני ו850SB גשר דרומי. זיכרון 4 GIGA של A-DATA 2000X XPG DDR3 מעבד 1090T AMD קרור - MUGEN 2 כרטיס מסך 9600GT - לעת עתה ספק TAGAN BZ700 קראתי את המדריכים לOC של AMD, גם ברחבי הרשת, אבל אני מעדיף את עזרתכם בנושא. תודה רבה!
-
- 19 תגובות
- 2.5k צפיות
-


