אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
קניתי את I5 2500K עם קירור סטוק כשהמחשב במנוחה כמעט ולא שומעים אותו אבל ברגע שהוא מתחיל לעבד נתונים הוא מרעיש כמו מנוע סילון המארז שלי V3 BLACK יכול להיות שהרעש בגלל הקירור המקורי?
-
- 15 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
המחשב בן יומיים, דרייברים מעודכנים, מראה לי 60c-65c במנוחה בATI Overdrive עם הזמנים הברירי מחדל (625/993) מסך T220 (סמסונג)רזולוציה רגילה. המעבד על 35c אם זה משנה. אני מפחד להדליק משחק מחשש לפיצוץ! בבקשה תעזרו.
-
- 38 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
טוב, אז אני מחפש קירור למעבד שלי, (פרסקוט, חתיכת תנור מטומטם!) בסוקט 478 (ישן, אני יודע). אמרו לי שהסוניק הוא הבחירה הכי טובה (רק 170 שקל!), האם זה נכון? מה שאני מחפש בקירור זה שיהיה שקט. אני לא מתכנן שום OC, אני רק צריך קירור לתוכנות ומשחקים כבדים (רידיק, FEAR) אז, כדאי לי או לא?
-
- 32 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
-
אני מחפש קירור שיחליף את קירור הסטוק בהתחלה חשבתי על קירור מים בגלל שהוא אסטטי (קטן) אבל שקראתי הבנתי שקירור אוויר באותם מחירים הרבה יותר יעילים ושקטים חשוב שיהיה שקט גם במאמץ (למרות שלא יהיה מאמץ קיצוני..) ואם אפשר קטן מיימדים(אבל שלא יבוא על חשבון ביצועים) המעבד הוא I5 4670 ולא מתוכנן CO תודה
-
- 9 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שלום שלום, יש לי Gigabyte 8800GT OC ישן שלא עובד, וכרטיס XFX 9600GT בתוך המחשב הנוכחי (להרצת PhysX) אז מה הבעיה בעצם? שהמאוורר של ה- 9600 מאוד רועש. לכן פתאום צץ במוחי רעיון! האם אפשר להעביר את הקירור מה88GT במקום הקירור של ה9600? כיון שהוא יותר גדול, יותר שקט.. הנה תמונות של שני הכרטיסים (והדגמים המדוייקים) http://bimg1.mlstatic.com/placa-de-video-nvidia-xfx-9600gt-pv-t96g-yhf-650mhz_MLB-F-3935174694_032013.jpg http://media.bestofmicro.com/S/D/113773/original/gigabyte_8800gt_sli.jpg
-
- 17 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
לפני כשבועיים רשמתי פה על בעיה שהמחשב נכבה לי בעבודה פשוטה אמרו לי כאן בפורום שהבעיה בהתחממות המעבד - וזאת באמת הייתה הבעיה. הלכתי לממש אחריות ובדקו את המעבד וראו שיש שם הרבה יותר מדי משחה טרמית. ניקו את המשחה הקיימת ומרחו חדשה, הרבה פחות ממה שהיה. המחשב עבד מצויין ב4 ימים הראשונים, והיום המעבד התחיל להוציא רעשים מוזרים - אבל הוא לא מכבה את המחשב. בדקתי בתוכנה HWMONITOR ובאמת גיליתי שבזמן משחקים המעבד מגיע לטמפרטורות של 80+ המחשב לא כבה אבל אי אפשר לעבוד כשיש רעש כזה מהמעבד והטמפרטורה כל כך גבוהה.. אין לי מושג מה לעשות=/ המפרט: amd athlon 4800x2 GIGABYTE GA-MA78GM S2H GIGABYTE 9600GT 512MB
-
- 40 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
היי לכולם אני בונה HTPC וזקוקה לשני מאווררי 92 מ"מ (לצערי לא גדולים יותר) שקטים ככל הניתן היות וקשה מאוד למצא מאווררים שקטים בגודל זה בארץ (רוב מה שהומלץ לי מתברר ככמעט בלתי ניתן להשגה בארץ) נראה היה שהדבר הכי טוב הוא שגם הומלץ ע"י taotao וגם ייתכן ויותר ניתן למציאה הוא ה- AC F9 לינק לכל המאווררים של AC http://www.arctic-cooling.com/catalog/main.php?cPath=3_47 שוחחתי עם המוכר בחנות והוא טען שה- GLACIALTECH silent bladeII 92 הינם מאווררים שקטים ומצויינים. http://skypc.co.il/pl_product~GCC90~18~0.htm מאתר החברה: http://www.glacialtech.com/products/dc-fan.htm איני מבינה גדולה במאווררים אבל אם הבנתי נכון מדובר פה על מאוורים במהירות קבועה ולא כאלה שניתן לשלוט עליהם -Fix Sp…
-
- 24 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שלום אני מעוניין להוריד את הטמפ של המעבד שלי שעומדת כרגע על 45 מעלות המעבד הוא AMD ATHLON XP 1600+ WITH EPOX 8KHA+ MOTHERBOARD ברשותי מאוורר על המעבד VOLCANO 6CU+ ועוד מאוורר שמכניס אויר למארז שהיע לי עם מארז ה EVERGREAT שלי עכשיו אני רוצה לקנות מאוורר 80 ממ שינק את האויר החם ויוציא אותו מהמארז השאלה היא איזה מאוורר לקנות שירעיש כמה שפחות ושיהייה אפקטיבי להורדת כמה מעלות טובות מחכה לתשובה מהירה תודה
-
- 12 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שלום לכולם היום בצהרים הגיע לי המחשב החדש שמורכב מ: dfi lanparty ultra-d samsung pqi tccd 512X2 (ראה קישור: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=158316.0 ) amd 3200+ venice e6 ,steping: ADA3200DAA4BW LBBWE 0531EPAW and last ,giga-byte 7800gt stock zalman cooling אז ככה המחשב הקודם שלי היה מורכב עם לוח של אסוס שלא הכי הסתבכתי איתו בהגדרות של הביוס אני חייב לציין שאני עובד במחשבים הרבה שנים וביוס מפוצץ כמו של ה dfi עוד לא ראיתי(מפחיד) בכל אופן רציתי לשאול איך אני מתחיל אוברקלוקינג למעבד? מתחילים קודם עם המעבד או עם הזיכרון (אגב) ? עוד משהו קטן שנוגע לכרטיס מסך..הרצתי 3dmark שכל המחשב בסטוק וקיבלתי: אגב עוד כמה דברים קטנים שיש לציין מבחינת קירור הזמנת…
-
- 46 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
איזה מעבד כל אחד ואחד היה בוחר למעבד שלו ?
-
- 27 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
חברים, עבדתי עם המחשב שכתוב במפרט שלי עם אוברקלוקינג והכל עבד חלק במשך כשנתיים. גיליתי לפני איזה חודש שהמשחקים פשוט עובדים בצורה נוראית (פשוט זזים מאוד מאוד לאט), ניסיתי להוריד את האוברקלוק אך גם אז המשחקים עובדים בצרוה כמעט בלתי שחיקה. אנא עזרה אני עובד עצות מה ניתן לעשות??
-
- 15 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
היי הרגע סיימתי לבנות את המחשב שבמפרט. אחלה מחשב ואחלה בחירה וכמובן שהמחשב "עף". בהחלט שידרוג גרפי ועיבודי מהמחשב הנייד (asus) שבמפרט. יש לי כרטיס מסך zotac gtx 580 והוא מתחמם במשחקים. השאלה היא האם סידור המאווררים במארז הוא אופטימלי לצורך קירור הכרטיס מסך ובאופן כללי לקירור המארז. הכרטיס מסך עם קירור מפוח. היינו, לוקח אויר מתוך המארז ודוחף אותו החוצה דרך הכרטיס. הטמפרטורות במנוחה הם 40C האם זה תקין? מצורפת תמונה עם חץ על כל מאוורר לאיפה הוא מזרים אוויר. עוד עניין: המאוורר שבצד ימין למטה כרגע לא מחובר כי אין לי לאיפה לחבר אותו\ יש לכם רעיון? זה חיבור נקבה 4 פינים קטן כמו של המאווררים האחרים והמאוורר של המעבד (שעל הרדיאטור). יש לי 3 שקעים מתאימים והכל תפוס. לסיכום: כיוו…
-
- 16 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
לאחר שעשיתי TWEAK לזיכרון וזה לא ממש שיפר לי את התוצאה ב-3DMARK, החלטתי סופית ללכת על OC לכרטיס מסך. רכיבים: ASUS A7A266 Hercules GeForce2 MX/400 זיכרון 256MB SD-RAM אין על ה-GPU מאוורר אבל אפפשר לסדר קומבינה שיהיה שם מאוורר 80MM אנא הפנו אותי למאמרים, דיונים וכל דבר אחר בנושא שעשוי לעזור, או אפילו הסבירו לי כאן. תודה.
-
ערכתי בדיקת טמפרטורה במחשב נייד בן שבועיים, דגם Dell n5010 והנה התוצאות: מנוחה בדיקת linpack למעבד במשך 2 דקות בדיקת OCCT לכרטיס מסך במשך 2 דקות האם אלו טמפרטורות חריגות? **לכרטיס מסך יש אוברקלוק, בעצם מה שקיבלתי היה גירסא מוחלשת של HD4650 ואני פשוט "החזרתי" את התדרים לתדרי המקור שלו, אבל עדיין המעבד לוח אם ודיסק קשיח דיי מדאיגים אותי.
-
- 6 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אני מתכוון אם משהו ניסה להכניס את המחשב לאמבט עם נוזל קירור לא מוליך כמו של ספקים גדולים ומגדלי חשמל. אולי יש אפשרות אחרת כמו גם שמן סינטטי שאמור לא להוליך. בקיצור מעניין אותי לעשות את זה. אם משהו ניסה איך זה ... אמין מלוכלם מידי איך עובדים אם זה וכו'. (ראיתי סרטונים בYT נראה מעניין לא בטוח אם זה אמיתי אבל נשמע הגיוני).
-
- 21 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
ההתלבטות היא בין: Alpine 11 Pro Rev.2 Freezer 7 LP(נראה לי שהוא בכלל לא מתאים, אני לא כ"כ מבין בקירורים) הטמפ' שלי כרגע לא גבוהות מדי ולא נמוכות מדי(60-65 במאמץ מלא) אחרי OC. השקט הוא הפרמטר החשוב.
-
- 18 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
יש לי מעבד AMD 4800 שהרכבתי עליו מוגן 2 (דרך אגב הרכבתי בערך 4 פעמים באפשרויות שונות ובכולם קיבלתי אותה טמפ') הטמפ' עומדות על 48 - 53 במנוחה שזה גרוע! כל המארז שלי מאורר מאוד וכל הרכיבים קרים (כ.מסך:29 -33, הארד דיסק 22-24,לוח 30) המעבד דפוק?
-
- 16 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
כשאני מדליק את המחשב (לא תמיד, אבל קרה כבר כמה פעמים לאחרונה). מה זה אומר? אני צריך להחליף את המאוורר של המחשב...?!
-
- 19 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
יש לי התערבות ממש חשובה עם חבר אוקיי השאלה שלי היא האם מאוורר משפיע באיזשהי צורה על מהירות המחשב? עכשיו אני חושב שכן כי בוא נגיד שהמעבד נמצא בטמפ' נמוכה יותר הוא פועל יותר טוב ופועל מהר יותר לכן אני חושב שאני צודק. הוא חושב שלא ואומר שאין קשר למאוורר. עכשיו תנסו לתת לי תשובה של כן ולא ואם אפשר גם הסבר.
-
- 33 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
Helow ppl I want to buy CPU fan for AMD 1.4Ghz becouse my fan only 3900rpm and temperature 63celsius what you adviseing ???? I think this Thermaltake DRAGON ORB 3 P/N A1135 Fan Dimension 60x60x25 mm Rated Voltage 12VDC Started Voltage 7VDC Power Input 6.0W FAN Speed 7000±10% RPM Max. Air Flow 38CFM Noise 37dBA Current 0.5AMP Interface Material Bergquist 225U Dimensions 69 dia mm x 79 mm tall Bearing System Ball Bearing Life Time 50,000 hours Connector 3 PIN What you think's ????
-
- 8 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אהלן חברה. הזמנתי קירור מים XSPC Rasa 750 RS360 מ FROZENCPU. הדקתי אתמול וקיבלתי תעידכון הזהשאגב היום זה לא הישתנה עוד). הפריט התקבל מארה"ב ב 31/01/2011 ומעוכב במכס. ישצב בכל זאת יגיעה לדואר שקרוב לבית שלי מבלי מכס ומע"מ. ואם אני יצטרך לשלם כמה יצא לי? ואיך אני מוציא את זה מהמכס? לחכות עוד טיפה? תודה!
-
- 10 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אני מחפש קירור למעבד Q9550 מחנות TMS. המעבד יעבור OC, אבל החשיבות כמובן היא שקט המערכת. על איזה שילוב קירור + מאורר (אם צריך) למעבד אתם ממליצים מפה http://tms.co.il/pcbuilder/4 ? אין לי בעיה להשקיע ב 120 xTreme + מאורר טוב אם זה שווה את זה (בעיקר מבחינת השקט). הבנתי שה vendetta 2 גם טוב מאוד, אבל אין אותו שם...
-
- 20 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
-
- 5 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אז ככה היום נמאס לי מה-60 מעלות שלי עליתי על האוטו ונסעתי לפנדה שם כמובן קניתי SLK800 + TT smart fan 2 בבית גליתי שהSLK800 משומש!!! (חוצפה הם עוד ישמעו ממני) אחרי חצי שעה של התקנה הכל עובד מאורר על 5000 סלד מעבד על 25 מעלות במנוחה מ60 ל25!!! הוא היה על 60 כי כל הגריז היה מרוח מסביב לליבה וכל הגריז שהיה על הליבה נשרף ככה שהליבה היתה מבריקה דרך אגב AGOIA נחשב לסטפינג טוב עבור 2000+? תמונות http://photos.walla.co.il/zasdf
-
- 32 תגובות
- 2.6k צפיות
-


