עבור לתוכן
  • צור חשבון

EagleX

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    130
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • זמן מחובר

    20יום 17ש' 15דק' 46שנ'

דירוג

0 ניטרלי

אודות EagleX

  • דרגה
    Zone Newbie
  • יום הולדת 01/01/1980

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. שלום חברים, לפני מספר ימים נאלצתי להחליף את הראוטר/מודם של בזק, עקב מותו. קיבלתי במקומו V-TECH NB403. הפקידה במקום התעקשה שארשם לBcyber, ואחרי רבע של שכנועים ומיגרנה על סף עילפון, פשוט הסכמתי. היא אמרה שאוכל לבטל את זה בכל רגע, ואכן, יום אחרי, התקשרתי לבזק וביקשתי לבטל את השירות. לטענתם, השירות בוטל. אתמול ניסיתי להכנס להגדרות של הראוטר (10.0.0.138), ולהפתעתי נתקלתי בהודעה הבאה: "לקוח יקר, בזק שומרת עליך עם שירות Bcyber על מנת לגשת לממשק הנתב, עליך להוריד את אפליקציית Bcyber של בזק בחנות האפליקציות" (מצורף סקרינשוט של ההודעה) התקשרתי אליהם שוב, והם עדיין עדיין טוענים שהשירות בוטל, ושזה לא מוכר להם. האם מישהו נתקל בדבר המעיק הזה? האם יתכן כי הם לא באמת ביטלו את השירות? לחילופין, האם יכול להיות שהם החליטו לחסום בראוטרים שלהם את הגישה לממשק ללא אפליקציה מטופשת, עם או בלי רישום "בפועל" לשירות? אשמח לדעת האם מישהו נתקל בדבר הזה, או שיש לו מידע בנושא. תודה, נעם.
×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close