עבור לתוכן
  • צור חשבון

EagleX

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    130
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • זמן מחובר

    20יום 17ש' 15דק' 46שנ'

דירוג

0 ניטרלי

אודות EagleX

  • דרגה
    Zone Newbie
  • יום הולדת 01/01/1980

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. תודה Ivan, אני אבדוק. עדיין מוזר לי שכונן מודרני, גדול ככל שיהיה, צריך כל כך הרבה זמן להתעורר. יש לי כבר מספר שנים כונני 2.5 אינץ' חיצוניים של סיגייט, ללא חיבור חיצוני לחשמל, והם מתחילים לעבוד תוך פחות משנייה. זה אמנם סוג אחר של כונן, אבל עדיין - 20 שניות?
  2. שלום לכולם. לאחרונה קניתי שני כונני WD Elements Desktop 6TB ( WDBWLG0060HBK -NESN). הם נקנו באמאזון, מה שאולי מתברר כבחירה לא נבונה כשקונים כונן קשיח, אך אני בספק שמכאן נובעת הבעיה. לשניהם יש את אותה בעיה מוזרה: כשמנסים לעשות כל פעולה איתם לאחר שהם נכנסו למצב שינה (ובעצם מעירים אותם), לוקח להם המון זמן להתעורר. המון. 15 שניות במינימום, 25 במקסימום. בדרך כלל באזור 20 השניות. בזמן הזה הלד שלהם מהבהב, שומעים אותם מתחילים לעבוד והאקספלורר קופא. 20 שניות. כשהם מתעוררים בסופו של דבר, עושה רושם שהם מתפקדים בצורה די תקינה. העתקה, קריאה, גישה רנדומלית - עושה רושם שהם חיים ונושמים. כל ערכי הSMART תקינים וכלי הבדיקה של WD גם לא מצא איזושהי בעיה. ניסיתי כמה דברים: 1. בדיקה עם מחשב אחר - לא היה שום הבדל. 2. החלפת כבל USB - לא היה הבדל. 3. העברת הכוננים לשקע חשמל אחר - לא היה הבדל. 4. חיבור ליציאת USB אחרת - לא היה בדל. האם למישהו יש כאן את הכוננים האלה ויכול לבדוק האם גם אצלו זה קורה? האם בכלל נשמע הגיוני כי כונן מודרני בשנת 2018, חיצוני או לא, יתחיל לתפקד לאחר מצב שינה רק כעבור 20 שניות? אשמח לעזרה. תודה מראש!
  3. שלום חברים, לפני מספר ימים נאלצתי להחליף את הראוטר/מודם של בזק, עקב מותו. קיבלתי במקומו V-TECH NB403. הפקידה במקום התעקשה שארשם לBcyber, ואחרי רבע של שכנועים ומיגרנה על סף עילפון, פשוט הסכמתי. היא אמרה שאוכל לבטל את זה בכל רגע, ואכן, יום אחרי, התקשרתי לבזק וביקשתי לבטל את השירות. לטענתם, השירות בוטל. אתמול ניסיתי להכנס להגדרות של הראוטר (10.0.0.138), ולהפתעתי נתקלתי בהודעה הבאה: "לקוח יקר, בזק שומרת עליך עם שירות Bcyber על מנת לגשת לממשק הנתב, עליך להוריד את אפליקציית Bcyber של בזק בחנות האפליקציות" (מצורף סקרינשוט של ההודעה) התקשרתי אליהם שוב, והם עדיין עדיין טוענים שהשירות בוטל, ושזה לא מוכר להם. האם מישהו נתקל בדבר המעיק הזה? האם יתכן כי הם לא באמת ביטלו את השירות? לחילופין, האם יכול להיות שהם החליטו לחסום בראוטרים שלהם את הגישה לממשק ללא אפליקציה מטופשת, עם או בלי רישום "בפועל" לשירות? אשמח לדעת האם מישהו נתקל בדבר הזה, או שיש לו מידע בנושא. תודה, נעם.
×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close