אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אהלן כולם, אני צריך עזרה בOC למחשב החדש: Q6600 G0 Gigabyte P35-DS3L OCZ Reaper 2GB 800MHZ CL3 Corsair 520W ZALMAN 9700LED מתח מקור 1.3125 שמתי אותו על 335*9 על מתח של 1.325 כל הלילה ב PRIME95, והוא שרד את זה בשלום. אני מנסה להגיע איתו לכיוון ה 3.4-3.5 ופה אני צריך קצת עזרה... איזה מתחים אני צריך לשים לזיכרונות ולמעבד? תודה
-
- 40 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
-
אהלן, למישהו יש תשובה חד משמעית לתת לי ? בדקתי בכל מני אתרים של השוואות, בכל אתר קירור אחר יודע שידו העליונה... היתרון היחידי שאני רואה לנכון כרגע ל V10 הוא שהוא מגיע עם תמיכה גם בתושבת LGA775 (מה שיש לי כרגע), וגם בתמיכה ל 1366 ... מבחינת מראה שני הקירורים נראים מצויין, ה V10 נראה חולני אבל מי עדיף מבחינת ביצועים ?
-
- 20 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
לצורך הOC השתמשתי בArctic Cooling VGA Silencer Rev.3, קרור לזיכרונות בTT Copper RAMsink משחה טרמית Nanotherm Blue II. מפרט: P4 3.0C Ghz Asus P4P800 256x2 Kingston CL3 התוצאות: ליבה 378/זיכרון 337 @ ליבה 432/זיכרון 364.5. לפני הOC קיבלתי ב3dmark03 5780, ואחרי OC קיבלתי 6364. אבקש את חוות דעתכם והאם אפשר להמשיך בOC? מה אתם אומרים? :
-
- 45 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אנ רוצה לקנות פדים טרמים ,כאלה שאפשר לשים על זכרונות למשל בכרטיס מסך.. בחנויות אלקטרוניקה מוכרים?
-
- 4 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
טוב, מה הסיפור של המעבד הזה? אחרי 3 ואריאציות שונות של מריחה (כאשר האחרונה נעשתה בצורה סופר נכונה) אין ירידה בטמפ' המעבד. מצורפת קריאת טמפ' ב"מנוחה", שקופצת כל הזמן (?) בעומס עבודה נמוך הטמפ' עומדת בקלות על 60 מעלות. בעומס גבוה מגיעה עד 70 וצפונה הכרטיס מסך מובנה משפיע על הטמפ'? [attachment deleted by admin]
-
- 31 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
תקציב... כמה שפחות. אני מניח שמחיר סביר בעיני זה כ60 שקל. מחיר גבוהה כ 100 ש"ח. מחיר ממש ממש גבוהה שלא אוציא מעבר... בסביבות ה140. אלא אם תשכנעו אותי אחרת. המעבד יהיה או משהו כמו אינטל I5 (3470/4570) או AMD, לא סגור על הדגם. תודה רבה!
-
- 10 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
המון הודעות מדברות פה על פתיחת מכפלה ואני שמתי לב שיש לאנשים טעות בסיסית ביותר. מעביד ה-TBRED B (לא יודע לגבי ה-A) מגיעים עם מכפלה פתוחה. בכל לוח שמאפשר שינוי מכפלה זה יתאפשר (לא רק KT400 ו-NF2). כשמדברים על פתיחת מכפלה למעבדים האלה הכוונה היא למכפלות גבוהות/נמוכות למעבדים איטיים/מהירים. הסבר: עבור כל מעבד TBRED B עם מכפלה נמוכה או שווה ל-12.5 תתאפשר בחירה של מכפלה עד 12.5 אבל לא מעל. עבור כל מעבד TBRED B עם מכפלה גבוהה או שווה ל-13 תתאפשר בחירה של מכפלה מ-13 עד למקסימום באותו לוח. כל זה מותנה כמובן באפשרות שינוי מכפלה ב-BIOS או ע"י JUMPERS בלוח הנתון.
-
- 30 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
חברים יקרים ! קבלתי היום מעבד נחמד AX 1600 AGOIA 0212 שעלה 435 שקלים חדשים ואני חייב לציין שאני בהלם ! BUS 178 10.5 מכפלה נעולה ! נותן : 1870 MHZ !!!!! לפי סנדרה אני עוקף את ה 2.4 של אינטל בהרבה ! ואת ה 2.66 אני משתווה אליו ! לפי ה PR של סנדרה יש לי 2680. כרגע אני עם תזמונים חלשים של 2.5 3,3,6 ,T2 אבל גם זה ישתנה ! לפי הדרוג של AMD למעבדים אני כרגע עם XP2300 ושוב מזכיר מכפלה נעולה ! עכשיו נשעלת השאלה מה עדיף T1 או CAS 2 כי אני מאמין ששניהם לא יעבדו . דרך אגב אני יכול לעשות פוסט עד 182 BUS אבל מקבל מסך כחול בגלל הכרטיס מסך ! (PCI וה AGP גבוהים מידי).
-
- 42 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
קראתי כמה מדריכם על זה שאפשר לפתוח את המכפלה למעבדי Athlon XP אבל עד כמה אפשר להגדיל את המכפלה? נגיד שיש לי מכפלה של 11 (Athlon Xp 1700) ואני פתחתי אותה עד כמה אני יוכול להגדיל אותה? כדי לפתוח אותה צרכים איזה ערכה מיוחדת כמו אלה שמוכרים באינטרנט?(אתם יודעים על מה אני מדבר...) נ.ב לא, אין לי את המעבד, אבל אני חושב לקנות.
-
יש למישהו מושג איפה ניתן למצוא טבלת מוליכות חום של מתכות ? אלומיניום, נחושת וכו'
-
- 6 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שלום, החלפתי את מאוורר הסטוק ל MUGEN 2 ושמתי עליו 2 מאווררים: SCYTHE S-FLEX 120MM 1600RPM אחד מכניס ואחד מוציא. הרכבתי את הקירור כמו בהוראות היצרן אחד על אחד. שמתי משחה MX-2 כמו שייעצו לי: כמובן לאחר שניקיתי מהמשחה הישנה, לשים ככדור אפונה באמצע המעבד ולהרכיב את הגוף. בנוסף יש מאווררי S-FLEX 120MM 1600RPM אחד בקדמת המארז שמכניס אוויר ואחד שמכניס אוויר בדלת המארז. +עוד מאוורר שמוציא אוויר מהצד האחורי של המארז. הרצתי בדיקה עם REAL-TEMP+PRIME95 והנה התוצאות: כמו שאתם רואים בטמפ' במנוחה: 42 במאמץ טמפ' מרבית : 64 טמפ' החדר : 29 התוצאות סבירות עם הנתונים שיש לי ?
-
- 37 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מחשב לגיימינג אחרי 4 שנים והמטרה שלי זה שהוא יגיע ל4GHZ באוברקלוק וגם בגלל שאני רוצה לכפר על טעויות שעשיתי בעבר כשהייתי פחות מנוסה - לארגן קירור טוב עם מארז טוב אבל את זה אני חושב שכבר פתרתי אחרי שקראתי הרבה המלצות על coolermaster cm2 איך שלא קוראים לו בכל מקרה אני יודע איך עושים בכללי כי אז עשיתי יחד עם gigabyte ds3+intel core 2 duo 6300ghz 1.86ghz+g.skill 800mhz אוברקלוק ל 3GHZ (בערך כ60% אוברקלוק) על ידי העלאת הFSB ל430 ונעילה של המתח ב1.325V למעבד אני מאמין שI5 או I7 עוד יותר יעילים ומאפשרים לעשות אוברקלוק יותר טוב אבל הקטע זה שאני חוזר לזה אחרי 4 שנים ואני לא הכי בקי בחלקים כרגע ידוע לי שבתושבת 1156 למשל לא כדאי זכרונות מעל 1600MHZ ושיעלו מעל 1.65V כי …
-
- 14 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
AXP2500 Abit N F7 2 x 256 corsair 3200 CL2 I put the FSB on 200, and the multiplier on 11 (2200mhz), and didn't have to touch the voltages yet.. and the computer is running great... Then i tried increasing the multiplier by 0.5 to 2300mhz and the windows loading didn't even show up.. so i figured i need to raise the voltage.. i raised it bit by bit (0.25) each time.. and still no good... what can be the problem? what's stopping me from getting any higher? if you need any more info feel free to ask.
-
- 48 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
כמה שוקל המחשב שלכם?? זאת שאלה שאף פעם לא שאלו אותה ובכן אני רוצה להיות הראשון!!! ----------------------------------------------------------------
-
- 17 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
הנה תמונה של המחשב שלי כפי שאתם שמים לב יש עומס בכבלים ורציתי שתתנו לי עצוב כיצד לסדר בצורה טובה את הכבלים ושיעבור איוורר טוב כי הם ממש חוסמים את האיוורר תודה מראש!!
-
- 17 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
חשבתי על האופציה הזאת בגלל שבדרך כלל המעבד שלי מגיע ל55 מעלות בקבוע(כרגע הוא באוברקלוק של 3.8 ורק בתוספת של 125w הוא יציב במתח של 1.49) אני יודע שזה נרמלי וכמובן שהמקסימום שהוא בדרך כלל מגיע במאמץ זה 60 מעלות אני לא אוהב לראות את הטמפ' ככה במנוחה המעבד על 43-45 ,בקיצור חשבתי על הקירור הבא יש עליו הרבה ביקורות טובות www.coolitsystems.com/index.php/eco.html
-
- 21 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
ראו תמונה. פשוט לא מבין למה במערכת נשאר הציון 3.3 במחשב הקודם גם שם השתנה. .......... עוד דבר, איך המעלות? אני עם מוגן 2, כל המאוורים רצים משש לאט( גם מארז ). להשאיר כך? או שיעבוד תמיד על גבוה? [attachment deleted by admin]
-
- 18 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
-
אני מחפש קירור למעבד שלי: phenom 2 x4 965 של AMD כמובן. סוקט AM3. כרגע אני עובד עם זה של הבוקס המעפן שהחריש אותי. אני מתכנן OC למעבד (שנועד לכך) אבל לא לחוץ על זה כרגע כי לא צריך. נתקלתי באלו במדור יד שנייה: http://hwzone.co.il/tradezone/showproduct.php/product/19892/cat/50 http://hwzone.co.il/tradezone/showproduct.php/product/19962/cat/50 מה יותר טוב מבין שניהם? או ששניהם זבל ביחס לשניים הנפוצים פה בפורום (אם אני לא טועה נקראים נינג'ה וק'טנה נראה לי). התקציב שלי נמוך ואני סתם מתעניין עם זה מציאה אז אולי שווה לקנות כבר עכשיו יד-2?
-
- 21 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אני רוצה לבצע אובר קלוק למעבד שלי E6750, הייתי בעניין לפני שנתיים בערך, הצלחתי להגיע ל-3.5 יציב, עד שנתקע פעם אחת המחשב והחזרתי הכל לקדמותו, כרגע הכל ברח לי מהראש ואני מתחיל שוב מהתחלה עם מדריכים וכל המאמרים. השאלה שלי היא, ה- TJ MAX של המעבד שלי הוא 80, אני משתמש בתוכנה CORE TEMP 0.99.7 ואני רוצה לשנות את ה-TJ המקורי של התוכנה רק שאני לא בדיוק יודע איך, לפי מדריך שמצאתי רשום להכנס ל-OPTIONS ואז ל- ADJUST OFFSETS ואז ב-CORE 0 לכתוב 80 וב-CORE 1 לכתוב 85 האם ככה אני אמור לבצע את הפעולה? אודה לעוזרים.
-
- 17 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
לפני כמה ימים פתאום עלה לי רעיון שאפשר לעשות קירור עם המזגן של הבית, אז למה לא? הרעיון היה לקחת שקיות זבל להדביק למזגן ובצד השני להדביק למאורר שיכניס אוויר. לא צילמתי את מהלך העבודה כי לא הייתי בטוח שזה עובד, אם מישהו רוצה לעשות את זה ולא הבין איך אני אצלם וישים פה. אז כמו שכבר כתבתי, הדבקתי שקית זבל למזגן, חתכתי אותה בתחית, חיברתי עוד שקית, חתכתי גם אותה בתחתית, אליה חיברתי שקית רגילה של סופר (אלה ששמים בהם את הירקות) ולשקית הזאת הדבקתי בקבוק ואותו לגריל של המאורר (המאורר כוון בשביל להכניס אוויר למארז). השיפור ענק! טמפ' לפני ה"מוד" הזה, הטמפ' של המעבד הייתה 33 מעלות (במנוחה), ואחרי שהפעלתי את המזגן 16 מעלות (במנוחה)!!! במאמץ אני עכשיו בודקים, אבל מקודם עשינו ברצה של 3DM…
-
- 40 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אני רוצה להבין יותר לעומק את פירוש המכפלה. אני מצליח להגיע ל 350X9=3150 ובמכפלה של 8 אני מצליח להגיע 450X8=3600 אז מה יותר עדיף מכפלה נמוכה יותר 8 אבל התדר גובר 3.6? או מכפלה גבוהה 9 יותר בפחות תדר 3.150?
-
- 3 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
בבקשה מישהו מוכר לי אותו ב 50 שקל הוא שווה? לקירור המארז אני רוצה אותו
-
- 23 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אהלן חברים, רציתי לדעת מהו הנוזל המזוקק המומלץ (שניתן לרכוש בארץ) עבור מערכת קירור מים פשוטה (EK Extreme 240) תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 2.6k צפיות
- 1 follower
-


