עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. וכמה מאוורים אני צריך במחשב ? כרגע יש לי אחד על המארז אחד על הלוח אם ואחד על המעבד ... זה מספיק? הפרט שלי הוא : Athlon Xp 1800 Asus a7v 266 e 512MB DDR WD 100GB 7200 RPM 2MB Asus Geforce 3 ti 200 בבקשה תענו לי תודה מראש

    • 20 תגובות
    • 2.7k צפיות
  2. Started by MasterDK,

    שלום לכולם. יש ברשותי את המארז הבא: http://www.silverstonetek.com/product.php?pid=241 הוא מגיע עם 3 מאוורים שאני חייב להודות דיי רועשים יחסית למארז HTPC שאמור להיות שקט (פאק שלי שלא קראתי מספיק ביקורות לגבי הרעש, חוץ מזה המארז מעולה!) המאוורים הם כולם 3 פינים. אני מחפש דרך לגרום להם להיות יותר שקטים, ויש בפני 2 אפשרויות: 1. קניית מולקס שמתפצל ל 3 מאוורים + קו שיחבור ללוח אם (חיבור של 4 פינים) משהוא כזה http://img.misco.eu/resources/images/products/106/AKA/AK/AK-CB001//AK-CB001_1600x1600.jpg יש לציין שאני לא בטוח האם החיבור 4 פינים על הלוח אם מסוגל לשלוט על מאוורים של 3 פינים. אשמח להבהרות בנושא זה. מצאתי את זה http://www.amazon.com/Computer-Splitter-Connector-Sleeved-Ada…

    • 11 תגובות
    • 2.7k צפיות
  3. אהלן חברה. המארז שלי חם... ועוד עכשיו בקיץ הוא בכלל כבר צועק.. יש לי מארז Thermaltake Soprano VB1000. נשמע מפציץ?.. ממש לא. ואני מתחרט גם שקניתי אותו. למעבד שלי (Core 2 Duel E6400) יש קירור רגיל סטוק. המעלות כפי בתמונה שציינתי הן במצב של חדר (לא חנוק, מאוורר רגיל ללא מזגן) וללא כל מאמץ. נמדדו כ-20 דקות לאחר הדלקת המחשב לאחר גלישה באינטרנט. במצב עומס המעבד שלי מגיע ל-60 מעלות ואף ל65. הכרטיס מסך גם מגיע לאיזור ה55 (הוא שורד ככה בגלל הקירור המשודרג שלו. כל המפרט שלי מצויין בצד). וכל המארז בכלליות חם חם חם. אני רוצה לקנות גוף קירור נורמלי למעבד שלי. איפשהו באיזור ה-150 שקל (אם יש משהו טיפה יותר יקר אבל משמעותית טוב יותר, אשמח לשמוע). ושאלה נוספת. חשבתי לקנות מארז אחר, שבו א…

    • 15 תגובות
    • 2.7k צפיות
  4. Started by godisme171,

    מכירים אתר שמוכר קיטים למחשב או חנות באזור ירושלים

    • 15 תגובות
    • 2.7k צפיות
  5. Started by אנונימי,

    אני צריך מארז שיהיה בו heatsinks טובים שישמור על הטמפרטורה, ושיהיה בו ספק חזק ויציב לOC. אני צריך שיכלול איזה מאוורר או שתיים ושתיהיה אופציה לעוד מאווררים. פחות דגש על יופיו של המארז. תודה מראש.

    • 36 תגובות
    • 2.7k צפיות
  6. Started by Weihenstephan,

    מה אתם אומרים על המערכת קירור הזאת? קיבלתי ממנה רושם טוב בסרטונים ביוטיוב. אגב איפה אפשר להשיג מערכת כזאת באיזור הצפון?

    • 18 תגובות
    • 2.7k צפיות
  7. Started by uzana2004,

    שלום לכולם... מצאתי מדריך מצויין באינטרנט לOC לכרטס מסך שלי... הנה לינק: http://www.aoaforums.com/forum/showthread.php?p=326719#post326719 השאלה שלי זה האם להעביר את המצב ל-PERFORMANCE 3D או להשאיר על 2D כי בתמונה זה על 3D...(בRIVA זה על STANDART 2D) עריכה: הנה תמונה לאחר שהעברתי למצב 3D: טמפ' במאמץ:73C(השתפרתי קצת...),ב3DMARK05 קיבלתי 4237....

    • 48 תגובות
    • 2.7k צפיות
  8. הצעות , שיפורים , דעות , וביקורות יתקבלו בחום . להנאתכם * התמונות צולמו מטלפון מצלמה , מצטער על האיכות הלא מי יודע מה . המארז הוא צ'יפטק אלומיניום , שנשאר אצלי , תודות לכמה חברים . תודה ל : אורן וארז על זה שסובלים אותי , שגיא , מיש , עופר , גיל , ניר ( ספאמי ) , שי , אמא , ועוד כמה אנשים עלומי שם שלא מגיע להם שאני אזכיר אותם .

    • 30 תגובות
    • 2.7k צפיות
  9. רצוי עם LED אדום , המאוורר ימוקם מעל למאוור הכחול במארז CM690 במטרה להכניס אוויר. ראיתי את המאוורר הנ"ל ב TMS , אבל אני לא בטוח שאפשר יהיה למקם אותו בקדמת המארז (יש למאוורר הנ"ל מין מגן פלסטי מקדימה) http://tms.co.il/product/4514 הנתונים שלו נראים בסדר למרות שאני לא סומך שהם נכונים ...

    • 33 תגובות
    • 2.7k צפיות
  10. שלום אני משתמש בתוכנת Asus Brobe . אני יודע שמשהו דפוק בה, כי היא מראה שטמפ" הלוח והמעבד היא 103 מעלות........ ברור שזה לא יכול להיות , אבל איך היא בדיוק בודקת את זה? איפה החיישנים שממוקמים על הלוח? חיפשתי אותם ולא מצאתי, ההסבר היחידי הוא שהם הדפוקים וההם שעושים את כל הבלאגן. צריך עזרה

    • 27 תגובות
    • 2.7k צפיות
  11. Started by adamginz,

    הניסוי נערך על : 1700+ 0302 : המהלך : מחברים 2 פינים על הגשר L12 על המעבד ( פשוט מאוד) צריך חומר מוליך. המיקום : ( תמונה) המיקום של הפינים ( תמונה) תוצאות ( תמונה): קיבלתם בארטוןן 2500 רק עם 256 קש

    • 46 תגובות
    • 2.7k צפיות
  12. Started by Niko1886,

    שלום, לאחי נדפק המאוורר האחורי של המארז והוא מחפש מאוור איכותי בתקציב של עד 50 שקל אשמח להמלצות

    • 8 תגובות
    • 2.7k צפיות
  13. טוב חברים, יש לי תנור בחדר. אני מסתובב בבית וכשאני נכנס לחדר מכה בי גל חום. אז קדימה מומחים... הנה מה שאתם צריכים בשביל להביא לי עצות: המפרט שלי נמצא מימין. הטמפרטורות שלי כרגע הן: קצת תמונות... 1+2: מאווררים של המארז, דוחפים אוויר פנימה. 3: Big Typhoon VX מקרר את המעבד, דוחף אוויר החוצה. 4: מאוורר של ספק ה-Cooler Master, דוחף אוויר כלפי מטה לפנים המארז. 5: מאוורר של כרטיס המסך, דוחף אוויר כלפי מטה.

    • 34 תגובות
    • 2.7k צפיות
  14. Started by HWgeek,

    שלום לכולם: יש לי שאלה : בהמהרת כרטיסי NV שמתי לב שכולם מעלים את התדרים של הליבה והשיידרים בתצורת LINK . יצא לי לשחק עם כרטיס ישן של 8500GT והוא מגיעה בתדרים: 459 ליבה 918 שיידרים 400 זיכרון לאחר בדיקת באנצים ותהליך OC הגעתי למהירות הזו: 594 ליבה 1620 שיידרים 520 זיכרון למעשה למהירות הליבה לא היה השפעה על תוספת בביצועים אבל הוא כן הגביל בOC ולא העלתי אותו יותר אבל בשיידרים החגיגה נימשכה ונעצרתי רק ב1620MHZ!! וכל קפיצה של 50MHZ בדיישרים התבטאה בתוספת נאה בביצועים. למה לא כולם עושים זאת ותמיד מישתמשים בתצורת לינק? תודה מראש!. [attachment deleted by admin]

    • 20 תגובות
    • 2.7k צפיות
  15. Started by roeesnir,

    שלום. יש לי מעבד i7-2600, לוח - GA-P67X-UD3-B3 קירור אויר פשוט של Zalman. המחשב מקבל מסכים כחולים כשהוא קצת מתאמץ. בדקתי עם OCCT, ואחרי חצי דקה הבדיקה הפסיטה עקב טמפרטורה גבוהה. החלפתי משחה טרמית, ועכשיו אני מצליח להגיע ל2 דקות לפני שהבדיקה מפסיקה. תדר המעבד הוא 3.4 (100x34) ובביוס (בלי מאמץ) הוא על 46 מעלות. (מארז פתוח, ומזגן בחדר). האם זה תקין? האם הבעיה היא במעבד או בחיישן הטמפרטורה? כי כשאני נוגע בגוף הקירור תחת מאמץ, הוא לא ממש חם. תודה.

  16. קבלו במה מדובר.. 8.429 GHZ !!!! מטורף ! מה אומרים?

    • 19 תגובות
    • 2.7k צפיות
  17. Started by psybrain,

    שלום לכולם אני רוצה לקנות מחר מאוורר למעבד מחר ואני רוצה את עזרתכם. יש לי מאוורר של SCYTHE YASAYA הענקי ! בגודל! וקניתי זכרונות חדשים ועכשיו כל הסלוטים של הזכרונות תפוסים . ובגלל זה אין לי אפשרות לשים את המאוורר בחזרה כי הוא ענקי והוא נתקל עם הזכרונות כל הזמן וצמודים מאוד מאוד אחד לשני וזה יכול להישבר! ובכלל אין לי גישה להתקין את המאוורר כי צפוף מאוד. קצת רקע על המחשב שלי שתבינו על מה מדובר. זכרונות 8GB מעבד I7 2600K לוח אם GIGABYTE סוקט 1155 למעבד אני לא בקטע של OC ודברים כאלה .. ככה שאני לא צריך מאוורר מפלצת כמו שיש לי... אני רוצה מאוורר קטן יחסית בגודל שיכנס ולא יפריע אחד לשני ושהיה טוב שקט ויעיל . מבחינת מחיר לא רלוונטי ... אבל משהו סביר. הנה תמונה של ה…

    • 21 תגובות
    • 2.7k צפיות
  18. שלום אני לאחרונה אחרי כל הימים הקשים של הקיץ אללו הבנתי שפתרון קירור למחשב שלי שמבוסס על אויר לא מתאים ולקנות מאוררים גדולים יותר לא יעזור. אני חייב למצוא פתרון לקירור שיהיה מבוסס על מים החלפתי קירור למעבד של THERMATAKE שהוריד לי 10 מעלות ורוצה להחליף גם קירור לכרטיס מסך כי הוא עושה לי רעש נוראי. וזה לא יגמר אני רק מוסיף רק מאוורים נוספים ומוסיף רעש. אני רוצה את עזרתם בלמצוא מערכת קירור בארץ שתוכל להתאים לאקלים העצבני הזה.

    • 62 תגובות
    • 2.7k צפיות
  19. Started by mj23,

    היי כמו שכבר אמרתי אני בארצות הברית וברצוני לקנות גופי קירור למים (בלוק קירור) מה אתם מציעים לי לקנות למעבד I7 875K ו SLI GIGABAYT 470 GTX תודה

    • 19 תגובות
    • 2.7k צפיות
  20. Started by barbaresh,

    שלום לכולם, טמפ' המעבד שלי במנוחה היא 60מעלות היום חם ואין מזגן ביום רגיל 50 טמפ' הכרטיס מסך 64 מעלות ביום רגיל 65 יש להדגיש שהטמפ' במוצגות הן מהתוכנה SPEEDFAN אני מניח שזה אמין. מה לעשות איך להוריד את הטמפ' להחליף מאווררים למעבד ולכרטיס או פשוט לקנות מארז חדש? יש לי מארז של SilveStone בינוני עם מאוורר מקדימה ומאחורה. מה אתם ממליצים כי עם הטמפ' האלה הוא לא יחזיק לי הרבה זמן. מעבד: Intel Core 2 Quad Q9300 @ 2.50GHz 64 °C Yorkfield 45nm Technology כ.מסך: 919 @ 1280x1024 512MB GeForce 8800 GT (MSI) 63 °C ForceWare version 258.96 המלצות מה לעשות עם זה?

    • 11 תגובות
    • 2.7k צפיות
  21. הגשר הצפוני לפני: ואחרי: (הקירור של ה P3 הישן שלי) הגשר הדרומי לפני: ואחרי: קירור ל מוספטים: לפני: ואחרי:

    • 25 תגובות
    • 2.7k צפיות
  22. שלום,קניתי מאוורר חדש למארז מדגם AC הוא מגיע עם 2 חיבורים ללוח אם: 1)3 פינים 2)4 פינים + מפצל למאוורר של המעבד (אם אין חיבור פנוי בלוח אם) העניין הוא כזה. יש לי מקום פנוי לחבר את המאוורר בלוח אבל קצת מסובך להגיע אליו,ניתן אך כרטיס המסך קצת מפריע ואני לא רוצה שהכבל יהיה על הכרטיס ויתחמם לו. האם אפשר לסמוך על המפצל הזה ? לא יהיה עומס כלשהו ? אני יודע שבתאחלס הזרם ששניהם מקבלים ממש לא גדול אך בכל זאת. לצורך העניין שני המאווררים הינם מתצרת AC. עד עכשיו זה עובד מעולה,השאלה אם אני יכול להמשיל כך לאורך זמן אני אנסה להסביר איך הוא מחובר מהמאוורר הגדול יוצא חוט המחובר ללוח אם,ממנו מסתעפים שני חטים,3 פינים ומתאם נקבה עם 4 חורים. את החוט עם 3 הפינים השארתי בצד ואילו למתאם חיברתי את…

    • 18 תגובות
    • 2.7k צפיות
  23. היי ברצוני לשדרג את הOC למחשב שלי! רכשתי זכרונות חדשים וקירור למעבד מסוג חדש.. המפרט Q6600 2.4 4GB OCZ RAM 1066 GIGABYTE DS3R מידע יותר מפורט: http://www.ocztechnology.com/products/memory/ocz_ddr2_pc2_8500_reaper_hpc_4gb_edition http://tw.giga-byte.com/Products/Motherboard/Products_Spec.aspx?ClassValue=Motherboard&ProductID=2740&ProductName=GA-EP35C-DS3R עד עכשיו היתי בOC של 3GHZ CPU במקום 2.4 ו 4GB 1000HZ במקום 800HZ עם זכרון פשוט מאוד...!! הצלחתי להגיע ל3.6HZ בCPU בעזרת העלאת מתח ל1.6 ומקירור טיפה יותר טוב ממשהיה לי Zalman 9500aLED http://www.zalman.co.kr/ENG/product/Product_Read.asp?idx=277 אבל את הזכרון לא הצלחתי לנצל..... משום מה לא מסתדר לי שאי אפשר להגיעה ל…

    • 55 תגובות
    • 2.7k צפיות
  24. רק עכשיו אחרי שהורדתי תוכנה לסדיקת ה טמפ' נדהמתי לגלות שהמעבד כניראה מגיע ל 75 מעלות ואפילו יותר תחת עבודה כמובן , ברגיעה הוא - 64 מעלות . רציתי לדעת כמה מעלות אוכל לגרד עם HSF טוב ? לי נראה שמכיוון ש המעבד עובר את ה 70 מעלות (מתחמם ) יש לי מדי פעם ריסטים ?(פעם בשבוע) האים זה בגלל התחממות ? ??? כניראה שה XP 1900 דורש HSF יותר טוב ממה שמקבלים בחנות .. על מה אתם ממליצים שלא דורש פירוק לוח אם , וקל להרכבה ? ולא רועש !!

    • 7 תגובות
    • 2.7k צפיות
  25. בונה מערכת שבצידה האחד 200 מעלות ובצד השני שלה (לאחר הקירור) נגיע לפחות מ50 מעלות. תקציב לא מוגבל בשלב הזה. מגבלות: 1) ללא שימוש בחנקן\מים\כל מערכת קירור שדורשת תחזוקה כל שהיא. 2)הגודל הפיזי הוא 6X6 ומעלה. שאלות: 1)איזה גוף או סוג גוף הקירור יכול להתמודד עם העומס (מאוורר בא בחשבון)? 2)איזו משחה טרמית הכי תועיל בטווח הטמפ' הנ"ל? מאוד תעזור לי דעתכם בנושא! תודה!

    • 22 תגובות
    • 2.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים