עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Born2Kill,

    יש לי את ה-Stock וזה מעצבן אותי ברגעי שקת הוא עושה רעש, אני לא מחפש פה לעשות OC, אז אני צריך גוף קירור שיהיה יי שקט. תקציב: 200 ש"ח מקסימום.

    • 48 תגובות
    • 3k צפיות
  2. יש לי מארז של קולרמאסטר דגם SNIPER המאווררים שלו עושים רעש אבל לא חושב שאפשר להחליף אותם כי הם יחסית גדולים האם קירור מים הוא שקט לגמרי? או גם שם יש מאווררים? מה אתם מציעים לי לעשות אם אני רוצה להפוך את המחשב לשקט לגמרי, להחליף מארז? תודה לעוזרים

    • 16 תגובות
    • 3k צפיות
  3. Started by Omri643,

    שלום! דבר ראשון לפני שאתם קוראים את ההודעה תראו את המפרט: E6550 SPARKLE 8800GT 512 2GB CORSAIR 667 GIGABYTE GA-P965-S3 קירור של FOXCONN שאין לי מושג מה הדגם אבל אני די בטוח שזה באותה רמה של הקירור סטוק ועכשיו לשאלות: 1. אני רוצה לעשות אוברקלוק למעבד שלי לסביבות ה-3.0 אך אין לי שמץ של מושג איך אני יודע שהביוס שלי לא מעודכן,תגידו לי אם צריך לעדכן אותו האם כדאי לי להשתמש במדריך באתר? אם יש שם כמה דברים שאני צריך לעשות שונה-תגידו לי ותפרטו הכל בבקשה אל תחפפו ואני יודע שבשביל לעשות אוברקלוק לרמה כזו אני צריך איוורור נורמאלי אז נעבור לשאלה שנייה 2.אני צריך לקנות קירור למעבד אני יכול להשיג את EVERCOOL BUFFALO ממש בזול ראיתי שמישהו פה בפורום אמר שהוא שווה ל AC FREEZER 7P וממש לא …

    • 46 תגובות
    • 3k צפיות
  4. בכל רחבי הרשת ישנם דיונים על הרעש הנוראי שמפיק הדרעק הקטן הזה, אבל בשום מקום לא מצאתי פתרון. כשמסירים את המאוורר אפשר לראות שה-Heatsink מחובר די חזק. מישהו כאן ניסה להסיר אותו? מה לגבי מאווררים חלופיים כמו ה-Blue Orb או ה-Crystal Orb? הם נראים טוב, אבל זה שהם מחוברים לגוף קירור משלהם זה ממש פיצ'ר מיותר בשבילי. אגב, ניסיתי מאוורר של 486 אבל הוא לא ממש מתאים (המרחק בין הברגים מעט גדול יותר). Prog.

    • 24 תגובות
    • 3k צפיות
  5. וזו רק ההתחלה... [attachment deleted by admin]

    • 25 תגובות
    • 3k צפיות
  6. Started by the_saint,

    שלום לכולם. יש לי סיפור קטן והייתי רוצה לשתף אותכם. לפני כחודשיים בזמן גלישה באינטרנט הגעתי לאתר jab-tech.com , אתר למכירת מוצרי מודינג, בזמן פישפושי בקרביו שמתי לב שהוא שולח לישראל ושהמחירים ממש זולים, שלחתי מייל זריז לבעלים (אדם מאוד חביב בשם John ) ותוך יום קיבלתי תשובה חיובית - שאכן אפשר לשלוח לארץ עם חבילה עם כל מני דברים טובים. עכשיו, חודשיים אחרי זה עם משהו כמו 200 ומשהו מיילים (המספר המדויק במערכת...) החבילה בדרך אלי. בנתיים האתר הפסיק לשלוח לארץ, חזר לשלוח לארץ (בזכותי ), פתחתי חשבון בPayPal ועוד כהנה וכהנה. אז מה הפואנטה של הסיפור? 1.יש אתרים בחו"ל שאפשר לקנות מהם מוצרי מודינג, ואפילו מאוד בזול. 2.יש עדיין אנשים טובים בעולם. 3.אני ממליץ בחום לכל מי שחיפ…

    • 30 תגובות
    • 3k צפיות
  7. עשיתי OC ל3.0Ghz http://img26.picoodle.com/img/img26/4/6/30/f_m_f7a164d.jpg למה המתח של הזכרונות באדום בPC PROBE II? לא עשיתי 1:1, השארתי על אוטומט. CPU-Z SPI 1M - 17 הוספתי 600Mhz וזה הוריד לי 5 שניות

    • 47 תגובות
    • 3k צפיות
  8. Started by the king2006,

    שלום .. יש לי את המערכת הזאת : PD 930 3.0GHZ קירור סטוק בינתיים MSI 945P 2G DDR2 533 אני רוצה לעשות OC למעבד לפחות ל 3.5 , קראתי את המדריך ויש דברים שלא הבנתי . מה אני אמור לבטל בביוס איזה אפשרויות ואיך אני מחלק את הזכרונות ?? תודה לעוזרים

  9. Started by חובב,

    אוקייי כבר פירסמתי הודעה דומה אבל אכתוב שוב (שינוי קירור מעבד E7400 לוח אם EP43 S3L GIGABY זיכרוןKINGSTON 2GBX2 800 ספק :huntkey model:lw-6400h 400W אני על קירור MUGEN 2. כרטיס מסך:GTX260 כרגע ללא שינוי מתחים (אלא אם כן הלוח אם עושה את זה אוטומטי ואני לא יודע). FSB266@333 מעבד 2.8@3.5 זיכרון 800 שיניתי את היחס *טמפ' עבודה הכי גבוה (כרגע) זה 64 . *המחשב עדין בבדיקת מאמץ עם OCCT . שאלות: איך הטמפ'? כדאי לעלות עוד את הבאס ?יש סיוכי ל4 GHZ עם הקירור הנ"ל ועם המתחים כרגע(ללא השינוי)?להשאיר באזור ה800-850 את הזיכרונות? ואשמח להמלצות!

    • 13 תגובות
    • 3k צפיות
  10. אינטל מתחליה לשווק בסין את ה- Pentium E6500K עם מכפלה פתוחה. ה E6500K מגיע בתדר של 2.93GH עם 1066 BUS ו 2MB של L2 cache. כרגע הוא מגיע בבנדל עם לוח של ביוסטאר ה - TP45E. חגיגה לאוברקלוקרים בסין נקווה שבקרוב אצלנו. http://en.expreview.com/2009/08/07/intels-pentium-e6500k-with-unlocked-multi-hits-shelves.html#more-4644

    • 41 תגובות
    • 3k צפיות
  11. Started by Born2Kill,

    היי, חשבתי לעשות OC קטן בנטבוק שלי, יש טעם? המעבד הוא Atom N270 1.6Ghz. ואיך אני עושה OC למעבד?

    • 22 תגובות
    • 3k צפיות
  12. היי לאחרונה קניתי זכרונות של OCZ במהירות 1150. כשהגעתי לבית הרכבתי אותם (מפרט בצד) וניסיתי לעשות OC כאשר ניסיתי לקבוע את הזכרונות על 1200 (50 יותר מהסטוק) הוא לא נתן לי והמחשב לא עלה!! השאלה שלי היא כזאת האם הם בעצם 800 ואני יכול לעשות להם צאוברקלוק ל1150 או שמא משהו פה לא בסדר? ואיך אני רואה על כמה הם עובדים בCPUZ ? תמונה תעזור ? אם כן מאיזה לשונית ? ממורי ?

    • 49 תגובות
    • 3k צפיות
  13. הסתכלתי בכל מני מדריכים ואני פשוט צריך שמישהו יסביר לי בפשטות אני לא מצפה ל- OC ענק, עד כמה שאפשר כדי לשמור על מקסימום יציבות בלי לפגוע ברכיבים אחרים.. חשוב לדעת מהם הזכרונות? עריכה: ocz xtc platinum 800mhz ddr2 אגב הטמפ' היא 35 במנוחה, במאמץ סביב ה- 40 בדר"כ(קירור סטוק)

    • 31 תגובות
    • 3k צפיות
  14. התקנתי במחשב שלי את הלוח אם הזה, ה-CHIPSET הוא 845G של אינטל ויש תמיכה ישירה בזיכרונות DDR PC2700 וזה יתרון גדול. אבל, לא מצאתי בשום מקום ב-BIOS אפשרות נעילה (או הגדרה כלשהי) לתדר העבודה של ה-PCI/AGP. האם זה אומר שכל אוברקלוקינג שאני אנסה לעשות למעבד עם הלוח הזה יביא בעצם גם לאוברקלוק של כרטיסי ה-PCI ו-AGP ? (אין בעיה להגדיר את ה-FSB ב-BIOS של הלוח הזה, הוא עולה בקפיצות של 1MHZ).

    • 46 תגובות
    • 3k צפיות
  15. הרכבתי אצלי במארז 2 מאווררים למטה Arctic P12 PWM PST ואני רוצה להרכיב עוד אחד באמצע אבל הכבל הזה מפריע: תפסתי את החוטים של הכבלים למטה במארז עם אזיקון שלא יגעו במאווררים , אבל באמצע אי אפשר להרכיב כי הכבל עצמו מפריע , לא החוט שלו מה אני יכול לעשות? המפרט שלי אם זה יעזור : LIAN-LI Full Tower Case PC-O11 Dynamic Black ZOTAC Gaming GeForce RTX 3080 AMP Holo 10G Corsair DDR4 16GB (8Gx2) 3200 AMD 3rd Gen Ryzen 7 3800X Corsair RM650 650W PSU 80+ Gold Fully Modular Gigabyte X570 Gaming X 2560x1440 , "27 Samsung Odyssey G5 HFS256GD9TNG-62A0A TOSHIBA HDWD120 ST4000DM004-2CV104

    • 15 תגובות
    • 3k צפיות
  16. יש לי Athlon 64 עם לוח Gigabyte K8NS Pro שמשמש אותי נאמנה כמחשב שני כבר 5 שנים. בזמן האחרון הרעש של המאווררים התחיל להפריע לי יותר. הוצאתי וניקיתי אבל זה עדיין לא ממש עוזר. על המעבד יש מאוורר מקורי של AMD, שמסתבר שברמה הנמוכה ביותר שלו הוא עדיין עושה מספיק רעש. על המארז יש מאוורר גנרי שגם תורם את שלו. השאלה שלי האם כדאי להחליף את המאוורר מארז במאוורר אחר של AC, ראיתי שיש להם כמה דגמים. האם כדאי דגם עם PWM או לא, האם כדאי דגם שהמהירות שלו משתנה לעומת כאלה עם מהירות קבועה? הטמפ' מעבד היא באופן קבוע באזור ה 36 מעלות כששני המאווררים פועלים. ראיתי גם שיש להם דגמים עם מין תוספת "שילדה" כזאת, וכאלה בלי. אשמח להסברים לגבי ההבדלים. כמו כן, האם כדאי למקם את המאוורר מארז מקדימה או מ…

    • 19 תגובות
    • 3k צפיות
  17. אלו התוצאות האם אם טמפרטורות כאלו אפשר להתחיל OC למעבד? תודה.

    • 4 תגובות
    • 3k צפיות
  18. שלום בעבר היה לי מאוורר של AC שהיה מעולה ומאוד שקט לצערי הוא נפטר (ז"ל) ואני כעת מחפש שני מאווררים חדשים למארז שיהיו יעילים ושקטים בדגש על שקטים מכיוון שהמארז יושב אצלי בחדר המאוורים יתחברו ל Cool Drive 6 שלי כך שאני אוכל לשלוט על עוצמתם תודה

    • 12 תגובות
    • 3k צפיות
  19. אהלן, התחדשתי לאחרונה באסוס K55VM ושמתי לב שהוא מתחמם קצת כאשר הוא עובד, התקנתי את הספיד פאן ובדקתי טמפרטורות. זה המפרט i7 3610QM nvidia 630m 2 gb 4 gm ram ואלה הטמפרטורות: במאמץ: GPU: 80-90 CPU: 80-90 כללי: 60-70 במנוחה: GPU: 46 CPU: 36 כללי: 55 אני רוצה לציין ששוב, המחשב חדש, ולפי אסוס יש לו איזה טכנולוגיית ice cool או משהו כזה. מה דעתכם?

    • 18 תגובות
    • 2.9k צפיות
  20. האם קיימת תוכנה חינמית שמראה את טמפרטורת הכרטיס מסך ? מהי טמפרטורה סבירה ל-FX5200 במנוחה ?

    • 4 תגובות
    • 2.9k צפיות
  21. מה נישמע אנשים? שנים שלא הגבתי כאן, טוב סתם רציתי לשתף אתכם במשהו קטן, מדובר על מחשב הישן שלי אטלון כפול ליבה 4200. סתם בשביל להעמיס עלין העלתי מתח ל1.45V וOC קטן לבאס 235MHZ יש עלין קירור ביג טייפון האגדי! + מאורר 80MM העצבני של TT הכתום -4500RPM) הלילה הוספתי את הTEC שקיבלתי מסין שמוצהר כ136W אבל בפועל הוא צורך רק 65W ב12V (נו סינים אנשים אופטימיים מה חשבתם?) ולהלן התוצאות! ללא הTEC במצב סטוק ללא OC הטמפ' הייתה כ37 מעלות במנוחה בחדר ללא מזגן (26 מעלות בחדר) כעת תנו לתמונה לדבר! יצאתי מהחדר לדקה ושחזרתי ראיתי את המעבד על 9 מעלות!!! LOL - ישר כיביתי את הTEC שלא יעשה עיבוי מים LOL!!!! בOC קטן + תוספת מתחים בעומס מלא בסופר פאי X2 של 4MB הטמפ' בקושי הגיעה ל40!!! שבחדר כ26 מע…

    • 23 תגובות
    • 2.9k צפיות
  22. Started by captaincaveman,

    עכשיו כשהכל מורכב (למעט פינישים אחרונים), הגעתי למסקנה שאני לא יודע לפי מה לשנות את מהירות המאווררים. היה ברור לי שזה טמפרטורת המעבד/כרטיסי המסך, אבל מסתבר שזה לא הפתרון. מקריאה ומבדיקה שעשיתי בעקבותיה, גיליתי שהמעבד משנה את הטמפרטורה ממש מהר כשאני מתחיל להריץ PRIME95 (מגיע לאיזור ה-55-56 מעלות), אבל הטמפרטורה צונחת חזרה לאיזור ה-30 בערך שתי שניות אחרי ש-PRIME מסיים. וכשאני אומר שתי שניות, אולי הגזמתי (למעלה). לתת למאווררים להשתולל לפי הגחמות של המעבד נראה לא הגיוני. האם הפתרון הוא טמפרטורת המים? כרגע אין לי שום INLINE SENSOR שמודד אותה, והפתרון היחיד הזמין לי כרגע הוא להכניס סנסור דרך אחד הפתחים של המאגר בצורה קצת חאפרית. האם זה הכיוון או שהתשובה היא משהו אחר לגמרי?

  23. Started by Component,

    תראו את זה: אני אכזרי??

    • 14 תגובות
    • 2.9k צפיות
  24. http://home.triad.rr.com/turbines/cpulap.pdf מדריך ממש מעולה שמדגים איך להחליק וליישר את המעבד כדי להוריד את הטמפרטורות שלו. ההחלקה מגדילה את שטח המגע עם גוף הקירור ומעבירה חום מהר יותר. שימו לב שזהו תהליך מאוד מאוד מסוכן למי שלא יודע מה הוא עושה ושמומלץ לנסות על מעבדים ישנים קודם. (המדריך פורסם פה http://forum.uabit.com/showpost.php?p=901807&postcount=1)

    • 37 תגובות
    • 2.9k צפיות
  25. יש ! אין לכם מושג איך פאקינג רעדתי וכמה חוטים נפלו והתעקמו עד שזה עבד ! אבל עשיתי בשעה טובה את המוד למעבד ואני על 1610 !!! באס של 133 ! במתח של 1.725 ! יציבות מלאה ! 40 מעלות עם SK6 ! אני עכשיו מריץ כמה דברים ובדיקות אבל אין לכם מושג איך שאני מרוצה!!!

    • 32 תגובות
    • 2.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים