עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Cynicoren,

    שלום, יש ברשותי מאוורר למעבד/מארז מסוג ZALMAN GNPS5X ואין לי צורך בו. למסירה צרו קשר כאן או בפניה אישית

  2. Started by psycho59,

    טוב אז הx800gto2 מגיע לארץ ואני קונה אותו עכשיו הוא מגיע עם קירור פאסיבי קישור לפרטים על הכרטיס (לחץ עליי) האם זה תלוי בעוד דברים??? תודה מראש

    • 60 תגובות
    • 3.3k צפיות
  3. בחודש האחרון צצות המון חדשות על קירור גז... הבעיה שלי עם קירור כזה זה שכן, זה מגניב והכל והאמת היא לא הייתי מתנגד לקבל אחד כמתנת יום הולדת - אבל כל הקירור גז הוא מערכת אחת מוכנה וקפיטליסטית להחריד אני רוצה שננסה בתראד פה לחשוב על מערכת קירור גז HOME MADE. אישית, אני לא חושב שאני למשל כרגע אכין מערכת כזו, אבל לבנות בתיאוריה אחת זה בהחלט פרוייקט מרתק. האם ניתן אולי להתחיל בלקחת חלקים מהמקרר? אולי תרשימים טכניים של המערכות לקירור גז וניתוחם יעזור.

    • 32 תגובות
    • 3.3k צפיות
  4. שלום רב, אני קונה מערכת חדשה השבוע ואין סיבה לא להוציא עוד קצת מיץ אבל יש לי כמה שאלות (פעם ראשונה שאני הולך לעשות את זה אבל אני לא פוחד להכנס לקרבי המחשב או של הBIOS): הערה: אני לא הולך להפוך את התהליך לספורט של לנסות להגיע למהירויות מטורפות עם השקעה כספית מטורפת. מתנצל מראש על היותי noob לגמרי. הרכיבים : מעבד Core i5 3750k או i7 3770k. די בטוח שלא אנסה לעקוף את ה4.2GHZ. לוח אם: עוד לא סגור על דגם (כנראה משהו לא זול של ASUS או Giga) עם ערכת שבבים Z77. GPU : עוד לא יודע אבל ככל הנראה GTX650 או GTX660 (אשמח לקבל חוות דעת והערות, אני גם לא מתמצא בדגמים כ"כ אז כל הכוון יעזור לי מאוד) זיכרון : כנראה שcorsair. מה שבטוח 8GB ומהירות 1600 ללא גוף קירור מובנה מיוחד כלשהו (אל…

    • 12 תגובות
    • 3.3k צפיות
  5. Started by verynoti,

    קניתי מעבד חדש I7 950 ולוח אם. במחשב הישן היה לי מערכת קירור מים של TT המותאמת למעבד הישן, אבל אחרי ניקוי של המחשב יצאו לי מים מאוד שחורים עם גושים ומשום מה אני מתלבט אם להמשיך להיות עם מערכת קירור מים, האם כדאי לי להשאר במערכת הנוכחית שלי שכולה שייכת ל-TT או לקנות חדשה , או לקנות מאוורר למעבד ואם אני חוזר למאוורר אז איזה כדאי לי לקנות שיהיה שקט וכמו כן יכול לעבוד בשקט ב-OC.

    • 19 תגובות
    • 3.3k צפיות
  6. מה דעתכם? קירור STOCK רוצה לעשות להם OC, כמובן ששניהים יפעלו באותה המהירות (אין טעם אחרת, בכל זאת SLI) הכוונה שלי שאם אפשר מדריכים + תוכנות ל OC עצמו + תוכנות שיבדקו יציבות ופגמים וכאלו רוצה OC נחמד, אבל שיהיה סופר סופר יציב ובלי התרסקויות או אי אילו ARTIFACT למינהים תודה מראש - ובבקשה!

    • 36 תגובות
    • 3.3k צפיות
  7. Started by WootaCoolin,

    אז בעקבות האשכול הזה, http://hwzone.co.il/community/threads/543316-CLUELESS-%D7%9B%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%92%D7%91%D7%99-%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%99%D7%9D החלטתי ללכת על קירור המים המובנה.. עכשיו השאלה שלי היא איך לסדר את כל המאוורים במארז כמו שצריך. המפרט שלי כנראה יהיה: Gigabyte GA-H87-HD3 S1150 Intel Quad Core i5 4570 3.2Ghz S1150 Corsair Hydro H100i NVIDIA Geforce MSI GTX760 OC 2G DDR5 Fractal Design Arc R2 Window Black Corsair TX 650W V2 Active PFC 14cm Fan עם 2 כוננים (כונן קשיח של SEAGATE ו-SSD EVO) אני יודע ש-Noctua חזקים בתחום (שקטים), למרות שהם מכוערים בכל אופן, אני לא יודע את המונחים…

    • 20 תגובות
    • 3.2k צפיות
  8. Started by The UnKnown,

    כפי שאתם רואים זאת גרסת הקירור בשילוב עם האלומיניום , אני חושב שאני ייקח את הגרסה הזאת משום שהיא גם הרבה יותר קלה מה CU (קופר) , הוא שוקל 445 גרם לעומת הCU ששוקל 773 בערך (משקלים עפ"י מה שכתוב באתר של זלמן). עכשיו השאלה שלי עד כמה הוא פחות טוב מגרסת הCU?? ראיתי באתר 3DGameman הוא עשה השוואה עם הCU המלא הוא הגיע ללטמפ' מקסימלית של 42 מעלות (נבדק על מעבד 3.06). ואח"כ ראיתי ביקורת על הגרסה המשולבת עם אלומיניום ואיתה הוא הגיע לטמפ' מקסימלית של 37 מעלות (נבדק על מעבד 2.6, לא מצויין איזה סדרה). לא נשמע לי כל כך הגיוני כי הCU צריך לקרר טוב יותר מהגרסה שמשולבת עם האלומיניום,מה אתם אומרים?? זאת הגרסה עם השילוב של האלומיניום: http://www.pch.co.il/docs/pd-533324388.htm וזאת הגרסה ש…

    • 38 תגובות
    • 3.2k צפיות
  9. בעיקבות דליפה בהתקנה אני צריך להשלים נוזל קירור מים ירוק אנטי סטטטי למערכת שלי. איפה אני יכול לקנות בארץ נוזל כזה ?

    • 13 תגובות
    • 3.2k צפיות
  10. שלום לכולם היה לי קצת זמן היום אז החלטתי להחליף את הקירור המקורי של ה X1900XT-X לקירור מים, בגלל שכבר יש לי את המערכת של טרמלטק דגם 745, כל מה שהייתי צריך זה בלוק מים לכרטיס מסך... הטמפרטורה עם הקירור המקורי עמדה על 67~70 במנוחה... זה המצב כרגע... ;D [attachment deleted by admin]

    • 46 תגובות
    • 3.2k צפיות
  11. Started by arkadur,

    מישהו מכיר\יודע משהו על התוסף לנוזל מערכות קירור המים זיריקס? ממליץ\לא ממליץ? או כל מידע אחר יתקבל בברכה..

    • 2 תגובות
    • 3.2k צפיות
  12. לאחר החלפת משחה טרמית הוא עובד עכשיו ב 56 מעלות. עליה של 7 מעלות! למה? צריך לתת זמן למשחה?

    • 39 תגובות
    • 3.2k צפיות
  13. Started by nw,

    לאחר שצירפתי לוודוו מאוורר העלתי את המהירות מ-166 ל-185. העניין הוא שב- 3dmark2001SE נראה שיפור קטן מאוד (אם בכלל אפשר לקרוא לזה "שיפור") מ-380 ל384 (640X480) זה כל מה שאני אמור לקבל או שאני מפספס משהו?

    • 20 תגובות
    • 3.2k צפיות
  14. היי יש לי כרטיס מסך GTX 570 של גיגהבייט , והתחלתי קצת לעשות לו OC ולהריץ בדיקות ולראות מה המקסימום שאני מגיע איתו ללא העלאת מתח. הצלחתי לייצב את הכרטיס לאחר כמה בדיקות שעברו בהצלחה ב 3Dmark 11 . הנה הנתונים : Core Clock - 785 Shader Clock - 1570 Memory Clock - 2026 המתח נשאר סטוק 0.988 . בקשר לטמפרטורות במאמץ הוא הגיע ל 75 ובמנוחה בסביבות ה 35 . את המאוורר הגדרתי שיפעל לכל מעלה אחוז כלומר אם הטמפרטורה מגיעה ל 50 מעלות אז המאוורר יעבוד על 50 אחוז. (אני משתמש בתוכנה MSI AfterBurner ) עכשיו יש לי מעבד I7 920 שעובד בתדר של 2.6 וספק כוח 550W של chieftek . ולשאלה שלי האם אני יכול להעלות מתח לכרטיס ולהמשיך ולראות מהו המקסימום של הכרטיס שלי באוברקלוק או שעליי לדאוג מאוד בקשר לתצ…

    • 20 תגובות
    • 3.2k צפיות
  15. Started by ModChiP,

    קיבלתי מחבר את המאורר הזה הנה תמונה שלו באיביי- http://www.ebay.com/itm/Buffalo-Intel-Double-Heat-Pipe-Cooler-HPFI-10025-/260760315232?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cb686a560 יש לי לוח אם של 775 וכשרציתי לחבר אותו שמתי לב שהתפסנים מעט גדולים יותר- כנראה של תושבת אחרת. שמתי לב שניתן לפרק ממנו את התפסנים ולהרכיב תפסנים אחרים, אז השאלה שלי היא מאיפה אני יכול לקנות תפסנים אחרים שיתאימו לסוקט שלי- 775 חיפשתי באיביי ולא מצאתי עוד תמונות -http://pcwizkidstechtalk.com/index.php/evercool-buffalo.html הדגם שאני צריך הוא -HPFI-10025: for INTEL LGA775 אשמח לעזרה!

    • 16 תגובות
    • 3.2k צפיות
  16. יש לי CORE I5 760 עם קירור MUGEN 2 ורציתי לדעת כמה OC אני יכול לעשות לו בלי לעלות מתחים. אני חדש יחסית בתחום ה-OC עשיתי רק לכרטיס מסך פעם. במעבדים זה יותר מסובך לפי מה שהבנתי (להתעסק עם מתחים ועוד כל מיני הגדרות) אז אני רוצה להתחיל ב-OC קטן למעבד בלי שאני יצטרך להסתבך עם המתחים ושאר ההגדרות.

    • 25 תגובות
    • 3.2k צפיות
  17. האם כדאי לי לקנות את הבאנדל הזה של המאווררים + פאנל שליטה ? איך המאווררים האלה ? (80מ"מ) .. לפי האתר של תרמלטייק הם לא מרעישים כל כך ויש להם ביצוע יחסית טוב .. http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_124_166&products_id=2269

    • 32 תגובות
    • 3.2k צפיות
  18. Started by No-One,

    שלום חברים, צריך עזרה בהגדרות מומלצות לOC לRyzen 2600X: (אני יודע שהOC למעבד הזה לא יכול להיות רציני מידי, אבל גם הקצת שנשיג הוא טוב, ובחינם ) קירור arctic 34 duo esport נותן טמפ' נמוכות גם בזמן מאמץ מארז מאורר מאוד, ספק 750W לוח אם B450 Aorus pro שהVRAM שלו לא בשמיים ( אך כאמור המארז מאוורר ב7 מאוררים חזקים): מטרת הOC הוא לשפר ביצועים בגיימינג. היות וביצועי ליבה בודדת הוא הפקטור המכריע יותר בגיימינג השאלה היא האם אפשר לעשות OC לליבה אחת יותר מהשאר, ע"מ לקבל תדר גבוה יותר ובוסט בביצועים. אם הדבר בלתי אפשרי אז אשמח לקבל חוו"ד למתח\תדר מומלץ מנסיונכם, במיוחד לבעלי 2600/2600X שעשו OC תודה.

  19. יש לי לוח של BIOSTAR {P43 {במיפרט מחשב} בדיסק התקנה הגיעה תוכנה ששמה הוא-T-UTILITY OVER CLOCK III ועשיתי שיעשה על אוטומטי ואז הוא עשה כמה בדיקות.. והוא שינה כמה דברים שם.. ועל זה רציתי הסבר.. המעבד הו E5200 CPU SPEED-3176.5 MHZ CPU CLOCK-254 MHZ MEM CLOCK 508 MHZ PCI-E CLOCK-100 MHZ PCI CLOCK-33.3 MHZ זה חלק א' ועוד שאלה זה על ה-"VOLTAGE" CPU-1.152 MEMORY-1.888 וזה בצבע אדום... CHIP-1.088 FSB-1.022 מה כל זה אמור להגיד לי זה עשה לי OC או משו כזה צריך לשנות משו ומזה אומר הצבע האדום ב-MEMORY<? תודה רבה

    • 62 תגובות
    • 3.2k צפיות
  20. Started by al-x,

    שלום לכולם. אני מעוניין לצבוע את המארז שלי, לשחור ככל הנראה, מה בדיוק אני צריך בשביל זה חוץ מספריי? איזה ספריי בדיוק אני צריך? כמה זמן לחכות שזה יתייבש? איך אני מוציא את ה"קדימה" של המארז, כי הצדדים והחלק העליון נשלפים, בקיצור, אני זקוק לכמה שיותר פרטים והסברים בנושא, ואם אפשר לא לינקים לאתרים בחו"ל, כי חלק כבר ראיתי ולא כולם מסבירים בצורה ממש טובה. תודה רבה.

    • 15 תגובות
    • 3.2k צפיות
  21. Started by KF,

    היי חברים , אתמול קיבלתי את המחשב החדש ואני מעוניין לעשות OC. עוד לפני שאני מתחיל את ביצוע הOC , שמתי לב שהזכרונות לא עובדים על תדר 3600MHZ. ניסיתי לשנות בביוס ל DDR4 3600 אבל אז התזמונים קופצים ל CL38 אם זכור לי נכון. איך אני גורם לזכרונות לעבוד על תדר 3600MHZ בתזמון CL16 כפי שהיצרן מצהיר עליהם ? המפרט : AMD 5900X ASUS DARK HERO X570 XFX Radeon RX 6800 XT Samsung 970 EVO Plus Crucial Ballistix 32GB (4x8gb) 3600 cl16 Corsair iCue H115i Elite Capellix Corsair HX850 850W Platinum Corsair iCUE 4000X RGB מצרף את הקישור לזכרונות : https://www.crucial.com/memory/ddr4/bl2k8g36c16u4b אשמח לקבל מדריך / וידאו …

  22. Started by thunder cow,

    היום ניסיתי לבדוק את הטמפרטורה של המחשב אחרי יום של משחקים ואחרי שראיתי סרט וגיליתי שהמעבד הגיע ל 77 מעלות. שזה המן המעבד המדובר הוא AMD XP 1800 המחשב לא עושה לי שום בעיות הוא מריץ הכל חלק אבל עלפי הביוס הוא כבר קרוב לקריסה. אני לא יודע מה לעשות וגם לא מבין איך מגיעים למצב כזה יש לי מארז די גדול ANTEC 660B עם 2 מאוורים +1 לספק אחד בצד הדלת על המעבד יש לי גם את המאוור המקורי ובקשתי שישימו לי גריז טרמי שהם מרכיבים את המחשב. והשאלה היא האם אני צריך לפעול להקטנת הטמפרטואה הוא לבזבז כסף על קירור. המוזר הוא שהרבה אנשים אחרים עם מארזז פחות מרובח עם מאוור אחד במארז לא כולל ספק לא עוברים את ה 60 מעלות ואני עובר בכיף את ה 75. האם זה לא כולל בעסקה של הקנייה שהמעבד שלי לא יעבור א…

    • 41 תגובות
    • 3.2k צפיות
  23. Started by DoR TnT,

    הOC החזיק לי שבוע ובאמצע השבוע עשיתי לו בדיקה של שעתיים והכל היה בסדר. אתמול הרצתי לו בדיקה 12 שעות של ORTHOS והוא עדיין היה בסדר ובגלל הרעש בלילה כיביתי את התוכנה ואת המחשב, היום שהדלקתי אותו הוא לא עלה לי ורק אחרי שעשיתי ריסט הוא עלה ובלי הOC. אתה הOC עשיתי נכון בלי OC לזיכרונות כי שיניתי ליחס 1:1 והעלתי למתח 1.35V. למה זה קורה ואיך אפשר לפתור את זה? תודה לעוזרים.

    • 41 תגובות
    • 3.2k צפיות
  24. אז ככה אני עוד שבועיים נוסע לאירופה (טיול כללי) אז חשבתי לי (מיכוון שמחירי החלקים למחשב שם זולים נורא) אז שחבתי לקנותת לי מערכת קרור גז למחשב שלי אחת כמו שצריך הכוונה מבלי להיות לחוץ בוכל הקטע של העיבוי וכו וכו וכו וכו מישהו מכירים אתרים שמהם אני יכול להזמין את זה לארץ (ועם אני לא יזמין אז לפחות לדעית איך זה ניראה ושם ודגם וכו כו) תודה..

    • 21 תגובות
    • 3.2k צפיות
  25. Started by sPoiled,

    איך ייתכן שלמשל מופע רוק (לדוגמא) 100 דציבלים, והמאוורר 21...? :s05: זה לא הרבה? או שזה פרמטר מדידה אחר. לא ממש הגיוני שמאוורר יפעל ברבע מעוצמת הקול של מופע רוק.. תודה!

    • 4 תגובות
    • 3.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים