אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
הכרטיס מסך שלי הוא: Nvidia GeForce 4 MX440 64Mb
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אבל קודם כל סיפור מוזר - אתמול בערב עשיתי אוברקלוק קטן מ 133 ל 140 (זה בערך מה שפלומינו בשילוב של זכרונות חרא ולוח אם עוד פחות טוב מאפשרים. לקראת הערב החזרתי את המעבד למצב הנוכחי, והמחשב עבד כל הלילה. היום בבוקר ,באופן פתאומי, החלו לעלות הטמפרטורות של המעבד, עד אשר בערך ב 57 מעלות הוא נתקע, ולא עשה ריסט עוד. :'( אבל מכיוון שזו הזדמנות מצויינת להחליף לבארטון - Who Cares! בכל מקרה, כיצד אתם ממליצים לי להוריד את שיירי משחת הקירור מעל הוולקנו 11? מים זה כנראה לא בא בחשבון, ובטח שלא לגרד את זה... לעזרתם אודה... (ואם כבר - האם זה אפשרי שהמחשב ישרף באופן בלתי מוסבר?)
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הבנתי שאין גירסה של סיינלטר לכרטיס הנ"ל אני מעונין בקרור שיהיה אפקטיבי ל-OC תודה מראש
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם ברשותי מעבד מהסוג שרשום בכותרת מישו רוצה גם? טוב עכשיו ברצינות ישבתי קצת כל הלילה האחרון כדי לראות למה המעבד שלימסוגל, שהתחלתי לא יכולתי להפסיק... טוב בלי הרבה דיבורים ניגש לאוברקלוק עצמו. דבר ראשון מפרט: Athlon64 x2 4200 65w Abit kn9 sli -nforce 570 sli OCZ 2GB kit DDR2 800 PC2-6400 Special Ops Edition Urban Elite כמו שניתן לראות במפרט שלי... קירור: מעבד:Arctic Cooling Freezer 64 Pro +80 מילימטר שמושך אוויר מצידו השני. חובר ע"י שיפצור פשוט (חכו לתמונות) עוד 80 מילימטר על המייצבי מתח של הלוח ומארז בנוהל 120 מכניס מקדימה 120 מוציא מאחור 120 מכניס בריצפה 120 מוציא בגג זה כל מה שמעניין פחות או יותר בקירור אז זה התוצאות בנתיים-זה הכי גבוהה שהצלחת…
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אם כן, מהו (שריפת חלקים, דפק תמידי וכו')? האם מישהו יכול לספר חוויות כאובות/משמחות? אשמח לשמוע.. amd xp 2000+ לוח אם לא מזוהה מבוסס SIS 128 MB DDR 2100 (יורחב ל256 או 512 בקרוב). האם יש גבול מסוים?
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אחרי שקראתי את המדריך ל OC לכרטיס מסך חשבתי על ה- PowerColor Ge-Force 2 MX400 64mb הטיוואני שלי.... עלו במוחי שאלות: 1. איפה אני קונה את הצלעות קירור לזכרונות של הכרטיס והאם כדאי להדביק אותן עם Arctic Silver Thermal Adhesive ? 2. המאוורר המקורי של הכרטיס תפוס עם 2 קליפסים שהוצאתי אותם והוא עדיין לא יוצא כנראה כי יש דבק טרמי.... איך אני מוציא את המאוורר בלי לשבור שום דבר? 3. האם באמת כדאי לקנות Crystal Orb מאשר Blue Orb ? תודה רבה
-
שלום לכולם: יש לי מיפרט הבא: Q6600 B3 קירור נינג'ה הגדול לוח אסוס P5N-E SLI זיכרון 4X1GB HK 800MHZ של G.SKILL ספק חדש של סיסוניק 430W 3X250GB 16MB @ RAID0 וכרטיס מסך 6200 GF אני לא חדש בתחום הOC אך המחשב האחרון שבו היתעסקתי עם OC היה מבוסס על אטלון סוקט 939 זה היה ליפני הרבה שנים ועכשיו אני רואה שבלוחות החדשים נוספו הרבה יותר אפשרויות ואני לא ממש מיתמצא בהם ולא ממש יש לי זמן פנוי כמו פעם לחקור :-) אני צריך עזרכתם- לא מצליח בשום דרך לעשות OC אפילו ל2.5!! המחשב ישר לא יציב לא משנה איזה מהירות זיכרון או תיזמונים ומתח למעבד יש משהו שאני מפספס? לאיזה הגדרות אני צריך לשים לב? אני רוצה להביא את המחשב לפחות ל2.8 וזה לא ניראה לי בעיה כי גם הזיכרון והקירור לא צריכים להגביל אותי וה…
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
סתם לשתף אתכם במצבו של מחשב שפתחתי אחרי שלא ניקו אותו המון המון זמן. כמויות מסיביות של אבק ומקרוב וזה ילדים למה תמיד צריך לנקות את עצמכם...
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אוקיי , לפני בערך חודשיים קיבלתי את המעבד שלי AXP 2000 AIUHB , שקיבלתי אותו הוא עשה 220X10 בלי בעיות , וגם 225X10 , אבל ניסיתי עוד(230X10) , והלוח הגביל(ללא העלאת מתח , לא מעלה מתח לצ'יפסט בלי קירור) , אז אמרתי בסדר , נעשה איפוס ונחזיר למה שהיה , אני בא להחזיר ל220X10 , אבל לא עובד! , אני שם על 210X10.5 , עובד , אבל לא רוצה לעבור את ה210... , בסדר , נשארתי ככה , היום עשיתי עידכון ביוס , הלוח עשה 223X10 יפה ורץ כמו שצריך , בסדר , אמרתי ננסה עוד(כי אני טיפש חסר משמעת!!) , ניסיתי 228X9.5 , הלוח הגביל , בסדר , איפסתי ואני בא לשים על 220X10 , לא עובד! , אותה הבעיה , וחיכיתי עוד קצת , והלוח איפס את עצמו(100X12.5) , כאילו המכפלה נעולה , עכשיו , המכפלות היחידות שעובדות הם 9.5 ו11…
-
- 24 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לאחר שלוח האם שלי מתחיל להראות סימני גסיסה החלטתי לשדרג את המערכת לקונפיגורציה הבאה: לוח אם: Asus P7P55D מעבד: Intel Core i5 750 (2.6G) 2*זיכרון: Kingston KVR1066D3S7/2G ( מהירות: 1066 Mhz , נפח: 2048 )CL: 7 שאר החלקים הם: כרטיס מסך: NVIDA GeForce 9600 GT מארז:Antec Performance One P180 ספק: Corsair hx520 איחסון: 2 צורבי SATA 4כונני STAT 1 כונן STAT נשלף 1 כונן ATA נשלף השאיפה שלי היא להגיע ל 3.6 או יותר אם אפשר (לכל הליבות, לא טורבו בוסט) 1. מהו קירור האוויר המומלץ להאצה כזו? 2. האם למישהו ישנו ניסיון עם ה P7P55D מבחינת יכולת האצה? האם הוא מומלץ מבחינה זו? האם ישנו תחליף זול יותר?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
צהריים טובים .. לא מזמן רכשתי את מעבד AMD 64 3.2GHZ עם ליבת Venice וקיבלתי איתו קרור סטוק, מן הסתם .. הלוח שאני משתמש איתו הוא לוח של ASROCK DUEL939 משולב PCIX ו AGP עם ציפסט של ULI - לפי ביקורות הוא סביר ++ לOC.. בכל אופן רציתי לדעת עד איפה אני יכול להאיץ את המעבד שלי עם קרור הסטוק שיש לי ובנוסף כמה מעלות ואיזה מתח נחשב ללא "מסוכן" למעבד אני אשמח מאד לתגובות ועזרה .. תודה מראש אהה כן הנה ככה הוא נראה עכשיו :
-
- 19 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
מה מבין המאווררים יותר יקרר לי את הכרטיס? יש לי את הכרטיס Redaon x1950 series
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מתקין Scythe Yasya במארז ANTEC 300, 1155 SOCKET איך לשים את המאורר? שינתב את האויר לצד האחורי של המארז או למלה? בנוסף, יש חשיבות למיקום הפינים של המאורר (הרי הבסיס מתחבר אם 2 זוגות) - אני יכול לשים אותם בצדדים או למלה ולמטהץ
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך המלצה לקירור למעבד תושבת 1155 כל קירור אוויר או נוזלי חשוב שיהיה טוב! לא משנה איזה , תודה לכל מי שעוזר...
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי את המערכת בחתימה AMD Phenom II X4 955 + ThermalTake DuOrb ללא OC. כיוונתי בביוס שהמחשב יתחיל לצפצף כשהוא עובר את ה-70 מעלות. הבעיה שהוא מתחיל לצפצף בכל פעם שאני מאמץ אותו יותר מדי למשך כמה דקות רצוף. האם יש בעיית קירור? מה הטמפרטורה המומלצת למערך כזה?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. הנה הפתעה. רכשתי את הקירור לעיל. כאשר סיימתי להתקין, שמתי לב שכל המערך רועד. ניתקתי את המאווררים, עשיתי את כל הבדיקות. התוצאה: מאוורר אחד רועד! אפילו כאשר הוא לא יושב על הקולר. קרי, הוא רועד כשלעצמו! כנראה עניינים של איזון, וכדומה. כאשר מליבשים אותו על הקולר, מייד כל המערך רועד (וזה לא דבר בריא - מי יודע מה זה יגרום בשמך שנה?!) מישהו נתקל בבעיה הזאת? במידה ולא - הנה, שתדעו
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז אחרי שהתייעצתי פה וקראתי כמה ביקורות בחרתי בקירור הנ"ל של AC. בסך הכל ההרכבה שלו לא קשה, והיו לי ציפיות שהוא מוריד לי לפחות 15 מעלות. אך למרבה האכזבה הטמ"פ ירדה בלא יותר מ 9 מעלות מ 63 בממוצע ל 54. הבנתי שצריך להעלות את המהירות שלו (של המאוורר) ל100 אחוז בשביל לקבל את מלוא הכוח, אבל ניסיתי בATI TOOLS להעלות ל 100 אחוז את המהירות אך לא קרה דבר. יאמר לזכותו שהוא באמת סופר שקט אבל מבחינתי עדיף שיעשה יותר טוב ת'עבודה, מאשר לא להפריע לשכנים בין 2 ל4... מדובר פה ב X1800 GTO
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
ציוד: AMD Phenom II X4 B55 (X2 555 unlocked) Asus M4A89GTD pro/usb3 CM 550W GX CM 690II Advanced Sapphire Radeon 5870 HD 1GB GDDR5 G.Skill 1333MHz 9-9-9-24 4GB 1 stick 1.5v הגעתי לתדר 4.33GHZ עם המעבד אחרי שהעלתי את הVCORE ל1.6, המעבד בקושי הגיע ל50C בעזרת קירור ממש חזק (Scythe Mugen 2 REV B), אני מנסה להגיע ל4.4 והגעתי לשם אבל קשה לי לייצב את המעבד, אני יודע שזה חייב להיות באחת מהגדרות המתחים (NT, HT, CPU-NB, CPU-HT) או משחק בBUS, אבל ככה או ככה יש למעבד 4.4 וטיפה יותר, אני רוצה להתייעץ אולי אתם יודעים איפה זה נמצא, זה פעם ראשונה שלי על AMD וOVERCLOCK (ופתיחת ליבות אם מדברים) ונראה לי שהצלחתי משהו
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש את הקירור הזה, עבור תושבת 939. אין לי את הBRACKET עבור התושבת מהפלסטיק (קירור מים לפני כן), האם הקירור מצריך את קיומה של התושבת בכדי להתקין אותה? או שהקירור יושב על צמד החורים? אני מניח שבעלי שאר תושבות AMD יכולים לעזור לי אף הם. קירורים מומלצים אחרים, ללא תלות בתושבת יתקבלו אף הם בברכה!
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מנסה להחליף משחה תרמית לציפסט. הבעייה היא שנשארה שכבה שהתייבשה לגמרי על הציפסט עצמו. האם זה בטוח לקלף אותה עם הציפורניים, כי סתם לנקות עם נייר ואלכוהול לא יעיל מספיק. קחו בחשבון שזה הציפסט ולא נראה לי שיש עליו IHS כמו למעבד. גם אי אפשר להוציא אותו מהמחשב אז אני קצת מוגבל.
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מעבד i7-2600 3.4gh עם קירור סטוק טמפ' של הליבות של המעבד נעים בין 40-45 בזמן מנוחה וכשאני משחק במשחקים כבדים הוא מגיע קרוב ל60 מעלות, כשאני מפעיל את התוכנה occt זה קופץ ל75 מעלות עכשיו שאלתי האם אני צריך לקנות קירור חדש למעבד או שאני יכול להשאר במצב הנוכחי... חשוב לציין שאני לא מתכנן oc !
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כניראה שפריים 95 סיים את הקרייה המפוארת .. כשהמחשב שלי הורץ על 2.65GHZ הוא עבר 3 שעות בפריים במלי להציג שגיעות וב טמפ' של 54 מעלות לעומת זאת ב SNM הוא נכשל אחרי 25 דקות ובטמפ' של 61 מעלות .. גם במהירות 2.5 היה הפרש מעלות זהה .
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
השוע הגיע החבילה התחלתי להרכיב אני לקראת סיים בנתים קצת תמונות
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-


