אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אם אני מעלה את הFSB ל 201MHZ הוא מצליח, אך אם אני עובר, הוא מאפס את הגדרות הOC בביוס לאחר שמירה וריסט, כנראה הוא הצליח לעשות 201MHZ כי זו סטיה שעוד אפשר לעבוד איתה, אני חושב שמשהו אחר מגביל בתחום הBIOS. [glow=red,2,300]יש לציין כי ניסתי לעשות OC עם התוכנה EASYTUNE5 והצלחתי להגיע ל350MHZ.[/glow] זכרון הוגדר לעשות במכפלה 2 (יחס מסונכרן) , מתחים הועלו, מהירות PCI-E הוגדרה ל100MHZ וכלום לא מצליח להביא את הלוח למהירות גבוה מ201MHZ. מעבד E2180 זכרון G.SKILL 1066MHZ כרטיס מסך GEFORCE 7300GT עזרתכם בבקשה, תודה.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן.. ככה... פתחתי קצת לנקות מאבק את התוכן של המארז .. והאוורור של המעבד (GLACIEL TECH) מפוצץ באבק שזה מחריד . האם אפשר וכדאי להוריד אותו כדי לנקות ? או שיש דרך אחרת ? שמעתי על ספריי אוויר או משהו ... תודה ! :xyxthumbs:
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לאיזה אוברקלוק אפשר להגיע בסטוק עם מעבד E2180 ולוח P5GC-MX\1333 asus הזכרונות שם עד 667 MHZ ?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חייב לדעת איך להאיץ את הביצועים של המעבד אשמח לעזרה מהמבינים...
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ברשותי פנטיום 1.7 וב-SpeedFan מופיע שהמאוור עושה 4500 RPM האם זה מצב תקין?!
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב ככה, סתם עשיתי חיפוש בין כל החלקים ספייר שיש לי למחשב ומצאתי את הקירור סטוק שלי של אינטל (קירור לP4 socket 478) ואת הfan mate 2 שקיבלתי עם הקירור של זלמן . החלטתי שחבל שהם סתם ישכבו בארון ללא שימוש ושאפשר לעשות איתם משהו שימושי . המוד הוא נורא פשוט ומאוד יעיל , המעלות במנוחה לא צונחות הרבה, 2-1 מעלות בסך הכל, אבל הכרטיס מתחמם הרבה הרבה פחות במשחקים ובoc לפני המוד אם הייתי מעלה מעל ל550 את הליבה הייתי מקבל ארטיפקטים במשחקים, אחרי המוד אני על 565 בלי ארטיפקטים ויציב, לפני המוד הכרטיס היה עובר את ה80 מעלות ב3DMARK05 , אחרי המוד הוא לא עובר את ה70. הכרטיס הוא כרטיס 6600gt של leadtek עם קירור סטוק. הכרטיס: הקירור של אינטל: המאוורר מנותק מההיטסינק: המאוורר …
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה לכוש קירור מים או אוויר על מענת להקטין את צוואר הבובוק בין מערך כרטיסים GTX680 שאני מתכוון לקנות כמה שאלות: 1. מה עדיף קירור מים או אוויר? 2. מה העלות של שתי הקירוים? 3.כמה עולה קירור מים למעבד ולכרטיס מסך ברמה גבוה? קיוצר קירור מים שיחזק תשתי כרטיסים ויעלה תבצועים בצורה דרסטית 1500 שקל לשני הקירוים תקציב אן דעה בקשר להרבה כי לא אני מרכיב אלה טכנאי שהוא תותח בדברים האלו אז אין צורך לומר שעם אני לא מבין אז לא לעשות כי גם יש אחריות מאיפה שהוא קונה עם ורה משהוא ככה הוא אמר לי תודה מראש בברכה מתן
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לבצע OC למעבד שלי. ניסיתי כמה פעמים לבצע זאת בעזרת מדריכים שונים (ללא הצלחה, כי לא מצאתי התאמה ללוח אם שלי) וגם בעזרת תוכנה נלוות ללוח אם. אני מדגיש שהלוח אם שלי ישן והיו כמה פעמים ששיניתי הגדרות ב-BIOS והמחשב לא עלה. הייתי צריך לאפס את ה-CMOS. אז בבקשה לדייק בערכים ולעבוד לפי ה- BIOS של הלוח אם שלי, כי הוא שונה מאוד מהלוחות החדשים. תודה. מעבד: Intel Core 2 Quad - Q9400 לוח אם: ASUS P5B (לא Deluxe) זכרונות: Corsair 2GB DDR2 - 800Mhz - CL5/6 Kingston 2GB DDR2 - 800 ספק כוח: FSP 700W קירור המעבד: Vantec AeroFlow FX120 שיא מעלות במאמץ: 47~48 מעלות. תודה, דור.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
http://www.pcarena.org/ib/index.php?showtopic=7908 פשוט מטורף
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי PENTIUM III 500MHZ והאם אני יצליח לעשות לו אוברקלוק ואם כן אז עד כמה? והאם אפשר לעשות OVERCLOCK ל RIVA TNT2? כי שמעתי שזה מאיץ ישן מדיי תודה מראש בכל אופן אני קונה מחשב חדש בקרוב אז לבינתיים שאני לא יסבולל אני רוצה לעשות OC
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ככה. יש לי את הזלמן (שימו לב חתימה לפרטים) על המעבד. הטמפ' שלו ב OC של 15% היא 33 בממוצע. (סביר) יש לי את הספק שיש לו מאורר. היה לי גם מאורר קטן על ה Nvidia Gf Fx5200 שלי - הוא חדל לעבוד :\ (שימנתי בדקתי חשמל וכו'. כלום) עכשיו הלוח אם שלי די חם (יחסית למעבד) ממוצע של 39-41 מעלות (לא במאמץ כן?!) עכשיו. הכ.מסך שלי די חם בלי המאורר (לדעתי כ 43 מעלות בד"כ) הבנתי שכדי שהמחשב בכללי יהיה קר אני צריך 2 מוציאים ו 2 מכניסים. אני לא יודע ממה שיש לי מה מוציא ומה מכניס. בנוסף יש לי מארז סטנדרטי. איפה אני יכול להסיף עוד מאווריים
-
- 18 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חח אז ככה היה לי קצת משעמם ב5 בבוקר אז החלטתי להדק קצת תתיזמונים בסטוק הם היו על 3-3-3-8 נכנסתי לביוס והחלפתי ל2.5-3-3-8 העלתי את וינדוס המחשב הכול עבד רגיל נכנסתי לCPUZ והוא אמר לי שהזכרונות על 2.5-3-3-6 למרות שבביוס הם היו על 2.5-3-3-8 (יחס של 1:1) למה?? ורציתי גם לנעול את המהירות של הזיכרונות אבל האופציות שישי לי זה מ266MHZ ומעלה ויש לי DDR400MHZ PC3200 וידוע שהמהירות שלהם היא 200MHZ ובגלל שזה DDR אז זה מוכפל ל400 אז אני צריך להשם את זה על 400 כי אין לי אופציה של 200MHZ בלוח? ועוד בעיה אחרה ששניתי את התזמונים ל2.5-3-3-8 (אבל בCPUZ זה היה2.5-3-3-6) והפעלתי את הPAT המחששב לא עלה בכלל למה? תודה לעוזרים
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב שלום לכולם... כמו שאתם רואים אני ממש חדש פה. למעשה עד שנכנסתי לאתר הזה חשבתי שאני מבין במחשבים.. טוב זה לא משנה, מה שבאמת רציתי לשאול זה, איך עושים אוברקלוק? יש לי פנטיום 2 400 מגה הרץ ( ;D) אם זה אמור לעזור...
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
יש לי E8400 (התחדשתי) , אני מנסה לעשות OC אני ביטלתי את הCPUID LIMIT , ואת הTHROLLING. הגדרתי באופן ידני את המהירות במכפלה של X9 עם תוספת של X0.5 (זה המקסימום). שיניתי את המהירות BUS שלו ללא זוכר איזה מספר שמראה לי שהוא צריך להיות על 3.5GHZ וזה גם ציין שזה שינה את מהירות הזיכרון. שיניתי את הכל לEXTREME. וגם שיניתי את המתח של הליבה ל1.2650V העניין הוא כשאני נכנס למאפיינים של המחשב שלי אני רואה רק 3.0GHZ וגם כשאני מפעיל OCCT אני רואה 0% OC ו3.0GHZ. מה אני עושה לא נכון ? אגב אני משתמש בGIGABYTE DS4 X48 בתור לוח אם. מישהו יכול לעזור לי בבקשה ?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. יש לי מארז של HEC עם מעבד פרסקוט - תנור גרעיני... המאוורר האחורי (ענק - נראה כמו 7 אינץ' ) שבק חיים וכשבאתי להחליף ניצבתי בפני דילמה : לאיזה כיוון תבוא הרוח פנימה או החוצה ? מדברי תוכלו להבין שפשוט פירקתי את המאוורר הקודם מבלי לבדוק את הנושא ה"פעוט" הזה. אשמח אם תעזרו. תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום יש לי 7950 של gigabyte wf3 שרץ על stock של 900mhz. רציתי לעשות לו oc, ללא העלאת מתח. אז התחלתי לעלות את הclock עד ל1000mhz. הרצתי 3dmark וfurmark והכרטיס מגיע לחום של 61 מעלות. הכל נראה טוב ולא היה בעיות. שיחקתי בcrysis 3וזה ממש עזר בביצועים. אבל אחרי שהעלתי את ההדגרות ל"הכי גבוהה"בcrysis 3 המסך נהיה שחור. פתחתי את 3dmark אחרי זה עוד פעם, ורואים את כל המסך מטושטש. האם זה אומר שהכרטיס שלי לא יכול לרוץ על 1000mhz? זה קרה לי גם ב980mhz. ראיתי שאנשים אחרים עם כרטיס כמו שלי, מגיעים לתוצאות האלה ביציבות בלי הרבה בעיה. מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה? איך הכי כדאי לבדוק את היציבות? ועם איזה תוכנות הכי כדאי לי לעבוד? תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ש צורך בזיכרונות טובים מידי ל OC עם מפרט כזה? חשבתי על 800HZ 4GB 2X2GB Core 2 Quad Q6600, 1066MHz, s775, 8MB P5N32-E SLI Plus s775 Quad-core, nForce, DDRII 800, 3xPCI-E Thermaltake LANBOX Lite VF6000BWS חשבתי על 800HZ 4GB 2X2GB ב600 שקל של Transcend... והנה הלינקים : http://www.intel.com/products/processor ... /index.htm http://www.asus.com/products.aspx?l1=3& ... odelmenu=1 http://www.thermaltakeusa.com/product/C ... 000bws.asp אנה ממכם תנו לי עצה טובה [חיוך] דעתכם חשובה לי מאד [חיוך] ...... יש לי 8800 GTS G92 לומרות שזה לא משנה כרגע אבל אני רוצה בעתיד לשדרג ל SLI X 3
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, קניתי מאוורר חדש ואני לא יודע איך לשים אותו כלומר ליוציא אוויר מהמארז או שיכניס
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כרגיל אחרי גלישה רגילה נתקלתי באב טיפוס מפלצתי ביותר לקירור CPU עם אוויר. אין לי כרגע שום מידע עליו רק שהוא עובד עם מאוורר 250ממ בעל 10 צינורות ומשקל בסביבות קילו אחד. ואמור בימים אלו.... וכמובן לקירור כזה איך שלא לתת שם The Scythe Godhand וכמה תמונות שמצאתי בגוגל ועוד בכמה אתרים: מצטער על חוסר תאימות אם הגודל של האתר התמונות לפעמים ענקיות. בנוסף יש לי קישור לYOUTUBE שמציג את הקירור הנ"ל. בעתיד המחשב יהיה גם מסוק לפי הקירור הזה :-))))
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עזרווווווו ליייי החלפתי עכשיו משחה טרמית למעבד לפי המדריך שרשום פה באתר .. הדלקתי תמחשב ועכשיו הטמפ' שלו על 70 מעלות.... מישהו יכול להסביר לי למה זה קרה????
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, ברצוני להחליף מאוורר למעבד שלי, לעבור ממאוורר סטוק רגיל למשהו קצת יותר טוב. אם כבר אני מפרק את המאוורר, רציתי לרענן את המשחה. ברצוני לשאול כיצד לדעתכם הכי טוב לנקות את המשחה הישנה (מבחינת בטיחות ושמירה על המעבד), האם עם סמרטוט מבד, עם נייר (טואלט או משהו דומה). האם יש צורך בחומר כלשהו כדי להוריד את המשחה הישנה ? תודה !
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה זה איך זה נכנס למחשב ??? איזה גודל יא אללה בטח צריך מארז חדש רק בשביל זה...
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה להחליף את המאווררים לp183 שיהיו יותר שקטים וגם יקררו טוב. חשבתי על slipstream או על הנוקטואה NF-S12B שממש יקר או על ה s-flex. מה עדיף? ואיפה כדאי להוסיף בנוסף עוד מאווררים במארז?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-


