פורסם 2012 במאי 2214 שנים היי,עשיתי OC למעבד ולאחר מיכן ביצעתי לו בדיקת מאמץ,סה"כ המחשב מתפקד סבבה.. רק רציתי לדעת האם הטמפ' תקינה לאור הנתוניםב- CPU-Z? האם אין חשש שיקרה נזק כלשהו כתוצאה מהטמפ'?אם צריך פרטי המערכת בצד...תודה לעונים..
פורסם 2012 במאי 2414 שנים תגיד, אתה יכול לכתוב כאן את ההגדרות שלך מהביוס? vcore, LLC, מתח PLL?יש לי אותו לוח כמו שלך אז אני רוצה להשוות הגדרות
פורסם 2012 במאי 3114 שנים מחבר מסתבר שמשהו בכל מקרה לא היה כל כך יציב ב OC שעשיתי ולכן ביטלתי אותו לבינתייםעד שיהיה לי כח לעשות שוב...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.