עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. AMD3800X2AM2 ASUS M2N-E במנוחה זה 40-50 מעמץ-משחקים 55 :'(

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by chook_rl,

    היי, ב windows 7 כתוב לי שהמעבד שלי הוא Intel.. 6600 (E6600) @ 2.40GHz 2.54Ghz האם זה אומר שהמעבד באוברקלוק? (המפרט המלא נמצא בפרופיל שלי) כמו כן, אשמח לדעת בהנתן המפרט שלי, וכרטיס מסך HD4870 sonic 1gb של palit, האם יש לי סיכוי לעשות עוד קצת אוברקלוק למעבד? (נגיד לאיזור ה 2.8) הספק הוא Antec SU-430 תודה רבה ושבת שלום

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by L1ron,

    מבין לוחות האם של צ'יפסט P55 , יש כל מיני דגמים , USB3 UD3R UD3 UD4 UD5 ועוד המון סוגים שראיתי , אני מתכננן לקנות מחשב שישמש אותי לOC מכובד אבל מוגבל בתקציב..אני רוצה לדעת באיזה מלוחות האם יהיה אפשר להרגיש את ההבדל בOC(אני מדבר על הגבלה של הלוח אם) , ואיפה יהיה שווה להשים כל גרוש לטובת יעילות בOC? האם בין הדגמים מדובר רק בהבדלים פונקצויונלים כמו אפשרויות קירור מים , חיבורים וכל מיני דברי נוחות? תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by amisha,

    קודם כול כול הכבוד על האתר המפותח !!! יש לי 2 שאלות והארות: 1.במדריך של הפאןבס השני צריך וממולץ כדי להאריך את החיים של הלדים כדאי להשתמש ה נגדים של 1700 עד 2500 אוהם 2. תכתבו שם איזה סוג של דיודה אתם השתמשתם כי המוכרים בחנות שואלים איזה דגם וכשהלכתי היו כדי לקנות דיודה עמדתי שם כמו איזה גנוב. אז בקיצור איזה דגם של דיודה אני צריך שם??!! ???

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by nadaw,

    יש לי לוח : GigaByte GA-K8VT800 PRO צודההה

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by ofirn2,

    אני מתכנן לקנות אותו ורציתי לדעת כמה דברים חשובים עליו. 1) רציתי לדעת אם הטוניק לא שוקל יותר מידי וכתוצאה מכך לגרום לסדק בלוח אם או אפילו לשבירתו. 2) באתר של INTEL רשום שלא מומלץ לשים יותר משקל מ-480 גרם על socket 775 אבל הטוניק שוקל כ-900 גרם, האם יש פתרון כדי לתמוך בלוח אם? 3) כמה CFM ו-DBA יש למאורר של הטוניק והאם כדי להחליף אותו באחד יותר חזק ממנו, והאם ניתן להחליף את המאורר בכלל? 4) האם ניתן לאלתר משהו ולעשות מודינג לטוניק לדוגמא הוספת מאוררים או משהו בסגנון שאתם מכירים? תודה מראש ותגובות בבקשה אני חייב יעוץ.

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by woodk1d,

    פאקינג נמאס לי מהמעלות האלה כוסאמק ארססססססססססססס http://dl.dropbox.com/u/80211896/Untitled.jpg זה לא נורמאלי נכון? זה משפיע לי על הביצועים בצורה מוגזמת, אני קניתי את המחשב כולה לפני שנה וקצת מהכסף שלי, וזה לא הדבר הכי קל למישהו בן 17

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. אני משתתף בקניה הקבוצתית של המארז R4..אני צריך לקבל אותו ביום חמישי הבא. אני רוצה להביא איתו מאוורים חדשים ..ואני לא כל כך מבין בזה.. אני רוצה מאוורים כמה שיותר שקטים, עם ביצועים טובים. מישהו יודע אולי כמה מאוורים אפשר להכניס למארז הזה?והאם צריך לשים מאורר בכל מקום שמיועד לו או שעדיף להשאיר מקומות ריקים ולא לשים מאוורר כי אין טעם סתם לשים..תודה

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by 00Amir,

    האם במערכות קרח יבש העשן שיוצא מהחיבור של הקרח עם החומר הנוזלי (דרך אגב איזה חומר נוזלי זה? מים ) הוא קר מאוד?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by SharP,

    אם אני ידביק מאוורר להיטסינק שעל הלוח זה יוריד את הטמפרטורה של הלוח ? או שזה קשור באוויר חם ובחום כללי שבתוך המארז ?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by ehh,

    מבקש המלצה לקירור הכי טוב למעבד i5 ללא OC עד 200 ש"ח (קונה מTMS). תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Nasok,

    רוצה קירור אוויר עד 400 ש"ח לקונרו רציתי ללכת על BT אבל אמרו שיש יותר טובים בקיצור הקירור הכי טוב שאפשר להשיג לקונרו עד 400 ש"ח והאם שווה לחכות לBT החדש? ואם כן מתי הוא אמור לצאת בארץ.? עריכה: לקרוא את זה! Scythe NINJA או BIG TYPHOON של TT? מיועד לקונרו [move]אם ללכת על הNINJA אז האם הוא שקט כמו BT?[/move]

    • 21 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by flying_g,

    אני רוצה להכין בלוק לקירור מים. חיפשתי קצת לגבי הנושא הזה בפורומים אבל לא הצלחתי למצוא מידות או משהו בסגנון. החומר שאני הולך להכין ממנו זה נחושת. מה המידות של הבלוק צריכות להיות? חשבתי לעשות 3 חורים מצד אחד לשני (בפאה של הרוחב) ו2 חורים בפאה של האורך. מה שיוצר לי מבוך של נוזל בתוך הבלוק. האם זה חכם? או שזה מועד להכשל? אם כן, מה הדרך היותר טובה לעשות את זה? אין לי דרך לקחת שתי חתיכות ולחצוב בהן תעלה מסועפת עם חור כניסה וחור יציאה בגלל שאין לי איך לסטט בנחושת. מחשבות? עצות? מישהו שכבר הכין בלוק לקירור מים... הנושא השני זה המשאבה. הסתכלתי על כל מני משאבות מים (בחיפוש 'משאבת מים' בגוגל) ומצאתי בעיקר משאבות לגינות, שזה 600 ליטר נוזל בשעה שזה פסיכי (לא?) משאבת אקווריום בסיסית ת…

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. לדוגמא על gigabyte G41M-ES2L, בכמה אפשר להמהיר אותו בלי להוסיף אמצעי קירור למעבד\ללוח? ועוד שאלה: האם ספק של 300W יספיק להמהרה כזו (אם אין כרטיס גרפי נפרד)?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Omri4u,

    מישהו יכול לתת לי מדריך טוב שמסביר כיצד לבנות מערכת קירור מים בבקשה זה דחוף

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by Guarding angel,

    היי אני מעוניין בלוח (יש אותו במחיר טוב מאוד) אני מחפש אוברקלוקינג נטו על המפרט הבא: Intel E5200 \ E7300 Thermalright 9775-LE Super Talent DDR3 2Gb 1333Mhz PC10600 64MX8 CL8 SEAGATE 1 TERA 32MB CACH ZOTAC 9800GTX (+) PLUS \ POWERCOLOR HD4830 \ SAPPHIRE HD4830 512MB DDR III LG H62N SATA DVDRW Coolermaster Centurion 590 FSP BLUESTORM II 400W למישו יש מידע עליו? בתודה מראש =]

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by israel_gt,

    ביצעתי OC לכרטיס מסך שלי GTX470 העלתי ב30MHZ את הליבה ו40MHZ את הזיכון הטמפ' עומדת על סביב 76 והמאוור בזמן פול מאמץ עומד על 87% זה בסדר אין עם זה בעיות?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by Stasik,

    האם מוכרים Peltier בארץ וכמה עולה אחד רגיל?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by tuvia,

    שלום אני די חדש בכל הנושא הזה ויכול להיות שהשאלה ממש מטומטמת אבל יש אפשרותלהוסיף לכרטיס מסך עוד זכרון מכרטיסי מסך אחרים כי יש לי radeon 9600se והוא ממש חרא בגלל הזכרון הבסיסי שלו 64 mb ויש לי כרטיס מסך קודם שהיה לו 64 mb אז יש אפשרות להעביר זכרון?

    • 21 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. שלום לכולם, אני מעונין לדעת כמה דברים בעניין צריבת ביוס לכרטיס מסך: *האם חייבים לצרוב לביוס מאותו יצרן? (למשל, אני חייב לצרוב לביוס של Sapphire בלבד?) *האם חייבים לצרוב לביוס עם אותו זכרון (למשל,לי יש Samsung 2.0 אז אני חייב לאחד עם Samsung 2.0?) *כיצד עושים מודים לכרטיס מסך,איזה מודים יש ובמה הם עוזרים? תודה לכולם, עמית

    • 23 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by Judas Iscariot,

    שלום לכולם, ברשותי מחשב הנמצא במארז CoolerMaster 590 המכיל 2 מאווררי 120MM מקוריים. הבעיה? הוא מחמם. לא את עצמו, אלא את החדר. ישנו הבדל טמ' ברור מאוד בחדר כאשר המחשב דלוק וכאשר הוא כבוי - הדבר מפריע במיוחד בלילה(בטח עכשיו בקיץ...) ובעצם מונע ממני להשאיר את המחשב דלוק במהלך הלילה גם אם יש לי בכך צורך. השאלה היא - כיצד אני יכול לצמצם את השפעתו של המחשב על הטמ' בחדרי, מבלי להעלות את הטמ' במארז עצמו? תודה מראש לעוזרים!

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by The UnKnown,

    שאלה נשמעת קצת מטומטמת.. אבל קניתי לםני משהו כמו שנה+ מזרק של ארטיק סילבר 5 והוא עומד כבר המון זמן ולא יצא לי להשתמש כי התעצלתי לפתוח את המחשב ולחדש מריחות... בכל אופן הגיע הזמן כי המעבד שלי מגיע כבר ל70 מעלות... השאלה היא האם זה משנה שהגריז עמד כל כך הרבה או שאני יכול למרוח אותו בראש שקט ? אגב, עצות אולי איך לסלק המון אבק בדרך הטובה ביותר ובכללי עצות כי לא עשיתי זאת אף פעם... למרות שזה לא נשמע כזה קשה בטוח יש עצות ממביני דבר בעלי ניסיון וזה תמיד יכול לעזור. תודה !

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by ras81,

    שלום יש לי מערכת קירור מים פסיבית וחשבתי לשדרג אותה קצת ע"י הוספת רדיאטור ומאוורר ללופ. האם כדאי? \במידה וכן איזה אתם ממליצים? ומאיפה אני משיג כזה (ראיתי שיש רק בפנדה למרות שאם יש חנות מומלצת בחול - גם אפשר). תודה

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by none,

    בפנטיום 4 איפה למרוח? מישהו מוכן לסמן בתמונה איפה למרוח את החומר התרמי?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by dorosen,

    טוב, אז יש לי בעייה עם הוולקנו, הוא אינו נוגע במעבד כשאני מחבר אותו :'( (וכן, חיברתי אותו טוב) למשהו הייתה כזאת בעייה?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים