אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
מה עליי לעשות? :<
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני חדש באתר הזה וזה אתר מושקע מאוד ויפה ואני רוצה להמהיר את כול המחשב והנה המפרט מעבד של פנטיוםארבע רגיל NOWDWOD של 2 GHZ כרטיס FX5200 והזכרונות של בעצם אני לא יודע איזה ואני יודע שזה גרוע ויש לי עוד מלאה מחשבים יותר מאיזה 200 מחשבים חדשים אבל לא כולם עובדים ואני רוצה להמהיר את המחשב הזה למשהו כי זה המחשב הראשון שלי ואחרי שקניתי כמה פשוט שחכתי ממנו ואני רוצה להמהיר אותו
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עשיתי OC לבאס 400 והכל עבד בסדר עד שפתאום שמתי לב שהוא הוריד לי את הבאס חזרה 266 עשיתי בדיקה ב S&M כשהוא על מהירות סטוק ועל הבדיקה הריאשונה CACHE 1 LEVEL הוא נכשל השאר בסדר מה זה אומר ? האם המעבד תקין? זה לא אמור לעשות בעיות כאלה בסטוק מה לעשות? ד.א המפרט בצד וגירסת ה S&M היא 1.8.1 BETA
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
[glow=red, 2, 300]איזו תוכנה טובה מתאימה לאוברקלוקינג למעבד של המחשב?[/glow]
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
רציתי לדעת אם נוזל הקירור במערכת הקירור מים (Ethylene glycol) מוליך חשמל? חפשתי באינטרנט אבל אני לא מצליח למצוא תשובה כל מה שאני מוצא זה מבנה מלקולרי ומסה אטומית וכל החרטא הזה (שבטח יביא לי סיוטים בלילה משיעור כימיה ) אני רוצה לדעת מה יקרה במקרה הכי גרוע ותהיה נזילה במערכת קירור המים וחלק ינזול על הרכיבים.... יהיה קצר? אם לא יקצר אז סבבה אבל אם יהיה קצר אז למה לא משתמשים בנוזל שלא מוליך חשמל כמו מים מזוקקים (היחיד שעולה לי בראש אבל בטח יש עוד)? תודה מראש
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי P4 1.7 ובעומס הוא קופץ ל 60 מעלות דרך אגב התמפרטורה של הלוח די יציבה 43-46 אה...זה בלי OC
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נאמר שאני קונה מחשב שיש בו מאוורר אחד/שניים, ואני רוצה כמובן לקרר עוד יותר. 1. מה ההבדל בין היטסינק למאוורר? (אני יודע שזה שאלה דפוקה, אבל בכל זאת) 2. איזה היטסינק ו/או מאוורר הכי טוב (למשל קריסטל אורב - נראה לי...?)?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני עדיין לא בן 13 (עוד שבועיים- שלוש) ואני כבר מתכנן איך לעשות את החלון יש לאבא שלי חבר מאוד טוב (הוא מאוד מנוסה בזה ויש לו את כל כלי העבודה האפשריים) ואם קצת שכנוע מצד אבא שלי הוא בטוח יסכים לחתוך לי את המידות הדרושות. לאחר מכן אני אקח חלון פרספקס וישים אותו הבעיה שלי האם אחרי שאני שם את החלון אם מה אני מדביק אותו. נ.ב: בבקשה אל תביאו לי לינקים באנגלית אני תלמיד די טוב (ממוצע מעל תשעים) אבל באנגלית אין לי כל-כך אוצר מילים גדול. תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
SPIRE FalconRock II AMD SPIRE MicroFlow II AMD SPIRE SkiveStream AMD Spire SP420B8 CopperStream SPIRE SuperRock AMD Spire WhisperRock IV SPITE FridgeRock AMD כפי שהבנתם המעבד הוא של AMD והדגם BARTON 2500 הHSF לא מיועד בשביל OC ואם כן אז ממש לא כבד. רציתי לשאול איזה מבין כל אלו כדי לקנות שישמור על הטמפרטורה סבירה ואפשרי יהיה לעשות OC מזערי? אני לא מעוניין בHSF שיעלה המון.
-
- 17 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
למה אני לא מצליח לעלות את הבאס של הזכרונות מעל 137 לעזאזל? אחרי השמירה של ההגדרות והיצאה מהביוס הוא עושה ריסט ונכנס לביוס עם הגדרות הבררת מחדל מפרט יש בחתימה ובנוסף יש לי שני כרטיסי רשת של אינטל 10\100
-
אני רוצה להוסיף למארז שלי 2 מאווררים, אחד מקדימה 80 מ'מ ומאחורה 120 מ'מ. אם לדים והכי שקטים שאפשר בתקציב 120 על 2 המאווררים... חשבתי על Thermaltake ועל Sunbeam ... אז תמליצו לי מה יותר טוב ! (המאווררים בשביל חבר שלי) תודה מראש
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה ליקנות משו רציני למחשב לא קירור מים וכל החרא הזה. אני רוצה את הרגילים שמקררים או דרך צלעות קירור או דרך צלעות קירור ומאוורר תמליצו לי איזה אני יקנה אני רוצה שזה יהיה טוב לאוברקלוק ולמעבד! תודה לעוזרים יש לי מעבד פנטיום 4 3200GHz LGA 775 חשוב לי מאוד שזה יהיה הכי טוב שיש מביצועים וחברה!! למה אני מקפיד שהכל יהיה עם שם ואיכות חוץ מהמחשב אתם רואים חחח תודה לעוזרים
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המצלמה לא ממש הצליחה לצלם כמו שצריך כנראה בגלל שהוא נוצץ...
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ASUS P6T (X58) i7 Nehalem - ATX Intel Core I7 930 2.8 GHz 45nm 8mb G.SKILL Ripjaws 6GB 2000Mhz DDR3 TRI CHANNEL CL9 - I7 Corsair 620W עוד משהו מעצבן זה שהמחשב עושה פוסט הוא כל הזמן רושם לי שה-CPU השתנה ואז משהו לשנות בהגדרות, ניסיתי להעיף את ההודעה אבל אין לי מושג איך הכל אצלי בביוס על הדיפולט. תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני ממש לא מבין בקטע של המאוררים אני מחפש: 1) מאורר חזק שיקרר טוב 2) שלא ירעיש יותר מדי למישהו יש רעיון מה לקנות?
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני לא ממליץ אבל מי שיביא לי תמונה אחרת שהיא כמו זאת בלי שנוי גרפי, אופטי או אחר כל שהוא בתמונה של GPU-Z מקורית של הGPU הפרטי שלו בטמפרטורה של 240 ומעלה יקבל מתנה את כרטיס המסך (240GT) שלי. אפרופו המחשב שלי לא נכבה ולא נתקבל מסך כחול והטמפרטורה ירדה. לא רואים אבל הGPU הגיע ל224c כשראיתי אותו בפעם הראשונה.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כמו שהכותרת אומרת, אני תוהה אם להוסיף עוד מאווררים למארז ישפר בהכרח את זרימת האוויר שבו וכתוצאה מכך את הטמפרטורה. המפרט: I5 2500k @ 4.2GHz + TRUE 120 Asrock Z3 Pro 8GB ram Antec NeoEco 620W כרטיס מסך עוד לא סגור, זה יהיה או 280x או gtx 770, כאשר מבחינת מערכת הקירור זה יהיה Direct CU II של אסוס, Windforce של ג'יגהבייט, או Twin Frozr של MSI. כרגע במארז יש 4 מאווררים: אחד מקדימה, אחד למעלה, אחד בצד ואחד מאחורה. יש מקום להוספת עוד 120/140 גם למעלה וגם מקדימה ואני תוהה אם הוספה של שניהם באמת תעזור. תודה לכל המסייעים, וד"א אם למישהו יש תובנה על אחת ממערכות הקירור של הכרטיסי מסך הללו יחד עם המארז הנ"ל אשמח גם לשמוע
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום ברשותי מחשב Intel P-4 2800 64bit 1MegaCach לוח אם ?P4S800-MX SE s478, SiS 661FX, VGA, SATA? של Asus זיכרון 512 DDR, כונן 80GB וכ'ו... מארז פשוט.. קניתי את המחשב במעבדת מחשבים.. הביא את המארז הכי פשוט שלו, שאותו גם שם לכל מי שהוא מרכיב מחשב... בכל מקרה.. הרעש מאד מפריע לי .. כי אני צריך הרבה שקט למחשבה וריכוז שאני על המחשב... אני פשוט חייב להפוך אותו ללא נשמע.. כמו מחשבתי הHTPC למינהם שלא שומעים כלום.. מוכן להשקיע כסף עבור זה.. אבל בכמה שפחות לא מעבר ל500 שקל..(וגם 500 שקל זה הגזמה.. אני רוצה בכמה שפחות..) אשמח לקבל ממכם חוות דעת מה אני צריך לעשות.. איזה מאוורים לקנות, איזה להחליף וכ'ו... תודה!
-
- 18 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אפשר בבקשה שם של תוכנה לאוברקלוק למעבד דרך מערכת הפעלה ושלא יהיה CLOCKGANE תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי. יש לי מערכת קירור מים של DD ואני מעוניין להוסיף בלוק קירור מים לזכרונות ?DDR II 533? - ?512MB Kingston? . השאלה כמה O.C אני יכול לעשות להם, עד איזו טמפ' ואיך ?
-
- 17 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום כולם יש לי בעיה בכרטיס מסך יש לי מארז עם 4 מאווררים שנים מצוים אוויר שנים מכנסים זה שהוא במצב רגיל לא משחק לא כלוםלא עשיתי OC) בבקשה עזרה תודה
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הקדמה: החלפתי את ה-NINJA PLUS ל-INFINITY שעליו מותקנים 2 מאווררים, ראוי לציין שהטמפרטורה ירדה באופן משמעותי(6 מעלות) אני מרוצה, הוא מאוד שקט והוא עושה את העבודה עד כה באופן מצוין. תמונה: הגעתי ל-OC של 3300MHZ ועד כה הוא יציב ב-ORTHOS הוא עשה 20 דקות ללא בעיות למרות שב-TAT אחרי זמן מה הוא עשה RESTART אני אמשיך לבדוק את זה. השאלה שלי היא כזאת, כדי להגיע ל-3300MHZ הייתי צריך לעלות את המתח בביוס ל-1.56 בואו נצא מנקודת הנחה שהמחשב יציב והכל בסדר האם זה מומלץ להיות על צריכת חשמל כזאת ויכול להיות נזק לטווח ארוך<? (כשתסתכלו על התצלום של הביוס אולי תוכלו להמליץ לי על הורדת\עלית תדר מסויים שאתם חושבים לנכון) תצלום הביוס: ראוי לציין שב-3000MHZ ה-CPU VOLTAGE נמצא על…
-
- 17 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי מעבד amd64 3000 הוא נורא רועש מהתחלה אמרו לי שזה בגלל שככה זה המאוורים למעבדים של 64 (המאוור מקורי של AMD) הציאו לי קירור פאסיבי אמרו לי שזה לא עושה רעש אבל לא הסבירו לי בידוק מה זה ומה זה עושה ועם זה טוב וכל זה....מישהו יכול בבקשה להסביר לי על העניין הזה של הקירור פאסיבי והעם זה דבר טוב.........וגם לתת לי הצעות לקירור פאסיבי טוב.....תודה מראש.
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שמעתי שהוא מאוד רועש.אז יש אפשרות להחליף מאוור לשקט?
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום ותודה על הקריאה. אני מקבל צפצופים ממחשב פנטיום 4 די ישן. בזמן שהוא דלוק כעבור זמן מסוים של שעה ומשהו או פחות הוא מתחיל לצפצף באופן קבוע למשך 10-15 דקות עד שהוא מפסיק לצפצף, והצפצופים באים והולכים עד שאני מכבה את המחשב. לכאורה יש פה בעיה חומרתית, למישהו יש מושג מה פשר הבעיה ? תודה רבה מראש על כל עזרה שתתקבל.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-


