עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by lamborghini,

    אני צריך דבק תרמי(לא משחה) להדביק צלעות קרור לזכרונות של הכ מסך .. האם מה שכתוב בכותרת יהיה לי טוב ? זב בא 5 גרם ב60 שקל

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by Vatos-Locos,

    אני תמיד פחדתי לפגוע במארז ולחורר אותו כי בסך הכל אין לי כסף אחרי זה לקנות מארז חדש ואין לי מארזי ניסויים אבל החלטתי שאני רוצה לעשות חור בגג והבנתי שהכי אפקטיבי זה הוצאת אוויר (אפילו שההוצאת אוויר שלי לדעתי מספיקה מאחורה ליד המעבד, ודווקא הכנסת האוויר אצלי לא טובה כי יש רק מאורר אחד שהפאנל הקדמי נורא עוצר את זרימת האוויר יש לי 2 שאלות הראשונה איך עושים במדויייייקקקקקק את החור והחורים לברגים כי אני לא רוצה פאשלות ושתיים, לפי השרטוט של המארז שאני יצרף עוד מעט, עדיף להכניס אוויר או להוציא אם אני מכניס אוויר אז כמו שאתם רואים האוויר יכנס מבחוץ (אוויר קר) ויגיע ישר למאורר 70ממ שיזרוק אותו לכיוון המעבד אם זה מוציא אוויר, אז כמובן שזה יוציא אוויר קר מלמלה כמו שתמיד…

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by RomanKr,

    המפרט שלי מופיע בחתימה, לא בוצע שום OC. התוצאות שקיבלתי: 3DMark - 13535 PCMark - 6867 מערכת הפעלה WIN7 32BIT 4GB (3.5) RAM האם זה בסדר ?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. אני לא רוצה לעשות פרסומת אלא רק להמליץ, מנסיון אישי על המחשב המורכב של אייבורי ב-1065 ש"ח. http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=1280&CatCode= אם בוחרים את הלוח גיגהבייט G31M-ES2L ומשדרגים למעבד 5200 (60 שקל) מקבלים בסיס מצוין לאוברקלוק, אפילו עם הקירור סטוק של אינטל שמגיע עם המחשב. אם בוחרים ספק 450 וואט (עוד 30 שקל) יש מספיק כח בשביל לתקוע איזה כרטיס מסך שתרצו וגם מקבלים ספק כח שקט בזכות מאוורר 12 ס"מ. במחשב שאני קיבלתי הגעתי ל3.33 גה"צ במתח של 1.3 וולט ו3.5 גה"צ במתח של 1.35 וולט. הטמפרטורות לא עברו 60 מעלות באף מקרה עם הקירור סטוק הגמדי. המארז מיקרו ATX של אייבורי סביר בהחלט (בהתחשב במחיר) מבחינת איכות הבניה, איוורור ואפשרויות הרחבה. חסרונו הגדול הוא העדר…

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by yambtz,

    אוקיי, אז עבדתי 4 שעות על צג LCD 20x4 ממילונית. ועכשיו יש לי בעיה. כשהמחשב נדלק יש תצוגת אתחול, אבל הריבועים לא כולם מופיעים! וחלק מאלה שמופיעים הם רק חלקית מופיעים! כלומר פסים אנכיים כמו ברקוד. חשבתי על שלושה הסברים: 1)עבדתי 4 שעות, אני עייף, כואב לי הגב, יכול לקרות לכל אחד במצב כזה שהוא מחבר בטעות ל 12 וולט במקום ל 5 (אולי לא כל אחד אבל לי זה קרה) 2)חלק מהחוטים מנותקים 3)חיברתי חוטים לא נכונים (אני בספק כי בדקתי)

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. המפרט שלי הוא: p4 3Ghz s-478 prescott asus p4s800d-x 2Xkingston 1Gb 4ooMhz קירור סטוק עשיתי אוברקלוק ל-3.6 ללא בעיות או התחממות, לאחר שהעלתי ל-3.7 נתקעתי בשלב ה-post החזרתי את ההגדרות ל-3.6 ומשום מה המחשב מזהה רק 1GB מתוך 2GB לאחר מכןביצעתי את הפעולות הבאות: - החזרתי ל-3Ghz - איפסתי את ה-bios, ועדכנתי אותו - בדקתי את כל אחד מהזכרונות וכל אחד מהסלוטים - כולם תקינים האבסורד הוא ש-cpuz ו-everest מזהים לי 2 GB בעוד ה-xp מזהה 1 אני מעוניין להבין את הסיבה לתופעה הזו ואת הדרך לתקן אותה תודה

    • 22 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. אוקיי OVERCLOCKERS, לי ולמישהו יש מן וויכוח קטן, אז בואו תשמעו את הטענה של כל אחד ותגידו בסוף מי צודק: הטענה שלי: כשעושים אוברקלוק, המתח של המעבד עולה, המעבד צורך יותר וואטים (הריי ככל שמעבד מהיר יותר, כך הוא צורך יותר וואטים) הטענה שלו: ההפך ממש שאני אמרתי, לא קורה כלום למתח של המעבד. מי משנינו צודק?

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. טוב כפי שאתם ודאי יודעים אנחנו פה רודפי בצע ולרוב כשקונים מעבד לא מספיק לנו המהירות (למרות שדוגרי זה כן מספיק) ואנחנו מוסיפים לו מהירות ע"י OC.. בחינם(!!) -- הבעיה המרכזית עם OC זו כמות החום הגדלה, לכן צריך קירור יותר טוב וקירור יותר טוב הרבה פעמים משמעותו יותר רעש.. (חוץ ממים שזה יקר משמעותית...) אבל רעש אנחנו לא אוהבים(החלק השפוי מאתנו לפחות) וכאן אנחנו בבעיה.. אני התחלתי פרוייקט לפני כמה זמן שהמטרה שלו הייתה להמהיר את הQ6600 שלי עד ל3GHZ או יותר ובתנאי שהקירור יהיה יעיל ושקט מאוד. אני דיי רגיש לרעשים ובנוסף המחשב נמצא בתוך החדר שלי ככה שאני מעדיף שהוא כמה שיותר שקט.. ואז התחלתי את הפרוייקט-- נקודת הזינוק לא הייתה כל כך טובה מכיוון שהמארז שברשותי , sonate 3, מקו…

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. מוכר או תורם במרכז הארץ במחיר סביר

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. שלום. המאורר של הכרטיס מסך שלי דגם: msi gf 4 ti 4200 128 ddrm די נדפק.... הוא כל הזמן מתחכך בתחתית דבר שיוצר רעשים נוראיים. ניסיתי להוציא את הברגים של הגוף קירור אבל נואשתי....הברגים פיצפונים ובלתי ניתנים להוצאה ( הצלחתי רק אחד שהיה מוברג חלש מאוד...השאר פשוט -אין). גם ככה החלטתי לעשות לו קצת oc ולכן החלטתי להשקיע במערכת קירור חדשה. התקציב שלי הוא 150 שקל לחוץ, משמע עדיף פחות. יהיה נחמד שהגוף קירור יבוא גם עם צלעות קירור או משהו כזה ולא רק קירור קטן לליבה..... כמו שאמרתי אני צריך משהו חזק כי הכרטיס די חם וקשה לי מאוד להגיע איתו לoc נורמלי. הצלחתי להגיע ל460 בזיכרונות ו 260 בליבה שזה כלום ( עליה של 20 ו 10). תודה לעוזרים. לינק לאתר ישראלי יתקבל בברכה.

    • 20 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. http://www.spirecoolers.com/main/product_detail.asp?ProdID=717 והאם מישהו מכיר את הקירור הזה? איך הוא? תודה(:

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. אני מתכוון לקנות מחשב חדש: P4 2.4B 512Mb DDR GF4 4600 צורב CD-ROM 2 כוננים קשיחים 3 מאווררי מארז ג'נרים ומתכוון לבצע OC בהתחלה חשבתי על ENERMAX 350W אבל אמרו לי שהוא יהיה גבולי לOC לכן חשבתי על משהו יותר רציני, אחרי בדיקת מחירים ראיתי את ה HEC 475DVD 2 fan Low-Noice Power Supply ב500ש"ח שהוא יותר זול ומספק יותר הספק יחסית ל ENERMAX 430W שעולה 640ש"ח 1) האם זה נכון ש350W יהיה גבולי לOC? 2)והאם בחירה ב-HEC נכונה? שאלה בנפרד ראיתי שבCHIEFTECH יש הכנה למאווררים לכוננים הקשיחים האם גם לENERMAX יש הכנה כזו

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by ElemenTal,

    1. כאשר עושים OC הלוח אם מתחמם ? (שלי למשל זה DS3L) אם כן - זה משהו שצריך לדעוג לגביו, או שזה לא נורא ? 2. אחרי שמסימים את ה OC מחזירים את כל ההגדרות כמו שהיה לנפי ה OC או שמשאירים (כל ה DISABLE וכאלה, בטח שלא ה FSB והמתחים) 3. במצב שה OC לא יציב מחוסר מתח - איך אני אמור לדעת איפה חסר מתח ? אפילו אם למשל אני בודק, מוסיף מתח ל CPU ועדיין זה לא עוזר, אז זה או בגשר הצפוני או בדרומי, או בעוד משהו שיש (לא זוכר איך קוראים לו) מה אני אתחיל לשחק לכל אחד במתח ? וכשאני מתחיל את ה OC עם איזה מתח להתחיל בגשרים - מאיפה אני לוקח את המתחים שלהם ? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. תשמעו אחים שלי אני קונה ככה לוח אם:DFI NF4 SLI ULTRA INFINITY: מעבד:AMD ATHLON 64 VENICE 3000 כ"מ:GIGABYTE 6600GT SLI ספק 500W זה טוב לאובר?? זה טוב למשחקים בכללית?

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by eitan2503,

    שלום רב ברשותי מערכת חדשה עם MUGEN 3 וגם מאוורר SYTCHE GT 3450 שניהם במארז COOLERMASTER CM2 BASIC עכשיו שאלתי היא לפני שאני מרכיב האם כדאי להחליף את המאורר המקורי שמגיע עם המוגן לGT? ובנוסף איפה כדאי למקם מאוורר שלישי במארז ,יש לי אחד מקדימה אחד מאחורה .

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by MegaHertz,

    חשבתי על הרעיון לעשות מערכת (בטח לא כל כך איכותית אבל....) עם לוח אם ישן ,סידי רום ,וכרטיס קול. שאלתי היא - האם זה אפשרי ? בהתחשב לעובדה שזה יהייה בלי הרדיסק בכלל . מה שאומר שזה בלי ווינדוז וכו'. בתודה, MegaHertz

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by Pollik,

    יש לי 9600GT של Gigabyte. אני מעוניין לעשות אוברקלוק לכרטיס מסך ויש לי כבר את התוכנה אז רציתי לדעת איך לעשות את האוברקלוק. אם מישהו יוכל להביא לי מדריך זה יהיה מצוין. תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. בזמן האחרון שמעתי כמה מקרים על אנשים שקנו מאורר לדים כחול (סמארט פאן) ונתקלו בבעיות כלשהם חשוב לציין שלא מדובר על סמארט פאן הרגיל אלא רק השקוף! בקיצור כל בעלי הסמארט השקוף שנתקלו בבעיות, מוזמנים להגיב כאן או לשלוח לי הודעה במסרים מכוון שאני אישית הזמנתי וקיבלתי מוצר שכנראה פגום (מבחינת הלחמות ו\או חיבורים) ורציתי לדעת אם זה מקרה שכיח או תופעה מוכרת תודה.

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. תערוכת 2008 CES לא פסחה על עולם האוברקלוקינג!!! קולרים חדשים מבית Arctic Cooling ו- Cooler Master Cooler Master V10 Cooler Master V8 ומונסטר נוסף http://www.anandtech.com/weblog/showpost.aspx?i=349 Arctic Cooling : Accelero Xtreme 2900 ו- Accelero Xtreme 8800 107 צלעות מקוררות ע"י 3 מאווררים 80ס"מ סדרת Freezer מוסיפה דגם לקולקציה - Freezer Extreme בעל 8 Heatpipes ומאוורר 120ס"מ, משקל 650 גרם http://www.matbe.com/actualites/27701/arctic-cooling-accelero-extreme-ces-2008-nvidia-at/ http://www.matbe.com/actualites/27701/arctic-cooling-accelero-extreme-ces-2008-nvidia-at/ Thermaltake: BigTyp VP מאוורר 14ס"מ

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. היי, רציתי לדעת מס' דברים, קודם כל - קראתי את המדריך ל-OC אבל הסתבכתי קצת מכיוון שאצלי בלוח זה שונה, ישנה אפשרות שנקראת: RapidBoost - OC Jumper , ההגדרות קצת שונות שם (חוץ מהדברים הבסיסיים) - מישהו מכיר את האפשרות\משתמש בה? יש לי מעבד Q6600 ואני רוצה להגיע איתו ל3.0Ghz (לא יותר מזה כרגע) לוח אם - MSI P45 Neo-F קירור - AC Freezer 7 ספק - SeaSonic 620Watt אודה באם תוכלו לעזור בעניין נ.ב. האם הטמפ' האלה סבירות? לא קצת גבוהות מדיי? *כרגע כל המאווררים ב-Default (אני מניח, לא שיחקתי עם זה עדיין)

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by yoav9,

    כשהתקנתי את הכרטיס מסך מאוד התאכזבתי מהantec, הוא היה ממש קטן יחסית למה שציפיתי, לא כיסה שטח גדול ולא היה מרשים כלל וכלל, ותאמת גם לא הוציא הרבה רוח... ואז חשבתי לעצמי "בשביל זה להוציא 127 שקל!!! :-/ ) כעבור יום או יומיים המחשב שלי התחיל להיתקע, כאשר אין לי overclocking לכרטיס, לא הבנתי מה קורה, לא יכול להיות שזה בגלל חום!!!!הרי יש לי מאוורר למעלה שהייתי חייב להתקין כי כבר קודם המחשב שלי היה מאוד חם והיה חייב אותו נתקע, נתקע, מסכים כחולים, ואז המחשב מתחיל לכתוב שטויות, נכנסים לmedal of honor אז הוא אומר שאין עכבר... נכנסים לexplorer אז הנורטון כותב שהאקספלורר נגוע בוירוס וחייבים לסגור אותו. : בשלב זה כבר הבנתי שזאת בעיה של חום! התעצבנתי והעברתי את היד מעל המאוורר ש…

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  22. Started by SEangel,

    שלום. יש לי את הכרטיס הנ"ל מתוצרת ספרקל. הצלחתי להגיע איתו (בעזרת אפטר ברנר) לבערך 850 מגה הרץ לGPU (ובד"כ הוא עובד על 800-805). הבנתי שאפשר לצרוב ביוס על מנת ל"שחרר" את הגבלת המתח. איזה ביוס יתאים לכרטיס שלי? לגיסי יש כרטיס דומה מתוצרת טווין טק. איזה ביוס יתאים לשלו? תודה ושבת שלום. עריכה: ראיתי שבגרסת הבטא של אפטר ברנר אפשר "לשחרר" את נעילת המתח. מה המתח המקסימלי שהכרטיס הזה יכול לשאת?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by House M.D.,

    יש לי את המעבד הזה וראיתי הרבה אנשים שמגיעים איתו ל 3.4GHZ מינימום . אני משום מה תקוע איתו ב 3GHZ. כשהוא על 3GHZ הוא עובד טוב ועובר prime95 כמה שעות טובות. כשאני שם אותו על 3.02GHZ הוא קורס בערך דקה אחרי שאני מפעיל את המחשב, אפילו בלי מאמץ. לחשוב ש 20MMHZ מבדילים בין יציב ללא יציב בכלל.... והעלאת מתחים לא עוזרת אם אני שם נגיד על 3.05GHZ המחשב לא נדלק בכלל - צריך להוציא את הסוללה ולהכניס מחדש. הטמפרטורות הן בערך 55-60 מעלות במאמץ - סביר לקירור שלי (זה קירור לא סטוק אבל די דומה בביצועים, משהו כזה של CM אבל לא כתוב עליו דגם) מה לעשות עם הבעיה הזו? *עריכה* שחכתי לציין - למרות שהזיכרונות 667MHZ הם לא מגבילים בכלל והם עכשיו על תדר 629MHZ וזה עוד עם יחס של 8:6 אני יכול להוריד ל …

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. שלום אני צריך קירור למעבד העתידי שלי אני עד היום האמנתי בBT אבל גיליתי שיש גם את הנינג'ה הזה (http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5693) מי מהשניים עדיף ? ועוד שאלה, מה אלו הכחולים האלה ליד המעבד ? http://hwzone.co.il/reviews/965EE/3/ חן

    • 24 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by Ramsses_II,

    הרכבתי עכשיו את המחשב החחדש שלי ורציתי לדעת אם סידור הכבלים טוב... רק שתדעו שנאבקתי עם הכבלים כדי לסדר אותם יחסית "נקי" וזה היה קשה... אם זה מספיק טוב אז תגידו לי. אם זה ייפגע באוורור (והאוורור מאוד חשוב לי בהתחשב בכרטיס המסך - מצורפת תמונה חמודה -ולפי זה שיש לי OCZ Reaper&Vendetta2) אז תציעו לי איך לשנות. ואני חשבתי שיהיה קל כי קניתי ספק מודולרי... פחחח. [attachment deleted by admin]

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים