antec cyclon blower, עכשיו אני מאמין! - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

antec cyclon blower, עכשיו אני מאמין!


yoav9

Recommended Posts

כשהתקנתי את הכרטיס מסך מאוד התאכזבתי מהantec, הוא היה ממש קטן יחסית למה שציפיתי, לא כיסה שטח גדול ולא היה מרשים כלל וכלל, ותאמת גם לא הוציא הרבה רוח... ואז חשבתי לעצמי "בשביל זה להוציא 127 שקל!!! :-/ ) כעבור יום או יומיים המחשב שלי התחיל להיתקע, כאשר אין לי overclocking לכרטיס, לא הבנתי מה קורה, לא יכול להיות שזה בגלל חום!!!!הרי יש לי מאוורר למעלה שהייתי חייב להתקין כי כבר קודם המחשב שלי היה מאוד חם והיה חייב אותו ;)

נתקע, נתקע, מסכים כחולים, ואז המחשב מתחיל לכתוב שטויות, נכנסים לmedal of honor אז הוא אומר שאין עכבר... נכנסים לexplorer אז הנורטון כותב שהאקספלורר נגוע בוירוס וחייבים לסגור אותו.

::)

בשלב זה כבר הבנתי שזאת בעיה של חום! התעצבנתי והעברתי את היד מעל המאוורר שמעל המארז... הוא לא פעל >:( (בדיעבד גיליתי שבפעם האחרונה שחיברתי אותו ניתק אחד החוטים הרופפים שלו, הבעיה תוקנה) ואז אמרתי שבכל זאת אני חושב שantec ביחד עם הcrystal orb אמורים לפתור לי את בעיית החום, אני בא, מסתכל מאחורי המחשב.. מעביר יד מאחורי איפה שהantec מוציא את האוויר, ו... אווצ' כמעט קיבלתי קוויה, הוא מוציא אוויר בצורה פשוט מעולה, כל כך הרבה אוויר חם!!! אני מניח שבלעדיו המחשב שלי כבר מזמן היה מטתגן...

לא היה לי מושג שהti כל כך חם!

בסדר, היום אם Omer וido סוף סוף יסכימו לבוא אלי!!!! אז יהיה פו חתיכת רציני שעליו אספר בהמשך והוא יגרום למחשב שלי לעבוד בצורה הרבה יותר טובה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...