עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by roxnity,

    מהההההההההה ?????????? ומה זה לעזאזל 128- ? כרטיס מסך : 9600GT. ושמעו, הדלקתי את המחשב והמעלות היו 56-60. שיחקתי קצת ב CS והמעלות עלו ל 80 מעלות.. עכשיו המחשב במצב מנוחה .. אני לא עושה כלום .. והמעלות לא יורדות כבר איזה 20 דקות ..

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. שלום רב, כבר הרבה זמן אני חושב איך לשאול את השאלה זהו. יש לי את המפרט הנ"ל <----- והאוברקלוק והכל עובד אך יש רק בעיה קטנה אבל ממש מציקה ברגע שאני מבצע RESTART לא ממשנה ממה ( ידני או אחרי התקנה של משהו) המחשב לרוב (1\100 שכן) לא עולה פשוט נשאר במסך שחור מדבר קצת אם עצמו ולא יודע מה הוא בדיוק עושה אבל אחרי זה יש כזו פרוצדורה של כיבוי לחקות 10 דקות ורק אז הוא שוב עולה רגיל בלי אוברקלוק האוברקלוק מתאפס ""||||| כל פעם אני צריך לעשות את זה אם אני עושה RESTART אם אני פשוט מכבה רגיל ואז מדליק כמובן אחרי 2-3 דקות זה עובד חלק. מה אפשר לעשות? למה זה קשור? האם יש לזה פתרון? !"תודה רבה! מראש לעוזרים !"

    • 19 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by BUNNY,

    אהלן ראיתי השוואות בפורומים בחו"ל אבל הטמפרטורה באירופה אחרת מפה עשיתי רנדר והדלקתי את התוכנה של הטמפרטורה החדר חם אבל לא בטרוף קירור V1 I7920 ללא אוברקלוק http://www.fileflyer.com/view/WGeK1AH הקפצתי כמה חלקים כדי שלא תחכו לראות מתי הוא מגיע לשיא הטמפרטורה הרנדר לקח 3 דקות כמעט לא דקה הגיוני לתנאים ? קראתי בפורום של toms ש65+ נחשב חם, עם קירור סטוק. נשמע לי טיפה מוגזם או שבאמת ממש קר שם. אם תגידו שהטמפרטורה גבוה מידי אני לא אחליף למוג'ן 2, אני אחליף למשו יותר קיצוני ממשפחת קירורי האויר. תודה. *המעבד אף פעם לא נטקע,לא מאט ולא עושה בעיות. אני רק מנסה למנוע תרופה למכה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by yair23,

    שלום רב, לפני כמה ימים קניתי לוח אם ומעבד והרכבתי ... לוח אם של ASUS P5LD2-VM מעבד P4 3.0 64 630 socket LGA-775 קיבלתי יחד עם המעבד איזה מאוורר (SP503B0-1 CoolWave III) קישור לאתר של המאוורר : http://www.spire-coolers.com/fcc.asp?ProdID=231 מרחתי קצת משחה טרמית שקיבלתי יחד עם המאוורר הזה וחיברתי אותו ללוח אם על המעבד .. אתמול התקנתי את התוכנה של הלוח אם : PC PROBE II .. והיא מראה שהטמפרטורה של הלוח אם היא 35-36 ושל המעבד 45-54 במנוחה .. (מדי פעם זה מגיע ל65) אני לא יודע אם התוכנה של הלוח אם דפוקה או שאני צריך לעדכן ביוס של לוח אם או משהו .. אבל הטמפרטורה הזאת נראית לי מאוד גבוהה .. עצות, רעיונות, פתרונות יתקבלו בברכה בתודה מראש, יאיר !

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by Winstonman,

    http://www.fastup.co.il/v.php?file=1790877.jpg אהלן, זה המחשב שברשותי ורציתי לשאול מה זה אומר הטמפ בסגול (Aux) ובנוגע לטמ'פ, האם הם תקינות?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. שלום רב, יש לי בעיה עם המחשב - הוא נוטה להתכבות לעיתים קרובות מדי (בעת מאמץ). כאשר אני צופה בסרט או משחק במשחק מחשב ( Heroes of newerth ), לאחר זמן מסויים המחשב פשוט מתכבא. אחריי כמה פעמים שזה התרחש, פתחתי את המחשב מצד אחד ושמתי מאוורר שולחני רגיל עם 3 מהירויות. הדבר עזר והמחשב לא היה מתכבא למשך הרבה זמן. לאחרונה זה התחיל לעשות אותה הבעיה אפילו שהמאורר על מהירות שנייה ושלישית (OMG!) ואינני יודע בדיוק מה גורם הבעיה כאן. אני לא רוצה להשקיע כסף במאורר על המעבד ואז לגלות שזה לא קשור, או מאורר כללי למארז בלי לדעת אם זה באמת יעזור. בכל מקרה הנה שני תצלומי מסך של Speedfan . האחד לפני שנכנסתי למשחק והשני אחריי שהמחשב כבה, הדלקתי אותו וצילמתי . אני חושש שיש מצב שהבעיה היא …

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by X - DreaM,

    סוף סוף קיבלתי את המאוורר כרטיס הזה(בחינם ) והוא לא עושה כלום!!!!! סתם מוציא אוויר חם יש דרך לעשות שהוא יכניס אוויר??? (שהמנוע של המאוורר יסתובב הפוך) נראה לי שיש שם איזה דיודה שעושה שהמנוע יסתובב רק לצד אחד ואם הופכים את החוטים זה לא עובד למישהו יש מושג איך לעשות? ???

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by barakaaron,

    מה אני יכול לעשות? במשחקים הבורד מגיע לי ל60 מעלות פלוס ואז המחשב נתקע... כשהוא לא עובד אז הבורד על 48 והCPU על 38. כשהוא נתקע במשחקים אז הבורד על60 והמעבד על 50... :-/ יש למישהו הצעה איך לקרר את המחשב? במידה ואני מריך לקנות עוד מאווררים אז על איזה אתם ממליצים? כרגע יש לי מאוורר אחד אני חושב על המעבד ועוד מאוורר בספק.

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by catcher,

    בשתי הכתבות שקראתי לאחרונה ששיבחו את הסלרון 1000 כמיועד להמהרה השתמשו בלוח Abit ST6. בחיפושים שעשיתי לא מצאתי את הלוח הזה בארץ(פלונטר, אקסלנט, פנדה ועוד). מישהו יכול להמליץ על לוח אחר שטוב לאוברקלוניג הזה?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. שלום לכולם. אני מבצע עכשיו ניקיון כולל והחלפה של משחה תרמית למכשיר ה-PS3 המיושן שלי. הבעיה היא שהמערכת בנויה בצורה קצת מוזרה, מה שמקשה בעת הרכבת הגוף קירור בעיקר. הכי טוב שתראו כמה תמונות ותבינו מה קורה... לוח-אם מקדימה: ומאחורה (עם ליבת המעבד וליבת הכ.מסך): ההגוף קירור: בשביל להבין איך הכל מתחבר , עשיתי ניסוי קטן ומרחתי רק על ליבה אחת מבין השתיים שכבה דקה של משחה תרמית והרכבתי (אפשר לראות בתמונות) הרכבתי הכל בחזרה , לחצתי מעט, והרמתי שוב בשביל לראות אם זה נתפס וככה זה נראה: אפשר לראות שאמצע הליבה לא באה במגע עם משטח הקירור. רציתי לשמוע אם יש לכם רעיונות איך לבצע את ההתקנה בצורה טובה. חשבתי אולי למרוח שכבה דקה כמו שמרחתי על המעבד ובנוסף לשים שני פסים ולרא…

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. המ...קיבלתי עם המעבד שלי היטסינק של green power והוא כסוף כזה אבל, אני לא רואה שום השתקפות עם שקל לדוגמא וכאלה עכשיו, לפי מה שאני הבנתי, זה טוב לשייף אותו וכשאני אראה הששתקפות אז... הגעתי "למצב הטוב" המ...השאלה שלי היא, זה באמת מוריד מוריד את הטמפ'?? ואם כן אז בכמה?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Angel-eyes,

    יש לי mother boadr MS-6318 micro ATX va6 VIA vt82c694x chipset. יש לי MBM5 וכתוב שב-SENSOR 1 הוא 25 מעלות זה יכול להיות?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by טל קורקוס,

    קניתי מאוורר זלמן ZM-F3 שהוא 12 ס"מ כל עוד חיברתי את הקונקטור היה שקט הנחית אותו ל 1200- 1300 סיבובים , לפני כן היה לי מאוורר גנריק שעשה רעש על 1900 סיבובים וחיפשתי מאוורר " מותג " שיעשה אותם סיבובים בלי רעש על האריזה רשום 1800RPM 34DB לא הבנתי את המשמעות שהוצאתי את הקונקטור נחרדתי הוא יותר מרעיש מהגנריק רעש של טרקטור מילא טרקטור הוא גם לא מקרר המעלות של הכוננים הקשיחים נשארו אותו דבר יש לי הרגשה שהוא מסתובב ולא זורק אויר בכלל משהו דפוק שם , הגנריק לפחות עשה את העבודה זה לא עושה כלום מראה בבביוס 1300RPM וזהו יש לי הרגשה שמשהו דפוק במאוורר הזה הבעיה שאין עליו אחריות קניתי אותו ב KSP אמרו לי שם שאין אחריות על המוצר הזה .. לזרוק כסף לפח הורדתי את המאוורר ל 1300 סיבובים ניהיה…

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. אז ככה יש לי תקציב של איזה 900 שקל אני מחפש מארז חזק ושקט אבל ממש השקט הוא המרכיב העיקרי. כוח הקירור גם די חשוב כי יש לי 2.66 ואני מתכנן oc מדי פעם עד ל3.0 ואפילו אולי קבוע. בינתיים שמתי את העין על מארז Thermaltake Highest Xaser III V1000C...

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by singera,

    בדקתי היום עם ספק כח משתנה למתח עד 36 וולט האם המאוורר שמתח ההזנה שלו 12 וולט מחזיק מעמד אורך הניסוי ארך כ 1/2 שעה והפעלתי את הספק על מתח מקסימלי המאוורר לא נישרף אך הרעיש מאוד (בגלל סיבוב הכנפיים) מעניין אם הייתי מחבר אותו למד סל" ד של הלוח לאיזה מהירות הוא היה מגיע ניתן לבנות ספק למתח של 36 וולט ע"י שימוש בשנאי של 24 וולט וישורו עם גשר דיודות וקבל אלקטרוליטי במוצא על כל אמפר של זרם יש לשים קבל של 1000 מיקרו פרד (אם אתה מתכנן ספק של 3 אמפר יש לשים קבל של 3000 מיקרו פרד ושים לב מהו המתח המקסימלי של הקבל) כמובן גם צריך לקנות שנאי עם אמפרז' מתאים וגשר דיודות עם מתח וזרם תואמים (הערכים של הקבל וגשר הדיודות צריך להיות גבוה במקצט מהערכים של הזרם ומתח) קחו בחשבון שהמאאוורר …

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  16. החלטי שבקרוב אני יעשה OC למחשבים שלי!! המפרטים: Gigabyte GA-P35-DS3L E2180 2GB Gigabyte GA-P35-DS3L E4600 4GB והיתי שמח שתמליצו לי על קירור טוב ושקט!! הE4600 במחשב סלוני אז ככה שזה מאוד חשוב אבל גם שיקרר באותה מידה... אז ככה לE2180 חשבתי על ZALMAN 8000 שכבר יש לי והוא נראה לי יעשה את העבודה לא?? לגבי ה4600.... Arctic Cooling Freezer 7 Pro http://tms.co.il/product/4371 Zalman 7500 Aluminum-Cooper S775 http://tms.co.il/product/5586 Thermalright SI-128 http://tms.co.il/product/4817 מה אתם אומרים? זה מספיק טוב?? במיוחד האחרון...כי אין לו מאורר! יש לכם רעיון יותר טוב? נ.ב: המאורר הזה שקט מספיק ממאורר רגיל או שזה כבר בזבוז כסף? http://tms.co.il/product/2434

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by ScreameR,

    1. האם צריכים לקנות מים מיוחדים או שאפשר עם כל נוזל? 2. מהרדיאטור יש מקום לצינור שמכניס מים ומוציא מים?

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by MDK,

    הכרטיס הוא geforce 4 Ti4200 128mb זכרונות עובדים על 444 MHZ והליבה על 250 MHZ.. המטרה שלי היא להרגיש בשינוי בביצועים במשחקים... ... לאחר פרק זמן ... הורדתי COOLBITS...עכשיו מה עושים? פשוט מעלים את המהירות עד שהמחשב נשרף? עריכה: העלתי את הליבה והזכרונות למהירויות הבאות: 300\500 (אחרי פעם שהעלתי ב25 לכל אחת..) איך אני יכול להיות בטוח שזה באמת משפיע במשהו? אני לא מרגיש יותר מדי שינוי חוץ מקצת יותר קרטועים בFARCRY

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. הינה התמונה הקשה חייב המלצה לקירור דחוף שיתאים לכרטיס , הדגם המדוייק שלו Palit 6800gs 256m AGP 8x בזמן שאני משחק גם יש בעיות בטקסטורה , כל מיני חלקים מהתמונה נעלמים או שקופצים כל מיני פריטי טקסטורה בזמן המשחק משולשים וכל מיני דברים ,זה בגלל החום ? אני מחפש קירור שיעשה תעבודה המינימום כסף ומינימום רעש , תקציב: 100-300 אלא אם ישכנעו אותי שיש משהו ששווה השקעה יותר גדולה תודה מראש

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by taotao,

    פרקתי ממחשב יש (686) את המאוור של המעבד ויחד איתו את הצלעות עכשיו המאורר של המעבד הוא קטן 40מ"מ משהו כזה (אם יש למישהו רעיון מעניין איפה לדחוף אותו בכיף?) עכשיו הצלעות קירור הם מרובעות כאלה ואני שואל אם למישהו יש רעיון או אולי סתם משהו נחמד שאפשר לעשות איתם אם בכלל ?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by dean4199,

    אם שמעתם על ה H220 של סוויפטק אני מנחש שגם שמעתם על ה PWM SPLITER שלהם ואני רציתי לדעת מה אורך הכבל שעל המצל כי אני לא יודע אם יש שם מספיק כדי שאני אוכל להחביא את המפצל מאחורי לוח האם אז אם מישהו יודע מהו האורך של הכבל אני אודה לו מאוד אם הוא יוכל להגיד לי אותו.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  22. שלום, יש לי מארז HUSH ושמתי בו מאוורר קדמי של THERMALTEK מדגם A1926. חיברתי אותו בחוט החשמל שלו במקום המאוורר הקודם, רציתי לדעת האם אפשר להנמיך את המהירות שלו (2000 סיבובים לדקה) ואם כן אז אני מאמין שזה קשור לחוט השני שיוצא מהמאוורר שזה חיבור קטן כזה עם חוט צהוב שאמור בטח להתחבר ללוח אם. אז לאיפה מחברים אותו ואיך אחר כך אני מנמיך את המהירות שלו? הלוח אם שלי הוא של ג'יגה בייט מדגם ga-ep43-ds3l ובמידה וצריך לחבר את הכבל ללוח אם אז לאיפה בדיוק? שאני לא אטעה. (דרך אגב אני משתמש בתוכנה SPEEDFAN בשביל לראות את רמת הקירור) תודה מראש.

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by ofir123,

    מה הכמות הנכונה? עשיתי חיפוש בפורום ובכולם רשום "לא הרבה מדיי לא מעט מדיי", איך אני יודע מה זה הרבה ומה זה מעט?

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by see4,

    יש לי ERROR ב CACHE 1 ממש התחילת ההרה , זה לא קורה ב CASHE LEVEL 2 , זה אומר משהו , מעבד שלי תקין !?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by Pure-Gold,

    יש לי כונן 60 GB של מקסטור. האזור שמתחת לכונן חם והצ'יפ המרובע שנמצא על הפלטה בתחתית הכונן ממש רותח. אי אפשר לגעת בו יותר מ 5 שניות. כדאי להדביק עליו צלעות קרור ?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים