optimizeR - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

optimizeR

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    180
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

אודות optimizeR

  • יום הולדת 01/01/1980

הדירוגים של optimizeR

Zone Wannabe

Zone Wannabe (2/6)

0

דירוג

  1. טוב. החלטתי לרכוש יד-2 בסוף, אקח את הראשון שאראה ויראה במצב מספק. מבין אלו כמובן: x390 t480s x1c6 מישהו מוכר את ה- 480s בעיר שלי והוא זול משמעותית מהקארבון ששלחת בקישור.. על אף שזה מוחדש ואולי זה מעיד שמישהו בדק את התקינות של המחשב וכד׳? נראה... תודה על ההתלבטות המשותפת
  2. מסתבר שה- t480 שהסתכלתי עליו היה גרסאת ה slim, בעצם t480s עם 24 ג׳יגה ראם, 1tb ssd... בכ- 700 ש״ח פחות מהקארבון x1c6 שהראית.. אגב, הלינק ששלחת, נראה לי זה הקארבון של הדור הזה הכי זול שיש בארץ נכון לרגע זה, מה ההתלבטות שלך?
  3. https://www.yyydeals.co.il/search/?q=THINKPAD חנות שמוכרת מוחדשים, הגעתי אליה גם דרך AZRIELI. אני רואה T14 דור 2, עם זכרון רק 8 ג'יגה אבל אפשר לשדרג בקלות כמו כן ה- SSD במחיר של E14 חדש. אשקול אופציה זו. לגבי הקארבון ששלחת, ממה שקראתי ב Reddit, מעבדי i7 נוטים להתחמם בלפטופים האלו.
  4. מבחינת איכות, האם הכוונה גם לביצועים או לאיכות הבנייה שמעריצי ה Thinkpad מתגאים בה? האם דור שמיני לא מיושן מדי וביצועיו של i5 אפילו מדור חדש יעלו רבות על זה? בדומה למה שהצעת, האם זה שווה ערך לחפש נייד כמו T480 יד2? האם סביר להניח שהיות והמחשב נמכר בכל זאת ע״י חנות ולא אדם פרטי, וחלה עליו איזושהי אחריות, המחשב יהיה במצב טוב בסה״כ? כלומר, ללא בעיות והפתעות של חומרה תקולה (למעט חיי סוללה) ולגבי סוללה במוחדש, להבנתי, מירב ה Thinkpad׳ים מאפשרים החלפה של סוללה, נכון? כלומר, היא לא מולחמת, אלא במקרה ‏הגרוע פשוט צריך לפתוח את תחתית המחשב? במידה ולא ציינתי: השימוש לרוב הינו תכנות, כאשר הדבר הכי כבד אולי זה הרצה של Docker containers ברקע, שכבד יותר על RAM מאשר cpu לדעתי... כל השאר רגיל, אופיס, זום, chrome וכו׳.
  5. האם קיים הבדל ניכר בין סדרת ה- E לבין, למשל, L series אשר מעט יותר זולים מאשר ה T שהם כבר ממש יקרים ואין אפשרות מלבד להביא מוחדש/יד-2 ... מה דעתך אודות רכישה של יד-2/מוחדש לעומת סדרת E חדש?
  6. ישנם מחשבים נוספים שכדאי להוסיף לרשימת השיקולים בתקציב? או שיותר טוב לא בהכרח יהיה מבלי להתפשר על מה שטוב ב thinkpad? בנוסף, עשיתי חיפוש קטן והגעתי לאתר thepcwholesale.com שנראה כאילו הוא קשור באופן זה או אחר לאתר pcnasdaq - אם זה בערכת הנושא והצבעים, אם זה במסך הטעינה שבודק משהו ב connection, צירוף מקרים? האתר מוכר לפטופ זהה/דומה במחיר של 600$ כאשר הוא נמכר באתר של לנובו ב 1,000$ +- למעשה, הבעלים הם אותו בעלים של שתי החברות האלו. כשמחפשים ביקורות על thepcwholesale, רואים מספר ביקורות 5 כוכבים, וכמה ביקורות עם 1 כוכב, גם שם, בארה״ב, משום מה, ישנם עיכובים רבים במחשבים שהם משלחים ללקוחות, אז כנראה גם שם ״מייבאים״ את המוצרים מאיפשהו...
  7. צודק, טעות שלי: https://www.nayadnayad.co.il/Product.aspx?productid=40212 בהתכתבות עם נציג/בעל החברה, ב nasdaq, וטען כי עובדים שנים עם ספקים בחו״ל אשר מספקים לחנויות הגדולות בארה״ב ואלו המחירים שהם נותנים להם, ייתכן עקב עודפים או כל סיבה שלאו דווקא ידועה להם ישירות, החסרון היחיד, כאמור, בהזמנה דרכם הינו זמן ההמתנה של 14 ימי עסקים, להבנתי, יש חסרון נוסף והוא האחריות אשר אינה ניתנת ע״י לנובו/ibm אלא דרכם ישירות...
  8. זה הקישור ל E14 gen 5 - https://www.nayadnayad.co.il/Category.aspx?CatCode=3 זה הקישור ל z13 במחיר קצת מוזר - כאן
  9. אהלן, אני מחפש לרכוש מחשב נייד בגודל 13/14 אינץ׳ בעיקר עבור תכנות (תחביב + קצת פרילנס, לא לימודים ולא עבודה) ושימוש ביתי רגיל (זום לילדים, גלישה, כתיבת מסמכים ועוד). בעקרון אני משתמש של Apple, יש לי Mac Mini, היה לי Macbook Air עד שהבן שלי הרס אותו, אבל לבקשת האישה - רק לא Apple, היא רוצה את הווינדוס הרגיל שהיא מכירה. בעבר, היה לי Thinkpad ואהבתי. לכן, אני מתלבט איזה Thinkpad רק שהתקציב לא מאפשר התלבטות רבה. מצאתי Thinkpad E14 Gen 4/5, 16GB RAM, 256GB SSD - את ה SSD אוכל לשדרג כשיתאים לי... במקביל, מצאתי חנות בשם PCNASDAQ המוכרת דגמים אטרקטיביים מאוד, כגון Thinkpad Z13, AMD 5 PRO 6650U - במחיר של כמעט 3,000₪ אשר נראה כי נמכר בכמה אלפי שקלים יותר במקומות אחרים. מגישוש בגוגל, נראה שהחנות פועלת מזה שנים רבות, תחת החברה bestrade... למישהו יש מושג? פניתי אליהם לקבל הסבר אודות הפער המשמעותי, טרם קיבלתי התייחסות. אעדיף ״להתפשר״ על E14 במידה וכל העסק ירגיש לי פישי מדי... הבנתי ממשתמש יחיד שרכש דרכם, כי למעשה הם מבצעים הזמנה מחו״ל וכו׳ וכו׳ מה שעדיין לא מסביר את הפער מכיוון שהמחירים בחו״ל עדיין יקרים יותר. אשמח לשמוע אם יש כאן ניסיון חיובי עמם. האם ישנן חנויות נוספות שאפשר לקבל אודותיהן המלצה? ועוד כיוונים לחשבים יתקבלו בברכה. תודה.
×
  • צור חדש...