עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by AVI17AVI,

    אני די חדש בכל העיניין של קירור מים אבל יש לי שאלה או שתיים... רציתי לדעת האם יעזור קירור מים לשפר את ביצועי המערכת שלי? והאם בכלל הככטיס מסך שלי תומך בקירור מים? הקירורים שיש לי עכשיו זה 2 מאוררים במארז + 2 בכרטיס מסך אחד על הספק כח ואחד על המעבד זה המערכת שלי: מעבד: I5 B2400 לוח אם: Gigabyte H67M-D2-B3 RMA : 6GB DDR3 1333Mh ספק כח: HEC COMPUCASE 600W כרטיס מסך:HD7870XT תודה לעוזרים!

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by ron1979,

    היי זה המפרט של המחשב הנוכחי שלי בבית- מפרט די ישן, כונן קשיח שתי כוננים קשיחים ברייד אפס של Western Digital WD1600YS 160GB 1600YS לוח אם GIGABYTE GA-P35-DS3R זיכרון F2-6400CL4D-2GBHK : G.Skill DDR2 2048MB (1024MBx2) 800Mhz CL4 כרטיס גרפי LV361 : Leadtek nVIDIA GeForce 8600GT Extreme 256MB PCIe מארז וספק ANTEC SONATA III 500W מעבד Intel® Core™2 Duo Processor E4400 מותקן עליו windows 10 קצת פחות קשור אבל יש לי אל פסק למעשה המפרט לא השתנה מיום הקנייה אוגוסט 2007 , זמן התגובה שלו - כרגע לא משהו. אבל אני זוכר שלקחתי לוח אם שיתאים לשידרוג בטווח הרחוק. * מ…

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. אם אינני טועה. רציתי לשאול האם הדבר אפשרי. שכן המקרר לא מקרר כבעבר. אשמח להמלצות לשיפור הפעולה שלו. תודה מראש, רן

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. ככה נתחיל בכרטיס מסך... השתמשתי בתוכנה של ATI שיעשה לו משו עם הקלוק אוטומטית עכשיו הטמפ' נעה בין 48 ל65 במאמץ האם זה בסדר? שאני מוריד דברים בלילה לצורך העניין דברים חוקים לגמריי ;D האם יש איזה אפשרות לכבות נגיד את הכרטיס מסך כדי שלא סתם יעבוד כל הלילה? המסך אגב הוא הדל 24 אינץ' יכול להיות שיש קשר?! הנה הטמפרטורות של ה Guru http://i155.photobucket.com/albums/s287/dor17/temp-1.jpg נורמליות? הקירור של המעבד (E6600( האו הקירור הרגיל אבל אני משדרג בקרוב לZALMAN 9500 AT מה עוד אפשר לעשות דרך הגורו לשפר את הביצועים?

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. טוב, אחרי שהגיעו כל החלקים החלטתי לעשות איזה אוברקלוק נחמד, אבל לצערי נתקלתי בבעיה, אני מגיע לבאס של 250 במכפלה 10 והכל יציב, מעלה ל258 ושום דבר לא עולה! לא הביוס ולא כלום, מה שאני נדרש לעשות זה לעשות ריסט לCMOS, מה שנראה לי מוזר שהמחשב בכלל לא עולה, הרי אין איזשהו עומס על המאבד כך שלא חושב שיש סיבה שלא יעלה + אני מעלה בקצת כך שבעיות האי יציבות לא אמורות להתחיל במערכת ההפעלה? זה נורמלי המצב שלי? הוספתי צילום של CPU Z. ב.נ: עדיין לא העלתי מתחים. את שאר המפרט תוכלו לראות בצד. תודה! [attachment deleted by admin]

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by t-macc,

    האלן טוב בתקווה שתעזרו לי עם הכבדות של המחשב... ככה : אני לא מצליח לבצע המהרה אפילו של 10 MHZ. שיניתי את כל ההגדרות המשפיעות (עד כמה שאני יודע )אם זה C1E EIST קבעתי את ה PCI EXPRES על מאה. אבל אחרי שינוי תדר המחשב פשוט או מאתחל אבל לא עולה לווינדוס. חשוב לציין שהמחשב הנ"ל הגעתי איתו ל 4 GHZ והשארתי אותו על 3.6 לעבודה שוטפת. היו לי בעיות במחשב,אם זה מסכים כחולים וכו,לכן פירמטתי.אחרי הפירמוט הופיע לי שוב מסך כחול.מה שעשיתי זה החלפתי בין הסלוטים של הזכרונות. מאז המחשב תקין אך ה OC בהחלט לא.אני לא יודע אם יש קשר אבל אני מאמין שזה פרט ראוי לציון. מערכת E7200 EP-43-DS3L ספק 400 של FSP זכרונות 800 עובדים בדואל. אשמח לעזרה. תודה

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. אז ככה בימים האחרונים חשבתי לבנות קירור מים. וכרגע המכשול הוא בלוק הקירור למעבד. חיפשתי מקומות שייבנו לי משהו כזה (אבל הנפח של העירה לא הסכים לחשל לי את זה מנחושת) אז חשבתי על דבר כזה לקחת לוח נחושת עבה ועליו להלחים צינור מנחושת (כמו של מזגן) בצורת ספירלה. מה אתם אומרים דבר כזה יעבוד? שימו לב שיש לי 2 אלמנט פלטייר כלומר אני צריך בערך קירור של 300W.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by 2Fluffy4U,

    אני מנסה לעשות OC. שמתי לב שלפני שהתעסקתי עם ה - BIOS - המולטיפלייר היה משתנה בהתאם לצרכי המחשב. על איידל הוא היה על כפול 9 ובמאמץ הוא טיפס למכפלה של 22. לאחר OC - האם יש עדיין אפשרות לגמישות הזאת? או שהערך תמיד יהיה קבוע? והמערכת תמיד תעבוד "בסלדים גבוהים"? מקווה שהבנתם למה התכוונתי.. תודה

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by pxst17,

    Arctic Freezer 7 pro rev2 או NZXT RESPIRE T20? תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  10. Started by Sunny Jim,

    החלטתי לעשות OC לכרטיס שלי, והשתמשתי בCOOLBITS. אחרי שאני מתקין את הREGISTRY הנ"ל, אז באופצית האוברקלוק בדרייברים יש "detect optimal frequencies". עשיתי את זה, וזה החליט לעשות לי אוברקלוק מכובד מאד אני חושב לקירור הסטוק שלי, 560 לליבה ו784 לזכרונות. הרצתי 3DMARK05 וזה נתן לי שיפור גדול מאד יחסית של כ-1500 נקודות. הטמפ' עלתה מ45 בIDLE ל52-53, וישר אחרי שהרצתי 3DMARK אז נכנסתי להגדרות והסתכלתי, והטמפ הייתה 54-55... אני לא יודע אם זה נחשב לטמפ' בעומס. איך לבדוק באמת כמו שצריך טמפ' בעומס? לא היו שום ארטיפקטים ב3DMARK והכל כמו שצריך, ואם אני לא טועה אז הטמפ' סבירות לחלוטין. עכשיו לשאלות א. האם מומלץ להשתמש בDETECT OPTIMAL FREQS של COOLBITS, או שזה שם לי על FREQS יותר מ…

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by waizman,

    חיפשתי בהום סנטר ראשים לדרמל (וולף) שלי וראיתי שיש להם רק ראשים של חברת Micromot. אני שוקל לקנות ראש יהלום (חותך) ורציתי לדעת אם מישהו התנסה עם הראשים של החברה הזאת ואם יש המלצות בקשר ללקנות או לא. תודה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by iyehuda,

    יש לי DURON 1000 שעובד ב FSB 100MHZ טמפ המעבד 47 טמפ הלוח 45 שיניתי את מהירות ה BUS ל133 ועכשיו המעבד עובד על 1.34G טמפ המעבד 53 טמפ הלוח 48 אם המחשב לא עושה לי בעיות (לא נתקע וכדומה ) האם זה בסדר להשאר עם המצב הזה אפילו לא הצתרכתי לעלות את ה VCORE

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by ranyr,

    שיחקתי קצת עם הnvidia system utility וניסיתי להעלות fsb כל פעם שהגעתי ל300 mhz ddr המסך נכבה ולפעמים כל המחשב איזה רכיב במחשב יכול להגביל אותי?

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by compman12,

    המארז הוא CM690. יש לי מאוורר של CM מקדימה ומאחורה, ומאורר AC בצד ולמעלה. בנוסף יש לי את הקירור של המעבד BIG TYPHOON לא VX והמאוורר שלו מרעיש בצורה נוראית. מחפש מאוורר אחד למעבד 120MM מקרר ושקט. ועוד 2-3 למארז עצמו. אני אקנה בארה''ב, אם ההפרש מחירים גבוה כלכך מהארץ. אשמח לדעת איזה מאווררים כדאי וככה אוכל לדעת תקציב, בעקרון אניח מאמין ש120 שקל בארץ למאוורר איכותי זה יקר, אז בחו''ל עדיף לקנות אותו. *אשמח המלצה להשקטת הכרטיס מסך HD2900PRO או קירור חילופי שלו. תודה

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. מי יכול להמליץ על קירור לLGA1700 חוץ מAORUS WATERFORCE X המגוחך? מחפש משהו בהישג יד בלי צורך להזמין מחו״ל, לא לצורכי אוברקלוק ועם עדיפות לאוויר מאשר מים

  16. אני לא יודע אם זה קשרו לפורום הזה.. ראיתי במדריך שיש מדריך למריחת המשחה אבל רציתי לדעת עם איזה חומר אני מוריד אותו...ואל תגידו לי שעם אלכוהול של 70 אחוז.... האם איצטון יכול להיות טוב להורדת המשחה??? אם לא על מה אתם מליצים???

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by a12beat,

    סידור המאוררים שלי: 2 80 מ"מ אנכים גרועים מקדימה(אחד מהם מאחורי ה hd ) 2 80 מ"מ אנכים מתחת לספק מוצאים אויר (קיבלתי עם המארז לא משהו sleeve ) מאורר 120 מ"מ של אנטק ב 7 V מאוזן מעל הספק מוציא אויר יש לי מארז ציפטק מידי טוור ושאלתי היא איפה אתם ממליצים שאני ימקם את המאורר 92 מ"מ שיש לי . 1. על רצפת המארז מכניס אויר ודוחך אותו כלפיי מעלה. 2. על החלון/דלת המארז מכניס אויר.

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by Mafteah,

    אני מתכוון להכין את הLCD לפי המדריך הבא: http://www.arihav.com/products/display/LCDInstallation.pdf מישהו הצליח עם זה? זה קשה? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by AsD[eyal],

    http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=1581 לא יותר משתלם לקנות אותו + 2מאוור מה bt זה יותר זול והוא מציג ביצועים יותר טובים

    • 23 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by Alexkmr,

    אהלן, אף פעם לא עשיתי אוברקלוק, ואין לי ניסיון עם זה. לאחרונה אני מרגיש יותר ויותר שהמחשב שלי נזקק לאוברקלוק. לפי מה שאני מבין גם המחומרה שלי מתאימה לכך. השאלה עד כמה זה יועיל לי? מוסיף את המפרט שלי: Intel 5200 Ocz vendetta cpu coller dfi ut ut P35 t2r G.skill ddr2 4096mb 800MHZ CL4HK gainward GTX260 GOLDEN SAMPLE EDITION -55MM seasonic 550W HT מארז ANTEC300 הוספתי לו עוד 2 מאוררים איכותיים והמחשב קריר.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by AtomiX,

    החלטתי לקנות מעבד חדש.. 3000+ ליבת ווניס נשבר לי מהווינצ'סטר שלא עובר 2.6 אני רוצה לדעת מה השבוע שיש לו את הסיכויים הכי טובים ? ואיפה אפשר להשיג בארץ?????? תודה מראש :-*

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by SharP,

    הייתי רוצה לדעת האם מארז גדול יכול לעזור לי להוריד את החום ?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. זה פירוט המחשב: מעבד c2d e6600 קירור למעבד: ARCTIC-COOLING FREEZER 7 PRO CPU COOLER FOR INTEL S775 ספק כוח: ENERMAX LIBERTY 400W - ELT400AWT לוח: GIGABYTE GA-965P-DS3 REV3.3 זכרונות: g.skill f2 6400cl5 1gbnq 800MHZ וזה 4 גיגה על 4 חתיכות 1024X 4 ה OC שעשיתי: cpu clock ratio x6 cpu host frequancy 350 pci express frequancy 105 system multipier 2.0 בעקבות ה OC היתה ירידת ביצועים במשחקים לדוגמא: בזמן OC אני מקבלת במשחק מסוים 40 פרימים לשניה אחרי שאני מבטלת OC אני מקבלת 54 פרימים לשניה..

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by 2Fluffy4U,

    שלום, יש לי לוח אם P55 של גיגהבייט, וראיתי שאפשר להוריד מהאתר שלהם תכונה הנקראית - SMART6 שמכילה כל מיני פיצ'רס... אחד מהם הוא quickboost שלטענתם מבצע המהרה של המחשב (מעבד). רציתי לשאול האם מישהו התנסה עם התוכנה ויודע מה היא שווה.. תודה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. שלום לכל חברי הפורום הייתי רוצה לדעת מה תיהיה לדעתכם הנקודה החלשה במערכת שאני הולך לבנות, מבחינת אוברקלוק המערכת היא כזו: AMD Athlon 64 X2 3800 (מעבד) DFI Lanparty UT CFX3200-DR (לוח) GSKILL DDR 500mhz 2048MB DUAL CHANNEL 3-4-4-8 UCCC F1-3200USU2-2GBHZ (זכרון) Connect3D Radeon X1800XT 512MB (כרטיס מסך) (GIGABYTE 3D AURORA GZ-FSCA1-ANS(ANB (מארז) HEC 550W WIN550 (ספק כח) E-MU 1212m (כרטיס קול מקצועי) אשמח להצעות מה להחליף במה, אבל אני אומר מראש שאני לא אוכל להחליף את כרטיס הקול וכרטיס המסך כי כבר רכשתי אותם.

    • 21 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים